-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
K Norbi
addikt
-
zzz03
őstag
sracok. kuplungom nyikorog,nyekereg benyomasnal / kiengedesnel. magaval a kuplunggal nincs gond fog rendesen valto is jo csak ez a hulye hang. mi lehet?
octavia (2001) 1.8 20v turborol lenne szo.szerk: ja es ha nincs elinditva ugy nyomkodom akk meg hangosabb
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
RocknRoller
aktív tag
sziasztok
az alábbi furcsaságokat tapasztalom Golf V 1.6 FSI-nél, nem nagyon találok rájuk magyarázatot
1. fékezésnél enyhe vibrálást tapasztalok
2. 130-140-nél durván ráz a kormány
3. gázpedálon érezni, hogy kb félpercenként bevibrál, hallani is lehet ahogy a cipőm alatt pattogtudna valaki segíteni, hogy ezeket mik okozhatják?
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
Gyula84
veterán
Üdv 1.9tdi afn-nél (audi a4 b5 avant 96)elment az erő nem akar gyorsulni, kitisztítottuk a légtömegmérőt, majd jó lett (ha egyáltalán ez oldotta meg)1 hétig kb aztán megint visszajött a hiba azóta is van. Volt egy 00575-ös hibakód azt töröltem. valakinek valami ötlete?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #133209 üzenetére
Vákuum probléma vagy megszorult a VGT a turbóban. Nem elég benyögni a hibakódot, kell az is, mit írt mellé?
=== 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached === === 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded ===
Attól függően hogy not reached, vagy exeded vákuum vagy VGT gond. Valaki indítózzon, és nézd meg, hogy a turbón a vákkum labda behúzza-e a tengelyét...
Mivel 4ö kép nélkül kérdeztél... már csak 79. És ha visszakérdezel, hogy miért annyi, akkor 119. Van kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
-
RocknRoller
aktív tag
erre esetleg ? vagy ennyire ismeretlen hiba?
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #133208 üzenetére
1-2: féktárcsa/féltengely csukló/kiegyensúlyozatlan kerék elöl. Gyorsítás-lassítás hogyan befolyásolja a jelenségeket? Fék csak lassításnál kéne legyen érezhető, féltengely elsősorban gyorsításnál, kerék pedig bizonyos sebességtartományban így is-úgy is (persze több együtt is fennállhat).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RocknRoller #133213 üzenetére
A fékezésnél rázás görbe féktárcsát jelent, vagy valami szilent nagyon lóg az első futóműben. A kormány rázás lehet gumi, kiegyensúlyozatlanság, görbe féltengely, kopott belső féltengely csukló, meg még egy pár dolog.
Miért nem viszed szervizbe? A megfigyelés nem fogja megoldani. Ez a félpercenkénti probléma alapjáraton vagy menet közben van? Ez is lehet motortartó bak, vagy támasz.. vagy bármi...
Elélg gatya lehet az autó, ha ennyi baja van. Tényleg nem nézegenti kellene, hanem megjavíttatni.
-
válasz RocknRoller #133213 üzenetére
Első körben gumikat nézesd meg. Utána a féktárcsák és betétek.
A fékpedálon érzett nemtommi, szubjektív. Még Gyurcsók sem tudna garantált hibalátást gyakorolni ennyiből.A többiek majd javítanak ha butaságot röfögök.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RocknRoller #133213 üzenetére
És a 80 kép hol van?
-
válasz Gyula84 #133214 üzenetére
Azért kérdeztem, mert sokan hallották-hallják azt, hogy VAG autóban törölni kell mindent, és ha visszajön a kód akkor kell vele foglalkozni. Ez sajnos féligazság, és sokan azt hiszik -nem neked szánom, kérlek ne értsd félre!- ennyivel javítva van az autó. Ez csak akkor igaz, ha nem konkrét hibajelenség okán olvassuk ki a tárolót. Ilyenkor a ROSS Tech oldalán találhatsz segítséget, hogy értelmezd a hibatároló tartalmát. Ugyanakkor ha az nem segít megfejteni a probléma okát -szerintem, és kérlek ezt se értsd rosszul!-, akkor nem biztos hogy van haszna a hibatároló olvasásnak számodra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
RocknRoller
aktív tag
válasz molnarpeter #133215 üzenetére
fékezésnél lehet csak érezni finoman, hogy kicsit pattog a fék, minth hullámos lenne a tárcsa..
(#133217) Mágus2: 1 hete van meg az autó, eddig nem jött ki a hiba. a félpercenkénti műsor menetközben van, amikor gázon van a lábam.
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #133221 üzenetére
Téli/nyári van rajta? Átszerelésnél lenne praktikus megnézetni a kerekeket ugyanakkor. Fékezz néhány erőset (ahol van hely, 90-ről közel satut), ártani nem használ
-
molacika91
tag
válasz Mágus2 #133193 üzenetére
Ha oda jut a dolog, hogy cserélni kell a lengőkarokat, akkor milyen márkát javasolsz? Csak a lemförder, vagy valami más márka?
Ebben már alumínium a csonkállvány, de akkor is egy eléggé nagy fémdarab, meg kb. 6000 km-el ezelőtt amikor megvettem nem volt ilyen gond, hogy húz. -
gzbotii
veterán
válasz K Norbi #133227 üzenetére
Rendelés postázása után jöttem rá, hogy pollenszurot elfelejtettem rendelni. Úgyhogy abból sanszos, hogy nem Mann lesz.
8000km után dobom le a mostani cuccokat. Főleg, hogy Magi szerint nem jó olaj van benne jelenleg (5w30).
Vettem Auchanben keno hatású sprayt, ma lefujom a váltó ellenszlyat, ahol van a sín (vagy mit)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz diablo1984 #133238 üzenetére
Pedig vagyunk itt paran ratyi arcok, akik merik
De pszt, Knorbi meg ne tudjaI humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
Piwi
addikt
Sziasztok.
Lehet hülye kérdés,na de egyszer élünk
a gyári kerékcsavarok amik a 18-as felnimhez voltak,vajon jók lesznek a 20-hoz is?Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
FoLey-v
addikt
Itt egy youtube csatorna aki 100 celsius fokon teszteli a motorolaj minőségeket.
[link]Én meg mindig vaciálok Motul 6100 Synergie+ 10w40 vs. SUPER 2000 X1 10W-40 között.
Kiszeretnék próbálni más olajat is azért vaciálok kettő között.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
gzbotii
veterán
Ha már olaj téma: tudtok ajánlani olyan adalékot, amit olajcsere előtt kell beleonteni & atjaratni vele
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.