-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Garsza
veterán
válasz bitpork #154095 üzenetére
Nem tudom mert az eredeti nincs meg. Mikor vettem az autót nem volt jó a parkoló senzor. Az eladó azt mondta a vezérlő egységet kell cserélni. Meg volt neki rendelve, de már nem akartam otthagyni az autót így elhoztam. És az egységet utánam küldte postán. Azt mondta hogy csak be kell rakni és működni fog. De nem működött.
Más: eladnám az RNS315 de nincs meg hozzá a pin. Hol tudom ezt megszerezni?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok!
Ma reggel beültem a seat leon p1be és nem tudtam a kulcsot elforditani csak sokára enyhe erőltetéssel és kormány mozgatással. Mist pedig nem tudom leállítani a motort. Szerintetek wd 40 megoldhatja? Tudtok ajánlani Pest vagy Nógrád megyében jó villamosságit? -
válasz Cirmos #154107 üzenetére
Szia!
VR6Fan-t keresd meg , a bátyjának van Érden szervize ha jól rémlik (és nem haragszik meg amiért őket ajánlom )
Gyújtáskapcsoló/kormányzár lesz a ludas. Szerintem WD40 nem oldja meg a dolgot.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Cirmos
csendes tag
Hát most eljottem egy villamosságishoz simán kihuzta, mikor visza dugta megint akadt nem kicsit kellett erőltetni, de ezzel el is tünt a probléma, azóta hússzor kipróbáltam és jo, amugy az mondta a hapsi hogy széthullott a kapcsolo.
-
Viperator
őstag
-
-
grrpowa
aktív tag
Sziasztok ma 2 szer is ki gyulladt az olajnyomás visszajelző lámpa a kocsiba 1,4 seat cordoba 2000 évjárat .Alacsony fordulatszámon csinálta 2 ben kezdjek aggódni és szerelőhöz rohanni ?
0631 7710098
-
fejgep
újonc
Sziasztok,
Golf V 1.9 PD TDI 2004/01Újdonsült Golf V tulajdonos vagyok, szeretnék némi segítséget kérni.
Sajnos hamar meglepett a kicsi egy narancssárga kis kormánykerék jelzéssel. Amit hirtelen találtam, hogy "steering assist" leesett a normál szint alá, és mihamarabb keressek fel egy szervizt.
A jelenség: először csak úgy felvillant, félreálltam, motor le-vissza, eltűnt. Kb 40-50 km múlva egy sima kanyarodásnál előjött, majd eltűnt. Később ismét előjött, és csak ha több percig egyenesben mentem akkor tűnt el, egyébként minden kanyarnál előjött és fent maradt.Ismerőshöz elvittem, rádugtuk a VAG-DIAG-ot. Első körben sem a szervó, sem az ABS részre nem tudtunk rácsatlakozni, kommunikációs hiba volt. A többit tudtuk csekkolni, nem volt hibakód. (Szervó egyébként működik)
Kicsit tekergettük a kormányt jobbra-balra, semmi. Majd állítgattuk, fel-le, előre hátra, egyszercsak eltűnt a sárga jelzés. Miután eltűnt, már működött az ABS-re és a szervóra való csatlakozás is. Szervónál 00778-as hiba volt (Steering Angle Sensor G85).
Live-ban megnéztük a jeladót, egyenes kormányállásnál 0-t mutatott.
Felkutatva a lehetséges okokat, talán ez lehet: "No Communication between Steering Angle Sensor (G85) and Brake Electronics (J104)"
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00778Lehetséges, hogy valami kontakt hiba van. Mit gondoltok? (Azóta kb 40km-t mentem és fel sem villant)
Van okom aggódni?Köszi a segítséget!!
[ Szerkesztve ]
-
-
grizlisandor
addikt
Elhoztam a mestertől az autót, szerintem szépen megcsinálták 30k jómagyar forintért, fényező srác lecsiszolta a csomagtérajtón a kavicsnyomokat. Jön a rossz hír, ez megint elő fog jönni rozsda képében ~1-2 év múlva, ezzel az előző tulajnak kellett volna kezdenie valamit még frissébe. Vázolta a srác, hogy leszedni a csomagtérajtót, üveg kivág és kiszedni mindent belőle, stb. ez x tizenezer forint csak a szétszedés, a többi meg menet közben derül ki.
Képek holnap, ha nem tudom lemosni a festéket.
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok, egy olyan kérdés foglalkoztat még a beázós sztori mellett,
Seat leon AHW motorkóüd 1.4es 2000évjárat , hogy 195/65 R15ös gumikkal, 15ös alufelnivel úgyérzem jelentősen csal a km- óra. AZt tudni kell, hogy méretet tévesztettem a téligumival hála lakótársamnak.. de elképzelhetetlennek tartom hogy olyan gyorsan mentem volna most hogy reálisan 40et mutasson a km óra, km 25, max 30al mehettem. Nem tudtam hosszabb távon tesztelni még, meg gps-el, mert nem lett volna parkolóhelyem, így inkább majd marad akkorra a hosszabb tesztelés ha hazautazom, de ha jelentősen eltér, az mire utalhat? milyen hiba lehet? Gyanakszom műszerfalra mostmár, mert emellett pl a km óra rész villog néha, de nem akku miatt, hanem lehet kialudt az égő, viszont a vízhőfok mutató meg felmegy 90ig majd visszaesik 75re és úgy megy 2.ra reális idővel 90re és onnan már jó. Vagy van esetleg más ötlet miket nézzek meg ezzel kapcsolatban? Mennyibe kerülne kb egy műszerfal ha az mehetett gallyra?
-
válasz kkdesign #154124 üzenetére
Utol fog erni a FOBRaistnal mar megtortent oracsoport halal. Tegyel felre penzt mert ha bekopog akkor biza nem lesz pardon. Nem az oracsoport lesz a bajod -bar azonosat szerezni is jo elfoglaltsag- hanem h benne van az immo es tanitani kell majd mindent.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #154127 üzenetére
szeretném felhívni a fegyelmedet h egy malaccal beszélgetsz...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Markus
újonc
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kerni!
Az alany egy Skoda Superb 2009 1.9 BLS. Kb egy éve minden motorolaj csere után olyat produkál a motor hogy első vagí második indítására, csattogósan jár mintha kihagyna az egyik henger. Eddig mentem vele pár km-ert, leallitottam majd következő indítására elmúlt a következő olajcseréig. Most utoljára viszont akárhányszor indítottam újra megmaradt a csattogás. Egy kicsit nagyobb távra merészkedtem és miután bemelegedett a motor, fokozatosan elhalkult, azóta normálisan jár. Vajon mitol adhatja ki ezt a hangot ? Nincs semmi hibakód.Köszi előre is!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Markus #154130 üzenetére
Olajkád le olajpumpán a szívókosarat cseréld ki minél hamarabb. A turbód már így is kapott a jóból, meg a vezérmű tengely is meg lesz kezdve, de még nem késő. Ha lent lesz a kéd, meg kell mozgatni a hajtókar csapágyakat is, ha lógnak, azokat is cserélni.
Az akciót a hidrotőkék is bánták, abból is rendelhetsz 8 darabot.
Jösz 80 HD képpel az autóról, amiért megmentettem a motort.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Üdv fanok.
Az euro 6-os 2.0 Tdi motorok mind adblue adalékkal rendelkeznek, vagy még nem?
Konkrétan erről a típusról lenne szó.
-
-
-
Mulderpapa
aktív tag
Sziasztok!
B5-ös Passatomban a legutóbbi nagy eső óta nem működik egy csomó elektromos dolog.
Tehát pl. egyik ablakot sem lehet lehúzni (a vezető oldalon a kapcsolók világítanak, de a többi nem), a tetőablak meg sem moccan, az elektromos tükörbehajtás / állítás szintén nem működik, nincs belső világítás sehol, még a sminktükrök sem világítanak és a távirányítós központi zár sem megy. Az első próbálkozásnál még kinyílt távirányítóval, de csinált egy olyan furcsaságot, hogy a Telematics (ilyen beépített segélyhívó rendszer) elkezdte magától hívni a 112-t.Első körben a komfort elektronika beázására tippeltem, de annak más tünetei vannak, ahogy olvastam.
Merre kezdjem el keresni a hiba forrását? Lehet valahol a kábelekkel van baj? Beázásnak egyébként nincs nyoma sehol."Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Mulderpapa #154146 üzenetére
Pedig azt nézném meg először.
-
válasz Mulderpapa #154146 üzenetére
Szia!
nézd meg h az akksi alatt áll-e a víz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Markus
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Digitális detox a Nokiától
- Autóhifi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fotók, videók mobillal
- Renault, Dacia topik
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...