-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Tegnap láttam egy vadonatúj Cayennet tetőtől talpig fekete plüssel beborítva kívülről. Ugyanúgy, mint a karbonnal, csak itt szőrös volt.
Ez a legújabb téboly? -
Ck.
addikt
Az alsó es a felső nívó között mennyi lehet kb.?
-
Ck.
addikt
Igy van.
Nekem amikor a 2,5 TDI-re írtak, mondta a srác, hogy lehetne simán 220-ra is felnyomni a pacikat, de mivel ótomata, igy ő 180-nal feljebb nem viszi. Ez volt lassan másfél éve, azota is rendben teszi a dolgát.
Tudni kell hol van a határ es ha pl. a turbó vagy a váltó szűk keresztmetszetet ad, akkor nem szabad a végletekig elmenni. Csak ezt sokan elfelejtik. -
Ck.
addikt
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
És egy ünnepi kérdés:
Mi az a porlasztótűcsúcs elmozdulás érzékelő? Mi a szerepe és mi a tünete, ha megmihálylik?
Mekkora összegű mulatság?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mennyibe kerülne egy hivatalos xenonosítás egy c5-ös A6-ra? Papírral, mosóval, szintezővel, rendőrrel, mindennel?
Mágus mester:
Sajna nem találtam neten árakat erre a porlasztótű elmozdulás érzékelőre. Neked van vmi infód, hogy mennyiért mérik ezeket? Tavaly nyár óta (cirka másfél év) van ez a hibakódom, amit az ex szerelőm nem tudott kitörölni, de nincs semmi tünete, erős, dinamikus, jól eszik, szépen jár. Most keresek majd egy másik szerelőt, hátha az tudja törölni, de gondolom nem magától tárolta el. De akkor miért nincs tünete? Mindenesetre lelkiekben már felkészültem a cserére, csak az árral nem vagyok tisztában. -
Ck.
addikt
válasz bitpork #57444 üzenetére
Megprobalnek Ebayrol szerezni lámpát, a lököst meg hátha vmi ügyes szaki meg bírna csinálni csere nélkül.
Ha 150-200-bol kijönne, akkor belevágnek.Ez az egy dolog hiányozik az enyémbol, ami miatt párszor felmerült a csere gondolata, de ilyen autót, ilyen állapotban, ilyen felszereltséggel nem találnék mégegyet. Igy inkább rálocsolnam azt a 200k-t és mindenki boldog lenne.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #57461 üzenetére
Köszönöm.
Meg lesz nézve a kábel, bár igazából értetlenül állok a dolog elott, mert semmi tünet nincs azota sem, sem az alapjaratban, se a motor hangjában, fogyasztás, teljesítmény szinten pazar.
Most, hogy otthagytam a kókler szerelőm, az újnal megprobalnek előszőr egy törlést. Szerinted ha nincs semmi tünete, érdemes emiatt szetbontani? -
Ck.
addikt
Gázolajban, 4 lyukú, nyomatékos, hiszti mentes pics@kban gazdag Boldog Újévet Kívánok!
A konkurens riválisoknak, akik meg azt mondják, hogy az "Audi egy olyan Skoda/Vw/Seat, ami BMW akar lenni", nos hát nekik kívánok sok-sok check engine-t, sárga angyallal és trélerrel karöltve.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Van-e vkinek közelebbi tapasztalata 2,4-es szívó benya motorral A6 C5-nél? Hogy alakul a fogyi?
Neten 0-15-ig mindent találni, engem egy reális érdekelne, ha a 2,5 TDI elviszi a bódét 8 alatt is automatával, akkor emez mennyi lehet vegyesbe? 10 vagy több?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz !Overdose! #57861 üzenetére
Köszi, itt is néztem, 9-től határ a csillagos ég. De ahogy elnézem a nagy átlag 10 körül van.
Azt hittem nagyobb különbség lesz a dizel testvéréhez képest.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #58180 üzenetére
De miert bántja mindenki szegény 2,5-öt, különösen az AKN-t?
Se bitporknak a Passattal, se Muneznek meg nekem az Ódival nem volt semmi bajunk, pedig évek óta hajtjuk. A Passat meg az enyém ráadásul ótomata is, de még azzal se volt baj, pedig 5-ös tiptronyik.Annyira hihetetlen számomra ez a sok rosszalló megjegyzése az embereknek, cirka 50 ezret már beleraktam a vásárlás óta, hiba nélkül. Tény, hogy mindig megkapta a törődést, a legmárkásabb vezerlest, olajat, szuroket, üzemanyagból is a prémiumot issza. Szerintem jó kis motor, az egyedüli baj h nem 5 litert eszik, mint az 1.9 tádé.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #58190 üzenetére
Igy mar más a leányzó fekvése, jo gazdi mellett nincs mitől félni.
Rajtam kívül vmelyik 2,5 TDI tulaj eteti-e premium dízellel a V6-ot, vagy csak placebo?
En mar elég régóta azzal nyomatom amikor csak van ra lehetőségem, ugy érzem szebben, kultúraltabban jár, jobban megy, tán kevesebbet is eszik, tán igaz se volt. Nem tudom. Leginkabb azért adom neki, mert megérdemli, és lehet nem véletlen van több évnyi hiba mentes múltunk. En legalábbis ugy érzem, jót tesz neki.
Jöhet az örökös kérdés, placebo vagy nem? Na és mi a helyzet az áruházláncok olcsó diszkontkutjaival?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Urak,
Március 14-ig van műszakim, ami egy pénteki nap.
Szerintetek ha Viktor úr kitalálja, hogy a vizsgaállomasoknak zárva kell lenniük aznap és emiatt csak utána tudom elvinni műszakizni, az az én hibám, vagy ennyivel ki lehet tolni az időt bírság nélkül?
Külföldön vagyok kocsistul és csak 13-14-e körül tudok hazajönni, koppra a műszakira.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Munez, Nálad hol indul meg ugy igazán a gépsárkány?
A max nyomatékot már asszem 1750-nél leadja, de nálam olyan 2300 körül kezd átmenni vadállat ba.Nálad mi a helyzet?
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #58450 üzenetére
Ez a srác se szarral gurigazik, még az elején kérdezte mi az elképzelésem a kocsival, kézi vagy automata, stb.
Mondta, h ha kézis lenne, akkor jobban szabadjára lehetne engedni a szunnyadó bikát, de igy hogy automata, 20-30 lónál és 350 Nm-nél jobban nem vállalja, még ha leimadkozom a holdat, akkor se. Korrekt volt nagyon, több mint 2 éve használom, a fogyi is rendben van és megy is a gép rendesen.Munez:
A karakterisztika jó kérdés, fogalmam sincs. De most hazafele menet melóból reggel teszteltem, hogy ne csak fejből írjam.
1800-tól elkezd tolni, de az igazi hátbalökés 2200-2300-nál kezdődik.
De végülis logikus, a turbó a fordulatszám hatására pörög fel, az pedig ha magasabb, akkor több levegőt tol.
Nálad is csak arra akartam kilyukadni, hogy 2000-től kezd rendesen tolni, oké, de ha odalépsz neki, akkor azért ahhoz, hogy odatapasszon, egy picit magasabb fordulatszám kell, nem? -
Ck.
addikt
Vissza az egesz, en voltam hülye, reggel automatán teszteltem, meg 3-as alatt a lockup is beleszól a dologba.
Na szóval elvittem egy körre kézi üzemmódban. Na igy mar mindjárt más a leányzó fekvése. Mar 1500-nal is szépen tol, de 1800-2000 körül pedig kezdődik az igazi tapadós móka, úgyhogy minden oké.
) -
Ck.
addikt
Mágus Mesterem,
Ha elfogy a tartalék 3 deci olajam, lehet-e azonos viszkozitasu, azonos Vw szabványt tudó, de más márkájú olajjal utan tölteni picikét?
Most perpill UK-ban vagyunk, itt sajna teljesen más olaj választék van, vagyis inkább h nincs nagyon választék...
Elvileg okafogyott kérdés, mert pénteken meg lesz az uj tömítés, de azért jó tudni. -
Ck.
addikt
Bent van a kicsi Avant a műtőben...szorítsatok érte.
-
Ck.
addikt
Na kicsit sikerült lenyugodnom, de azota megint felqrtam magam.
Amikor a vezérlés miatt cirka 3 eve szett lett bontva a motor, miert nem mondta draga ex szerelőm, hogy ki kene cserélni azt a nyomorult kartergaz szűrőt is? Minden adott volt hozza, csak a szűrőt kellett volna megvenni 20 ezer Ft-ért. Nyilván 150 ezer Ft költése utan nem ezt sajnáltam volna ki... De most igy lehet szetbontani megint az egészet egy hanyag ember miatt...
Nem véletlen lett mára ex szerelő.
Maximálisan igazad volt a szűrővel kapcsolatban Mágus.[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Sokkal jobb vezetni egy multitronic-ot, mint egy tip-et?
-
Ck.
addikt
Uraim,
Szerintetek milyennek számít a 10-11 literes országúti fogyasztás egy olyan 20 km-es útszakaszon, ahol 110 az előírt sebesség és ezen a szakaszon 13 db körforgalom fékezi blokkolóra az autót?
2,5 V6 TDI automata -
Ck.
addikt
Csak, hogy ne teljen gond nélkül a február sem:
Mitől halhatott meg a duduban az index relé? Először csak hidegen, de mostmár megállás nélkül kattog, mint egy tikkelős zabigyerek. Ha ki van kapcsolva az index, a relé akkor is kattog. Az index ettől függetlenül normálisan megy. Mi lehet a gáz? Mennyibe kerül durván egy ilyen relé, ha cserélni kell? Hang alapján visszakövetve a műszerfal közepén, az elakadásjelző háromszög mögött van. Mennyire macerás hozzáférni? Bontani kell?
A6 C5, 2000Köszönet
-
Ck.
addikt
Na a kontaktspray-s műveletnek holnap nekilátok, remélhetőleg megoldja a relé kattogást, köszönöm a tippet.
Valaki meg tudná nézni, hogy EZ itthon milyen árakon mozog? Jobban megérné ebayról rendelni, vagy magyar boltba olcsóbb? Ha jól tudom, kartergáz szűrő a pontos neve.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #60021 üzenetére
És Neked a szerelőd egyből vágta, hogy létezik ilyen alkatrész és emiatt folyik az olaj? Csak mert nekem itthon 3 szerelő is széttárta a karját, a huszti szerint motorgenerál és 350 ezer Ft, a béke utca szerint ez nem motor olaj, hanem váltó olaj, onnan elküldtek egy váltóshoz, aki szerint szintén váltó olaj, de érdekes módon az olajszint nem csökkent a váltóból, ezt ő se értette miért. Aztán onnan elküldtek egy másik váltóshoz, aki megerősítette, hogy a másik 2 kókler és a váltónak semmi baja, motor olaj lesz. Onnan megint el máshova, ahol közölték, hogy nem tudnak árajánlatot mondani, amíg darabokra nem bontották, meg különben sem sok ilyen motor fordult meg náluk. Ennyi hülye szerelő van dél-alföldön? Aztán itt kint meg egyből rávágta a szerelő, hogy mi a dörgés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen