-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #205286 üzenetére
Nem tudom miért, lehet, h van ebben némi "kényeztetés" is de én szintén csak prémiumot tankolok, itthon mindig egy kútról. Soha nem kevertem más üza márkával, ha meg külföldön vagyok ott is próbálok egy fajtát. Ellenben érdekes, h a szaladgálós szívóbenzines Splash kevesebbet fogyaszt a sima benzinből.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #205437 üzenetére
"egy megkímélt példány alig volt benne 150 méter."
Ez így tényleg egy megkímélt "vitrines" példány!!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
bul07 #205468 üzenetére
Sosem volt még bajom a bosnyák MANN szűrőkkel!! Ellenben egy echte gyári VW oljszűrő tömítése egy hét után megadta magát és indítás után spriccelt az olaj a szűrőháznál mert nem volt tömítés! Egyébként meg szinte az egész világban gyártják. Találkoztam Román, Spanyol stb. gyártással is. Amióta lehet itthon kapni MANN-t azóta minden autómba ez került, kerül, ismétlem, soha semmi gond nem volt velük!!
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Ahoj Mindenki!!
Ma reggel egy kicsit fogalkoztam az esedékes olajcseréhez szükséges rendelésekkel. Idáig (amióta itthon lehet kapni MANN-t) ninden autóm ezt a szűrőt kapta mindenhova. Most viszont néztem, h a MAHLE is egy viszonylag jó kategória, de jó 30%-al olcsóbb mint a MANN. Nem tartom magam x@...rrágónak, de nem mindegy évi 3-5 olajcserénél. Mi a véleményetek, ennyivel rosszabb, és ezt tükrözi az árkülnbség is??
Kicsit elbizonytalanodtam, vagy nem??Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Lacess #205637 üzenetére
Köszönöm a megerősítést és biztatást! Én is időben 10-12k között szoktam cseréltetni az olajat és a szűrőket. Egyedül az üzaszűrőt szoktam ritkábban, minden negyedik olajcserénél cserélni. Soxor volt már úgy amikor szinte csak pálya volt a kocsiban, h pl. a légszűrő alig volt koszos. Ennek ellenére kicseréltük. No, majd meglátjuk. Kell rendelnem MANN-t is, mert igéretett tettem itt, h beszámolok arról, melyik szűrőt hol gyártották.
#205638vzsryl:
...sok szerviz polcain látom a Filtron-os dobozokat.
Tudom ez így ostobaság, de nekem valamiért nem szimpatikus.
Az árak légszűrő tekintetében a CC-hez így alakul:
Filtron: 2880
Mahle: 3400
MANN: 4475
Azt azért nem tudom elképzelni, h ekkora különbség legyen két szűrő között mint amit az ár mutat a Filtron és a MANN között. Sokkal inkább a brand ami felhúzhatja az árat.Joe
-
simonjoe
őstag
Azért egy Barum sem egy Continental! Hiába egy cégcsoport, mint ahogy egy VW sem Audi.
Szerintem meg a Filtron azért lehet a szerelők kedvence(is) mert nagyobbat lehet vele szakítani, a funkcióját meg ellátja mindkettő. No, mind1, kiprószálom a MAHLE-t.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Segítséget kérnék, B5,5-ös passatba keresek első lámpába (projektoros H7), foglalatot. Nem találok sehol, a bontókban lámpával együtt akarják adni, ami persze érthető. Külön meg sehol.
THX!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
molnarpeter #205725 üzenetére
..ja, egy spéci műanyag, rajta egy acél gyűrű, amivel tudod rögzíteni a lámpában.
Joe
-
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Beszéltünk valamikor arról, h a szűrők már nem(csak) az anyacégnél készülnek. Off-autóhoz most nem MANN-t, MAHLE-t rendeltem. Itt van a kép róluk:
Jól látszik, h egyik sem készült Németországban.
A légszűrő Bolgár, pollen Kína, és az olaj szintén Kína.
Lassan jön a CC-hez a MANN készlet, majd arról is tolom a képeket.Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #206085 üzenetére
287e nél vittem tisztíttatni, nem volt vele még gond, de lassan a végét járta. Előtte az EGR-t cseréltettem ki (180e), azzal sem volt gond, már megrendeltem ismét hozzá az új gyári EGR-t, megint csere, közel 330e km van már benne. Ők csinálták a DPF tisztítást: [link]
290-nél kappott egy optimalizálást a motor, de semmi negatív változást nem veszek észre rajta, 1300km körül elmegy egy regenerálással.Joe
-
simonjoe
őstag
Szia!!
Én Őt tudom ajnlani:
[link]
Győr
Vagy a tempomatszerelésnél, Szőlősi Zsolt-ot.
Bp.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
focvis #206522 üzenetére
Én óvatosabb voltam, két év után cseréltem ki az akkut a kocsiból. 1x tette meg velem, h minden előzmény nélkül másnap leállt.
Többször nem teszi!
Nem tétel 30-40-e HUF, az meg igen fájdalmas tud lenni, ha valahol messze az otthontól nem tudsz indulni az akku miatt, az egyébként minden másban rendben lévő autóval. Így most van egy több mint 80%-os Exide Prémium pót akkum.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
atos19881101 #206611 üzenetére
...itt egy kicsivel olcsóbb.
[link]
Nem tennék bele nem gyári olajat, tudom drága. Én megjártam a Passat-ba gyárival megegyező Castrol ment bele(előző szerelőm javaslatára) és olyan kemény lett a váltó tőle, h pár nap után átmosattam és vissza a gyári. Azóta mint a vaj, és nem kerül(het) bele más![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
atos19881101 #206623 üzenetére
Én lex@..rom, nem vagyok a magam ellensége. Persze, h szinte mindent(is) külföldről rendelek. Szomorkodjon a kúmány, h a zsé kivándorol.
Joe
-
-
simonjoe
őstag
válasz
ArthurShelby #206695 üzenetére
"egyedül álló LED-eknél is legfeljebb 120 fok a sugárzási szög. "
Ez már rég megdőlt!!!Joe
-
simonjoe
őstag
Frissítettem az EU speedcam bázist. Akinek kell, szerettet, hozta a Nyúúúl
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
grizlisandor #206861 üzenetére
Amióta itthon megjelen a MANN, idáig minden autómba azt vettem.
Most fordult velem először, h egy ismerős ajánlására megvettem egy szett MAHLE szűrőt. Azt kell, h mondjam, korrektebbnek néz ki. Jobb anyagminőséget, gondosabb kidolgozást vélek feéfedezni ebben a márkában. Nem elhanyagolható, h némileg még olcsóbb is mint a MANN.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
cross56 #206950 üzenetére
Valahogy rá kellene jelölni, h átvigye az érintkezési pontokat. Azt írtad, a lökös leszedve a helyén van. Amint felteszed az autóra akkor történik valami, akkor csak ott lehet a gond. A kábelek is jól futnak? Vagy még egy merész hipotézis, az autó eleje meg van csavarodva.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
cross56 #206990 üzenetére
Én a helyedben kiszednék minden olyan (pl. ablakmosó tartály) alkatrészt ami akadályozhatná az elem pontos helyre kerülését. Ha így is xarul áll, akkor kellene azon gondolkodni, h mi legyen a következő lépés. Találsz cikkszámot a lökös belsejében? Már lehet, h az sem eredeti. Azokkal van gond nem kevés. A gyári újat meg tuti nem kapod meg 100-ért!! Ha bontottat nézel, nagyon aprólékosan nézd meg!!
Szerintem valami bagatel f@...szság lesz. Ne add fel!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #207004 üzenetére
...nekem többször volt már levéve, mert ha sok rajta az apró kőfelverődés, levetetem, és újrafényeztetem. Volt egy rókás afférom is, a jobb eleje eléggé szarrá ment(megkeresem a képet róla), műanyagos profin megcsinálta, sokkal olcsóbb volt így mint az új (kb. 6 éve majdnem 300eHUF-volt a gyári), semmi nem látszik rajta, jól illeszkedik, fülek a helyükön. Én kopó, amartozálódó elemként tartom számon. Az utolsó fényezés után, két éve, akartam rá egy "öngyógyuló" nano fóliát, de nyolcvanezret kértek volna érte, így nem rakattam fel. Marad az a metódus, ha sok rajta a hiba, megy a fényezőbe.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
chopin42 #207010 üzenetére
Egy 2009-es Passat CC, talán ámbrás szürke a gyári megfelelője, de maradjunk a grafitnál, az összefoglalóban ott van a vas.
Nem szeretnék hülyeséget írni, de utoljára talán 60 volt cuzammen. Karosszériás munkával együtt. Jó a fényező, nincs eltérés, én nem látom, h gáz lenne. Pilisvörösváron van egy nagyon jó fényező (én csak annyit tudok róla, h Zsuzsa néni
) A környékről mindenki oda viszi. Rendkívül szépen dolgoznak. Egyeztetés után úgy fest a művelet, h reggel viszem, és másnap 17 óra körül megyek érte.
Joe
-
simonjoe
őstag
Egy kicsit hisztéria keltésnek találom ezt fagyállós mizériát. Azt azért ne felejtsük el, h sok autósnál ez egy mellékes komponense az autónak, soxor mint a fékfolyadék. Ez a réteg csak akkor cseréli, ha valamiért kötelező. Nos, egyik sem szereti a hosszú futást, pontosabban mindkettőnek vannak káros mellékhatásai. Én ledobatom két évente mint a fékfolyadékot, soha nem volt baj. 2009-es a CC 330k-val. Semmi baja. Múlt év végén lett vezérléscsere, akkor a vízpumpát is cserélni kellett értelemszerűen. Azon kívül, h egy picit könnyebben futott mint az új, más baja nem volt. A kiegyenlítőtartályban is gyönyörűen tiszta a folyadék. Egy kicsit jobban be kellene ezt határozni, h milyen évjáratú és menyit futott blokkokra igaz ez, mert most ezzel a csonttal minden VAG tulaj csak forgatja a szemeit!!
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Jura C60 kávégép eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!