-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
...tom, h ez Ford, de a VW-be ez nem megoldás??
https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/ford-focus-extrak/ptc-kiegeszito-gyari-elektromos-futesJoe
-
simonjoe
senior tag
Én évek óta adagolom a gázolajhoz a Kleen-Flo-t, azon kívül, h az 1ik leg gazdaságosabb, még jó is.
Joe
-
simonjoe
senior tag
VCDS tulajdonos szeretnék lenni, van valami elfogadható és persze használható forrás ajánlatotok??
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Morris #129643 üzenetére
Ha ennyi az ára, valszeg nem lesz a birtokomban, ez baromi drága. De, köszönöm a segítséged. Valahol találtam olyan 30-50eHUF-ért, de az Istenért sem találom.
Most nézem, h a Vaterán is van igen kedvező áron, de ez meg már annyira olcsó, h több mint gyanús.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Van a tetőablak felett (vagy a t....öm tudja hol ) szóval a napfénytető nyitogató gomb mellett két ismeretlen is. Az egyiken egy "i" betű. a másikon egy villáskulcs logó. No, én ezeket nyomkodhatom, semmi sem történik (vagy majd ez után? ) Komolyra, mi ezeknek a funksön? Valamit be kell állítanom, h csináljanak valamit? Mi a szerepük??
THX!!
P.S.: Csak, h megtörjem a "szűrős" diskurzust.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Közben sikerült lefényképeznem a keresett gombokat. Semmi infót nem találok róla, a handbúúkban sincs utalás, de a gúgli sem a barátom, mert ott is nulla találat. Tud valaki ezekről a gombokról, funkcióikról, esetleges beállításról. Ahogy elnéztem, az infó és a service gomb között meg egy LED is található, ami szintén homály.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz lenko #130361 üzenetére
Szeretek ide "járni" egyik legjobban pörgő topik, jó humorú és tartalmas emberekkel teli! Na, de bejáratni egy fékbetétet?? Amikor a "nagytudású" májszter belepakolta, majd valami progival hókusz-pókuszt nyomott rá, továbbá én teliholdkor fekete kakas vérével locsoltam, akkor azt hittem teljesen OK! De, kérem tisztelettel bejáratásról itt, általad közölt írásból olvasok először. Komolyra, cc. 10k van már benne és tényleg gáz, hamarosan olajcserés lesz, majd megnézetem azt is, gondolom, ha megégett ott valami azt csak észre veszi. (mert közben szerelőt is váltottam, sajnos nehéz megbízhatót találni )
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
Mol olajat nem használ senki? Most néztem, kifejezetten erre a csoportra gyártják?
Joe
-
simonjoe
senior tag
szerintetek ez használható?
https://www.vag-hu.com/Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Ma vettem észre, h a tetőn lévő "cápauszony" antennám eleje elvállt a kasznitól. Hogy lehet azt böcsülettel rögzíteni??Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Valahogy be lehet programozni, h a szervizciklust az autó 10000km-re tegye, ne pedig 15-re??
Joe
-
simonjoe
senior tag
Te egy Úr vagy. :-) Már csak az a kérdésem, h az anyós ülés alol hogy tudom kiszedni azt a műa borítást amiben a bluetooth modul van? Mert hiába feszegetem b@...tatom, csak recseg, de nem mozdul. Félek, h beletöröm.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Kalandor #131112 üzenetére
..no én ezért állok a lehető legtávolabb a tömegtől, inkább 3 perccel többet sétálok. Sajnos volt kocsim amivel anno így jártam, azóta inkább többet mozgok, de nagyobb eséllyel óvom a kocsim így. Ha a fejekben rend lenne, no meg vér a pucában akkor...... Ja, az már nem Magyarország!
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz diablo1984 #131130 üzenetére
20K nál képes eltömődni a szűrő?? Ennyire szutykos az üza szép hazánkban?
Joe
-
simonjoe
senior tag
Azt érzem, és javítsatok ki, ha nem így van, h nagyon "babrás" odafigyelést igénylő a VW. 15-30k-s olajcsere periódus a gyári ajánlás, ennek ellenére ajánlott 10 ezrenként cserélni, még úgy is, h "LL" olajat kap. Igen tudom, a motornak ez tuti nem válik a hátrányára, meg a DPF szűrőnek is jobb. Üza szűrő 30 ezres a szerviz csere ajánlás, (remélem jól tudom) de cseréljük azt is tízezrenként! Vajon a szűrő háza mennyire tolerálja ezt a sok ki-be csavargatást? Tavaly év végén, decemberben vettem egy 2008-as CC-t, szerelem volt első látásra. Szinte szalon állapotú 110K km-el, fűtött garázsban tartott, a tulajdonosa esőben sem vitte ki, annyira vigyázott rá. A motorborításon lévő VW emblémán még rajta a fólia. Nagyon sokat autózunk, ez a hobbim, az vitathatatlan, h jobb autóval ez a feeling is magasabb szintre került. Elődje egy japán autó volt aminek én is gondos gazdája voltam. Minden kiadást fillérre pontosan jegyeztem a tankoláson kívül. 7 év alatt 300k ment bele és 1958000HUF volt a kiadás míg használtam. A Passat három hónapja van nálunk, (pontosabban hol nálunk, hol a szervizben mert most éppen az ominózus olajpumpa módosítása folyik) de már közel 400k kiadásom volt az emelt feelingre. Ezt az évet végig viszem vele, vagy ha nagyon gáz akkor az év közepén már megy a levesbe. Szóval egy kicsit szar a szám íze.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Szerintetek érdemes áldozni egy iCarsoft-ra, vagy inkább a VCDS?
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz Magnum_ #131213 üzenetére
igen, ez valóban. De, sajnos én tényleg nem tudom az ilyet használni, mert nem kulcsos, hanem "bedugós", az egész házat be kell tolnom, h indítani tudjam. A nejem egy bársonytokot akasztott a végére, ha nem kell abban van, használatkor meg lóg a végén. Ha hazajött a szervizből a vas akkor lefotózom én is.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz diablo1984 #131218 üzenetére
..van itthon valami bicskakulcsos cég akiknél pár ezer HUF-ért lehet vásárolni új házakat.
http://www.bicskakulcs.hu/[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
..tudja valaki, h a Passat CC-nek a ködlámpájában milyen izzó köll??
Joe
-
simonjoe
senior tag
Szomorú esetem osztom meg veletek.
Kész lett a Passat CC olajpumpa módosítása. Kicsit elhúzódott, kicsit többe került a megbeszélteknél, de elkészült. Két hét várakozás után ma délután kifizettem, elhoztam.
Elvittem egy autómosóban, majd a mosó állásból szerettem volna kiállni, d nem sikerült, ugyanis imádott paszulyunk annyira megmakacsolta magát, h az állásból segítséggel ki kellett tolni, a mosóból pedig tréleren süttette magát vissza a szervizbe. Az történt ugyanis, h amikor ki akartam állni a mosóból beindítottam, majd szinte föl sem pörgött a motor és azon nyomban leállt. Innentől fogva nem indult, csak tekert és tekert az önindító, de a gép nem indult. Felhívtam a szerelőm, Ő készségesen jött, hozta a laptopos csoda szoftvert amitől nem lett okosabb, én meg csak levertebb. Van főtengely fordulat, olajnyomás, üza nyomás, hiba kód viszont semmi. A továbbiakat meg már leírtam. Szóval én romokban, a kocsi viszont tisztán újra a szervizben.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Magnum_ #131536 üzenetére
.....állítólag van, olyan, h az autó nem szereti a "gazdáját".
Rettentően el voltam keseredve,..... idáig, már nevetek az egészen. Miközben segítettem betolni a szervizbe, az jutott eszembe, h soha nem volt olyan autóm amit valaha is tolni kellett volna. Sokat járunk külföldre, egész Spanyolig, na onnan hazahozatni a 200HUF/km-s áron azért az necces. De azon is gondolkodhatom, h kint kell olyankor inkább javíttatni. Először vettem életemben használt autót, ebbe is csak azért mentem bele, mert szinte olyan a kocsi, mintha szalonból hoztam volna ki, és tudom, h az előző tulaj kímélte még az esőtől is, és nem utolsó sorban 110e valós kilométer van benne, gyakori 10k-s szerviezekkel. Ő nem, viszont én annál többet szívok vele. Nem adom fel!Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Morris #131548 üzenetére
...tudnál nekem értéket írni? A szerelőm kijött a helyszínre, de szerintem neki nem VCDS-e van. Valami szoftverrel nézte a diagot. Azt nemtom, h a luftot nézte-e, vagy, h az Ő szoftverével lehet-e azt mérni? Most néztem, h az EGR kib@.....ott drága , esetleg időlegesen lehet tisztítani? Találtam anyagot róla, de valójában ez mennyire lehet megoldás. Gondolom, a biztos a csere lenne.
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz CharlieDrop #131563 üzenetére
...javították, talán már 2010-től vette a fáradtságot a VW, de pontosan mikortól nemtom. Mági képben van, tőle informálj.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #131572 üzenetére
Nem győzök hálálkodni!! (Azt mondta a nejem, h legyél Te a szerelőnk, és vigyük inkább hozzád!)
Abban segíts még kérlek, h ha valóban bexart az EGR akkor azt illik cserélni, vagy tisztítani is lehet? Nagyon drágának találom 40eHUF és 220eHUF között van árazva.
Ez a legolcsóbb, ha venni kell, megvehetem??
http://www.wrcauto.hu/?3518,egrszelepaudia419tdi20tdia620tdi038131501adJoe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #131577 üzenetére
..pontosan mire gondolsz? Elméletileg még kutya xar is lehet a szűrőben, hisz az a dóga, h szűrjön. Csak a szűrt oldalon ne legyen már semmi. Vagy nem jól gondolom?? Most volt ugye az átalakítás, a rövid tengelybe csináltak nagyobb fészket oda egy vastagabb hexagont, és állítólag be is ragasztották Amit magam sem értek, h miért. Lehet, h ragasztó került be. De az meg ugye a kenés oldalon van. Az üza oldalon is lehetne fém reszelék?? Nem tudok többet sajnos. Tegnap délután kaptam meg, nejemmel terveztünk egy kis autózgatást, talán felétek, vagy Ausztriába, de előtte elvittem megmosni. (Ez egy cc 30km-es táv Zsámbék-Budaörs) Az oda út "gondtalan" volt. Lakott terület, a sebességhatárok betartása mellett, majd pálya 120-as tempóval. Semmi rángatás, kihagyás. Megérkeztem és beálltam a mosóba, majd alapos mosás után szerettem volna félre állni. Indítás. Be is indult, de azzal a lendülettel le is állt, és további indításkor semmi sem történt. Olyan érzésem volt, mintha az önindító semmit sem hajtana, sima elektromos zaj. Időnként éreztem olyat mintha "elkapta" volna, de ezek is szinte csak másodpercekig, vagy annak töredékéig történt, de tíz indítózásból talán kétszer hallottam éreztem ezt. Megjött a szerelő, Ő indítózott közben benéztem a gépházba, ott láttam forgó alkatrészeket, tehát kizártam, h csak maga az önindító forogna. Az indítási procedúra alatt a kijelzőkön sem találtam semmi rendellenes dolgot. A szerelő által alkalmazott diag sem mutatott semmit. Majd tréler és haza. Holnap nem megyek dolgozni ott fogok ülni a szerelő nyakán és nézem, h mit csinál. Nem nyugtatott meg, mert láttam rajta, h tanácstalan. Amiket leírtál, azt gondolom jó kiindulási alap, bár meglepődnék ha egy szerelő nem tudná, h mit is keressen rajta-benne. Holnap okosabb leszek, és tájékoztatlak.
Peti! a CAGA motorkód nincs a fekete listán!
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Noble Chair EPIC
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest