-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #117104 üzenetére
Igen ebben teljesen igazad van. Csak hát tudod ... a szerelem az szerelem.
Viccet félre téve. Ezelőtt nekem egy japán rizsrakétám volt. Annak a motorjának ill. váltójának tényleg semmi baja nem volt az ég világon. Enni lehetett volna róla ... de a kasztnija. Na az szépen lassan porrá lett. Illetve azon is ha vezérlést kellett volna cserélnem, akkor karcolom a 200k-t biztosan (láncos motor).
(#117105) Mágus2
Igen, akinek az anyagiak engedik, az tud venni. Csak ez sajnos nem az általános.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #117139 üzenetére
Nekem személy szerint ez az első automata váltós autóm. Amit tudtam utána olvastam, kipróbáltam hidegen, melegen, elvittem Skoda szervizbe. Semmi jele nem volt annak, hogy rossz. Sajnos olajat nem tudtam nézni benne, mivel a szervíz nem vállalta a megbontást. Kb. 3x kértem meg őket, elhajtottak. Ennél többet egy "mezei" ember mit tud tenni? Nem mindenki autószerelő, nincs otthon csápos, hogy felemelem és mindent átnézek. Én azt szoktam mondani, hogy ha egy autó a piacra kerül, annak oka van. Jó autót nem adnak el (vagy nagyon ritkán). Sajnos ebbe itt most belefutottam, de megpróbálok pozitívan kiszállni belőle. Mikor Superb-t kerestem 1.9 AVF motorkóddal, nem csillió km-el akkor hidd el nem dobott a HAHU 100 félét. Vállaltam a rizikót, most beszoptam. Ez ilyen sajnos.
(#117148) Mágus2
Addig amíg a r@hadék gyártó azt írja bele a könyvébe, hogy nem kell olajat cserélni benne, nem akkor sem, addig nem is fog javulni a jó/rossz váltó arány. Én ott üdvözölném annak a kedves kollégának az anyukáját aki ezeke jóváhagyják. Jó tudom ... autót már nem 20 évre gyártanak. De ez nettó átb@szás.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #117155 üzenetére
kollégának az anyukáját aki ezeke jóváhagyják -> kollégáknak az anyukáját akik ezeket jóváhagyják
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #117244 üzenetére
Nem csak km-t vettem, hanem állapotot is. Megnéztem párat (300k-t futottat is) azokban közel sem úgy járt a motor mint ebben hidegindításkor.
Tudom hogy nem minden az alacsony futás. Viszont ha netán véletlen tovább kell adnom a jövőben, akkor egy 400-500ezrett futottat szerintem guríthatnék a bontóba. Valljuk be, a nagy % hozzá sem szagol ilyen futáshoz. Viszont ha ebbe belerakok még 100-150et akkor véleményem szerint 300al nagyobb az esélyem eladni. Sajnos ez a magyar valóság.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #117261 üzenetére
Ebben ennyi van. Hacsak nem csavarták meg folyamatosan minden műszaki előtt ... Most 185ezret mutat az órája.
Sajnos azt az infót kaptam egy váltó szerelőtől, hogy ezek a Tiptronic váltók kb 200 környékén kezdenek hullani. Ugye itt számít volt e olajcsere, milyen használat stb.
(#117260) Dr.Zoo
Igen jogos.
Viszont neppernek nem szoktam autót eladni. Nagyon nagyot akarnak már telefonban alkudni.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #117263 üzenetére
Javaslom hívd fel Te is Dr.Zoo által javasolt szerelőt (pár hsz visszább). Ő rögtön megmondja mi a kínja.
Most egyeztettem a kereskedővel. Jövő hét csütörtökön megy a kocsi egy váltóshoz a Balaton mellé felújításra. Telefonban olyan 200 körül mondta a javítást. A kereskedő saját tréleren leviszi és vissza is hozza majd. Pozitívan csalódtam benne.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Tegnap este végre visszakaptam az autót. Kész a váltó. D kuplung tört szét benne, az adta a hangot. A kolléga aki szerelte azt mondta, mostanában sok ilyennel találkozott. Anyaghiba sajnos.
Olaj, tömítések, olajszűrő, olajpumpa, D kuplung illetve pár kis alkatrész csere + munkadíj -> így lett a végösszeg 230ezer Ft amihez jár 1 év gari. A kereskedő hozzáállása nagyon korrekt volt. Ő vitte el a kocsit tréleren, illetve tegnap este együtt mentünk el az autóért. Az összeget felesben fizettük, szerintem így korrekt. Több ilyen lelkiismeretes ember kellene.A váltót pedig Balogh Gábor szerelte Balatonfűzfőn. Ő is meglepően korrekt fickó.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Megjött a VCDS-em. Megolvastam az autót, és két hibakódot talált.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3U0-907-044.lbl
Part No: 3U0 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S B5 C 2004
Coding: 17000
Shop #: WSC 00028
VCID: 3169F34FFBDC81962BD-50E61 Fault Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Part No: 038 906 019 KD
Component: 1,9l R4 EDC G000AG 4897
Coding: 00001
Shop #: WSC 00028
VCID: 63C54907F1A06306E91-4A3A1 Fault Found:
18263 - Powertrain Data Bus
P1855 - 35-00 - Software Version Monitoring
Readiness: 0 0 0 0 0Mind a kettőt kitöröltem. A P1855 még nem jött vissza, viszont a klímát visszaírja.
Mágus
Mi lehet ez a nyomás kapcsoló? A klímát álló helyzetben bekapcsoltam. Az az érdekes, hogy egyszer hideget fúj, egyszer meg meleget. Eddig nem tűnt fel, hogy gond lenne vele. Igaz nem nagyon használtam még benne a klímát.[ Módosította: Qru ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118051 üzenetére
Hogy érted, hogy villog?
Az a fura nekem, hogy mikor megvettem a kocsit, akkor működött benne. Sőt Skoda szervízben mikor megolvasták, nem volt benne hibakód. Azóta ugye cseréltettem vezérlést illetve a váltót is leszedték. A vezérlésnél pont az elejét bontották. Ahogy nézem ez a nyomás érzékelő pedig a hűtő oldalán van elöl. Lementem megnéztem, de nem látok rajta érdemleges dolgot. Plusz csak az egyik ventilátor kapcsol be, a másik nem pörög. Ma voltam épp ózonos tisztításon. Még gondolkodtam is rajta, hogy meg kellene nézni a gázt ...Szerk.:
VCDS-el hogy tudom átállítani németről angolra a menüjét?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #118055 üzenetére
Illetve még egy rejtélyt szeretnék megfejteni. Az ülésfűtés kapcsolásakor van valamilyen relé ami kapcsol? Gondolom nem maga a tekerős gombon keresztül folyik az áram a fűtéshez. Egyik oldalon sem működik ... kicsit furcsállom. Biztosítékot azt már néztem, az jó.
(#118056) Mágus2
Rendicsek. Holnap reggel küldöm.Hopp most nézem a kimentett logban benne van:
Address 17: Instruments Labels: 3U0-920-xxx-17.lbl
Part No: 3U0 920 841 A
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V06
Coding: 31115
Shop #: WSC 00907
VCID: 3169F34FFBDC81962BD-5072(#118057) kk831228
Hideget fúj. Aztán átvált melegre. Nem csak úgy érzem. A motoron pedig hallom, hogy terheli a kompresszor.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118059 üzenetére
Az a baj, hogy nem műkszik. Ki akarom deríteni, mi a gond. Nagyon kicsi a valószínűsége így elsőre, hogy mind a két ülésben egyszerre szakadt volna meg a szál. De persze lehet az lesz a ludas ...
(#118056) Mágus2
A kapcsolót hogy tudom kipattintani a helyéről? Az ülés alatt próbáltam mérni, de annyira hülye helyen van a csatlakozó, hogy alig férek hozzá. Ki kellene vennem hozzá az ülést.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #118063 üzenetére
Köszi! Reggel megcsinálom. Gondolom ha valamit félrenyomok akkor cseszhetem?
Szerk.:
Akkor gondolom azért nem kapcsol a venti, mert nincs nyomás. Feltöltetem jövő héten, aztán bízok benne ennyi lesz a baja.(#118061) kk831228
Annyira nincs hely az ülés alatt, hogy széthúzni is művészet. De valahogy megoldom.Szerk2.:
A ventinek köze van a nyomáshoz?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #118072 üzenetére
Rosszul írtam. Ezt írja: Output test sequence complete
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #118086 üzenetére
Igen neten rákeresve látom, hogy kellene ott lennie egy legördülő menünek, de sajna nincs. Illetve inaktív a két választógomb is. Csak a start gomb aktív.
Nem állok messze a villamosságtól, az egyik szakmám. Azért mértem ott, mert azt könnyebben elértem. A kapcsolót nem tudom hogy kell kipattintani a helyéről.
Elvinném szerelőhöz persze. Csak gondoltam alap dolgokat előtte megnézek én is. Ebből is tanulok.
kk831228
Kellene egy rajz ahol látom melyik vezeték hova vezet. Így csak a 4 vezetéket látom. Nem tudom melyiknél kellene szakadást mérnem.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118092 üzenetére
A f...on mértem.
De 4 vezeték megy az ülésbe. Ebből melyik kettőnél kell a szakadást nézni?Mágus
Mentem egy 50es karikát az autóval. A klíma hűt szépen menet közben. Viszont az út végén megálltam, felnyitottam a motorháztetőt, és a klíma venti nem ment. Annak automatikusan kellene kapcsolnia ha megy a klíma? Most ugye még nincs olyan nagy meleg .. Lehet azért nem kapcsol?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
Basszus hogy mennyi pék van. Ennyire nagy agyműtét egy vezérlés beállítás? Telefonban mindenki csak pingvinezik mikor rákérdezek ... "Háát van célszerszám, azt rárakjuk, aztán be van állítva."
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #118247 üzenetére
Megnézem akkor ezt is. Mármint a viszkósat ...
Az akku alatti koszra is ránézek. Ehhez gondolom a műanyag borítást le kell bontanom. Tegnap cseréltettem le az utcsó folyadékot a kocsiban (szervó) utána elvittem motormosásra is. Nem áztam be után, szóval nagy gond nem lehet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Ízelítőnek pár kép a mai veterán találkozóról. Sok szép autót lehetett látni.
[link]/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118099 üzenetére
Szia,
Tegnap végül sikerült életre keltenem a fűtést. Mind a két ülésben szakadt volt a vezeték. A vezetőülés volt csalóka, mert rámérve jónak nézett ki. Aztán 2. szétszedésre többszöri mérésre meglett az egyik hajlatban a bűnös. A leírás hasznos volt. A "legnehezebb" feladat az egészben a kárpit kibontása. De 2 óra alatt a 2 ülést meg lehet csinálni. Újabb hiba pipa.
Talán még annyi infó ha más is hasonló cipőben jár. A háttámla rész és az ülőlap rész sorba van kötve. Így ha az egyik valahol megszakad, akkor az egyik rész sem fog működni.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- DXRacer használt szék eladó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest