-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz focvis #133799 üzenetére
Hallod, eszembe nem jutottál. Azokra gondoltam itt, akik veszik a 10€ alatti izémizéket, mer' jóaz hibakód olvasásra. Kisebb nagyobb kiegészítésekkel. Hogy is van a vicc a banyáról, a válán ülő hollóról és a jóképű királyfiról? "Egy kis jóindulattal elfogadom!"
Ne tedd mán magadat OFFba
(#133800) oszy :
A pillangószeleppel kell kezdeni az ellenőrzést, és a takarítást. Ha az okés, akkor meg kellene nézni hogy nem-é kap valahol fals levegőt. Ha ez is kizárható, akkor kellene egy ellenőrzés a pillangószelep potmétereire hogy mit és hogyan érzékelnek. Egy gyors légtömegmérő ellenőrzést és takarítást is meg lehet ejteni.Ha valamit lehagytam, akkor Mágus2 majd helyretesz
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kicn
csendes tag
Sziaszok!
Seat Ibiza 1.4 benzin, 2006 BKY
Tegnap reggel munkába induláskor nem indult az egyik henger, motorvisszajelző felvillan, kocsi rángat...
Szerencsére hamar kiderült, hogy egy gyújtótrafó megadta magát, ezért egy ismerős szerelőnél gyorsan sikerült orvosolni a hibát a trafó és 4 gyertya cseréjével. 200 km autópálya után vettem észre egy lámpánál, hogy az alapjárat ingadozik 550 - 900 között. Üresben ez egy 5-6 másodpercig eltart, utána nagyjából visszaáll egyenletesre. Eddig soha nem csinált ilyet, és reménykedem, hogy nem valami komolyabb gondnak az előszele. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma? -
zsolt19900
őstag
no végül is levettem azt az első vasat amire kvázi rá van húzva a tartóbak de nem ment lejjebb a motor se feljebb se semmi azért estére megtámasztottam egy emelővel
de ahogy nézem ti -és sokan mások- a jobb ill. bal bakokat cserélgették nagyrészt, ez az első billenő még gyári vwből sem valami horribilis tétel: uniksznál 4k a origi vw alkatrész belőle
ez a "billenésgátó" amúgy okozhatta azt a jelenséget, hogy kuplunggal indulásnál a kelleténél egy nagyon picit jobban berezonált az egész eleje? mentem más több km-es autóval is és az úgy indult el így kuplunggal mint a vaj.... ezen csodálkoztam hogy az enyémnek mi lehet a gondja, láttam már régebben is hogy foszlik foszlik ez a billenésgátló és hogy egyszer csere lesz, de nem gondoltam volna hogy ennyire elporladt
igazság szerint annyi lenne a csere akkor, hogy a front részen átmenő coolercsőre ráhúzom ezt és ugye ott már ott is van a vájata konzolja a motor alsó felénél és ennyi? mert igazából nem láttam semmi különösebb állítási pozicionálási pontot ezzel kapcsolatban
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #133806 üzenetére
Nem láttam még azt a szoftot.
-
Mappa
addikt
Mai jelenség.
M0 - Diósd - Budaörs felé, Diósdi emelkedő elég szép elnyújtott szívatós szakasz. Tépek felfele nyugiba 100-al. Az emelkedő vége felé elfogyott az autóból a kraft és visszalassultam úgy 80-ra. Értem ez alatt, hogy tökig nyomtam a gázt, elvettem majd megint nyomnám a gázt de semmi csak lassult. Vissza tettem 4. sebességbe, de szintén lassult. 3. sebesség ott már volt egy jó 3-4ezres fordulat, na ott jött vissza az élet és megint gyorsult az autó.
Létezhet, hogy valami mocskot szívott fel a tankból? most márciusban volt, hogy kétszer is már minimum szinten tankoltam. Vagy ez más lesz?
1.6 bcb (tank most kicsivel fél alatt van de öngyújtóm nincs )
nem kötelező megadni
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás a téma mostanában, és elég erősen egy 1.4 TSI (125)-ös Golf VII felé kacsintgatok. Volt alkalmam tesztvezetni, meglepően, és számomra elegendően dinamikusnak bizonyult. A használat havi ~2000 km autópálya, ~500km város, ~500km országút.
Felszereltségben az elképzelésem egy olyasmi, hogy Comfortline + komfortcsomag (2zónás digitklíma, parkradar elöl-hátul, multikormány) + normálisabb rádió + téli csomag.Elsőként használtakat nézegettem, hogy megússzam az első nagyobb értékcsökkenést, de azt fedeztem fel, hogy nem nagyon van felhozatal, konkrétan csak néhányat találtam, az is marha drága: pl. ezt. Azért ez durva, hogy ezt is csak jóindulattal lehetne 4 milláért elhozni, pedig egy több, mint 4 éves autó. A tesztvezetéskor összeállítottak egy ilyesmi autót, 6 millát adtak meg, de érzésre volt még ott pár százezer mozgástér lefele (bementem, hogy jónapot, tesztvezetnék, kábé nem is kértem, és kaptam egy ilyen "kedvezményt"). Mondjuk vegyünk 1,5milla pluszt, azért cserébe egy vadiúj kocsit kapnék, 4 év garival, nem kell rajta rögtön motorolajat/gumit/egyebeket cserélni, stb....
Kérdésem az, hogy ezek a kocsik ennyire jól tartják az árukat, hogy ennyiért is elmennek? Én azt gondoltam, hogy ilyen max 4 éves, 100k km alatti kocsit 4 millából megúsznék, névreiratással, meg a fentebb említett cserékkel.
Vagy csak az én értékrendem csalfa, és ezek tényleg ennyit érnek?Másik kérdésemre biztos válaszoltatok már 50x (olvasgattam is vissza természetesen), a motor ilyen használatra vállalható, tervezhető vele 5-6 relatíve gondtalan autózás?
Szerk: Még ez fordult meg a fejemben, az alapok ugye azonosak a Golffal, kinézetre mondjuk egál (nekem nagyon bejön a Golf is, de ez kétségkívül picit egyedibb), kérdés a beltér minősége, mert az képek alapján nekem nem annyira bejövős, persze meg kéne nézni élőben.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz _adaml21_ #133815 üzenetére
Akkor elég neked az autó, kényelmesen. Havi 3k km viszont nem kevés. Én azt javallom h ne a gyár által ajánlott 30k km olajcserét tartsd az új autónál, hanem menj lejjebb vele.
5-6 év ilyen futás mellett , szerintem, kérdéses. Az értékét el fogja veszíteni a nagy méter miatt amit beleraksz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
_adaml21_
őstag
válasz bitpork #133816 üzenetére
Igen, a tesztvezetés alapján én is úgy ítéltem meg, hogy elegendő számomra - 150-ig jól gyorsul, felette meg úgysem megyek.
A nagy futásteljesítménnyel én is tisztában vagyok, ezért is:
- gondoltam arra, hogy pár éves használtat vennék, hogy legalább a kezdeti értékvesztést elkerüljem
- gondolkodtam dízelben is, viszont az 1.6 tdi 105 LE egyértelműen kevés számomra dinamikában -
válasz _adaml21_ #133817 üzenetére
Akármelyik mellett teszed le a voksod, nagyon nagy lesz az értékvesztésed. Évi 30k cca, és ha ezt 5 évid csinálod máris ott vagy hogy magyar ember nem fogja akarni megvenni a kocsit, mert szerinte "szarrá" hajtottad. Szerintem ne számolj értékvesztést ilyen futás mellett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Egy VW IV Polo 1.4 TDI motorral mennyire problémàs. Mennyire vesz az ember gondot a nyakàba egy 1.4 benzinhez képest?
Lenne egy eladò 760 ért. Fekete, 2002-es, 3 ajtòs, pont ami az àlmom. Klíma, tempomat is van benne. 240ezer van benne, 210 nél le lett cserélve a vezérlés.
Van ezekbe kettős tömegű?Màsik kérdésem meg az lenne, hogy tudom az 1.2 htp motor elég problémàs, de elvileg később màr javítottak rajta sok dolgot. Ezeket màr hogy hívjàk? Példàul egy 1.2 Ibiza,Fabia,Polo hírdetésekbe szoktam làtni, hogy odaírjàk 1.2 55, vagy 1.2 75 ez mit jelöl?
Előre is köszi a tapasztalatokat.[ Szerkesztve ]
-
tigomigocika
senior tag
Hali, jó reggelt!
Valaki tudna nekem küldeni seat alhambra 1998-as 1.9tdi szerelési könyvet?
pdf-ben?Keresem a neten de lehet rosszul keresem így nem tudom letölteni....
köszönöm előre is
XBOX LIVE: rolandinho007
-
válasz tigomigocika #133821 üzenetére
"Szerelési könyv"-et? Ammi?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tigomigocika #133821 üzenetére
Adatbázis van hozzá, szerelési pdf nincs. Az adatbázis meg 80Giga.
A termos a motor alján van egy műanyag kupak alatt, amire egy vastag cső megy.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tigomigocika #133821 üzenetére
Miért nem viszed el szerelőhöz ahelyett h gyakorlat és releváns szakértelem nélkül otthon próbálod javítani? És nincs semmi rossz szándék a kérdésem mögött, csak nem értem...
(#133824) MunezXBK: Én egyszerűen nem értem. Mert ok, valaki érdeklődik a technikai része iránt. Akkor megnéz és megcsinál a kocsiján olyat amit tud segítség nélkül. Pl légtömeg mérő cseréje, vagy egy biztosíték csere. Esetleg fék csere. De akkor amikor már olyan dologhoz kell nyúlni, amit elrontva már komolyan lehet ártani a motornak, nekimenni tudás nélkül... nos ez számomra több mint bátorság.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Ma vettem észre, h az analóg km-óra értéke nem egyezik a központi kijelző értékével, nem sok cc. 2-3km/h val.
Lehet ezt a VCDS-es "összehozni"? Engem speciel nagyon zavar.Joe
-
_adaml21_
őstag
válasz bitpork #133818 üzenetére
Persze, az értékvesztés így is nagy mértékű lesz, de nem mindegy, hogy mondjuk:
- Megveszem 6 millióért, eladom 2 millióért, az értékvesztés 4 milla
- Megveszem 4 millióért, eladom 1,5 millióért, az értékvesztés 2,5 millaAzért ahogy látom, 200 000-et futott autókat el lehet adni itthon is, főleg, ha végig igazolt márkaszervizes múltja van. Kérdés, hogy kell-e 2,5 millával többet költenem a használtra majd adott időszak alatt, így elvesztve az előnyét az újhoz képest?
-
gaster
csendes tag
Sziasztok!
Valakinek nincs (nem volt) véletlenül ~2000-es évjáratú négyes Golf kabriója? Hasonló járművet vásárolnék, és kíváncsi volnék a különböző motortípusok fogyasztására...
Köszi![ Szerkesztve ]
-
oszy
veterán
válasz Mágus2 #133808 üzenetére
Köszönöm ez meg lett!
Viszont. Ki lett takarítva alaposan a fojtószelep. Viszont a VCDS nem állította alapállásba. 3-4 próbálkozást csináltunk, de semmi. Olyan ember csinálta, aki már jó pár ilyet megcsinált és azt mondja ez a program általában beállítja alapállásba.
Állítólag ennél a motornál (1.6 16V) van valami trükk az alapbeállításra VCDS nélkül. Gyújtás, valami fogyasztót bekapcsolni, akksi saru le, majd pár perc múlva vissza. Valami ilyesmi, de nem tudták pontosan megmondani.Az alapjárat 1150 körüli és ne akar lejjebb menni. Hibakódnak most ezt jelzi ki: 17961
Törlés után mikor kevesebb gázt adok, újra előjön az EPC és Check lámpa. Aztán az EPC elalszik.Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
Sur1G
aktív tag
válasz simonjoe #133830 üzenetére
Üdv!
Használt autó vásárlás miatt átnézettem egy autót egy független autóvizsgáló céggel. Kiolvasta ő is a km állást és mondta, hogy a 2-3 km eltérésnek benne kell lennie, ez teljesen normális. Ha nem lenne benne az sokkal gyanúsabb lenne.
Más:
Sok VW Golf 6 megnézése után végül pénteken lefoglaltunk egy 2015/7 havi Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline autót. 2019/7 hóig garis, rendes márkaszervizből van, remélem nem csalódunk . Mentünk vele 20 km próbaúton és az 1.2 TSI meglepően élhetőnek bizonyult. Nem egy erőgép, de szerintem élénkebb a sima 1.6 szívónál (érzésre sokkal jobban megy). A kocsi zajkomfortja meg egyszerűen zseniális. Az első pár km-en rosszul éreztük benne magunkat annyira csendes volt. Majd ha meglesz lövök képeket. -
-
sirszevenap
őstag
válasz _adaml21_ #133831 üzenetére
Állapotot veszünk nem kilométert. Környezetembe (rokonok,barátok(tisztelet a kivételnek), munkatársak) mindenki el volt szörnyülködve, hogy 234 ezerrel megveszem az A3-at. Zokszó nélkül megvettem. Azóta már nem hallgatom, hisz látják, hogy rendben van. Le is kopogom. Bár másfél hét nem elég egy pontos megállapításra.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
tigomigocika
senior tag
válasz bitpork #133825 üzenetére
Azért mert amit ki tudunk cserélni azt kicseréljük...
Ehhez nem kell nagy tudomány,ugyan úgy mint az összes karosszéria elem , lengőkarok,turbó,váltó,kuplung....
Csak nem tudtuk hol van
Nyilván vezérlést és egyébb motorral kapcsolatos dolgokat szerelőre bízzukNem vettem kötekedésnek,apumnak mercije volt 10 évig azt úgy ismerte mint a tenyerét,de ez más típus
Mágus köszi!
[ Szerkesztve ]
XBOX LIVE: rolandinho007
-
_adaml21_
őstag
válasz sirszevenap #133842 üzenetére
Igen, te állapotot veszel, meg még néhány normális használtautó vásárló, de nagy többség nem, meglátja egy autóban, hogy 200ezer km, és inkább megveszi 100ezerrel drágábbért a 250ezerről 102ezerre visszapörgetett szart.
És ez engem, jövőbeni eladót a legkevésbé sem fog majd segíteni, ebben igaza van a kollegának, itthon nehezebb lesz így eladnom az autót. -
_adaml21_
őstag
válasz CharlieDrop #133847 üzenetére
"jövőbeni eladót" - semmit, azt fejtegettük, hogy mekkora értékvesztéssel lehet eladni 5-6 év után egy VW Golf 1.4 TSI-t, amibe évi kb. 30ezret fogok belerakni.
-
i-sti
senior tag
válasz _adaml21_ #133848 üzenetére
Ekkora futás mellett szerintem "sokat" tudnál spórolni egy #fosdízellel.
Egy takarékos motor pl: CAGB, CJCB
AsusBoy fórumtársnak ez van a B8asában.A4 B8 2009-2015 @ 100kW: ~6 liter
VW G6 2008-2013 @ 90kW: ~7 liter
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tőzsde és gazdaság
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- További aktív témák...