-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
Ma végre hazahoztam a szekeret. Egész vállalható, még ismerkedünk.
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #152553 üzenetére
Meg a környezet miatt. Igen.
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #152558 üzenetére
Nagyban függ a kartól és a szélvédőtől, valamint a ráfeszített erőtől, ívtől is. 3 szettet dobáltam ki úgy kb másfél év alatt, mert néhány hónap után elkezdett csíkozni, pedig nem nagyon használtam.
Bosokoval nincs ilyen gondom, legutóbb - bazz, de repül - 4 éve cseréltem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tomcsi23 #152559 üzenetére
Nálam is bosoko van. Neked a jobb oldali milyen hosszú? 480-as van fent, de amikor végállásból jön vissza akkor kattogó hang van. Rendeltem egy 450-est, hátha az jobban ráfekszik.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #152560 üzenetére
Azt meg tudod nézni, hogy hol ér hozzá, ha az van egyáltalán a hang mögött.
Jól beállítva pont elfér a 19”-os (480/475-ös). [link]...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tomcsi23 #152561 üzenetére
Épp azaz, hogy semmihez se ér hozzá.
Vagy 10 percig néztem a szakadó esőben. A végén feladtam.
Lemegy, majd amikor indul vissza akkor van neki egy kattanó hangja. De csak a jobb oldalinak.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #152562 üzenetére
Lehet akár a lapát is vagy valahol a mechanika, jósgömbje csak máginak van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rajmi97
csendes tag
Sziasztok, fogalmam sincs hogy jó topikba íroke, ha nem igazítsatok útba légyszi
Szóval egy 2.0 TDI Audi motorrol/kocsiról lenne szó. A helyzet úgy alakúlt hogy 200-300 kilométert kellett menni, amit gyönyörűen csinált is. Végig húzott, repültünk egy darabig. Aztán 200kilométer után úgy döntött, hogy 120nál nem akar gyorsabban menni és egyszerűen semmi húzás nem volt a kocsiban attól kezdve. Így tettük meg az utolsó 100km-t. Reggel, amikor kihűlt a motór, hűlt helye a hibának, újra padlógázképes állapotba került. Mi okozhatja, okozhatta ezt a problémát, van valakinek valami tipje? Nem nagyon szeretném, hogy a következő nagyobb úton újra előfordúljon :/
-
w333
félisten
-
zsolt19900
őstag
Mági
Az anyós ajtó a Passaton picit lógott, fel lett újítva az alsó zsanér, mert az kotyogott (ami ugye a határolót is tartalmazza)
a felső zsanér a kasztniról nem lett eltávolítva, szóval az úgymond "fix" pontként maradt....
van valami praktika, vagy "leírás" arra, hogy hogyan tudom belőni patentül az ajtót?
Tavaly meg lett csinálva a vezető oldali is, azt sitty sutty sikerült szerencsésen belőni, de ez nagyon nem akar jó lenni....
az a gondolatmenetem mennyire lenne jó, hogy fellazított zsanércsavarokkal (mind külső mind belső csavarok alul a zsanérban) becsukott ajtónál újrahúzom őket? így jó lehet?
az a "nagy" probléma, hogy sajnos a zárnak a villa része "húzza" fel az ajtót, vagy 1-1,5cmert amikor becsukódik és gondolom ez így nem egészséges
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Reggie0
félisten
válasz rajmi97 #152567 üzenetére
Turbo is lehet. Probald meg, hogy rovid ut kozben, amikor nincs gond leallitod a motort, az utan egy perccel ismet elinditod es ugy huz-e. Ha nem, akkor megakadt a felmelegedett turbo, amikor kihul osszeszukul es megszunik az akadaly, leallitod hosszabb idore es megint jo lesz. Ekkor csak a turbo csere/felujitas marad.
Ezt termeszetesen produkalni fogja leallitas nelkul olyan alacsony fordulatszam eseten, amikor meg nem porog fel a turbo(pl. palyan 60/80-as korlatozas mellett, ha nem valtasz vissza).
[ Szerkesztve ]
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Remélem most már jó helyen teszem fel kérdéseimet.
A családban van 2db öregecske VW Bora 1.6 benzines.
Egyiknél mint ha meghalt volna a vezető melletti ajtó mikrokapcsolója (vagy ki tudja mi), nem érzékeli az ajtó nyitást. Azon túl, hogy nem sípol bekapcsolva felejtett lámpáknál kiszállásnál egy dolog, de tréfált már meg a távirányítós zár úgy hogy kinyitottam, betettem a kulcsot, bezártam az ajtót, a zár meg bezárta az autót a benne lévő kulccsal, mert nem érzékelte a nyitást.
Lakhelyemen szerények a javítási lehetőségek, kb. mindenütt azt mondták hogy mikrokapcsolót nem cserélnek, csak komplett zárat. A zár gyári kb 60eFt, a kínai 12eFt körül, de a kínaira semmiféle garancia nincs hogy nem sz*rik be!
Szerintetek? Erre a problémára tud valaki jobb megoldást?A másik Bora elektronikája vagy valami szintén beteg. Ott az ajtó mikrokapcsoló működik (világít az ajtó élén lévő piros lámpa ha kinyitom), viszont bekapcsolt lámpáknál, ha kiveszem a slusszkulcsot és kiszállok az autóból nincs hangjelzés, ami figyelmeztetne a bekapcsolva felejtett lámpákra. Merült már le emiatt az akku. Erre egy szerelő azt mondta ez kumpjuter hiba, ő nem nyúl bele...
Szóval erről is szeretnék tanácsokat meghallgatni.
Minden segítséget nagyon köszönök!kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #152579 üzenetére
Mátészalkához ha közel vagy.
-
negyedes
addikt
Nyikorgo elso ajtokra mit ajanlott tenni? Hatsok patentek de az elsok regi dacia ajtonyikorgast imitalnak.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok. Valaki innen vitte már a járgányt dióhéjasra? Ha igen mit tapasztalt utánna? Nekem az 1.4tsi kicsit püffög a kipufogónál és ritkán, mégegszer ritkán ingadozik a fordulatszám ill. alapjárat inditásnál 140e km. Esetleg árat is tudna ki írni, meg hogy mennyi idő. Köszike.
-
L1ZRRR
senior tag
-
Brumi˘
addikt
Mágus úr vagy valaki aki vágja a fék témát. Asszony Beetle-jén ('02 ALH) bal hátsó fék befogott, a kézifék karját meg se lehetett mozdítani, levettem a nyerget (mert nem akartam a merev fékcsövet szétcseszni) átmozgattam, összeraktam, lelégtelenítettem. Most a kézifék jónak tűnik, de az üzemi fék kb 2-3 centivel lejjebb fog. Gyengének nem gyengébb, nem tűnik ruganyosnak, csak a pedálút első pár centijén nem történik semmi. Mi a megoldás? Összes nyeregnél légtelenítés VCDS-sel? Köszi előre is.
-
Cirmos
csendes tag
A kokszosodas nem csak az én tsi-re jellemző a vezerlést meg kifizette az előző tulaj. Ezen kivül nagyon kotta white editon csak erdekelne hogy mi a következménye ha nem tisztitatom ki, de csak erdekel hétfőn mar hivom is akit kell. Amugy nem ertem 1p leonosoknál sokkal több nyűg van a dieseleseknél,egy vezerles meg a koksz ennyire leírja a tsi-t? Szerintem ez gyíkság, én szeretem, es vigyázok rá
-
Cirmos
csendes tag
válasz molnarpeter #152590 üzenetére
H. Ezredes? Ha jol ertem nem ér annyit a dióhéjas?
Hol találom ezt az illetőt akit írtál? -
Integrale
veterán
Szegeny A3-tol meg kell valnom, nagyon jo szolgalatot tett. Szepen ki lett nyalva, na nem _Saint modjan, de jo lesz.
7 honap alatt beledaraltam 20e km-t, most meg az eladasig (egy honap) belekerul meg egy 5-os. Ket embernek eleg ez az 1.6-os is, fogyasztasa nalam ~7 liter, ez teljesen vegyes, de tulnyomoreszt (70%) palya es orszagut, maradek varos.
Otthon is vennek ilyet, de hosszabb tavra inkabb az 1.8 erdekelne.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Cirmos
csendes tag
válasz molnarpeter #152594 üzenetére
Akkor ez bukó,, hányok a TréMB-sek-től.
-
Cirmos
csendes tag
Ahogy utánna jártam nagyon szidják a kézművest, inkább a dióhéjast ajanlják, ezért is kérdeztem az utóbbiról, erre az évre meg még nagyok sokra nem akarok király bmw-kel konzultálni.
De köszönöm -
Viperator
őstag
Ma voltam az AMTS kiállításon, miket láttam ott... pl Golf V GTI féknyerge Ferrari, Skoda RS féknyerge Lamborghini....
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Star Wars rajongók
- Autós topik
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest