-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152837 üzenetére
Szarul volt akkor cserélve, a vezérműtengely fogaskereke kónuszon van, nem fix a szíj meghúzásakor, és nem is szabad fixen hagyni, mikor feszítik meg a szíjat, mert elfordítja a vezérműtengelyt valamelyik oldalra.
TDI-nél nincs filccel jelölgetés, jelek és célszerszámok vannak PONT!
A vezérműtengely egyik végére megy a vonalzó, a másik végén le kell ütni a kónuszról a fogaskereket, főtengelyt jelre, üzemanyag szivattyúba 6-os fúró, ha nincs meg a tüske.
Szíj le, görgők + pumpa csere, szíj fel és most jön a lényeg. Az adagolón a szíjtárcsa 3 csavarját megengedni lazára, a vezérműtengely kerekét kézzel felrakni és megforgatni... könnyen kell forognia, főtengely jelen, pupában ott a szerszám, vezérműtengelyt fogja a vonalzó. Szíjat felrakod, megfeszíted, ilyenkor mozdul a kónuszon a kerék, a 3 csavaron a pumpánál is, a főtengelyen nem mozdul semmi. Mikor meg van feszítve minden, kulccsal a főtengelyt forgás iránnyal ellentétesen elmozdítod, majd vissza a jelre. Ezzel nem csak minden jelen lesz, de forgás irányba meg lesz feszülve a szíj a főtengelyen, ekkor lesz hajszálra pontos a vezérlés. Most meg kell húzni a vezérműtengely szíjtárcsájának csavarját, az adagoló 3 csavarját, kiszedni a szerszámokat, átforgatni 2x a főtengelyt és mindennek a helyére kell csusszania, mintha ez lenne a világ rendje.
A filcezés koca mumka 3-5 fok eltérés mindig lesz benne, ha nem a fent említett módszerrel csinálod, mert feszítésnél mozdul minden, ha a két felső szíjtárcsa nem mozdulhat szabadon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs