-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz bajnokpityu #133899 üzenetére
Kell egy gumipogácsa a krokodilemelőre - különben roncsolhat - és nem a gyári emelőhöz kialakított ponton kell emelni a krokival, hanem ott, ahol a csápos (=ipari) emelővel kell.
-
Land
veterán
Üdv!
2012 utáni (ha jól tudom ekkortól már jók az 1.4 TSI-k) Golf mennyire ajánlott, megbízható modell? Drágábban fenntartható autónak számít? 2012 utáni TSI-k típushiba mentesek lettek? Turbo, lendkerék sokat kibír? Futóműve hogy bírja a pesti utakat? Köszi!
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
veterán
-
Land
veterán
válasz focvis #133905 üzenetére
Akkor a Golf 6-ot érdemes elfelejteni?
Egyáltalán nem vagyok képben a VW alkatrészáraival. Biztos találnék rá Pesten egy ajánlott szakit, de milyen szinten vannak az alkatrészek? Alfa, Toyota?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Magnum_
nagyúr
válasz bajnokpityu #133910 üzenetére
mármint beljebb, befelé az alján?
I humbly and respectfully decline™
-
rob210
nagyúr
válasz bajnokpityu #133899 üzenetére
Lehet kapni hozzá profilos gumi betétet.
Én a lincosnál vettem, mert ez nekem is sok autónál gond volt.Renault power
-
sirszevenap
őstag
Uraim! Ez így mennyire helyénvaló?
"Sok esetben tisztán csak szoftveres eltérésekkel (a beállítások lebutításával, variálásával) hozzák létre a különböző teljesítménykategóriákat. Például a VW csoport 1.6 CRTDi motorja kijött 75, 95, 105 lóerővel, és ha cikkszám szerint rákeresünk a motorok minden alkatrészére, azt találjuk, hogy a „három motor” és környezetük (turbó, injektorok, intercooler, stb.) teljesen azonos."
Bankkártyával? Hát persze!
-
veterán
válasz bajnokpityu #133910 üzenetére
Saabnál befelé és előre van az első tengelynél, ott így néz ki:
-
veterán
válasz focvis #133914 üzenetére
Telóról voltam, ezért a káosz a linkekkel. Saint_ az ebay-ről rendelt pogácsát a krokihoz.
Szóval az OFF-gépen ez a kör alakú mélyedés az ipari emelőpont; abba illik bele a csáposhoz való gumipogácsa. Ez az autó ugyebár GM-termék; megvallom, nem tudom milyen VAG kialakítása, mert a Golfokat csak a gyári emelőjükkel emeltem kerékcseréhez.
Az a legtutibb, ha egy masszív lengőkarnál emeled az autót, így ráadásul kevesebbet kell emelni rajta, mert nem tud kirugózni.
-
Lokids
addikt
Sziasztok!
Szeretnék majd megtekinteni, és esetleg megvenni ezt az autót
Van tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy milyen ismert hibái, gyerekbetegségei vannak az autónak?
Ha jól tudom ezt a motort sok VW autóban használják. (esetleg valaki ismeri a konkrét autót?)If you chase two rabbits you will lose them both.
-
K Norbi
addikt
válasz Lokids #133919 üzenetére
Az ilyen autókkal csak 1 baj van, ezeket ütik verik
Láttam a haverom is mit művelt az 5 ös GTI vel.(#133921) sirszevenap
Ez nagyon tulaj függő, pl Focvistól venni autót. GTI-t Hidegen nem verette. Turbót visszahűtötte stb.
Kikímélte "másnak"
De olyan mint a haverom -10 fok Discóból ki, 1-2-3-4 Szabályzásig! És ezt nem egyszer játszotta el.
Tépünk az M3 on 260 al. Cigire álljunk meg.
Jajjj már megint leállította. Na majd legközelebb járatja..
Pár év úgy ette az olajat az az autó mint a benzint.
Állandóan ki állt mindenkivel pörögni. Patika volt. De lelke ki volt hajtva.
Ingyen nem kellet volna..Na ha ilyen tulaja van ennek a Seat nak lehetnek később gondok
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
őstag
válasz K Norbi #133920 üzenetére
Mindenben igazad van, de ha nem akar leállni pörögni a helyi betyárokkal (vagy akárkivel, akárhol) akkor 200%-osan hülyeség ilyen kocsit vennie, csak azért, hogy elmondja, hogy neki márpedig 265 ló van.
Ja egyébként Üdv, láttam, hogy szalki vagy!
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
K Norbi
addikt
válasz sirszevenap #133923 üzenetére
Golf 2 Vr6 Turbo Sound Gt42 4Motion R30
(#133926) tomcsi23 hehe
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Lokids #133919 üzenetére
Van tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy milyen ismert hibái, gyerekbetegségei vannak az autónak?
Hogy agyon kéne bas***ni aki ezt a középkonzolt oda hányta Hiába egy csoport én százszor hamarabb vennék ennyiért egy golfot [link] főleg hogy idővel könnyebb is lesz eladni.
-
veterán
válasz tresh #133925 üzenetére
Hónapok óta szemezek ezzel a Golffal. Az az (erős) érzésem, hogy USA kivitel lesz :/ a másik baja, hogy 3 ajtós, ez utóbbi persze egyéni preferencia kérdése.
Miért gondolom, hogy US: nincs xenon , nincs ACC ("digitklíma"), kevés km, a sebességmérőt nem látod a fotón.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz focvis #133927 üzenetére
Van egy ilyen árban felette 5 ajtós de az elég fapadosnak tűnik ehhez képest [link] vagy csak navi off-os hirtelen nem néztem végig. De a előbbi nekem is tetszik, zoomolva az óracsoportra nekem európainak tűnik a csoport. (ettől még lehet mókolt a cucc) Mondjuk egy telefont/ megnézést egy unalmas napon csak megérne
-
Land
veterán
válasz focvis #133908 üzenetére
1.4 TSI hibára rákeresve ez a motor felújítós mutatvány márkaszervizben 480.000 ft-ba kerül, melyet 2 tulaj is közé tett. Azért ez eléggé durva összeg...
Van a topicban Golf 6/7 tulaj, aki a TSI-n kívül tudna képet adni magának az autónak a megbízhatóságáról?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz tresh #133932 üzenetére
De neki tudtommal nem sokáig volt meg (2.0-ás volt, nem 1.4) és a "kritikus" 100-200 ezer km közötti szakasz érdekel. Tehát nézve a hirdetéseket mondjuk 150.000 km-t futott példányok férhetnek majd bele a keretbe. Ez még messze van, gondoltam addig képbe kerülök a kiszemeltekkel.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #133927 üzenetére
Ezek mellett szerintem miért USA: pohártartó, az oda készült modelleken nem volt eltolható roló a tetején (és nem volt sörnyitó sem).
Miért nem tűnik USA modellnek: nincs oldaljelző -> lökhárítócsere mondjuk simán lehetett.
Ha viszont USA, akkor viszont nagyjából bármennyi km lehet benne.
Land: "Van a topicban Golf 6/7 tulaj, aki a TSI-n kívül tudna képet adni magának az autónak a megbízhatóságáról?"
Mire vagy kíváncsi?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Semmi gond a "titkos" cikkszám: 03C198229C ebay-ről, Kauffernél
Volt 2 db 1.4 TSI is a 2.0 TSI mellett; 2 db új, 1 db-ot ~120 és ~165 ezer km között használtam, 13 hónap, 22 hónap, ill. 15 hónap erejéig. Imádom az autókat, de cserélem őket; terv szerint a Saab is menni fog még idén.
@tresh: az 5 ajtóst is szuggerálom, szvsz az is US. Ilyen felni csak ott volt, ill. nincs xenon. :-(
Bizony, el kellene menni 1x megnézni, de hétköznap nehéz lelépni fél napra.@brumi1024: igen, a pohártartó is.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz sirszevenap #133939 üzenetére
Csalas kiserlete siman lehet.
Tegyel feljelentest.I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #133939 üzenetére
Még nem kötötték el, de már hirdetik. Pofátlanság.
-
Magnum_
nagyúr
válasz CharlieDrop #133941 üzenetére
én a látható rendszám miatt mindenképp ASAP feljelentést tennék, hogy tudjam igazolni, hátha bárki bármit megpróbálna visszaélni a látható rendszám miatt.
de ez csak az én véleményem.I humbly and respectfully decline™
-
gzbotii
veterán
válasz sirszevenap #133939 üzenetére
Ez hasonló ahhoz a módszerhez, ami be volt mutatva TC-n, a finn dokival meg a Mercijevel
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
sirszevenap
őstag
-
gzbotii
veterán
válasz sirszevenap #133947 üzenetére
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz sirszevenap #133949 üzenetére
Link helyett a kép gombra nyomtam, sanszos
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.