Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Winchester95 #152837 üzenetére

    Szarul volt akkor cserélve, a vezérműtengely fogaskereke kónuszon van, nem fix a szíj meghúzásakor, és nem is szabad fixen hagyni, mikor feszítik meg a szíjat, mert elfordítja a vezérműtengelyt valamelyik oldalra.

    TDI-nél nincs filccel jelölgetés, jelek és célszerszámok vannak PONT!

    A vezérműtengely egyik végére megy a vonalzó, a másik végén le kell ütni a kónuszról a fogaskereket, főtengelyt jelre, üzemanyag szivattyúba 6-os fúró, ha nincs meg a tüske.

    Szíj le, görgők + pumpa csere, szíj fel és most jön a lényeg. Az adagolón a szíjtárcsa 3 csavarját megengedni lazára, a vezérműtengely kerekét kézzel felrakni és megforgatni... könnyen kell forognia, főtengely jelen, pupában ott a szerszám, vezérműtengelyt fogja a vonalzó. Szíjat felrakod, megfeszíted, ilyenkor mozdul a kónuszon a kerék, a 3 csavaron a pumpánál is, a főtengelyen nem mozdul semmi. Mikor meg van feszítve minden, kulccsal a főtengelyt forgás iránnyal ellentétesen elmozdítod, majd vissza a jelre. Ezzel nem csak minden jelen lesz, de forgás irányba meg lesz feszülve a szíj a főtengelyen, ekkor lesz hajszálra pontos a vezérlés. Most meg kell húzni a vezérműtengely szíjtárcsájának csavarját, az adagoló 3 csavarját, kiszedni a szerszámokat, átforgatni 2x a főtengelyt és mindennek a helyére kell csusszania, mintha ez lenne a világ rendje.

    A filcezés koca mumka 3-5 fok eltérés mindig lesz benne, ha nem a fent említett módszerrel csinálod, mert feszítésnél mozdul minden, ha a két felső szíjtárcsa nem mozdulhat szabadon.

    [link]

    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák