-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz hdanesz #151689 üzenetére
Szia!
Érdekes a dolog, mert tudtommal semmi köze a kulcshoz.
Nekem a fabiaban (2003-as 1.4 74kW), utólag lett aktiválva VCDS-sel, és a sebességtől függően zár le, ami talán 20 km/h.
Ha menet közben a gombbal kinyitom, majd bármikor lelassulok 20 km/h alá (megállok vagy csak forgalom miatt fékezek), akkor amint átlépi megint a fenti sebességet, automatán visszazár.
Kulcs kivételekor meg kiold, ha addig nem nyitottam volna ki gombbal, vagy duplán húzva a kilincset.
Mindegyiket én állítottam be, és mindegyik kulccsal így működik, még az utólagos bicskakulcs általam feltanított kulcsával is.Speeedfire
Mikor volt üzemanyagszűrő cserélve?
Szegény a keverék, aminek (mint már te is nézted) rengeteg oka lehet.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #152262 üzenetére
Kíváncsi voltam, hogy mi fog kisülni belőle, hiszen a golfot drágábban vettem kicsivel.
Minden esetre én drukkoltam nektek, hogy legyen szerencséje Malac Úrnak és csorgathassuk a nyálunk a sok-sok hd képre, de sajnos nem így lett.Azért fura volt látni, hogy mindenki úgy beszélt irigykedve, mintha zsebből elő tudna rántani ennyi pénzt.
Ha így van, akkor elnézést, rossz helyen dolgozok. -
1stVikman
senior tag
válasz depe95 #152447 üzenetére
Ha van hozzá szerszámod, türelmed, és egy kis kézügyességed, akkor rendelsz egyet valahonnan (akár aliexpress),és kicseréled magadnak.
A fenti csak egy példa, minimálisan van olcsóbb és drágább is. -
1stVikman
senior tag
Ha már előkerült a regenerálás téma:
Nekem a kocsi ~500 km-enként regenerál, addigra megy bele ~20g cucc.
Javarészt hosszú távon megyek(heti szinten 1 vagy 2 alkalommal 2x100km), de persze akad hétvégi bevásárlásnál város is+ rövid táv (~2x 15km).
Ezzel nincs is baj, ellenben mióta figyelgetem, soha nem regenerálta "üresre" magát a DPF.
Mindig marad benne 25-30%-nyi, azaz kb.5-7g anyag.
Ez így rendben van, vagy nem elég ideálisak a körülmények a regeneráláshoz?Lemaradt, hogy 2014 Golf 7, 2.0 CRTDI 110kW, CRBC motorkód, ~159000km
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz gyenesmartin #152776 üzenetére
Delphi univerzális, VCDS meg VW konszern autók gyári szintű diagnosztikája.
Van még KKL-kábel, ami régi Vag-com programmal vagy Vcds Lite-tal használható.
Illetve Elm327 opció még, ami szintén univerzális, telefonon is futtatható, de inkább csak a motorvezérlő hibatárat érdemes vele használni.Ha van laptop, én VCDS-t vennék.
-
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #152779 üzenetére
Szia!
Én aliról rendeltem anno a 15-öst.
Itt van pl. ez: Vcds 17.8
Elég rövid ideig vannak fent ezek a termékek, de mindig visszakerülnek hamar, emiatt nehéz linkelni egy adott típust.
17.1.3 leírás alapján nem bántja az internet
Én mindenképpen egy olyan kábelt vennék (verziószámtól függetlenül), ami Atmega chippel van szerelve, és nem a NEC chippel.
Elm 327 meg ilyet, ami PIC18F25K80 Chip-es. -
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #153294 üzenetére
Hát, ha szét van bombázva, akkor érdemes mindent kicserélni, ami tönkremehet, mert újból szétszedni már sokkal rosszabb.
Mint sógor T4 transporterében, mikor szét volt szedve valamiért a komplett eleje, talán a motor is kint volt, de nem akart a kuplunggal még foglalkozni. Aztán ~2 hónap és széthullott, majd szedhette megint darabokra...Mennyi idő volt a művelet?
-
1stVikman
senior tag
válasz Cirmos #153423 üzenetére
Nekem csak a világításkapcsoló auto állásában működnek ezek a dolgok. A fényérzékelő szerint tudja, hogy csak este kell bekapcsolnia.
Nyitásnál felkapcsol rendesen, zárásnál nálam csak akkor, ha húzok egyet a fénykürtön. Golf mk7, 2014.
coming home[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz grizlisandor #154258 üzenetére
Mennyi olaj fogy mondjuk 1000 km-enként?
Felöntöd a felső szintig, leírod a km-állást, majd megnézed az első bemelegedés-lehűlés ciklus, utána 500 és 1000 km után.
Ha 1000 km után úgy érzed sokat kell rátölteni, akkor menj tovább az ügyben ,de szerintem csak túlgondolod a dolgot.
Nekem a Fabia (1.4 74kW BBZ) kezelési útmutatójában le van írva, hogy 1L/1000 km olajfogyasztás is lehet:
Itt a 96.oldal is.Ezzel ki is húzta magát mindenki az egyenletből, hiszen mire fel reklamálj, ha a gyártó utasításai alapján is megengedett a nagyobb olajfogyás.
Amúgy a Fabia 2003-as, végig vezetett szervizkönyves, márkakereskedésből vásárolva 133K Km óta(2011) van nálam.
Én 5W40 olajat tettem bele mindig (Total Quartz 9000), 7-8000 km-enként cserélve, mert így is 13-14 hónap telt el két csere között.
Jelenleg 202000 km van benne, ebből tavaly ment bele ~20-22K.
Olajat 2-3 dl-t eszik 1000 ! km-re, de mióta nálam van kb. ennyi.
Nem füstöl, nem kormol, műszaki vizsgán nem kell ügyeskedni.
Én elfogadtam így, mert nincs kedvem szétbontani a motort, gyűrűztetni, meg szelepszár szimeringeket cserélni. -
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #154249 üzenetére
Későn olvastam, de pont írni, akartam, hogy matatás előtt elmentjük az aktuális kódolást.
Kevesen csinálják, aztán meg megy a vakarózás, hogy "jajj", nem jó, de visszaállítani meg nem tudom.MÁS:
Golf 7 variant csomagtér világítást upgrade-elnék, mert kevésnek érzem a tetőn elhelyezett fényt. (Sokat kitakar a roló, és az elválasztó háló.)
[1. kép]
[2. kép] (kicsit csal, ennyire nincs világos )
Emiatt vettem egy ilyet:
Csomagtartóban van 12V csatlakozó.
Már azt is megoldottam EZ alapján, hogy ne csak gyújtáskor legyen benne áram, hanem állandóan.
Viszont szeretném rákötni a belsőtér világításra, mert mégiscsak kényelmesebb, mint mindig kapcsolgatni kézzel.
Ez nem zavarná meg a kocsi elektronikáját?
Elbírná még plusz fogyasztónak a világítás?
A ledek nem kapnának kevesebb/ vagy éppen több áramot a kelleténél?
Amúgy magára a lámpatestre forrasztanám a vezetékeket , hogy ne kelljen megvágni a gyári kábelt, meg lekötni az akkut.
Vagy kábelvég szem segítségével betenném az izzóhoz a polaritásra ügyelve.Megoldható lenne?
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #154270 üzenetére
Óóóó, ha tudam volna, hogy létezik ilyen...
De az én kevésbé elegáns megoldásomnál megmaradna az izzó is, csak ki lenne egészítve a roló alatt 2 ledcsíkkal.
Kérdés, hogy ez mennyire zavarná a kocsi elektronikáját?[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Emiatt maradna meg az izzó is.
Mivel olvastam, hogy csak a Led berakásakor halványan pislákolhat kikapcsolt állapotban is, illetve zavarhatja a Can-bust.
Bár neten szinte csak can-bus kompatibilis szofitákat találni.Az én esetemben a meglévő világítás megtartása mellett raknék kiegészítésként a ledeket, hogy a teljes csomagtartót megvilágítsa.
-
1stVikman
senior tag
válasz MunezXBK #154272 üzenetére
Köszi neked is.
Akkor az elektronikát így nem bántja?
Valami diódát kell / érdemes betenni, vagy teljesen felesleges?A könnyebb szerelhetőség érdekében lehet marad a kábelszemes megoldás, vagy megvárom, amíg megjönnek a csatlakozók, és akkor ráforrasztom a lámpatestre. :
[kép]
Mivel a roló aljára fogom a ledeket felragasztani, így a modularitás miatt ezekkel terveztem megoldani, hogy ki-be szerelhető maradjon minden.w333:
pl. ez? [link] -
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
válasz SzlobiG #154465 üzenetére
Szia!
Köszi.
2.0 CRTDI, 110kW, Euro 5
Fogyasztás változó, de nagy átlag (~4000km) télen 5.7-5.8 volt, most 5.3.
90-100 körül használva, finoman gyorsulva 4.4 is volt hosszú úton (130Km), kevésbé odafigyelve ugyanilyen távon 5.2, tempósan haladva 6.4.
Keveset városozok, de ott is inkább 6.5-7 körül kér.
Szóval azt mondanám, hogy használatfüggő, 4.4-7 között bármi lehet.
Dobtam fel pár képet róla: [link]Minél jobb az idő (hamarabb meleg), és minél hosszabb távot mész egyenletesen, annál jobb a fogyasztás.
Fordítva: hidegben, rövid távokon, városozva meg többet eszik.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #154765 üzenetére
Szia!
Honnan és milyen kábel lett végül?#154769 Csabadi
Szia!
Vízhőfok jeladót cseréld ki.
Simán okozhatja, hogy melegindításnál több üzemanyagot nyomat, mint kéne (mert hidegnek hiszi a motort) és emiatt nehezen indul, vagy nem is indul.
Nekem Fabia 1.4-nél check engine-t is dobott, mikor rossz volt a jeladó.MÁS:
Nyest témára reagálva, nekem a harisnyás kutyaszőr nem vált be.
Viszont az udvarban szabadon mászkáló kutya igen. -
1stVikman
senior tag
Engem is kérlek, ha lehet.
[link]
Golf Mk7, 2014/8, 110kW, 150Le, CRBCEgyelőre a linkelt képpel kérném, aztán majd csinálok szebbet, ha lesz időm.
Szerk..:
w333
Motorvezérlő, meas block,majd kikeresed melyik csatornán van a fojtószelep, switch to basic settings, done.
Fojtó legyen kitakarítva, motor legyen legalább 60 fokos.
Fabian igy kellett.
Mágus nemrég írta egy feliciara : [link][ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz -secret- #154850 üzenetére
Mert lehúzott ablakokkal megnő a légellenállás, és többet eszik az autó. Ez veszélyeztetné a legközelebbi benzinkút elérését, ezért biztonsági okokból nem engedi.
w333
Kábel nélkül nehéz lesz.
Közben kikerestem a fabia pontos leírását, én ez alapján csináltam 1.4-en is:
[link][ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Csabadi #154866 üzenetére
Szívesen!
Több fabia esetében okozott ilyen gondokat a vízhőfok jeladó, emiatt javasoltam a cserét.
Nálam "csak" többletfogyasztás és néha hibakód kísérte a meghibásodást, de csere után jó lett.
Fabián azért szokott tönkremenni, mert a termosztát szétugrik, és a rúgó odacsap a jeladónak.Itt egy videó, hogy hol találod meg a motorvezérlőben tárolt futásteljesítményt:
[link]
Annyi a különbség, hogy nálad edc 17 lesz ott.
Az én 15-ös kábelem sajnos csak edc 16-ig tudja olvasni, így én nem tudtam ezt ellenőrizni.
Amúgy ügyes tekerők itt is át tudják írni, nem csak az óracsoportban, de azért itt már nehezebb, illetve az átlag sem tudja innen egyszerűen kiolvasni.Kábellel nem volt gond a vámon/postán?
-
1stVikman
senior tag
válasz Csabadi #154874 üzenetére
Nekem eddig a legtöbb Edc15-16-ból sikerült kiolvasni, és voltak érdekességek.
(#154880) w333
Régebben Vag-com volt a program neve, majd felváltotta a VCDS.Elérhetőek neten a KKL típusú kék színű Vag-com kábelek, ezek 409.1-es verzióig használhatóak, de stabilan a 311.2-vel működnek, illetve a VCDS Lite-tal tud még kezdeni valamit.
Itt még sorozatszámos volt a program, ezután meg hardverazonosítós lett, azaz a kábelből olvassa ki a sorozatszámot, és úgy engedi használni. Ezeket klón kábeleknek hívják, mert kínai barátaink megvesznek egyet, majd szétberhelik, lemásolják az elektronikát - persze csak nagyjából- , és feltörik hozzá a programot, hogy meg is egye a sorozatszámot tízezredik alkalommal is.
Emiatt csak a mellé adott verzióval használhatók, nem frissíthetők, legtöbbjüket netre sem lehet engedni.
A nem tört program aktív netkapcsolattal minden indításnál leellenőrizte a kábelbe integrált sorozatszámot, illetve letöltötte az aktuális fekete listás, tiltott azonosítókat.
Emiatt korábban ha véletlenül netre került a gép, akkor a következő olvasásnál kinyírta a kábelt oly módon, hogy törölte a chip-ből az adatokat. Vidpidfix és Mprog segítségével még életre lehetett kelteni őket, de kb. minden autó váltásnál újra el kellett játszani ezt a macerát.
Ma már jóval stabilabbak, van amelyiket a net sem bántja, de jobb használat előtt lekapcsolni.Én a helyedben VCDS-t vennék Aliexpress-ről, mint pl. Doki16: [link]
Konkrét linket nem tudok adni, mert kb. naponta törlik és újra felteszik az ajánlatokat. (Nem épp legális a klón kábel. )(#154883) Doki16
Szívesen.
Majd lesd meg légyszi, hogy tudja-e már az EDC17-et.
Meg még pár dolog érdekelne, hogy változott-e az én 15.7.0-s verziómhoz képest, mert ha nincs érdemi különbség, akkor egyelőre marad.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Arra figyelj, hogy Atmega chippel szerelt legyen.
Doki16 fényképén minden adat rajta van, ha lehet ugyanolyat rendelj.(#154914) Csabadi
Milyen autón próbálod?
Csak ezek támogatják:
EDC16x – diesel engines - 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.0 TDI, 4.2 TDI, 5.0 TDI
EDC15x – diesel engines - 1.9 TDI, 2.5 TDILámpa témára:
Anyumnak a 2007-es roomster hasonlóan gyengén világított. Szintén projektoros, volt benne night breaker is.
Aztán feljebb tekertem a lámpatestet 0-án beállított belső állítóval, és mondtam neki, hogy ha villognak, akkor bent az állítóval vigye lejjebb.
Soha senki nem villogott, szóval neki lehet rosszul volt belőve a magasság, de ettől függetlenül alig lehetett vele látni a beavatkozás előtt.
Mondjuk most a 2011-es Fabia2-n is projektoros lámpák vannak, de az szépen világít.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Marelli vezérlőt csak bajosan kezeli a kék Kkl kábel.
A start baud rate-t kell átírni a portoknál 9600-ra, hogy tudjon vele kommunikálni.
Nekem Fabia marellis, tudtam a fent leírt módon használni, de inkább a Vcds.
Ez a leveszem az akkusarut oszt minden nullázódik, amolyan urban legend...[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz bitpork #155099 üzenetére
Gondoltam csak tudja, hogy kb.mit-hol pipálgatott.
Bár ez VW golf V, de itt is az adaptation-ben kellett aktiválni:
ross-tech wiki , mint nálam a Fabiaban.
Ettől függetlenül nem tudjuk, hogy mit állított el a long coding-ban.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #155204 üzenetére
Nyitott ajtónál nem látja bezártnak a műszerfalon?
Ismerősnek volt egyszer hasonló gondja, igaz octavia-n, hogy ajtót cserélt, aztán fordítva működött az ablak.
Nem volt öröm, mikor esőben az érzékelő 3 ablakot felhúzott, egyet meg le. -
1stVikman
senior tag
válasz raziel01 #156250 üzenetére
Led témára:
Golfon csomagtérben nem jelez a rendszer, ha nincs benne izzó, én ezt a ledet tettem bele:
[link]
ez még úton van.
A gyári szofita izzó 43 mm hosszú, és 42 mm-eset vettem (mást nem nagyon találtam). Kicsit kihajtottam a füleket, hogy tartsa a ledet, és ennyi.Tolatólámpában ha nincs izzó, akkor jelez a kocsi, tettem ide is ledet, és nem panaszkodik
Ilyet]
És ilyet is.
Egyik sem dob hibát.
A gyári izzó w16w jelölésű, ennek megfelelően választottam, mert a foglalat hosszabban van nyújtva, mint a sima helyzetjelzős fajtákon.
Ellenben mindkét led elég hosszú, jóval hosszabb, mint az izzó, de még éppen elfér.Sötétben még nem volt időm képeket csinálni, de majd pótolom.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #156323 üzenetére
Pont így működik.
Télen próbáltam havon, hogy ne kopjon a gumi. Alacsony sebességnél egy pillanatra felhúzva. Aztán úgy meglepődtem, hogy muszáj volt rendesen is "felhúzni", csak hogy biztosan jól éreztem. Ameddig a gomb húzva van, addig intenzíven fékezi mindegyik kereket.
Miután kollégámat is rávettem (szintén Golf7), hogy próbálja ki a sajátját, ami ugyanígy viselkedett, be kellett látnunk, hogy ezzel így nem lesz télen bohóckodás, farolgatás.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Ígéretemhez híven megcsináltam a képeket a Ledekről, amiket a tolatólámpába raktam.
Itt lehet megnézni, ha valakit érdekel: MegaCsináltam sötétben is, illetve az autó mögötti terület megvilágításáról is. Érdeklődés esetén feldobom azokat is.
u.i.: Egyik led sem jelez kiégett izzót a műszerfalon. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Használ itt valaki Vag Can Pro-t?
Több kollégának motoszkál a fejében a Video in otion aktiválása, és ezzel a kábellal meg lehetne oldani.
Annyit csinál az előre beállított funkciója, hogy a videó lejátszásakor sebesség limitet átírja 0-ról 255-re, így menet közben is nézhetik az utasok a kijelzőt. VCDS-ben is megtaláltam, security loginnal belépve, és módosítva az értéket, "request out of range" hibát ad, és marad 0-án.
Csak emiatt kellene a kábel, olcsóbb megoldás lenne, mint pl. egy OBD11-et venni, meg hozzá a krediteket.
Szóval annyi lenne a kérdés, hogy mennyire használható a program, illetve kell-e az Usb dongle-s verzió vagy elég csak a kábel?
Konkrétan erről lenne szó: [link]
Itt az írják, hogy a dongle csak titkosítás miatt kell, de kínaiaknál semmi sem biztos. -
1stVikman
senior tag
válasz _Smooth #157028 üzenetére
Szia!
Bár nekem Golf-om van, de szerintem Octaviaban is ugyanígy működnek a dolgok, ezért pár dologról írnék szubjektív véleményt.
-adaptív tempomat: én használom legtöbb esetben, mert igazodik a forgalomhoz, fékez/ gyorsít helyetted. Manuális váltóm van, országúton sokszor elég csak pakolgatnom a sebességeket, kuplungon kívül mást ilyenkor nem használok. Persze egy dsg-vel jobb lenne, de élhető.
A legnagyobb hasznossága, hogy ha elbambulsz és változik előtted a helyzet, akkor nem rohansz bele az előtted haladóba.
És itt kikanyarodnék egy gondolatra. Én úgy tudom, hogy a Front Assist is ennek a szenzorát használja, ő segít pl.vészfékezni, ha kell.
-fényszóró téma
Amennyire képben vagyok, csak a DRL lesz ledes, a tompított meg xenon.
Automata mód jó, fényérzékelő alapján kapcsol a drl és a tompított között, illetve nekem tudja a távolságit is szabályozni. Adaptív módon mindig annyira emeli fel a magasságát, hogy ne vakítson, illetve kitakarva az előttem haladót kétoldalt magasabbra világít.
Kollégának csak fel/ le kapcsolgatja.
Kanyarkövetős fényszóró van, szépen teszi a dolgát.
Ezen kívül van egy alacsony sebességnél történő kanyarodáskor felkapcsolódó égőm ( nem a ködlámpát kapcsolja). Szóval fényszóróból, ha belefér, akkor megéri minél extrábbat belevenni.
-lane assist
Szintén arra jó, ha bealudnál, akkor sávban tart. 10 mp-ig, aztán sípol, és kikapcsol.
Ha elengeded a kormányt, akkor is ez van.
Videót láttam 2017-es Golfról, Dsg-vel, ott sípolt, de végig sávban tartotta a kocsit, majd kicsiket fékezve meg is állította azt.
-side assist, blind spot
Ilyenem nincs, de kb.annyi, hogy ha holttérben érkeznek mögötted, mikor te sávot váltanál, akkor tükörházban világít, hogy ne tedd.
-panoráma tető
Nekem nincs. Akinek nincs, az akar, akinek meg van, az nem tartja nélkülözhetetlennek.
-kessy
Kollégáim közül többnek van. Szinte kivétel nélkül a távirányítóval nyitják/ zárják a kocsit. Pedig a kilincs meghúzásával is tudnák nyitni, és megérintésével zárni de nem úgy használják. Persze a gombos indítás az menő, de azért pont emiatt könnyebben is lophatóak valamivel ezek a kocsik.
-fejegység
Nem a legalapabbat tenném bele.
BT, usb, sd-card foglalat jó ha van, és az sem hátrány, ha nagyobb a kijelző.
-pótkerék
Na ez nekem is dilemma. Defektjavitó szettem van, engem is érdekelne mások véleménye egy normál pótkerék beszerzése mellett vagy ellene!
-coming home, leaving home
Lehet nélküle élni, de ha van néha jól tud jönni.
-táblafelismerő
Csak annyi, hogy megjeleníti a kijelzőn. Nem sípol, nem fékez, ha gyorsabban mennél, csak mutatja, ennyi. Nem külön cucc, a sávtartó kameráját használja.
-park assist
A magától beparkolós elég jampi, de egy sima elől-hátul radar elegendő. Én konkrétan direkt olyat kerestem, amiben van elől és hátul is.
Ez is, mint a többi felsorolt kényelmi vagy egyéb extra mind egyéni preferencia tárgyát képezi.
Valakinek kell, ha nincs hiányzik, van aki el van nélküle, vagy van neki, csak nem használja.
Üdv: VikmanU.i.:
Ha valami még érdekel, vagy szeretnéd hogy bővebben írjak róla, akkor jelezz, csak hajnali3-kor telefonról begépelni ezt is egy örökkévalóságnak tűnt.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz _Smooth #157079 üzenetére
Nem kapcsol ki, csak ha rálépsz a fékpedálra, vagy magad ki nem kapcsolod.
Még a speed limiter jutott eszembe.
Ez annyit tud, hogy beállítasz egy sebességhatárt, és ha elérted nem gyorsul tovább az autó bármennyire is nyomod a pedált. Ha padlóig nyomod van egy gomb a pedál alatt, amit megnyomva kikapcsol, sípol egyet és gyorsul tovább.
A tempomat választható módja, vagy a limiter vagy a tempomat, de egyszerre a kettő nem megy.(#157076) Amarton
Ezt nem tudtam, de ha minden LED, akkor az menő.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #157097 üzenetére
És van egy sima speed limit, ahol beállítod határt, és csak sípol. Ilyen van szüléim Skoda Fabia II-jében.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Proxmox VE
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest