-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz mmdms #132738 üzenetére
én wd40et szívtam fel injekciós tűbe és azt nyomtam bele
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #132742 üzenetére
majd referálj ide nekünk mert én is elgondolkodtam a dolgon, csak nekem annyi a más a soksok fent lévő videótól, hogy nekem van valamilyen hűtővíz keringető kis rendszerem a szűrő fölött és ha jól tudom az alatt vannak ezek a kis csöcsök....szóval nekem pl nem is a csöcsöket kell lehúzkodni amikor cserélem, hanem tekerni.... neked is ilyen talán?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #132740 üzenetére
Dobd le a gnerátor szíjat, ha úgy is hallani, akkor valamelyik görgő a vezérlésben. Szerintem generátor csapágy, vagy feszítő görgő csapágy lesz. Leg biztosabb, ha ledobod a szíjat és meghallgatod nélküle.
-
mmdms
addikt
válasz zsolt19900 #132752 üzenetére
Akkor már csak wd40 meg injekciós tű kell.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
K Norbi
addikt
Félmérés!!
Megkérdeztem pár webshopot melyik olajból mennyi adnak el, szóval mi a favorit.
Hát nem a Castrol az isten. -
molnarpeter
nagyúr
válasz mmdms #132758 üzenetére
Gumiharang ki van már szakadva? Az injekciós tű jó irány, de inkább olajat nyomnék be, vagy lágy zsírt. Tüneti kezelésre talán a fáradt olaj is megteszi arra a pár napra, amíg nem lesz cserélve. Ha olyan a gumiharang kialakítása, tulajdonképp csavarhúzóval el tudod feszíteni annyira, hogy mellette bejusson az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz molnarpeter #132769 üzenetére
Használt szervoolajam van még asszem, az is jó lehet?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #132744 üzenetére
Féléve nyomattam én is egy ilyen procedúrát, nem lett rosszabb semmivel...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #132756 üzenetére
Hétvégén ha lesz időm megejtem. Csak kell vennem csövet meg szűrőket. Én a bemenő ágra is rakok szűrőt, nem úgy mint a videón. Nálam nincs ilyen keringető.
(#132771) kk831228
Szóval biztatsz?Más: Valamelyik nap nyomtam egy kövéret ami beburkolta a mögöttem jövőt. Utána partnak felfele meghajtottam, de már nem nyomott füstöt. Gondolom el volt rakodva, mert sokat fut városban a kocsi... Ezért akarok neki egy ilyen tisztítást adni, hátha nekem segít valamit.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
mihione
őstag
válasz Magnum_ #132754 üzenetére
Esztetikai hibak annyira nem erdekesek,csak motorikusan legyen jo.A tobbit konnyeben helyre lehet hozni.Persze nyilvan ne rohadjon.G3 pont rohados fajta ezert azokat hanyagolnam.
Szivo 1.8 se lenne rossz.Van meg par autotipus amiket neztem ugyhogy szerintem mindbol megnezek parat aztan meglatjuk melyik a nyero.Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #132769 üzenetére
Gépzsír bele az első "pékig" és csere. A többi csak gányolás.
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Múltkor jeleztem, hogy haver Jettájában cseréljük az olajat. Úgy tűnik minden rendben ment, mert nem hagyott el még semmit.
Viszont először meglepődtem mikor ilyen pollenszűrőt találtam benne.Ez mi? Jó ez? Sose láttam ilyet. Eddig csak papír alapú filtereket láttam/cseréltm más autókban is. Most Mann szénszálas került bele egyébként.
Aztán itt van ez az olajszűrő.
Ez milyen minőséget képvisel?
Azért szeretném megkérdezni ezeket, mert a fent említett alkatrészeket egy renault szakszervízben rakták bele (ismerős ismreőse dolgozik ott, és így egyszerűbb volt haveromnak sok szempontból.) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #132775 üzenetére
Az attól függ, hogy mennyit akarsz vele így járni. Ha a vezérlésben zúg valami és szethulluk, nem lesz olcsó. Ne halogasd sokáig.
-
lenko
aktív tag
-
zsolt19900
őstag
válasz tresh #132774 üzenetére
nekem elkezdett nyikorogni amikor ment az autó, a komplett oldala ki lett cserélve, erre az is elkezdett nyikorogni.... fogta a szerelő (pékINAS) és elkezdte injektálni bele a dolgot és lám, elhallgatott.... az a legjobb, hogy amikor cserélték őket, még kérdezték is, hogy ezt meg ezt minek? hisz tök jó állapotban vannak.... hogy akkor érdekes módon miért nem jutott eszébe a kenése első körben?! ugye ugye amikor még az a szett volt benne én 2-3-4 havonta bewd-ztem (igazából nem szeretem ezt az anyagot, mert ugye "addig ken amíg el nem illan" de erre jó hasznát vettem) és egy kanyiló hangja sem volt a cseréig
most jelenleg "fészes olcsó emberkés" hart lengőkarszettem van bent (amit a fószer úgy árul, hogy az összes gumiharangot leveszik eladás előtt, telenyomják zsírral és egy megerősített tartóval teszik vissza és 1 év garit is adnak rá beszerelési helytől függetlenül) és köszöni szépen azóta jól van....
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #132785 üzenetére
Mondtam hogy a Hart bőven jó ha 2 évente kidobod akkor is megéri főleg ha nagy kerekkel gurulsz.. nekem Twr van alatta 4éve igazából most már érik a cseréje. De több lengőkart is cseréltem és állítom hogy magyar utakra hulla felesleges a Lemfi mert azt is szét fogja verni ugyanannyi idő alatt. Erősített meyle(HD), trw szerintem jó választás ha minőségibbet szeretne az ember.
(#132786) richie900812: ja csak olajcserén túl tényleg átnézik az autót és nem csak rátöltenek olajat De jellemzően már ott is van probléma bőven a szervizelős srácokkal és munkájuk minőségével
[ Szerkesztve ]
-
Miertvansote
tag
Hello!
Audi A4 1.9 pd tdi 2000 AJM.
Olyat kezdtem el tapasztalni, hogy amikor kinyitom az ajtót középen fent a lámpa nem világít hiába van automata állásban. A kijelző mutatja hogy nyitva van az ajtó, de mégsem villan fel a lápa. Illetve régen azt is csinálta, hogy amikor lezárom akkor elalszik a belső lámpa (ami a váltó fölött van, nem tudom a pontos nevét) de ugye mivel most már nem világít nem is tud elaludni.
Én állíthattam el valamit, vagy valami más a ludas ? Köszi a tippeket előre is.
Ja meg még egy esetleg magyar vagy angol nyelvű kézikönyvet tudtok csatolni, linkelni ehhez az autóhoz.
Köszi előre is.
Üdv. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Miertvansote #132789 üzenetére
Az égőt nézted benne? 17 éves korában már megtörténhet hogy kiégett...
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz Miertvansote #132789 üzenetére
Kábeltörés/szakadás?
Illetve van-e kéznél benzin?Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
BLS/BKC/BXE 105lovas pd motorhoz volt-e valah DPF és ha igen évjárat alapján ki lehet szűrni hogy adott autóban vn vagy nincs? (Jetta 1K2)
Előre is köszi!
-
oszy
veterán
Gondolkodom egy olyan eszköz vételén, ami kiolvassa a hibakódot iOS rendszerrel. Mindössze csak arra kellene, hogy ha esetleg valamikor (amikor elutazom) történik valami, akkor tudjam miért villant ki pl. a check lámpa. Nem akarom megjavítani. Tudtok ilyet ajánlani?
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #132776 üzenetére
Hmm Müller termékek jók [link]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #132788 üzenetére
Érdekes, mikori vásár volt és hol ? 2 ismerősnek tettem bele (nem én hoztam, hanem ők dájcslándból) A6 C5-be lassan 2 éve benne van közel 70ezer km-rel és semmi hangja. Lehet hozzánk a szart hozzák, de kint szerintem nem merik ezt megtenni..kintről vettem hátra meyle csapágyakat azóta is rendbe van a kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Nemt0m12
tag
A történet folytatódik.
Még mindig rángat, illetve nehezen indul melegen a Leon.
Kábel,trafó,gyertya,vízhőfok jeladó,benzinszűrő,légszűrő, minden ki van cserélve + megtisztítva(légtömegmérő+fojtószelep etc.)
Egyszerűen kifogytam a tanácsokból .
Az új hőgomba is érdekes számomra folyamatosan azt jelzi, hogy hideg a motor de ha megfogom a vízcsövet tűzforró, persze ha leállítom és ráadom a gyújtást akkor már mutatja a hőfokot persze csak addig amíg el nem indulok(kb 20m) persze a vízcső ilyenkor is tűzforró.
Szóval ha esetleg van még valakinek valami tippje akkor szívesen fogadom.
Gépre rádugták semmi hibát nem írt.
Más nem megy szerelőhöz(másikhoz) bár gondolom az zsebbe nyúlós lesz megint.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Nemt0m12 #132799 üzenetére
Kábelszakadás? A hőgomba tud ilyet, ha kiesik a jele. Azt hiszi a motorvezérlő, hogy -40 fok van, de persze üzemmeleg motornál ez nagyon dús keveréket eredményez. Azt rakasd rendbe és jó lesz. A motorvezérlőben milyen hőmérsékletet mutat? Lambda érték mennyi, mikor kihagy? Előgyujtás ilyenkor mennyi? Ne csak bámuljanak abba a vezérlőbe, hanem dolgozzanak meg a pénzükért.
Van utólagos risasztó? Annak az elektromos hibái is tudnak ilyet. Csak akkor derül ki, ha kikötik. Kábelköteget is át kell mérni a motor és a motorvezérlő között.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- OLED TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...