Új hozzászólás Aktív témák

  • simonjoe

    őstag

    Azt érzem, és javítsatok ki, ha nem így van, h nagyon "babrás" odafigyelést igénylő a VW. 15-30k-s olajcsere periódus a gyári ajánlás, ennek ellenére ajánlott 10 ezrenként cserélni, még úgy is, h "LL" olajat kap. Igen tudom, a motornak ez tuti nem válik a hátrányára, meg a DPF szűrőnek is jobb. Üza szűrő 30 ezres a szerviz csere ajánlás, (remélem jól tudom) de cseréljük azt is tízezrenként! Vajon a szűrő háza mennyire tolerálja ezt a sok ki-be csavargatást? Tavaly év végén, decemberben vettem egy 2008-as CC-t, szerelem volt első látásra. Szinte szalon állapotú 110K km-el, fűtött garázsban tartott, a tulajdonosa esőben sem vitte ki, annyira vigyázott rá. A motorborításon lévő VW emblémán még rajta a fólia. Nagyon sokat autózunk, ez a hobbim, az vitathatatlan, h jobb autóval ez a feeling is magasabb szintre került. Elődje egy japán autó volt aminek én is gondos gazdája voltam. Minden kiadást fillérre pontosan jegyeztem a tankoláson kívül. 7 év alatt 300k ment bele és 1958000HUF volt a kiadás míg használtam. A Passat három hónapja van nálunk, (pontosabban hol nálunk, hol a szervizben mert most éppen az ominózus olajpumpa módosítása folyik) de már közel 400k kiadásom volt az emelt feelingre. Ezt az évet végig viszem vele, vagy ha nagyon gáz akkor az év közepén már megy a levesbe. Szóval egy kicsit szar a szám íze. :((

    Joe

Új hozzászólás Aktív témák