-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #56657 üzenetére
Fel lehet progizni normálisan is egy autót, hogy ne hulljon szét 15ezer kilométer alatt a forgórész és ne égjen el a turbina lapát csak a kívülállók azt hiszik gyári alkatrészekkel az egekig lehet emelni a teljesítményt büntetlenül. Egy faszt ez sosem volt így egyetlen márkánál egyetlen típusnál sem. Az ilyen Gyula turbó ill. Kollár Szabi féle jómunkásemberek pedig még adják is alájuk a lovat. Naná hiszen ebből élnek. Érdekes amit a Krézy épített a kilencvenes évek végén ~200 lóerővel az hibátlanul megy a mai napig is. Tisztelet a kivételnek egyszerűen csak tudni kell(ene) hol a határ ő tudja mert vette a fáradtságot és kiszámolta mi mennyit bír. Ezzel szemben ha oda jön valaki és azt mondja csinálj nekem 280lóerőt akkor nem a végletekig kell hegyezni a gyári vagy széria közeli technikáját hanem el kell küldeni, hogy verjen el több milliót bosch motorsportos befecskendezőkre, motorvezérlőre, versenytengelyekre, hajtókarokra, spec. csapágyakra, kerámiázott dugókra, versenyturbóra, kipufogóra, csövezésre, üzemanyagrendszerre stb... és csak ezután jöjjön vissza. Majd akkor lehet miről beszélni. Ehelyett Kollár agyig húz mindent a user meg pislog, hogy a fél-egy éve megtuningolt kocsiját trélerre kell rakni mert megállt alatta és ez még a jobbik eset. Az egy dolog, hogy a user hülye hozzá és lehetetlent kér de ebben vastagon benne vannak a tunerek is hiszen ők tudják mi mennyit bír vagy épp nem bír mégsem küldik el az ilyen usert. Pénzért bármit...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest