-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #132100 üzenetére
Rengeteget fojt rajta a DPF, aki azt kivette, arról számolt be, hogy teljesen más lett a karakterisztika.
Vezettem olyat, amiben nem volt, érzetre inkább egy erős turbó benzines volt, mint dízel, sokkal szebben vette a fordulatot, nem úgy, mintha a fogát húznák. Szeretett forogni, amit a DPF-esről nem lehet elmondani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
do3om golfjára leszek kíváncsi. Elvileg padlógázon be kell zárnia az EGR-t, ami mostanában nem történt meg, szóval jobban kell majd mennie, mint eddig. Már a chipes bácsik is említették, hogy kevesebb volt a nyúlmókus, mint az elvárható lett volna még a gyári állapotában.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #132101 üzenetére
Azt azért nem gondoltam volna hogy ennyire megfogja a DPF a motort Szar francia vonalon (dci) nem tapasztaltam ilyet amit most írsz. Érdekes! Mondjuk arra is kíváncsi lennék hogy a kiírt és kiiktatott DPF után milyen adatokat produkál környezet védelmileg is nem lepődnék meg ha szinte semmivel se rosszabbat.
do3om golfja 1.6 CR ?
[ Szerkesztve ]
-
-
FoBCRaistlin
őstag
-
veterán
válasz tresh #132103 üzenetére
Hát az én nodépéefesített OFF verdám derekasan kormolja a kiput ha taposom. :/
A hétvégén vmi kókány gázolajat tankolhattam a MOL-nál Zegen, mert most a tükörben is láttam, hogy "porol". Tegnap - félig volt a tank - telenyomtam Evo Neo-val (kitérek a hitemből ), most jobbnak tűnik, tán a hangja is szebb. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #132106 üzenetére
Szarabb, mint volt. JMJ DPF messziről kerülendő. Nem zárt a szűrő, 1/3-a teljesen átjárható, ezért a korom egy részét azonnal elkeszdi átereszteni. Egy hét alatt fekete volt a kipufogó. Most szoftveresen is ki lett írva, így már nem regenerál. Egy regeneráció sem futott végig az új szűrővel, mert túl kicsi volt az ellen nyomás. Az autó viszont rögtön a csere után sokkal jobban ment. Már megrendelte a tulaj az új Tiguant. A passat eladó lesz két hét múlva.
Verdikt:
140000km-vel vette, B6 2.0 PD BMR, DSG, Hihlány.
100000km-t ment vele, ez alatt 2 készlet porlasztót fogyasztott, 4x kellett haza húzni, volt olyan, amikor a magas tátrából. Turbója, kiegyenljtő tengelye a sajátja. Azon kívül most minegyik motortartó bakja szar, furóműve gatya, vízpumpa folyik, mindegyik elem meg van karcolva vagy húzva, a tetőn kívül minden elem javításra szorul. Az elektronika szarakodik. Egyik hátsó ablak sem működik. Kopog a futómű, kezd nyikorogni a jobb hátsó kézifék motorja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Itt jobban vagytok hozzáértők, ezért pofátlankodok elő megint az OFF vassal.
Múlt szombaton (9 napja) egész napos autóganézás volt, időnként ment a belső világítás és a rádió. Este nem indult, lemerült az akksi; no problem feltöltöttem (nem tudom hány éves akku, a téli hidegekben mindig indult, rövidtávokon használva is).
Amikor rátettem a töltőre (Lidl, 5500 Ft-os), 11,7 V-ot írt. Másnap reggelre 12,8 V, és jelezte hogy tele az akksi (4 pálca).
Minden rendben van azóta is, indul mindig.Ami aggaszt:
Most vasárnap reggel - 230 km-t autóztam előtte nap - rátettem a töltőt, hogy mégis, hány óra van... 12,8 V-ot írt, de a 4 pálcából (= tele az akku), csak 1 pálca világított. 5-6 óra töltés után felment 3 pálcára.Tegnap rámért a céges villanyszerelő multiméterrel: álló motornál 12,8 V; indításkor ~11V; alapjáraton 14,1 V; 2500 rpm-nél 14,19 V.
A generátorból az akkuhoz vezető kábelek nem melegszenek (a negatív volt enyhén langyos; a pozitív csont hideg).
Mi lehet az oka, hogy csak 1 pálcát jelzett ki az akkutöltőm a hosszabb út után?
Köszönöm!Ha akksi kell bele, az nem gond; a generátor vagy a kábel csere jobban fájna.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Brumi˘ #132110 üzenetére
Nem egy CTEK; elvileg annak a gyenge koppintása.
Abból gondolom, hogy nem csepptöltés, mert töltés közben folyamatosan változott a feszültség: felment 14 fölé, majd lement 12,5-ig, megint fel, megint le...
De tényleg nem értek hozzá.Multiméterrel lehet töltöttséget nézni?
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #132111 üzenetére
Nem tudsz, legalábbis, feszültségméréssel nem.
Ahogy a töltő sem, idő kell, hogy bármit is megállapítson, ezért kezdte el tölteni. Idővel feltöltötte volna, de egy teljesen teli akkuról sem tudja kapásból megállapítani, hogy fel van-e töltve....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #132095 üzenetére
Nem tudod, hogy honnan lehetne beszerezni leon-hoz ajtó belső gumiszigetelést a beázás ellen? Próbáltam keresni unix/bárdi oldalakon, de nem találom (vagy nem jól keresem).
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Speeedfire #132113 üzenetére
Nem a kédergumi a ludas. Az ablakemelő panelja és az ajtó közötti szigetelés öregedett el. Körbe kell nyomni semleges szilóval.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
vizcsap
tag
Sziasztok!
Jól gondolom, hogy ha egy üzemanyagrendszer "returnless"(nem tudom mi a magyar neve), akkor nincs külön üzemanyag nyomásszabályzó, hanem a szabályzó az üzemanyagszűrőbe van beépítve?
Az 1.8T AVJ motoromhoz keresnék nyomásszabályzót, de sehol nem találok külön."To succeed in life, you need two things: ignorance and confidence."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132113 üzenetére
Márkakereskedésben van csak.
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #132108 üzenetére
Ez utángyártott volt igaz, tehát nem ilyen univerzális mindenbe jó ami VAG DPF ? Ez nem túl jó hír, ezek szerint a DPF off +sw off -al lesz csak megoldás ha kicsi pénzből akarod orvosolni a problémát. Akkor havernak mondom is hogy felejtse el. Csak mert pl igaz katalizátor terén, nekem a Walker utángyártottal nagyon pozitív tapasztalatom van. Az tettem az enyémbe és ég és föld lett az autó Mondjuk ha újra kipufogót szerelek a b5-ön tuti átalakítom a kötési pontokat mert ritka szar gyárilag. Akkor ez a passat nagyon le lett rúgva 140k -nál amikor vette Nem ez volt össze törve ?
focvis: Most nekem is MOL sima dájzel ment bele az volt a közelbe és parketára nekem is nagyobbat pamacsol..OMV-nél még nem figyeltem. D elehet sok a kaja neki
tomcsi: A váltót most raktam össze de a nyeles tengelyem már a igen szar állapotba van. Szóval mielőtt felkerül a nagy turbó, kap egy kis kevlárt meg pd váltót. Aztán kipróbálhatjuk bár szerintem 160-170 lónál nem lesz többre írva mert első keréken úgy se lehet letenni normálisan többet.
-
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]
-
HIJ
őstag
Hali!
Most nézelődök autó után és megakadtam a Leon -on (2015). Azt nem tudom eldönteni, hogy a gyári fejegységnél a nagyobb kijelzős NAVI nélküli tudhatja a Mirrorlinket? Vagy az csak a NAVI -s verzió kiváltsága?
Pl ez. nincs NAVI, de a nagyobb kijelzős van benne...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #132125 üzenetére
Nem szervizelte. Csak ha már megállt. Eladta a lakást és beköltöztek egy házba, amit kulcsra építtetett. De ebben nem volt se padló,se ajtó, se konyha,se fürdőszoba. Minden idő és pénz oda ment, az autó meg csak ment és ment, amíg le nem rúgta teljesen. Főleg a felesége hajtotta sokat városban. Ebbe dögöltt bele a DPF is. Mindig viágított a szegénység jelző, és csak 1/4 tank felett regenerál. Ahhoz képest,a milyen rossz hrű motor, sokig tűrte a gyilkolást. Amíg a ház projektet nem kezdte, nagyon egyben volt és vigyázott rá.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tresh #132120 üzenetére
Azért én megpróbálom hamarosan a Yoko papucsokkal
tomcsi23: Egy német meg egy spanyol golf egynyóccal emberkedtünk valami pályán. Az egyiknek ilyen lángolós durrogós kipuffogója is volt képzeld
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132131 üzenetére
Felejtsd el.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132133 üzenetére
Ha a kédernél ázik be, küldök cikkszámot, de szerintem nem a kéder lesz, hanem a belső lemez borítás és az ajtó között fog ereszteni, ahogy itt többen is írták. Le kell dobni a belső ajtó panelt és meglocsolni kívülről. Ha csak az a baja, szilóval körbe húzod a lemezt és jó lesz.
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok!
Vasárnap kb. 3 mp-es rángatózás után dobott egy check engine-t a 2003-as Octavia-m (1.6 bfq). 1.5 éve van nálam, hibamentes volt eddig.
Ma sikerült kiolvasni az alábbi hibakódokat (mind időszakos, törlés után nem jöttek elő most ~20km):
16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1
16520 - OS2 B1 S2: Ciruit Failure
16935 - Power Steering Pressure Sensor (F88): Implausible Signal
16514 - O2S B1 S1: Ciruit FailurePróbáltam googlizni hogy mi ezek, itt van némi infó, de nem lettem sokkal okosabb.
Mielőtt szervizbe viszem, tudna valaki segíteni, hogy hol találok bővebb leírást ezekkel kapcsolatban?Köszönöm!
-
kk831228
addikt
válasz FoBCRaistlin #132130 üzenetére
Azért picit túlzás, hogy 160 ló - nál többet nem érdemes első kerékre... Szerintem egy 250-ig simán jó, meg persze nem mindegy, hogy milyen súlyú az autó...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132136 üzenetére
Pedig gyárilag is azzal van illesztve az a belső takaró lemez.
-
atos19881101
senior tag
válasz Speeedfire #132136 üzenetére
WriteOnly mód?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zsolt19900
őstag
válasz Speeedfire #132136 üzenetére
lesz még az idők során megannyi "szakszerű" javítás az autón, majd meglásd
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Speeedfire
nagyúr
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #132136 üzenetére
Felénk mindenkinek sikaflexel van kinyomva és egyik autó se ázik be azóta. Bontani is lehet, mert vágható a sika.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz tresh #132120 üzenetére
szerintem 160-170 lónál nem lesz többre írva
Az már azért nem rossz.
A hirtelen megjelenő sok nyúlmókus szokott problémát okozni az első kerekeknek.(#132130) FoBCRaistlin: szerencsére ott még 160-170 ló sem van, el fogja bírni.
lángolós durrogós kipuffogója is volt
Huligánok.(#132115) bitpork nem baj, ha később érünk oda, mert nem biztos, hogy jó irányba haladunk.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz Speeedfire #132143 üzenetére
Leveszed az alu panelt, leszeded róla a régi szigetelést, megtisztítod, felnyomsz rá szilikon csíkot (kinyomó pisztollyal), hagyod megszáradni és visszarakod a panelt. Sima ügy!
-
csiga8
senior tag
válasz focvis #132109 üzenetére
Azt nem írtad, hogy mekkora az akku.
Nekem 72-77 Ah-ok vannak. Kíváncsiságképp feltöltöttem ( Ultimate speed) az akkut az egy hete az udvaron álló Octavia II-be. ( 77 Ah)
6 óra alatt töltötte fel, aztán este meló, ( 25 km) reggel haza. Kapu előtt megállok, leállítom, mert anyjukom még nem állt ki.Később udvarra beáll, most délután töltőre tesz. Másfél órája szöszöl vele az Ultimate speed, jelenleg 13,9 V-on áll.
Az O2 ondítás után 14,5 V-al, majd kb 10-15 km után 14,2 V-al tölt. ( szivargyújtóba dugható fesz.mérővel nézem, igaz 0,17 V-t plusszba csal, de bele kalkulálom) Az akku kb 2 hónapos.
Nincs nálad szerintem semmi baj. Az autót használva sose lesz 100 %-os feltöltöttségű az akku, inkább csak 75-85 % közötti.
A töltő amit meg mutat feszültséget, az csak kb, adat, azok is csalnak felfelé 0,1-0,2 V-ot.
[ Szerkesztve ]
-
oszy
veterán
Leon 1M. A helyzetjelzőt hogyan kell kiszedni? Próbáltam húzni, majd picit eltekerni. Erőltetni nem akartam.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális detox a Nokiától
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen routert?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt