-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
Nem tudja vki szejátba h kell a napi km számlálót nullázni? (trip talán igy hivják) a kezelési könyvnek az a része nincs meg dájzelréször? esetleg más?
-
Kickass
őstag
holnap valtocsere, hell yeaaaa
utazasra valo tekintettel sanszos hogy kap uj fekbeteteket is a paripa (tarcsak rendben) + ha mar szet lesz szedve vetunk egy pillantast a kuplung allapotara is
majd irok rola, valami szivas ugyis lesz, mert olyan nincs hogy nincs
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12282 üzenetére
bontott valto 32500, a munkadijat meg megbiznyakoljuk egy haver faterjanak muhelyeben lesz berakva (par eve hivatalos Bosch szerviz volt, meg rallycrossban is benne voltak szoval a korulmenyek es az eszkozok adottak) + mi is segitunk amit tudunk ugyhogy minimalis osszegre szamitok ha egyaltalan fog valamit kerni az oreg (egy 10est azert felreraktam)
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12285 üzenetére
hagyjuk levettuk, persze rogton latszott hogy keszithetem a + kesst minimum kuplungtarcsara + kinyomocsapagyra, aztan vegul ugy dontottunk legyen szerkezet is cserelve meg elment volna de ki akar szopni megint a szetszedessel
nem is gond, ezt belekalkulaltam, eztan jott a meglepi felraktuk a bontottat, beallitottuk blabla, csorgunk haza mondom azert csak hallgassuk meg odalepek neki, 100 folott mar kurva hangos volt a valto, hangosabb mint az eredeti olaj pedig le lett cserelve, kenese van megis ugy surrog meg fesulo hangja van mintha nem lenne benne olaj, aztan hogy ez most termeszetes mikor mar kopott akkor ilyen hangja de ettol meg elmegy akar 100ezer km-t is azt eddig sajnos senki nem tudta megmondani
szoval most itt jarunk, holnap elutazok, sanszos h a csaladi Fabikaval megyunk, ha hazajottem a bontottvalto lehetseges megy vissza a feladonak
a kuplung mindenesetre ezerszer jobb lett a cserevel mar ennyit is elertunk, illetve ami furcsa hogy hiaba hangosabb a most benne levo valto, de sokkal pontosabb es a mintha a kulissza se lenne annyira kikopva, a masik mar dolt jobbra balra meg sebessegben is
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Na hazaértünk nyaralásból a varrógép Fabikával Legalább az is ki lett kormolva.
Egy tuti, köv autónál minimum 120-130LE és 1800ccm, súlytól függően. Ezeket a kis fos 1,2, meg 1,4 motorokat rakta volna a Fócvágen fűnyírókba, mert kb abba való.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz Fityusz #12373 üzenetére
melyik lámpa is ég?
a lambdaszonda lesz egyébként a gond, nem tudom milyen utakon használjátok, de ha főként rövidebb városi utakon van használva akkor nincs rá jobb szó bekormolódik a rendszer, a családi verda nekünk is ilyen, ez sajna tipus specifikus
a miénk egy idő után olyat is csinált hogy első hideg indításra rángatott majd leállt (másodikra pöccröff), aztán járt majdnem 2000km-t főként autópályán, elaludt a lámpa, már nem rángat és fater szerint dinamikusabb lettha nem jártok hosszabb úton nincs mit vele tenni, max kiüttetitek a hibakódot, egyébként meg le kell szarni, a lambda elég drága hozzá nincs értelme cserélni pláne amíg megy az autó
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Fityusz #12377 üzenetére
túl sok extra véleményem nincs róla miénk juniusban volt 7 éves, full fapad van benne egy lufi meg ülésmagasság állítás
városba tökéletes, meg országútra nagypapi tempóban, aki ügyes már már dízeles fogyasztást is ki tud hozni belőleSuperb-ről nincs vélemény, közelünkben se volt még, amit még ismerek az 1,6os Octavia, az van még a családban
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #12406 üzenetére
nem ert ra mert mar perkaltak neki a lovet
foglalo nem jatszott volna?
meg ugy egyebkent is valaki felsotetithetne hogy megy manapsag autoeladaskor ez a foglalozas dolog, lehet meghirdetem a cordit ha kesz lesz, csak bassza a csorom hogy kene valami erosebb vas (apam meg mondja hogy hulye vagyok ha eladom mire muszakilag tenyleg klappolna rajta minden)
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12418 üzenetére
Smart kartya megerkezese tobb mint 1,5 honapot vett igenybe es azota is max a mekiben hasznalom
Ugyanez a MOL-nal 1,5 het volt es van kemeny 700 pontom kb 2 lityi benzin ara 2liter 'ingyen' benzinert tankoltam mar majdnem 700at, hat nem egy egyet fizet kettot kap akcio nagy biznisz, csak nem nekunk -
Kickass
őstag
válasz kisza25 #12450 üzenetére
mennyit tudnal raszanni egyaltalan mikori meg milyen motoros fabiara lenne, osztokor?
hasznaltan BBS, Momo, Toora, OZ, Borbet, kis korultekintessel egesz jo vetelek vannak akar gummaval is (erdemes elvinni egy gumishoz vasarlas elott nezze meg a felnit, kell e gorgozni/centirozni + ha van hozza gumi akkor csekkolni a dot szamot profilmelyseget illetve szintetn korbevizsgaltatni hogy nem e szalszakadt valamelyik, meger egy kis +koltseget)
az uj piacot nem ismerem (pontosabban mi az ami elfogadhato noname es mi az ami disznek se jo) de sanszos h a megfizetheto ketegoria az az Alessio, Enzo, Dotz, MAK szint amikrol olvasni rosszakat is
-
Kickass
őstag
válasz kisza25 #12452 üzenetére
a gyari felnikrol nem tudok nyilatkozni, viszont a mienken (szinten 1,2 Fabia csak a haromhengeres 54lovas) a gyari megadott gumi van 195/55 R15 es semmi problemat nem jelentett tehat ha azt konyebb beszerezni nyugodtan felrakhatod, nem lesz olyan virsli es nem is fogja vissza
anno mikor en a Seathoz felnit+gumit kerestem a ZE912-t nekem is tobb helyrol ajanlottak hogy nagyon megeri az arat es mellesleg nem is draga (akkor 185/60 R14 meretben 11k volt darabja most nem tudom mennyit dragulhatott illetve h 15osben milyen ara van)
viszont ha ennyid van ra nezegess aprokat apronet/racing bazar + kismillio egyeb oldal, rengeteg hirdetes van biztos talalsz neked megfelelot
a legjobb a gyari Skoda 15os alu lenne, van tobb fajta egyik masik eleg jol nez ki de a minosegerol tajekozodni kellene pl klub oldalon vagy hasonlon (de ezt csak hasznalt kezbol, markaboltbol a gyarinak horror ara van)
mindenesetre felni vasarlasnal (ha nem gyari Skoda) osztokorre illetve agymeretre figyelj, bar az agymeret tehermentesitovel konnyen es olcson orvosolhato, az osztokor modositoknak en nem vagyok hive
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #12473 üzenetére
Lehet megvénülsz mire megtudod az enyém még meg sincs hirdetve még el kell vinni klímáshoz meg szerválni kéne rá egy téli szettet h jobb eséllyel induljak eladásnál/cserénél.
nekem még koncepcióm sincs hogy pontosan mit akarok könyvjelzőbe van vagy 35 autó elrakva kb 6-7 márka vagy 10-12 típusa
ja és az kimaradt hogyha nem kapok érte értelmes ajánlatot akkor jöv május műszaki után moci upgrade lesz, ez a B terv
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
nahogyaszongya
váltómnak úgy tűnik nuku baja, köszönöm az egyébként nagyszerű szerelőmnek a téves riasztást (mentségére legyen mondva nem váltó specialista én meg hittem neki feltétel nélkül pedig tudtam h ez a része nem erőssége) ugyhogy most megy vissza az eredeti, a bontottal meg nem tudom mi lesz mert kifutottam az időből és nem veszik vissza (meghirdetem hátha kell vkinek ha nem akkor jó lesz alkatrésznek)
az első cserénél vmit lebarmoltak ugyh most töltethetem újra a klímát, ha már ott vagyunk ki is tisztítsák októberben olaj+szűrő csere, ja meg a szelepfedél tömítést is lecseréljük, egyébként most megmértem 3000km/1litert szopogat be olajból, így már nem a vészes kategória, hátha a tömítés cserével tovább javulna, illetve kipróbálok egy másik olajat eddig magnatec volt most Maxlife fog belemenni szintén 10w40
ja meg mivel az eddigi szettem ellopták venni kő téli szettet mert ha nem viszik el akkor csak kelleni fog
rob210: jó az a polo classic is de a 101 lovas lenne a legjobb belőle csak az már fentebb van árban bár ha hitelezed akkor lehet megéri azt a kis pluszt, sógor faterjának van egy vario elég patent szeretik, mondjuk az enyém tul.képp ugyanaz mint a classic, sok különbséget nem vettem észre a VW is nyiszog azért már egy két helyen
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12522 üzenetére
mivel hianyzott belole nemi olaj, a valtos kollega azt mondta valoszinuleg az 5-ik szolt (olajat viszont nem talaltunk nem is konnyezi szoval rejtely hova lett belole), ezeknel a valtoknal elofordul, az O tanacsara szet se lett huzva mivel miutan potoltuk a hianyzot elhallgatott meg anno, illetve o kerdezte azt hogy a kinyomo biztos nem szolt? mert mikor le lett huzva egybol latta h a kuplungtarcsa meg a kinyomo az teljesen rotty, de a szerkezetnek sincs sok hatra
de amit beletettunk bontott valtot na az megmutatta milyen egy igazan szar valto kottyan valtasnal, bug a diffi benne + neha ki is dobalja, az eredeti ahhoz kepest egy muszaki tokely
az olajfogyira van aki ezt mond van aki azt, paran azt mondtak amit te hogy az mar durva bontani kellene a motort rendbe rakni, van aki meg azt mondja amig latvanyosan nem fustol (egyaltalan nem fustol en is mentem mar mogotte), a kompresszio rendben addig hagyjam a picsaba max csereljunk egy szelepfedeltomitest hatha javit rajta, kezikonyv szerint egyebkent az 1000km/liter is normalis csak azt nem tudom akkor hogy a picsbe nem eszi masoknak, most ha marad akkor mindenesetre kiprobalom a Maxlife-ot hatha azt jobban szereti
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12525 üzenetére
be bizony, de betudhato a kapkodasnak, akkor mentunk nyaralni mindenkepp a Cordival akartam menni mert jobban elfertunk volna, hat meglett az eredmenye jobb lett volna ha le se szarom ugyanugy itthon marad mint egyebkent es hazajovetel utan lett volna ido, addigra kuplung is beszart volna annyira rottyon volt mar a tarcsa
miert irok mindig szelepfedelet mikor szelepszar szimmeringet akarok?
valto nehezen jar? hmmm lehet, de regen volt tel, tutira nem tudnam megmondani hogy nalam is van ilyen jelenseg
-
Kickass
őstag
válasz dízelracer #12572 üzenetére
ennyire bejön vagy ingyen reklám h most szinte minden topikbe linkeled?
egyébként hirdeti egy ideje, sztem ennyiért a büdös életbe nem adja el jobban jár ha szétbontja
-
Kickass
őstag
valaki tudna mondani nekem ötletet arra hogy mi a rákért csörög a motor vagy valami a motor felől?
a tünet: azt megfigyeltem hogy mindig adott fordulaton vagy annak környékén (1500rpm), ha nagyobb gázt adok akkor ezt olyan 1800rpm-ig valami csörgés kíséri a motortér felől, illetve ez akkor gyakori amig hideg a motor, viszont ha nagyon finoman adagolom a gázt akkor nincs ez a jelenség illetve üzemmeleg motornál se (deezt még majd ma tesztelem mert megyek hosszabb útra)
nekem egyetlen dolog jutott eszembe, mivel egyébként is csattognak a hidrotőkék arra gondoltam hogy azoknak van ilyen hangja, persze lehet hogy ez tök hülyeség mivel nem értek hozzá
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12613 üzenetére
jo neked ! en szeretnem tudni h megis mi mert eladaskor ha probauton pl elojon akkor legalabb tudjak a vevonek mondani valamit
rob210: ahogy elottem is irtak masik bank? kezes? a seat elott majdnem lett egy Alfa 145-som, amit elottem foglaloztak, elsore o se kapott hitelt aztan valahogy megis
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #12628 üzenetére
Nem szabad igy nekikeseredni, üssétek a vasat ha tényleg ugy érzed, hogy jó vétel lenne. Egyrészről a pénz miatt, másrészről később lehet megbánnád hogy mégse mentél bele egy ujabb nagyobb kompromisszummentesebb autóba, kinek van kedve 2-3 évente autót cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Nahogy asszongya, visszakerult az eredeti jo valtom
van egy elado bugo difis, csattogos VW valto 1,4es benzineshez ha valakit erdekel
most popec verda mehet hahu-ra aztan meglatjuk erdekel e valakit es ha igen mennyiert
egyebkent a csorompoles is alabb hagyott pontosabban ciripelesse enyhult es csak hideg motornal hallhato az emlitett tartomanyban kisse eroteljesebb gyorsitasra, sanszos hogy koze volt a fos valtohoz annak is
ha nem fog erdekelni senkit akkor veszek egy ujabb szett teli gummat es kezdek gyujteni az ABF projectre
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12643 üzenetére
jo kerdes magam sem tudom eldonteni, egyreszrol tudom hogy az autonak a korabban irt olajfogyasztason kivul mas problemaja nincs, az olajat meg szepen toltogetem bele azt annyi, nem fustol nem horog, megy, ha ezt felretesszuk 3 lehetoseg van:
az eszem azt mondja ha cserelek is akkor egy hasonloan felszerelt valamivel jobb teljesitmenyu, de megbizhato tipus (pl japok, , Toyota-Corolla/Carina, Honda-Civic/Accord, Nissan esetleg Ford Focus vagy vmi E36)
szivem szerint viszont vennek vmi dogot amit lehet neha hajtani, bar nagy valoszinuseggel nem olcso fenntartani (pl VR6, PGT, Alfa QV)
es valahol a ketto kozotti vekony mesgyen terul el a nem tul nagy szamu kompromisszumos megoldas (pl 3as GTI, Polo GTI, vagy ha talalnek a 6K szeriabol vmi nem tul oreg jobban felszerelt Cupra Seatot)
diohejban ennyi, de ahogy korabban is irtam vagy 8-10 marka kb 25 tipusa van figyeloben, egy biztos a legkenyelmesebb egy csere lenne 1 az 1ben vagy akar valamennyi rafizetessel
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #12671 üzenetére
havernak van olyan gépe, anno én is szemeztem velük csak a környéken nem volt klímás, ő nem panaszkodott pontosabban ami van vele azok a szokásos kkopó dolgok amiket ő nem hajlandó cserélni , egyébként kellemes gép belülről kényelmes és még az 5 ajtósnak is egész kellemes a csomagtere
viszont abból vagy 1,6 vagy ha sikerül kifogni akkor 1,4 16V, a régi 1,4es kinszenvedés lesz őláne klímával
elektromos cuccaira szoktak néha panaszkodni
én is elkezdtem nézelődni, szombat délelőtt megyk megnézni egy autót, annyit mondok hogy német, de nem VW konszernes
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs