-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz
diablo1984 #144126 üzenetére
Pontos értékekre már nem emlékszem, de kb az első hengeré volt -1 környéke, 2-3. henger -0.5 környéke, a 4. pedig 2.
Most is szarok az értékek, mert nem lettek felújítva (250k lett volna a 4 ahol csinálták), csak ultrahanggal tisztítva. De legalább most már nem füstöl és szépen jár. Mivel lemérték az elemeket padon, látni, hogy az összesen csúcsot kell cserélni, mert a szállított mennyiséget már nem hozzák. Kopottak a km-ek után, meg ugye a jó magyar üzemanyagtól. Ettől "csak" gyengébb valamivel a motor, de idővel majd rosszabb lesz. Valamikor felújíttatom majd mind a 4-et, de nem ott ahol csinálták. Kissé aranyárban mérik.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
diablo1984 #144130 üzenetére
Jaja nyomott egy szép felhőt ha letalpaltam + induláskor néha nyomott egy füstöt. De amin inkább észrevettem, hogy gond van, az az volt, hogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket (automata), akkor eléggé rázkódott a kasztni.
Tömítéscserével + méréssel és tisztítással 80k-t fizettem. Sajnos tisztítás után már nem mérték meg az elemeket.
Most az értékek hidegen (értsd hideg üzemanyagnál) 1. henger -1.2, 2. 0.5, 3. -0.5, 4. 1.2. Ezek jók is lennének, de sajna ahogy melegszik az üzemanyag (folyékonyabb), úgy romlanak. 1. -1.4, 2. 0.valamennyi, 3. -0.valamennyi, 4. 2.3. Szóval szarabb lett mit vót értékek alapján, de viszont nincs füst és szépen indul / jár.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus vagy aki már találkozott ilyennel ...
Tanácstalan vagyok már. Mikor megvettem a kocsit, utána vezérlés cserénél le lett cserélve a hűtővíz is ahogy kell. Akkor nem sikerült a szerelőnek rendesen légtelenítenie a rendszert, így folyamatosan hallgattam a víz bugyborékolását. Na azóta már vagy kismilliószor újra légtelenítettem... Mikor meleg van (értsd kb 10 fok felett), akkor teljesen ok. De ha hidegebb időben áll hosszabb ideig a szekér, akkor indulásnál mikor kb 2000es fordulatot eléri a motor, hallok még mindig bugyborékolást a fűtőből, ami aztán meg is szűnik. A vízcsövek nem kemények, víz nem fogy / nem forr. Hogy a francba kell ezt a vackot normálisan légteleníteni? Komolyan megőrülök már tőle...
Ha szerelőt felhívok, az mind azt mondja, hogy önmagát légteleníti. Ami ugye nem igaz, mert ennél a hőcserélő felső csöve magasabban van mint a tágulási tartály. De hogy miért??/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Brumi˘ #144346 üzenetére
Bízom benne, nálam nem kell ezért motort bontani, mert akkor teletankolom ...
Nálam pályázás után sem produkálja. Csak akkor, ha 10fok alatt pihen hosszabb időt és akkor is csak rögtön indulás után csinálja 2000es fordulaton 1x.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Ha van egy kis időd, meg tudnád nézni ezt a logot? Jól látom, hogy lassan épül fel a nyomás?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Brumi˘ #144485 üzenetére
Ahol a légszűrőházból jövő cső becsatlakozik, a körül olajpárás. Nem tudom, hogy a kartegáztól jut e oda az olaj, vagy a turbó nyomja. Szelepfedelet cseréltem gyári újra. Ha lehúzom a szelepfedélről a kartercsövet, és odarakok egy papírt, akkor nem nyom olajat alapjáraton sem és fordulaton sem. Persze ez rövid idő, lehet hosszabb távon jön némi olaj...
Van valamilyen füstös megoldás, amivel lehet ellenőrizni a vákuum csöveket. Ez hogy van pontosan? Azzal biztosra mennék...
Egy ideje már érzem, hogy nem úgy indul meg ahogy kellene.
Ami vicces, hogy tavaly nyáron volt lent a turbó, mert le volt kormolódva. Akkor azt mondta a turbós fickó, hogy rendben van. Csak labdát cserélt rajta. Ha mégis turbó lesz a ludas, annak örülni fogok.
Az olaj mennyiség annyi, hogy a turbóról lejövő cooler cső teljesen olajpárás... illetve alul a motorvédő is.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144487 üzenetére
Ilyen pumpának akkor kell lennie egy normális szerelőnek igaz? Tandemre gondolsz? Épp tegnap gondolkodtam azon is, hogy üzemanyag nyomást is kellene nézetnem. Hátha nem e játszik az is közre a rossz korrekciós értékeknél.
De gondolom az olajpára sem normális jelenség.
Erre gondolsz igaz? Ha ez a ludas, akkor van erre jó megoldás? Vagy csere?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144489 üzenetére
Faszányos. Holnap csekkolom is.
Itt Győrben szerintem annyival oldanák meg, hogy beragasszák....Annyira szeretem ezeket az elb@szott megoldásokat. Mint a rohadt gyorscsatlakozós cooler csövek. Szart sem érnek. Vágtam volna nyakon azt, aki ezeket engedte széria gyártásba.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144491 üzenetére
B5-ös Passatnál is rászorítókkal vannak megoldva. Nem értem ennél miért kellett ezt a gyors csatlakozót erőltetni. Gondolom valaki okos kiszámolta, hogy mennyit lehet ezzel spórolni, ha ezt a vackot rakják ... aztán ész nélkül rábólintottak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144504 üzenetére
A sajátja. Épp ez a vicces, hogy tavaly nyáron volt lent a turbo mert le volt kormolódva. Akkor szétkapták, lepucolták, lefestették, meg kapott új labdát. A többire azt mondták ok. 1 év alatt elköszönt volna?
Jövő héten keresek egy péket, akinek van ilyen pumpája.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144523 üzenetére
De emlékszem, hogy miután visszarakták, akkor is csináltam logot és akkor jó lett. Még talán te is véleményezted. Jövő héten megnézetem a vákuum kört. Ha az rendben, akkor átnézetem a cooler csöveket. Ha az is ok, akkor jöhet le a turbó megint. A PD elemeket is jövő hónapban tervezem helyre rázni... jó kis hónap lesz ez.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144539 üzenetére
Értem. De alul a cooler cső tiszta olajpára, illetve a motorvédő is. Ez mondjuk nem volt ilyen mikor megvettem. Mondjuk ha az olaj ott kijut, akkor a nyomás is veszik arra. Csak ugye a szeretett gyorscsatis megoldás van ott is, amivel semmit nem tudok kezdeni. Tömítést már cseréltem.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Melyik fékbetét az, ami puhább anyagú? Zimmermannt raktam előre, de megálláskor olyan, mint a vonat. A tárcsa gyári.
Üzemanyagnál mi a normál hőmérséklet? Üzemmelegen 65C körül van.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144547 üzenetére
Mágus2 és Brumi
Köszi. Az előző betét/tárcsa kombót is azért cseréltem, mert visított. Most kapott gyári tárcsát meg Zimm. betétet és rosszabb lett mint volt.
Jurid lesz akkor a nyerő, remélem azzal már kussolni fog.Brumi
A 70 nem sok? Mielőtt még kiszedetnem a PD-ket újból, szeretnék megbizonyosodni arról, hogy nem-e valamelyik hőmérő vagy AC pumpa / tandem pumpa rosszalkodik. Ami fura számomra, hogy hidegen jók a korrekciós értékek, melegen pedig nagyon elmásznak. Füstölés pedig nincs./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Brumi˘ #144557 üzenetére
Az biztos, hogy kopottak. Csak azt nem értem, hogy az 1-4 henger miért ennyire kiugró melegen. Hidegen szinte egyformák. Mikor kiszedték az elemeket, lemérték padon. Megvan a jegyzőkönyv is mindhez és szinte egyformán kopott az összes. Nem kiugró egyik sem. Igaz az észlények tisztítás és hézagolás után már nem mérték meg az elemeket újból.
A cooler csövekre találtam egy pénztárca barát megoldást. [link]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144569 üzenetére
Te furfányos vagy, mert eladod még mielőtt elkezdene betegeskedni.
Én meg pont akkor vettem meg, amikor locsolni kell bele.i-sti
Ja ilyenkor nem érdemes eladni. Én sem tervezem az enyémet, ezért is akarok a lehető legtöbb mindent helyrerakni rajta.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
#89874944 #144683 üzenetére
Mikor az én szekeremen mókolták a váltót, akkor rákérdeztem, mennyire haldoklik a tiptronicban a szeleptömb. A guru azt mondta, nem szokott... bízzunk benne. Viszont a pumpát érdemes cserélni benne, illetve egy két kisebb alkatrészt is, amire a váltószerelő csak annyit mondott: Ha ez a kis szar eltörik, megáll a kocsi.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
#89874944 #144687 üzenetére
Volt néhány bizbasz a váltóban, ezeknek nem tudom mi a neve + olajpumpa + hátramenet kuplung + szűrő, olaj, tömítés. Illetve mikor mentem vissza olajfolyással, kapott még egy új fedelet is.
260körül volt ha jól tévedek
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #144827 üzenetére
Vákuum pumpát jövő hétre szerez a szerelőm. Ma voltam nála, és akkor említette, hogy lehet még N75 is a ludas. Ezért kérdem, hogy tudom ellenőrizni, hogy megfelelő-e.
Közben találtam egy jó leírást:
Hát pedig olyan nincs... Jártam úgy, hogy az N75-ös szelep (turbónyomásszabályzó) szívta be a levegőt a "szuszogón" - nem tudom mi a hivatalos neve - keresztül, ami a légszűrőházba van visszakötve.Ha a szelepről lehúzod a vákumcsövet (ami a vákumpumpa után lévő T elágazóról jön) és mérsz egyet órával a szelep helyén ott van rendes vákum? Egyszer odáig legyen jó...
Ha a szelepig ok, akkor a szelepről lejövő csövet húzd le a turbóról és oda kösd az órát a turbó vákumlabdája helyére. Járó motornál külön vezetékkel adj a szelepnek +12-őt aksiról hogy nyisson ki, így a szelep túloldalán is kell lennie vákumnak. Ha a szelep előtt ok a vákum, a szelep után eltűnik, akkor a szelep rossz. Ha szelep után is jó a vákum, akkor a turbó labdája enged át.Ha már a szelep előtt sincs vákum, akkor még falsot szívhat az EGR-nél, a leállítószelepnél, vákumtartálynál, szóval egy kalap szar az egész amíg nincs tisztességesen átcsövezve rendszeresen baj van velük.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Miertvansote #144840 üzenetére
Hogy nem fog jól égni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #144987 üzenetére
Ezzel azért nem értek egyet. Egyszer vettem nőtől autót, de soha többet. Épp ahogy írod, mivel nem tudja mi fán terem, ezért pl. azt sem tudja hogy hidegen nem bőgetjük, folyadékszinteket ellenőrizünk, kuplungon nem állunk minden egyes kanyarban + lámpánál stb.
Mágus megelőzött
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Speeedfire #145061 üzenetére
5e-ért vettem gyári 1l-t. Rossz boltba mentél.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Speeedfire #145067 üzenetére
Helyileg én Győrben vagyok. Itt tudok csak boltot ajánlani.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Speeedfire #145069 üzenetére
Nincs náluk posta sajnos.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Speeedfire #145081 üzenetére
Ment privát
kk
Ótómatáról van szó? Azt nem is figyeltem. Abba akkor reális a 15k.
Szerk.: Mikor az enyémbe töltötte a szaki, akkor egy 50lityós hordóból jött a cucc. Szerintem gyári olaj került be. (Vagy legalább is bízom benne)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!