-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #132649 üzenetére
Kutyát nem érdekli mennyit tölt a turbó, ha nem tudod, hogy mennyit kellene töltenie adott körülmények között.
CharlieDrop Kisebb kép nem volt? Ez az, mármint az első, de ezzel nem kell járni, nem a tankba megy, hanem egyenesen a szűrőre kötve alapjáraton és fordulaton tartva tisztít.....
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #132645 üzenetére
Most nekem megint nyiszog... Akárhogy takarítottam meg, csinálja, megijedtem azt hittem valamelyik veszítő vagy generátor, de fújtam rá klint és elhallgatott 1 percig.
Szerintem szárad kifele a szíj, gumiabroncs hab segítene rajta?
De félek beveri a sok port, minden dzsuva megtapad majd rajta. Új szíj kéne szerintem.
TaaT al konzultáltam ő szilikonnal fújta be de 1 hónapig bírta.[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
válasz K Norbi #132639 üzenetére
Inkább írd meg,hogy milyen az új motorolajad ne itt szaglászkodj.
molnarpeter De legalább tudom az árakat mani most nincs még a zárbetét házat is kikéne cserélnem.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #132656 üzenetére
Eddig egyik autómon sem kellett, mivel csak prémium gázolajat tankolok. Ha gyengébb értékeket mutatnak a befecskendezők, akkor érdemes egyszer tisztítani, ha nincs látványos javulás, akkor csak a felújítás segít.
Nem 1000km-t mentem a dízel autóimmal, és a befecskendezők olyanok voltak eladáskor, mint amikor megvettem. Szóval nekem ez vált be, annyira nem fogyasztanak sokat, hogy ne érje meg akár a legdrágább üzemanyagot tankolni, főleg ha az üzemanyagrendszer elemeinek az árát vesszük. Egy modern CR rendszernél ez hatványozottan igaz, mert köztudottan sokkal érzékenyebbek az üzemanyag minőségére. Aki egy drága motornál még az üzemanyagon is spórolni akar, az meg is érdemli.
[ Szerkesztve ]
-
zzz03
őstag
ha mar a premium uzemanyagnal tartunk igaz dizelekrol van szo, de erdekelne a velemenyetek, hogy egy benzines 2002-es 1.8turbo oktaviaba erdemes e premium benzint tankolni. fogyasztasa nem erdekel, inkabb az h jobban "erzie" magat tole a kocsi vagy sem. (95ost irnak neki gyarilag...)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #132664 üzenetére
Elvileg az egyeteln benya itthon amit nem a battai MOL üzemben készül hanem schwechati OMW finomítóban. Gondolom nem kell ecsetelnem ez mekkora minőségbeli különbséget jelent...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ßrainiac
addikt
En tuti nem tankolnek noname OMW kuton, ugy hangzik mintha az OMV majmolasa lenne.
-
kk831228
addikt
Erről van valami hiteles jegyzőkönyv, laboratóriumi mérés stb....?? Jól hangzik, de annak hinnék ha lenne egy mérés ami kimutatja azt az eltérést... Mondjuk Omv 95 meg akármi 95 között... Vannak itt már olyan legendák...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
kk831228
addikt
válasz ßrainiac #132669 üzenetére
Gyanítom a legnagyobb eltérés, a tudatban van amikor leemeled az omv feliratú pisztolyt...
bitpork: ja, elnézést...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz kk831228 #132671 üzenetére
Ez nem vicces téma. A népnemzethy olajvállalat még ebben is átbsz mindenkit. Olvass utána.
A különbség pedig kemény kilométerekben mérhető: nekem a német v dán üzemanyaggal min 50-100 km-rel többet ment el eddig minden autóm. 2-3 hét ottlét után a kipufogóm korommentes lett.
Erre van ötleted?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #132672 üzenetére
Na ezt a km témát pont a omv menedzsere cáfolta meg...
Biztos hogy senki nem ellenőrzi a szabványt magyarországon, úgy megy ez... Na mindegy, nem vitatkozom, majd ha lesz egy hiteles labori mérés ezekről a legendákról akkor visszatérünk rá...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz kk831228 #132677 üzenetére
Várom az omv mamagerét egy Dánia oda vissza útra. Tempomattal szoktam közlekedni, oda vissza teli pakolt kocsival.
A szabvány meg azért jó mert olyan sok közül lehet válogatni. Fogadjunk hogy van különbség a náci meg a nemzethy szabvány között
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #132678 üzenetére
Aha, ugyanúgy fúj a szél, ugyanaz a lejtviszony amikor kifelé mész meg amikor vissza is... Erre csak azt szoktam mondani amíg Waberer gyuribácsi a 3000 kamionjával meg a pici logisztikai cégével ugyanúgy tankoltat magyarba is, addig nincs miről beszélni... Egy kamionnál szerinted mekkora difi lenne már... 1200 liternél...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #132670 üzenetére
Ki kell, h ábrándítsalak benneteket minden üza Battáról és Szlovákiából jön, az adalék jön az OMW-hez Schwechat-ból. Megszűnt az Osztrák szállítás már jó rég óta. Az meg a kutason múlik, h fejtés után az előírt mennyiséget beleteszi-e az adalékot, vagy jó pénzért tovább adja, esetleg Ő és holdudvara használja! Ez sajnos mindegyik kútra igaz. Szörnyű dolgokat tudnék elmondani, és nem mesélni! A nejem négy évig volt benzinkúton üzletvezető helyettes.Persze mondjátok azt, h vannak ellenőrzések. Vannak, átveszik a vastag borítékot és tovább állnak, ez igaz a hitelesítőktől, az adott brand vezetőire is. Gondolkodjatok el egy kicsit, h nem furcsa az, h márkán belül vannak minőségi, sőt mennyiségi eltérések? Nem akarok politizálni, mert az nem az én asztalom, de itthon mindenki meg akar gyorsan gazdagodni, ez a kutakon is érezhető.
Joe
-
csiga8
senior tag
válasz simonjoe #132680 üzenetére
Én úgy tudtam, hogy a prémium OMV az nem MOL.
Igen, egyéb esetben a különbség egyébként az adalék, ami a MSZ-t nem csak teljesíti, de túlteljesíti azt.
A leglényegesebb és látványosabb a kenés ( magasnyomású rendszerek nagyon érzékenyek, pl 1.5 dci) és a rendszer tisztasága, lerakódás mentességében van, ami hosszútávon mutatkozik ki. A gyakorlati tapasztalat az OMV-t hozza ki legjobbnak.
Téged olvasva valóban van alapja az üza adalékoknak MAGYARORSZÁGON.
Én is használok. Pont emiatt, erről tudtam én is. Hiába OMV-zek.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #132683 üzenetére
Ismerősöm vásárolt szlovák kamionostól üzemanyagot.
Mikor meglátta, hogy átlátszó nem merte beletolni az 1.9 G3ba.
A kamionos győzködte, hogy nem lesz baja annak. Már úgy is túl van a 650.000 km-en.
Ezzel az átlátszó valamivel. Nem hogy minden döglőt ló feltámadt de még újak is születtek időközben, ezt mesélte.Novum Forum Siculorum
-
-
S.Y.S.
aktív tag
válasz Speeedfire #132613 üzenetére
Akkor sanszos, hogy mégis csak a panel szigetelése lesz rossz. Hosszan tartó esőzéseknél volt beázás, a kisebbek nem okoztak gondot.
-
simonjoe
senior tag
válasz MunezXBK #132681 üzenetére
Köszönöm a kiigazítást, jogos!!
Én csak írtam és írtam.kk831228:
Igen, de ez teljesen egyértelmű, hisz, sem az OMV, sem a SHELL nem adja ki a "titkos" receptjeiket és szállítások is nagyobb odafigyelést igényelnének. Még a MOL-üza is "nyeresen" kerül ki a kutakhoz. Ezek nem nagy mennyiségek, 15-30e literekhez töltenek 3-5 litereket. Ami javítja az üza oktán és cetán számát, színét és egyéb kémiai tulajdonságait.[ Szerkesztve ]
Joe
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132685 üzenetére
Nyáron több mint három hónapot voltam Németországban, előtte pár napot Magyarországon bóklásztam körbe rokonoknál. Innen román OMV prémiummal indultam, BP egy Tescónál toltam bele cirka 20l alap dízlit. Továbbindulás előtt Shell alap +STP rendszertisztító ment bele, második kattanásig (Campona mellett).
Azt amikor majdnem kijártam Landshutban Aral meg Dingolfingban OMV normál nyál. Nem vettem észre én semmilyen különbséget dinamikában vagy másban.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132691 üzenetére
Nem ezt mondtam. Hanem, hogy nem vettem észre soha semmilyen különbséget, bármit is tankoltam.*
Most, itthon is hol prémiumot hol normált tankolok, 30% OMV, 30% Rompetrol (ami ugyebár OMV tulajdon), 20% MOL - Luk, Petrom soha. Általában amikor mutató egynegyed szint alá esik, akkor szoktam tankolni, szinte mindig második kattig.
*kivéve, amikor -15 fokok repkedtek és prémiummal érezhetően könnyebben indult a szekér. De menetdinamika, stb terén nem.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #132693 üzenetére
Volt két tankolás, amikor megvártam, hogy pittyogjon, hogy kevés a nafta mert fogyasztást akartam mérni. Egyik alkalommal prémium, másik alkalommal sima ment bele. Akkor sem tűnt fel semmi - nekem.
*kb 1500km volt benne az új szűrökbe.
**nem nagyon szoktam kis, vidéki kutakon tankolni, nyomit meg pláne nem. Hacsak a MOL és OMV alap nem számít annak.Nem vitatkozom, csak leírtam, én mit (nem) tapasztaltam.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Mágus2 #132693 üzenetére
hjah, egyszer véletlenül 4 liter 100-as OMVt tankoltam, még az előző autómba (e46 318d), majd rá 50 liter MaxxMotion dízelt Na ott igencsak kisimult a járása a BMW-nek, jót tett neki, az fix...
Pedig mindig MaxxMotiont tankolok, de mégis...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz kk831228 #132684 üzenetére
A változó sok. Ugyanakkor arra utalni hogy egyik irányban mindig kedvező a másikba meg nem, elég nagy ... sarkítás. A terhelés adott, a természeti körülmények nagyobb rész adottak, csak az üzemanyag változik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz S.Y.S. #132687 üzenetére
2 locsolókanna víz, azért elég nagy esőnek számít. Mégis száraz volt a panel. Amig mágus írt, azokat megnézem még. Aztán ha azzal sem vagyok előrébb, akkor vakarom tovább a fejem.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
zozoz1
aktív tag
válasz gzbotii #132692 üzenetére
Hidd el jók ezek az adalékok. Én az Agip adalékát használom évek óta. (külön veszem és adagolom ) A dieselem 400e. km után is hibátlan. Míg másoknál jelentkeztek már komoly rendszerproblémák. A mostani új passat-omba is az elejétől használom. Jó dolog nagyon….
A viták vitték elöbbre az emberiséget
-
DRB
senior tag
Sziasztok!
Volna egy kis gondom, remélem tudtok segíteni.
Nincs nagy baj, illetve igazából egyáltalán sincs baj, csak van egy(?) dolog ami rohadtul idegesít, és erre kéne valami megoldás. Van, többek között, egy VW Polom(6R, vagy ha úgy tetszik Mk5), ez az úgynevezett LongLife olajcsere intervallumra van beállítva, gyárilag természetesen, tudjátok ez az ami 2 évet és/vagy 30e kilométert jelent. Persze valójában ez nem teljesen így van, mert inkább a motorvezérlő(ECU) dönti el mikor kell cserélni az olajat, hidegindítások száma, terhelés(mennyit nyomom padlóig neki ), olajszint, olajhőfok, meg ilyenek alapján. Meg persze az idő is, 2 évnél többet akkor sem enged ha az olajban csak 3e km van, vagy ha elérem a 30e-t, akkor tök mindegy hogy csak egy hónap telt el. Szóval az a lényeg, hogy az olajteknőben van olaszit-, olajhőfok szenzor(mivel LongLife-os kell is bele ilyen), de az MFA ezeknek az adatait nem mutatja, és semmivel nem tudtam kiolvasni, pl Würt WoW, vagy Autocom, meg mitom és mivel próbáltam még. Na ez idegesít nagyon, oké nem létkérdés, de akkor is na. Szóval valami ötlet kéne mivel csekkoljam, ami tuti olvassa minden kis szenzorát a Polonak. Kösz előre is!
Egyébként van egy Audi A6-osom is, meg van itt a közelemben egy Q5, mind kettőnek ugyan az a szenzor cucc van a karterben(illetve pontosítanék, a Q5-nek biztos, az A6-nak nem tuti, de valószínű) mint a kis Polonak, mindkettő kijelzi pl. az olajszintet az MMI-ben(nincs is olajnívó pálcájuk), az A6 a hőmérsékletet is kiírja valahol, de szerintem a Q5 is tudja, csak még nem fedeztem fel, abban más(régebbi) az MMI. Mondjuk a Polo a vízhőfokot sem jelzi sehol, de nyilván velem van a baj, hiszen ez biztos nem egy fontos adat egy kihegyezett turbónál , de legyen, a VW-nél tudják(vagy nem, a faceliftesnek már van vízhőfok jelzője, gondolom pár idióta megsütötte a motor, mert nem látták mennyi az annyi, úgyhogy jobbnak látták visszatenni, ez az egyébként tök lényegtelen műszert ), mindenesetre ezt legalább ki tudom olvasni, ha akarom.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Python programozás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- DIGI Mobil
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm