-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACAB95
tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok. Már írtátok, hogy a legmegbízhatóbbak a 66kw, 81kw, 96kw TDi-k. Jövő héten elmennék megnézni egy 85kw Passatot és egy 74kw Golfot. Kérdésem az lenne, érdemes e bevállalni ezt a fajta motorokat? Vagy tényleg ennyire megbízhatatlanok?"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Speeedfire
nagyúr
válasz molnarpeter #132040 üzenetére
Ezen már én is gondolkoztam, de csak hétvégente van időm ilyenekre, ha meg kiderítem, hogy honnan jön be a víz, akkor megint egy hét.
Hétvégente csak kisebb dolgokat tudok elvégezni rajta.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #132053 üzenetére
Már elküldtem a tudástárat. Házilag annyit tudsz tenni vele.
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #132048 üzenetére
1x fagyot le, a két térkép váltása közben, ami igazából nem is nagyon zavart, de mivel ilyen faxul oldották meg a két régió térképeit, és nekem szükségem van mindkettőre, igaz sűrűbben használom a nyugati oldalt, és az azért van fent a HDD-n. 1ébként meg a lassan írt Verbatim OD-eket jobban szereti mint pl. a Madonna koncert DVD-jét. A fene sem érti. Találtam cégeket is akik javítanak és árulnak is új ODD-ket. Utánpótlás van, így kétségbeesés nincs, csak pénz legyen rá.
Joe
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #132056 üzenetére
Nem felül gyűlik a víz. Ha leveszed a kárpitot meglátod hol lesz tiszta vízkő.
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz F_Zolee #132057 üzenetére
Pedig 1-2 helyen látok az ablaknál is fehér foltokat. De akkor lehet tényleg megbontom hétvégén, hacsak nem találok valakit a héten, aki meg tudja csinálni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Magnum_
nagyúr
válasz LaptopSystem #132045 üzenetére
Meg a hasznalt uzleti laptopoknak
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
őstag
válasz Magnum_ #132060 üzenetére
használt üzleti laptopoknak is igen,persze aki tisztességesen csinálja,és nem csalja el az adót saját hasznára,és a piac szétcseszése végett,a baj az,hogy nincsen kontroll mindenki azt csinál amit akar ebben az országban
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Magnum_
nagyúr
válasz LaptopSystem #132061 üzenetére
Viccelek tudod.
Nekem is az van, tudodI humbly and respectfully decline™
-
z123456789
addikt
Alváz szám alapján ki lehet olvasni a motorkódot VW-nél?
Ha igen, melyik számok/betűk jelzik azt? -
atos19881101
senior tag
válasz z123456789 #132063 üzenetére
Nem lehet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
z123456789
addikt
válasz atos19881101 #132064 üzenetére
Köszi. :S
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #132063 üzenetére
Nekem van egy címke a vezérlés burkolatán. [link] Ott rajta van.
Meg ami a pótkerék mellé van ragasztva ott is.[ Szerkesztve ]
-
sarossy8
újonc
Sziasztok
hátha tud vki segíteni
probléma:
VW Polo 1999 1.4 benzin
a vezető oldali ajtót nem tudom kinyitni (a többi nyitható)
kilincs kivül és belül is mozog a rudazatot mozgatja, a lezároó gomb is mozgatja a rudat kárpitot belül leszedve látom
a központi zár és a zárcilinder már régóta nem müködik tehát kulccsal nem tudom nyitni
úgy gondolom a zárban történt vmi mechanikus hibavalami ötlet hogy lehene kinyitni az ajtót?
-
sirszevenap
őstag
Uraim! Ezek az alvázszám alapján lekérdezős lapok mennyit érnek? Érdemes értük fizetni? Megtudom a kocsi előéletét valamilyen szinten? (Gondolom törést ilyeneket biztos nem...)
Bankkártyával? Hát persze!
-
őstag
-
válasz sirszevenap #132070 üzenetére
Alig van benne érdemi információ. Pl sedan oktáviát feszt kombinak mondott több is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sirszevenap #132070 üzenetére
autodna-t használtuk többször az jó de csak külföldi autókról kapsz érdemi infót. Az itthoniakat felesleges lekérned belőle mert semmivel több nem derül ki mint pl az ügyfélkapun keresztüli lekérdezés esetében.
mod:
Ha van ismerős akkor azt izzítsd be ha hazai autóról van szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz diablo1984 #132006 üzenetére
Én tuti mimimum évente cserélném az olajat, de sajnos ilyenre nem kell figyelnem, mert szigorúan 10e km-es csereperiódust tartom, abból meg minimum 2 van egy évben.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
freaghill
őstag
válasz FoBCRaistlin #132076 üzenetére
+1
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #132013 üzenetére
Esetleg a seat club-on kívül valami más tipp? A srác eléggé el van havazva, bár telefonon keresztül, ahogy vázolta, profi munkát végezne és tipp-topp lenne a gép. Az első ajtók beázásával kapcsolatos hiba javítása lenne sürgetőbb, főleg ahogy nézem a köpönyeget.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Klimas kerdes: klimakopresszor lehet mas Golf 4 modellrol (1.6 benzin pl) vagy ez is motorspecifikus, dizeleken mas volt, stb...
Gondolom a klimavezerlo az mindegy..
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
sirszevenap
őstag
Mik lehetnek a hátulütői egy ilyen 1.6 -os 2009/10 -havi A3-nak egyébként? Bárhol keresgélek , csak jót hallok róla. De jobb félni mint megijedni! Tehát még egyszer RÓLA lenne szó. Szombaton megyek megnézni, próbálok vinni szerelőt, de ha nem sikerül aztán nézhetem... Nem értek hozzá. Lehet aktuálisan minden okés rajta...
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
peti_s
addikt
válasz sirszevenap #132081 üzenetére
Bármi. A motor, váltó páros jó, az Audi elektronika meg vagy nagyon jó, vagy nem. Mondjuk én egy 8 éves, ilyen értékű autónál elvárnék még szervizkönyvet.
Üdv mindenkinek! Általában a Skoda Favorit topicot boldogítottam kérdéseimmel, de a Felicia főleg az 1.6-s VW motorral már erősen off-topic ott, így itt is megkérdezném, ez a hibakód olvasás alapján mi ment nagy valószínűséggel tönkre, és ezt magam is meg tudom-e csinálni? A motor VW 1.6 8V-s 75 lovas.
-
Viperator
őstag
Kis segítség: hány tartó bak és milyen fajta van a vízhűtőhöz? (a szerelő annyit mondott, hogy vegyem meg... mert eltört az egyik...)
Autó: VW Golf IV Variant, AZD motorkód, klímás.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
The DJ
addikt
Sziasztok!
Egy ismerős nevében kérdezősködöm, eladta az Audi 2.5 V6 A4 kabriót és most szintén A4-el szemez, de szeretné tudni, hogy vannak-e típushibái vagy nagyobb nyűgei a 2.4 és az 1.8T (163 lovas) benzines motoroknak. Ezekről tudnátok mondani esetleg 1-2 mondatot vagy megosztani személyes tapasztalatot? Melyiket érdemesebb választani, melyikkel lesz a kevesebb probléma előreláthatólag, melyik dinamikusabb, melyiket jobb vezetni?
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz The DJ #132088 üzenetére
Tőlem van egy szavazatod az 1.8T-re. a 2.4 nehezebb sokkal, az étvágya is nagyobb. Fenntartási költsége meg +- azonos. Egyikben van turbó, meg kettőstömegű, a másikba meg 2 hengerfej, 6 trafó, 6 gyertya, 4 lambda szonda.
Egy 1.8T szerintem fürgébb, bár én csak a visszapillantóbantükörben szoktam őket látni szenvedni...Hogy miért nem megy már ez a szar előttem.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Leon 1m-nél ezek micsodák? A hétvégén bekötöttem a kihangosítót és nem jöttem rá. Ez a kormány alatti rész. A kulcsos dologra nem jöttem rá, bár egy időbe bele telt mire rájöttem, hogy ez nem akar itt szétpattanni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132090 üzenetére
Utólagos immo, meg gondolom riasztó is. Már a látványa is elriaszt. Mikor ott lengőbiztosítékokat látok, olyankor szoktam sarkon fordulni, köszi, ezt nem akarom méricskélni. Majd amikor emiatt nem fog beindulni, akkor fogod kigyomlálni onnan a nem gyári részeket.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #132096 üzenetére
A4 1.9 TDI 502 porlasztó+szolid program 1749va turbo Igaz most 2napja megint vnt15 mert nagyobbra csere lesz és eladtam a va-t, gyenge volt alulról A amúgy csak az ilyen öltönyös sietős faszkalapokkal szoktam erődemonstrációt tartani akik azt hiszi hogy a céges szarja versenyautó és mindenkit le akar tolni. 1.8T vel nem erőlködök ahhoz kevés vagyok ha nem gyári 150 lovas
(#132095) Mágus2: azt hittem hogy emelkedőn elfogynak
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #132096 üzenetére
Szól a zene, szunyál a gyerek, kellemesen dörmög a dízel, 140-el utazunk fölfelé az emelkedőn, ezek meg kandikálnak, hogy meg kellene előzni, de ahhoz 160-ra kellene gyorsítani 200 méteren, amire NINCS elég tartalék. Aztán hátulról elkezdi előzni az egész sort a versenykamion, mint a múltkor. Simán letolt minket a pitsába. Neki elég volt a maradék 100 méter.
Elfogynak, csak nehezükre esik beismerni.
A 150 lovasal is bajman lennél. A haver 95-ös quattro-ja már elég harapós. Pedig csak a gyári pacik jöttek vissza. 8,2 0-100 nem rossz egy 95-ös budi-tól. 1.9AFN-el nehéz olyat menni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #132097 üzenetére
Sok a leharcolt 1.8T, az a baj. Ha mind úgy menne, mint új korukban, nem lenne ekkora arcom, de a lerúgott szarok nem tudnak meghatni emelkedőn.
10-ből szerintem 7 elvérezne mérőpadon. A gyári értékeket sem tudnák. Amelyik nem ilyen, az megy is, az nem nézelődik, hanem simán előz.
Az én skodám lusta kakas. Nem gyors, csak erős autó benyomását kelti. Persze ez csak illuzió, mert nem is erős. A 16 szelepes mivolta miatt érdemes megforgatni és akkor megy is. Aki elvált 2500-nál, az nem fogja megtudni, mi rejlik a motorban.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #132099 üzenetére
Igen, azt én is tapasztalom. De a klasszikus tdi is ugyanez. Haver 1.8T a4 bodéban 150 lovas volt gyárilag. Nekem a fent írt konfiggal is nehéz volt tartani. 30-40-ről elrúgva elmentem de utána simán lenyomott Pályán már nem volt akkor a különbség. Sokat vezetem azt is egy időben és rendes quattro hajtással ami a b4 alatt volt még (torsen) simán kéne az 1.8T Nekem a fogyijával se volt bajom inkább hogy azt is tapostam és 13 liter alatt nem evett
Aki elvált 2500-nál, az nem fogja megtudni, mi rejlik a motorban.
Ez nekem nagyon furcsa főleg a megszokott dízel karakterisztikák után. Kicsit mintha jtd 16v motorjaira hajazna de szerintem azok alulról is hamarabb elindulnak és később fogynak el. Amúgy nézegetem azért ezeket a CR-et is igen csak meg lehet piszkálni és számszakilag komoly értékek jönnek. Kíváncsi lennék hogy egy ilyen kis sw optimalizálás után hogy változik a dinamikája
[ Szerkesztve ]