-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz focvis #130801 üzenetére
Ultra-OFF, de folytatás.
Vízkőoldóval átmostam az elátkozott kávéfőzőt, próba-szerencse alapon... na b@ssz@ meg, most nem csöpög. (az 5 éves Krups automatáról beszélek) Kitakarítottam, csillog-villog kívül-belül.
Ezek után mit csináljak vele? Vettem helyette másikat... hirdessem meg hibátlanként? Két hét múlva bedöglik, aztán ég a pofám... Vagy eladom hibásként, a vevő meg röhög a markába...
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #133850 üzenetére
A dízel mindig jobb!
Többet tud mondani Mágus erről, kérdezd meg az Accord-os hasonlítást.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
válasz tigomigocika #133843 üzenetére
Elfogadom, de pont magad mutattál rá hogy "amit ki tudunk cserélni", "Csak nem tudtuk hol van". Mi van ha a cseréhez kell valami trükköt is tudni, hogy ne kelljen pl vezérlést bontani?
Én bízom bennetek, uh kívánom sikerüljönhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #133852 üzenetére
Kivéve, ha nem szereted:
- a zajt
- a bűzt
- bébifókákat mészárolni
- egy kútról tankolni a kombájnokkal- az elkövetkező években tervezel német nagyvárosokban járni,
és szeretnél/szeretnéd:
- hidegben elindulni
- a nem buta karakterisztikát - jó, erre a 3 liter sor/v6 és felette megoldást jelent.(#133851) focvis: Ugyanolyat vettél?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz brumi1024 #133855 üzenetére
A zaj ellen kell egy dupla-üvegezés.
A bűz ellen, nem kell szagolni a kipufogót regeneráció közben.
E5tel szerintem simán mehetsz német nagyvárosokban.
A buta karakterisztikája? Arra gondolsz, hogy 1500től van 3x0 nyúlmókusod, és 5200 lehet forgatni?A mi fosdízellünk Hargitáról 2 nap állas után, decemberi éjszakák után, amikor -18 - -20 fok volt kint.
Simán indult. Tovább izzasztót az elektronika, de simán indult.Diesel 4 ever
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #133856 üzenetére
Az F10-es 5-ösben konkrétan ég és föld a különbség a benzinmotor és a dízel közt hangra, főleg városban. Pedig mindkettőben benne volt az extra hangszigetelt üvegezés.
5200? Azon melegítjük a rendes benzinmotort, a dízelnek meg ott már se ereje, se szép hangja.
Az 1500-tól 3xx nyúlmókus nem nagy dolog, egy 2 literes turbós benzines is tudja ezt, csak mondjuk 5500-ig tart a nyomatékcsúcs, nem 3000-ig.
Na hát ez a baj, egy rendes autónál nem tartunk emlékpercet, ha hidegben kell indulni.
(#133858) focvis: Ha nem kell tartaléknak én megpróbálnám eladni, aki ilyet vesz használtan általában tudja, hogy nem karbantartásmentesek.
Bimmer: Nem, még nem, egyelőre a G30-as próbáját kellene megejteni, illetve nem tudni, hogy van gyártókapacitás, sokára vagy nagyon sokára tudnak autót hozni.
G6? Jobban tetszik is, vagy van nem elszállt árú a piacon?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
simonjoe
senior tag
válasz sirszevenap #133850 üzenetére
Én azt nemtom megmondani, de az tuti, h amíg lehet kapni büdös dízelt azt veszek. Mi tényleg sokat autózunk, ez a hobbink, járjuk Európát keresztül-kasul. Igaz mostanság a munkánk miatt ez kicsit vissza esett. Az előző dízelbe 7év alatt ment 300k. A mostani CC-be egy hónap alatt tettünk 6k-t, úgy, h mint írtam, nem vagyunk nagyon aktívak. De!, nyomatékban, dinamikában én nem találtam még azonos cc-is, brenyás kocsit. Régebben míg bringáztam, és nem volt vonóhorgos szállítóm, négy bicó a tetőn, négy kan a kocsiban és a hozzájuk tartozó csomagok szintén a kocsiban, és soha semmilyen emelkedőn nem volt gondom. Tempomattal a megfogott sebességgel toltuk, és a fogyasztás sem volt vészes. Ellenben a barátom nagyobb LE-s brenyás nem egyszer fosta össze magát emelkedőkön. Pl. az érdin egyszer 3bringa/3faxi, és 140-ről visszaesett a speed 128-ra! Érted? Szóval nekem nem kell benzines. Tegnap Békéscsabán voltunk 500km-t mentünk, vegyesbe, pálya 140, lakott területen a szabályok betartásával, kívül kicsit bátrabban 90-120 között, és 4,4-el értem haza. Nem lódítok, tényleg ennyi volt, na ez a nem mindegy!
Joe
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #133859 üzenetére
Nincs bajom a dízellel, csak ebbe mindig jó belemenni.
(#133860) focvis: Érdekes, meglepően tartja az árát, valszeg eléggé rétegmodell itthon.
(#133861) joamilestoné: Na azt még élőben nem láttam. A sedanból tartottak nekünk egy premier előtti bemutatót, illetve utcán is láttam már 2-3 példányt (mind 20d voltí), de kombit még márkakereskedésben sem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Vettem hozzá qva drága "gyári" tablettát és "gyári" vízkőoldót, használtam mikor kérte, de amikor bedöglött, akkor pont nem kérte.
Most adtam neki 1:1-ben vízzel hígított Expressz vízkőoldót - ezt javasolta a kávégép szerelő - átmostam vele, ez használt.@kk: ha a Saeco is feladja, akkor normál karos gépet veszek.
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
őstag
A Rigotech csapatról van valakinek valami véleménye? Azt olvasom , hogy jó munkát végeznek. Kértem tőlük ajánlatot motor optimalizálásra és adtak egy jót az 1.6-os A3-amra, részletezve stb... Elvileg kevesebb fogyasztást, max 14 lóerőt ill 17NM forgatónyomatékot ki tudnak hozni a kocsiból pluszba úgy, hogy nem veszít az élettartamából. Kérdés megéri e. Nagyon óckodom ezektől a megoldásoktól, de elvileg profik. Mi a véleményetek?
"Mielőtt bármit is tennénk, az állapotfelmérés keretében kipróbáljuk, tesztjük az autóját valamint motordiagnosztika mellett dokumentáljuk az érkező állapotot. az Audit
Technikai értelemben az autón hozható 5-14 lóerő 4-17 NM forgatónyomaték kíséretében."
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
-
Brumi˘
addikt
Mágus úr N18 EGR vezérlő szelep hogyan van vezérelve elektromos oldalról? (Fizikai működését megfejtettük tegnap, szétszedtünk egyet és onnan már adta magát) Köszönöm előre is.
Szerk.: kimaradt, hogy '02 1.9pd AVF
[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Valaki esetleg Tatabányáról, aki látott már Golf IV-et, de szívesen megnézne még egyet?
-
rob210
nagyúr
Urak.
2004 a4 1.6 benzin sedan.
Ebben hogy lehet a hátsó lámpához hozzáférni.
Izzót kéne cserélni, de nagyon igényesen le van minden kárpitozva.
Ki kell bontani a kárpitot, ahogy néztem, na de, hogyRenault power
-
lenko
aktív tag
válasz motoflug #133880 üzenetére
Tegnap jártam arra...
Bontsd le az első ajtó felőli részen a kerékdobban lévő műanyagot. 2-3 csavar, aztán kiderül mi van ott.
Ha 1kg virágföldet találsz nem kell megilyedni, le kell takarítani, és megnézni a lemezt elkezdte enni vagy sem. Ha a linkelt cabriorol van szó, km óra állás felett nézd meg, van e total felirat vagy nincs, ha nincs akkor 374e km van benne. Vagy akár ki is cserélhették az óra egységet, az tárolja a km-t....[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz sirszevenap #133872 üzenetére
Szívó benzint nincs értelme ilyen beavatkozásnak alávetni.
FoLey-v : Így egyszerűbb volt a gyártani hogy csak az elejét alakították g4-re. Szerintem hányadék egy autó de kinek mi...
[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
válasz tomcsi23 #133882 üzenetére
Pontosan, róla lenne szó. Ezt a 3 csavaros témát már más is mondta, és hogy mögötte gyönyörűen felgyülelmik az évek mocska.
lenko: én a hétvégén tudtam volna menni, de nem értek rá. Az a baj, hogy bár Bpn vagyok, ami nem nagy táv, 9-5-ig dolgozom, ők meg 7.30-tól 4ig vannak, szóval sehogysem érnék oda, hétvégén meg nincsenek nyitva...
momo2828: dobok egy privátot.
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
őstag
válasz tresh #133886 üzenetére
Elméletileg a nyomatékot hamarabb leadja, ergó nem kell húzatnom a kocsit. A 102-ből lenne 114 ló, 148 Nm-ből 164 Nm. Fogyasztás normális közlekedés mellett 1 litert csökkenne. Ez így nem hangzik rosszul.
Vagy ezek mind hazugságok? Észre sem fogom venni? Vagy azért mondod, mert tönkreveri a motort?Bankkártyával? Hát persze!
-
tresh
addikt
válasz sirszevenap #133889 üzenetére
Valamivel biztos jobb lesz de hogy nem fogja termelni a benzint az tuti. A leírt adatok tájékoztatóak senki se garantálja majd neked hogy tényleg hogy 14 le-t hoz vagy csak 5-t fog . Akkor meg minek ? Szerintem semmi értelme, egy turbó benzin esetén gondolkodás nélkül mondanám hogy meg kell íratni. Ez a fogyasztásos dolog meg marketing duma.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Van egy kis beázási problémám.
Tegnapelőtt vettem észre, miután érte mentem a mosoba: a bal lábadat, ahová tudod rakni, amikor épp nem kuplungolsz, ott folyt le egy kis víz (két koverebb essőcsepnyi, kb).
Tegnap reprodukaltam, vizet öntve a szélvédő bal oldalára, pont ott, újra befolyt egy kis víz.Ötlet, hol kezdjem keressni a problémát? Ablaktörlő csatlakozásara tippelek így elsőre.
Golf 4
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
FoLey-v
addikt
válasz tresh #133886 üzenetére
+Lenko
Nekem így ránézésből műszerfal+hátsója majd nem megegyeznek Golf 3-al nem sokat tököltek vele,így Golf 3-4-nek is mondhatnánk. Bár a műszerfalat megkaphatta volna mint a többinél.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
FoLey-v
addikt
válasz lenko #133894 üzenetére
+motoflug
Euro és klíma szempontból én is a G4 Cabriot vennék. Nem csúnyák csak azért a G4 Cabrio-ba pl. a hátsóját kicsit dolgozhattak volna és nem a G3-ból copy ötletet használhatták volna fel,de kinek mi az ízlése.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
bajnokpityu
félisten
hidraulikus krokodil emelőmmel bajban vagyok. A pogácsa a tetején elég lapos, és nem támasztja meg eléggé a hajtogatott lemezből készül emelési pontot, ami hajlamos lenne elfeküdni.
nomeg az állványos emelőknél hogy van ez megoldva? Amennyire néztem, egy puhább pogácsára fekszik fel, de ott sincs megtámasztva oldalra.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...