-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz sirszevenap #153801 üzenetére
Arra utaltam, hogy ha eszreveszik, hogy 30ezres cserenel utan kell tolteni az olajat, az azt jelentik, hogy 30ezerig jarattak. Ilyen kocsit meg se vennek, nem azert mert fogy az olaj, hanem mert 30e-ig jarattak.
Igazabol az a kerdes, hogy ujonan fogyott-e ennyire. Lehet gyarilag szar valahol a tomites es a fogyas nem egy hasznalat kozben kialakult hiba eredmenye, akkor meg kevesbe gaz szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
prannk
őstag
Hali. Valaki nyomta már vissza a fékdugattyút asztalos szórítóval? Mennyire jön össze a dolog?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
morfondőr
őstag
válasz Sur1G #153798 üzenetére
A volt 1,6 mpi Skodrimban 15 ezrenként cseréltem olajat, ha nagyon meg volt hajtva 2 csere között, akkor kellett pár decit után tölteni, de ez kb. 2-3-szor fordult elő 7 év alatt. Most a passatba bő 10k km alatt kb. 2 mm-t esett a szint a nívón.
És ismét egy magasnyomású pumpás kérdés: 240000 km van az autóban (óra szerint, de eddig nem láttam jelét, hogy ne lenne valós), van-e ajánlás, hogy ezt mikor érdemes cserélni? 2.0 cr tdi, cbab, 2010
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #153802 üzenetére
A probléma ott szokott lenni - legalábbis nálunk ezen csúszott el a dolog - hogy a rugalmas olajcserét máshogy értékelik a felek. A gyártó szerinti akár 30 ezer km-es olajcserét (ha csak pályázol akkor ok) itt fixen 30 ezernek vették. Aztán ment a csodálkozás, hogy elkezdték enni az olajat a TSI-k 100 ezer km környékén miközben ki se hajtottak vele a városból.
Azóta levitték 15 ezerre nálunk is.#nincsbennetarcsi
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #153809 üzenetére
A pumpát szét lehet szedni úgy, hogy utána össze is tudjuk rakni? Megnézném a tengelyt, meg a dugattyú végén a rolót, de félek, hogy nem lehet majd úgy össze illeszteni, hogy az ugyanolyan legyen!
Jó ez a TDI izgalom!
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
veterán
válasz Sur1G #153798 üzenetére
Tapasztalatom szerint, minden TSI fogyaszt az olajból, a 4.-nél járok:
1. Octi2 1.4: 10 k km-nél egy liter lecsúszott (zsír új autó, bejáratásnál jobban fogy az olaj);
2. G6 1.4: 15 ezrenként olajcsere, 3,6 liter a feltöltés, a 4 literes kanna maradéka elég volt a 15 ezerre;
3. G7 2.0: 6-8 deci rémlik 15 k alatt (zsír új)
4. G7 2.0, 53 k km-rel vettem, egyből olajcsere: 18 k után cseréltem ismét olajat, addig 0,6 litert töltöttem utána.Valójában minden turbós benzines csipegeti. Ha tiporva van, akkor jobban.
(#153787) la_cc: Trexler Zoltán, 30-949-0279, XXII. ker.; vagy Bara Autóház, Érd.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz molnarpeter #153824 üzenetére
Magyar fórumon magyarul írjad! Segítek: FÉM-FOR-GÁCS . Remélem elég lassan írtam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #153824 üzenetére
250k km után meg lesz már kopva a pumpa és a befecskendezők is, aki hosszabb távra tervez az autóval, annak ajánlom cserélni. Ha 1-2 évre kell, annyit talán még elmegy. De akkor tréleres száma legyen a VIP listában.
Én a legközelebbi vezérléssel ledobom a pumpát is, ha kibírja addig...
Májsztró Mert amikor tönkremegy, teliveri az egész üzemanyagrendszert fémreszelékkel, ilyenkor már minden cserés.
[ Szerkesztve ]
-
-
morfondőr
őstag
válasz Májsztró #153823 üzenetére
Mert ha tönkre megy, akkor viszi magával az egész üzemanyag rendszert a porlasztókkal együtt. Írtak olyat is, hogy megszorult, elszakadt a vezérműszíj és elment a motor is.
Májsztró: nekem a szerelőm 175k-t mondott Bosch pumpára kedves áron úgy, hogy a régit leadom. Esetleg van arról tudomása valakinek, hogy van-e kerülendő vagy ajánlott cikkszám, gyártmány stb.?
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Májsztró #153827 üzenetére
560 euró.
amit magával szokott vinni: 200 euró a segéd pumpa, 200 euró a tankban a kis nyomású pumpa, 600 euró a RAIL cső a nyomás határolóval de az érzékelő nélkül, 150 euró a nyomás érzékelő és kb 700 euró a 4 befecskendező, 120 euró a résolajcsovek.
Amint meghal a pumpa a fent emltett tételek feltétel nélkül cserések.
Tankot levenni és kimosni, az összes üzemanyag csövet átmosni. A munka sem olcsó, minimum 500 euró az is. Csináltam ilyet, nem hasra ütve írom az árakat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Májsztró #153835 üzenetére
Csak egyet mutass.
Vezérlés cserénél illik megrángatni a pumpa tengelyét, amikor nem feszíti a szíj. Azzal lehet ellenőrizni a csapágyát. A szűrőben látni, ha van reszelék, többet nem tehetsz érte...ja, mégis, rendes üzemanyagot kell tankolni, bio adalék nélkül. Nálunk ilyet csak az OMV max motion tud...
[ Szerkesztve ]
-
-
freaghill
őstag
Mit ajánlanátok egy olyan emberkének aki használt autót szeretne venni, évi >20k km-t tesz meg és az autó vételára csak 1.0-1.2M forint lehet?
Dízel AVF 3BG passatra gondoltam, de meghallgatnám a ti véleményeteket is.
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #153844 üzenetére
Én meg AFN-t
-
djherby
tag
Csináltam egy kis butaságot (Jetta 2014). Hétvégén kiszedtem a rádiót, és előtte levettem a keretet. Nem fértem hozzá rendesen, ezért lehúztam a passanger airbag visszajelző lámpácskáját. Azóta tudom, hogy beadja az airbag error-t. Kollégám OBDII olvasójával próbáltam, de ehhez a hibához nem jó. A net-en HEX-CAN olvasót mondanak. Ez igaz? Tudnék ilyet rendelni kinából. Vagy mennyiért üti ki ezt egy szervizes?
-
mmdms
addikt
válasz freaghill #153843 üzenetére
AHH Passatot használok Sopronban, nem nagy város, de kb a 3/4-ébe 30-as korlátozás van. Ha legalább havi egyszer nem cipőzöm legalább 100 km-t, alig van benne erő. Pedig sokan megbámulnak menet közbe, nem ritka hogy bőven 3000 fölé pörgetem, ha tudom hogy mindjárt lámpa/körforgalom jön, szóval nem 1200-as fordulaton pöfögök. Ha sok a város és nagyobb autó kell, egy 1,8 bora/passat lenne szerintem tökéletes választás. (talán a borat olcsóbb fenntartani) Sok ismerősöm használ főleg audikat evvel a 20 szelepes egynyócca', szerintük agyonüthetetlen.
Ha találnék egy tipptopp a4-et ilyen motorral szó nélkül elcserélném a passatot.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
bibi55
tag
Sziasztok!
Ma reggel vettem észre, hogy az anyósülés előtti gumiszőnyeg alja egy kb tenyérni nagysában nedves, és alatta a kárpit is nedves. Nem volt eső mostanában, plusz egy pár hete nagyobb esőnél nem ázott be az autó.
Nem rég lett kipucolva rajta a vízelvezető csatornák.
Mi okozhatja hogy ott nedves lett?
VW Polo Classic 100 1997 Sedan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest