-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oszy
veterán
válasz K Norbi #131800 üzenetére
Köszönöm az infókat! Én sem megyek vele sokat autópályán.
Nem tudom milyen lett beleöntve, mert azt még az előző tulaj csinálta. Ő meg azt mondd, amit akar.
Ha a képen lévő szám (L1J1 970 011 F) jó, akkor rendelek én is aliról. A beszerelése nem hiszem, hogy olyan nagy ördöngösség.
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
cool13
őstag
válasz K Norbi #131800 üzenetére
Napokban érkezik nekem is. Már csak szabadidő kérdése a beszerelés. Én nem rég K Norbi álltal feldobott, Mobil 5W40 töltöttem bele. Szintén BCB csak Toldedo.
[ Szerkesztve ]
-
gycs02
tag
Üdv!
Igaz egy kicsit megkésve, de szeretném bejelenteni, hogy a hétvégén meg volt az első randim a mi Mágusunkkal. A precízen elvégzett munka után jó tapasztalatokkal indultam haza. Úgy gondolom megérte az a kis + km, egy korrekt embert, szerelőt ismertem meg, akit bátran tudok ajánlani másoknak is.
A szokásos olaj + szűrő cseréket végezte el, s volt egy teljes átvizsgálás + diagnosztika.
Az autó egy mk6 Golf 1.6 CRTDI, a kivett szűrők (ez mindig mindenkinek nagy dilemma, hogy milyen van gyárilag benne): levegő - filtron, go - mann, oszűrő - mahle volt, ugyanezeket a típusokat kapta vissza, a pollent elfelejtettem megnézni, de mann kapott. -
-
diablo1984
veterán
válasz CharlieDrop #131807 üzenetére
Nekem Octavia 2 facelift kombim van ezzel a motorral és egy iszonyú hosszú 5ös váltóval, 130-nál 2500at (sem) pörög, ennek megfelelően nem hangos, keveset eszik, dízelesnek dízel a hangja, de a kabinban nem nagyon hallani, télen 2-3 perc és meleget tol, a vízhőfok persze lassabban melegszik, de ez dízel, nem a kipufogónak fűt.
Amúgy annak ellenére, hogy mindenfelé lomha és gyengének bélyegzik ezt a motort, szerintem igenis tud fürge lenni, igaz nem 1200nál kell elváltani, mert alacsony fordulaton nyomatékszegény, de szépen 1800ig elfoggatva megy mint a hülye. Piszok takarékos tud lenni én elégedett vagyok a kocsival, ennek megfelelően gondolom egy golfban(főleg ha csapott seggű és nem kombi, ergo kisebb autó) is ugyanígy viselkedhet ez a moci! Bistos van ami jobban megy tőle, de egy 20 éves 1,9 tdi-t(az adagolós szmókendcsárm) szerintem érzésre elpicsáz, azok sem egy rakéták, de célnak töléletesen megfelelnek a maguk 90 és 110 lovukkal, ez is épp ilyen kütyü, csak itt ha odalépsz nem tol ki egy vödör kormot a kipufogón.....ennél a kipuffból enni lehetne, az enyém vége pl még belülről sem kormos.
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
"Piszok takarékos tud lenni"
Számokat is tudnál mondani? Esetleg van spritmonitor kontód?
Novum Forum Siculorum
-
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
nem 1200nál kell elváltani, mert alacsony fordulaton nyomatékszegény, de szépen 1800ig elfoggatva megy mint a hülye.
He? Ilyen alacsony fordulaton nem is kéne használni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
gycs02
tag
válasz CharlieDrop #131807 üzenetére
Szia!
1. Viszonylag friss az autó (nekünk), de az eddigi tapasztalatok alapján meg vagyunk vele elégedve. Akkor lennék igazán elégedett, ha csak annyit kellene majd rá költeni, mint az előző autónkra.
2. Nem vagyok nagy száguldozós, nekem nem kevés a 105LE, egy 90 LE-s fókát váltott, az érzetre mintha jobban ment volna, de én elvoltam az 1000-es Yarissal is, ismerni kell a határokat.
3. Fóka után erre nem illik válaszolni.
4. Ez az ami miatt azt mondtam már megérte (azért van más is), -20-ban 5-10 perc járatás után a faluból kiérve már komfortos volt a hőmérséklet. -
CharlieDrop
veterán
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
A3-ban próbáltam, de csak városban 7-es DSG-vel, 70-nál már 7-ben volt, de nem volt lehetőség pályára menni, az az autó úgy 1340kg papíron, igaz a 140 lovas 2.0 tdi jobb lenne, csak ritkább...
hm,a kkor nincs kiegészítő fűtése ezek szerint, az utastértől nem féltem, de nem szerencsés hideg motorral járni
Köszi a választ
és (#131812) gycs02 választ is köszi
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
diablo1984
veterán
válasz i-sti #131810 üzenetére
nálam még nemrég van, így hosszú távú dolgokat nem tudok róla mondani, haver szerint(tőle vettem) vegyesben 5 liter körül kajál és szerinte a fedcomp felfelé csal! Nálam a fedcomp még 5,2 körül mutat, igaz nem racer stílusban hajtom, majd nyilatkozom, ha tankolni kell, 1 hete toltam tele a vasat elsőnek, elvileg közel 1000 kilómétert is ki kellene bírnia egy tele tanknak, az még odébb van! Sprintmonitor adatokat lehet keresni, én nem kínlódok ilyenekkel, tankoláskor nullázok, osztok és kiszámolom. A fedcomp tud simán 5 alatti fogyasztásokat is mutogatni csipázza a főutas tempót tempomatnál, azt már láttam rajta.....
(#131811) tomcsi23:1200nál max, ha lassítani kell és leesik a fordulat, akkor vissza kell tolni, mert bár nem fullad le, de nehezen tudna felállni, ennek a hosszú váltónak a hátránya, hogy használni is kell, városban 50et 3asban tudja, 4esben 1500alatt fordul, szintén az a határ, hogy küzd.....
(#131813) CharlieDrop: nálam a fűtés hamar jön, a hőmérő hogy meginduljon felfelé, akkor kell 1-2 km, de akkor hamar beáll(mire kiérek a városból, addigra nagyjából 90et eléri). a fűtést nem tudom miről tolja, abban a részében biztos van rásegítés, mert túl hamar fűt, igaz az enyém digitklímás 20 fokra állítva, ha kell fűt, ha kell hűt, de nem kell piszkálni, belövi magának!
[ Szerkesztve ]
-
gycs02
tag
válasz CharlieDrop #131813 üzenetére
akkor nincs kiegészítő fűtése
Én úgy tudom van bennük valamilyen extra cucc a fűtéshez, de nem állófűtés.I-sty
Én csak Excel-t használok, 5e km alatt 5,6-t mértem (comp 5,5). Naponta 30-40 km + volt kb. 900 pálya és 600 országút.tomcsi23
He? Ilyen alacsony fordulaton nem is kéne használni.
Mágus a megmondhatója, ez nekem nagyon nem megy, páromnak meg mégannyira sem. Próbálok én ráfigyelni, de valahogy nem sikerül ráállni. Bízom benne, hogy van olyan jó ez a motor, mint a TDCI, az kibírta minden gond nélkül ezt a használatot (220e km). -
CharlieDrop
veterán
válasz diablo1984 #131814 üzenetére
ez jól hangzik
Lehet megnézek 1-2 1.6-ot is
Bár a 2.0 amit nézek jó infókat kaptam, csak még nem találtam helyet ahol átvizsgáltathatnám
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
i-sti
senior tag
válasz tomcsi23 #131811 üzenetére
+1.
Nem, hogy 1800 el kell váltani hanem azon kellene közlekedni!
Én 2500 - 3000 rpm váltók, motor hőmérséklettől függően. -20ban elváltok 2500nál (finoman gyorsítva), 80 fokos olajnál pedig 3k rpmnél.Én általában 1800-2200 rpmen közlekedek. Pedig én simán mehetnék alacsonyabb fordulaton mert 2x olyan erős motorom van mint az 1.6 CRTDI-k.
Mágus azt mondta, hogy 1500 ne legyen motorfékkel sem, hát én így teszek!
diablo:
"és szerinte a fedcomp felfelé csal! "
Nekem 107% korrekció van a számítógépen annyira nem mért pontosan.
Ez literben kifejezve annyit tesz, hogy a számítógép mutatott 6.5L fogyit kútnál tankoltam 7L.Charlie:
nem találtam helyet ahol átvizsgáltathatnám
Mágusnál?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #131807 üzenetére
Egyben van a verda. Nem éreztem gyengének a 2.0 után sem, bár a golfban nem a leghosszabb bluemotion váltó van. Hosszútávon is 6 alatt fogyaszt vegyesben.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz i-sti #131818 üzenetére
Mivel kereskedésben áll, Budáról sem viszik ki. Sőt szerintem dél-budáról se...
(Amúgy SK rendszámmal futott )(#131819) Mágus2:
Köszi a tapasztalatokat
(#131818) I-sty
Szép lenne dízelnél hidegen 2500-ig tekerni...
és normál esetben is 3000-nél elváltani, mikor a nyomatékcsúcsok ilyen 1750-nél megvannak[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #131820 üzenetére
Vigyázok az autómra.
De sajnos nincs mit tegyek. Kb feleződik a fordulatom egyesből kettesbe.
Mint már írtam tojás héj van lábam alatt mikor óvatosan felgyorsítok és ott elváltom.
Természetesen nem megyek hideg motorral 2200 gyorsabban, kivétel a váltások.Igen, megvan a nyomaték papíron 1750nál, de érzem, hogy nem ugyanaz mikor arról nyomok egy padlót, vagy 2200ról.
1800ról mikor jön fel, 2200 környékéről indul meg igazán a ménes.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #131823 üzenetére
nálam a 0,25sec-es váltási időt is bírdjaaa, meg amikor 2.-ba rev limen húzgálom a gumicsíkokat, aztán rárúgom a 3.-at, hogy abba is legyen gumi szag, azt is, szög gyári kuplung (220mm, dmf), max 380nm.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #131826 üzenetére
Hamarabb kilone a hajtokart mint, hogy kuplung feladja
Bekerult a 3baros map szenzor, volt szombaton 1.7baros boostom, nyomatek kalkulator 400nm+, jol ment erzesre is, Bali mondta hogy akkor 3500-nel kicsit vissza veszunk most a nyomas szabalyzo kivezerlesebol
Legtomegmero folyamatosan kiakadas hataron (200g/s), kene rendes nafta, par fokot huzni a gyujtason meg azt lemeretni, h na ez a max egy k03s konfigbol.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsolt19900
őstag
lassan ha kijön a jó idő, nekiugrok az autónak, a klímával kapcsolatban lenne szükségem 1-2 tanácsra.
Le lesz engedve a rendszer, így tudok majd vele foglalkozni otthon (színez a kompi alján, így elsődlegesen az lesz felújítva) DE akkor már ha itt járok az a minimum, hogy a fenti csőben lévő "kis vacak" szűrőt lecserélem -arra az ezer forintos valamire gondolok- ezen kívül mit lenne érdemes még lecserélnem? láttam van egy nagyobb szárítószűrőnek nevezett egység is a körben, esetleg ezt is érdemes? tömítéseket esetleg, amik hozzáférhetőek (mert láttam egyik sem nagy tétel)?
nem azért érdeklődöm, mert rossz szag vagy kellemetlenség lett volna a klímával kapcsolatban (csak ebben az esetben javallott a szárítószűrő cseréje vagy jobb ha az új?), de ha már le lesz kapva az eleje a vezérléscsere miatt, akkor szeretném a legtöbb hozzáférhető dolgot letudni a klímával kapcsolatban is.
Amikor majd szétszedem a tömítések cseréje végett a kompit, azt érdemes -vagy kötelező?- klímához használatos olajjal bekenni, feltölteni picit? gondolok itt arra, hogy nehogy esetleg "szárazon" akaródzon elindulni stb. stb.[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Morris
veterán
Lukoil gázolajjal van valakinek tapasztalata?
-
Viperator
őstag
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #131809 üzenetére
Almát az almával hasonlítunk össze Egy euro 2-es dízelt kár méregetni egy egy részecskeszűrős CR hez ami min eu4-es..(kivéve a csaló dízeleket ) Ráadásul a tdi-k 60% egy rom Magyarországon és min 500-600k futottak. Szóval nem csoda hogy ha okádja a kormot és nem megy...cserébe egy jó példa hogy igénytelen hülye tulajdonos esetén is az utolsó köhögésig viszi A-ból B-be. Ez kevés motorról mondható el talán a régi kamrás 1.6 Dezsőről ami még most is indulna a szemét telepen egy kis vénusz olajat bele locsolva
(#131829) Morris: A sima dízelüket még adagolósba se tenném nem hogy pd-be.. (az új "prémium" nyál franc tudja milyen) de szerintem ezen a pár 100ft-n spórolni értelmetlen. Inkább omv,shell,mol trióból valamelyik. Vagy határon kívül bármelyik
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz tresh #131838 üzenetére
De sokak számára még az az isten, nekem is volt, azért tudom hasonlítani, az 1,9 pdti-hez főleg a 131 lovashoz meg nincs értelme, az megy mint a dög, de cserébe 6 alatt sem nagyon lehet kihozni, az már nem a takarékos változat!
Ez a skoda már euro5-ös. Amúgy mi van itthon a csalós dízelekkel, kell félni, hogy egyszer csak rendeletben sz*patnak meg?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #131839 üzenetére
Persze mert most jutott oda sok "falu bikája", apu kisfia friss jogsival és társai, hogy a honda crx/civic már nem menő helyette vw meg a TDI csak az gyárt autót....
Nem kell. Nálunk fogyatékos a rendszer. A mérés csak dísz azt nézik amit a katalógus ír és ott euro 5 van akkor az annyi.. sose lesz más
-
csiga8
senior tag
Az EW ( Eurowag) magyarországi kutakon milyen gázolaj lehet? MOL?
Ismeri, használja valaki? ( pl. kamionos, teherautós)
Minőségben milyen lehet?
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Erről mik a vélemények:
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
Képről a hézagok rendben vannak, a többit élőbe, üvegszámok stb
Viszont én első tulajost néznék, azt a nyulat azonnal leszedném! Váltózár benne középkonzolnál kihangosító sem tetszik hmmm nem kéne. Mondjuk ha nem maradna nyoma akkor talán.
Felnik túl nagyok! Max 17"Van áruk ezeknek a 6 os Golfoknak
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest