-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
[link]
kis érdekesség -
zsolt1225
aktív tag
Karácsonyi "akció" keretében haversrác 14k-ért fóliázná a kocsit, megérné annyiért most?
-
molnarpeter
nagyúr
A váci VW szervizzel van valakinek tapasznyalata?
-
net84
őstag
válasz
Mágus2 #56680 üzenetére
Á! Még az sem! Volt elég savam. Azóta most bontottam meg az elsőt (és elötte is csak egy volt ebédre
).
Meglássuk mit mondanak, ha felnyitják a szívét...szerviznek hívják őket, remélem nem nekem kell megmondanom, hogy mit kell csinálni.
Semmi nem volt rajt (semmit nem húzta még vele, vonóhorog sosem volt rajt), a csomitari szinte mindig üres, de ha rakodtam is bele, az autó sosem ült meg (talán egyszer, amikor a négy gyári felni bent volt két napig - ez volt a legnehezebb, amit vittem). Mostanában még csak nem is hajtottam, zömével városban furikáztam. Az egyetlen tempónövekedés a körgyűrűn a reggeli munkába menet (akkor szép lassan 90-ig, néha 100-ig jutok el). Közvetlenül elötte egy kamiont előztem, de azt is 80-as tempóig gyorsítva. A baj pedig 4. fokozatban 55-60-ról finoman gyorsítva következett be. Addig jutottam, hogy megjött a turbó hangja (65-70km/h), majd mintha valami felakadt volna az autó elejére és veri a lemezt...ahogy elvettem a gázt, lassult a zörgés és halkult is. Finoman visszaléptem a gázra, de megint erősödött. Ekkor kicsaptam az indexet és üresbe löktem a váltót...és ezzel "vége" is lett(#56685) gabor85 - "tartós" előjele semmi nem volt. Nem remegett a kuplung, fogott rendesen. Fél perccel az eset elött jött egy halk zizegős/ciripelős fémes hang. Mire végiggondoltam, hogy ez most hallom, beképzelem és egyáltalán honnan jön, már fel is hangosodott.
Most így visszagondolva talán az lehetett az előjele, hogy a nyár vége óta (kizárólag hideg motornál) néha hallottam, hogy a kuplung benyomásakor (még üresben volt az autó) kicsit megváltozott az autó alaphangja. Ha felengedtem, akkor visszajött az eredeti alapjárati hang...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dr.Zoo #56681 üzenetére
Élményautónak nekem sem kéne dízel. Itthon csak kényszerből reszelgetik a dízeleket mert senkinek nincs pénze egy 2literes húzott turbóbenzinbe 20litereket tankolni. Nekem játszósnak valami hátsókerekes szívóbenzines kéne. Egy pöpec E30 M5-nek nem tudnék ellenállni. Példás gázreakció, szépen veszi a fordulatot, nincs turbójuk, már alacsonyabb fordulaton is van használható nyomatéka, nem kell rá vigyázgatni üvegelheted kedvedre bírni fogja nem úgy mint egy tdi. Na és persze a hangja sem utolsó és az sem elhanyagolható, hogy hátul teker ami egy élményautónál szerintem alap. Vagy ha ez túl nagy falat akkor néznék valami középmotoros kis rizsrakétát a vezetési élmény miatt. Például. Futóművet és fékeket megerősíteni, négy jó gumi és mehet a móka.
-
gabor85
őstag
Már eddig is volt bennem némi tüske hogy a világításom nem tökéletes, de most nagyjából van tippem mi lehet a bibi.
Szóval, végre beestem bótba, lett megalight véve, csere megtörtént, jóól muzsikál.
A fénye kicsit kékes, az én szememet nem zavarja. A különbség a régi és a mostani között hogy egy 100 méteres útszakaszon tesztelve ez majdnem ellátott az út végéig, míg a régi Philips nem.
A szerelés közben azonban meglepő dolgokat tapasztaltam, az izzók rögzítői nem voltak egyformák, most vagy a fényszórót cserélték, vagy letörték az egyik műanyag foglalatot. Továbbá az összehasonlító képen látni hogy jobbra nem megy annyi fény.A képeket egy Lumia 900 lőtte.
Összehasonlítás:
Bal oldali foglalata, tippre ez a gyári, benne az új izzó:
Jobb oldali foglalat, a sunyi régi izzóval:
Ja, végeredmény:
Összességében elégedett vagyok, de a jobb oldali fényszórót meg kell nézetnem. Zavar.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
davidsz #56667 üzenetére
GT szérai nekem teljesen felesleges 300 körüli teljesítményt szeretnék, olyan turboval kicsiholva ami kb 3000-től 7000-ig villamost csinált eddig, amit cs-n tagalatunk mihu td04hl-16/19T tudja, és még azt se járatnám csúcsra, mert felesleges, csak ott az a macera hogy arra nincs nagyon emberem aki értelmes leőmlőt gyártana.
Dr.Zoo: csak az 1,9?!
játszónak benzin turboba nem is gondolkodtál? mire össze raksz gy kótla tdi hogy jó is legyen annyiből össze raksz egy jó benzin turbot.... ami szebb jobb kevésbé bűdős és többet fogyaszt, bár ha hétvégi játszos akkor az nem szabad hogy lényeges legyen
vagy kis könnyű kaszni beton futomű kihegyezett szívó benga tud csúnya meglepetéseket okozni....de ne haragudj kotvány dizel csak arra hogy hétvégén rúgjam neki nekem biztos nem kéne.
-
Ck.
addikt
Igy van.
Nekem amikor a 2,5 TDI-re írtak, mondta a srác, hogy lehetne simán 220-ra is felnyomni a pacikat, de mivel ótomata, igy ő 180-nal feljebb nem viszi. Ez volt lassan másfél éve, azota is rendben teszi a dolgát.
Tudni kell hol van a határ es ha pl. a turbó vagy a váltó szűk keresztmetszetet ad, akkor nem szabad a végletekig elmenni. Csak ezt sokan elfelejtik. -
Dr.Zoo
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
net84
őstag
válasz
Mágus2 #56672 üzenetére
Ugy nez ki, hogy a kettostomegunek minden elojel nelkul harangoztak...vagyis volt elojel, cca. fel percel korabban valami mar halkan csorgott az autoba. 4.be gazt adtam, 60 gyorsitottam, majd jott a harangozas. Mint amikor bekap valamit a ventillator lapat es daral. Csak irdatlan hangos, femes hangon. Elsore torboragondoltam, de az megvolt, jott a hangja. Felrealltam, gepteto fel, valami kolompolt, igy motor leallit, mentes hiv. Mar tolatni sem mertem, mert docogos volt a valtas es a kuplung felengedesre sem akart reagalni. Behuztak a szerviz ele, leakasztottak. A fuleleses vizsgalat szerint kettostomegu. Holnap talan mar pontosat tudnak, hivnak.
Jol indulunk a karacsonynak...mar csak abban remenykedek, hogy nagyobb gond nem lett es az unnepekig ossze tudjak rakni a gepet...Ilyen ideges, megtort, lesujtott meg nem voltam. Meg ragyujtani sem birtam...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Dr.Zoo #56665 üzenetére
faszt nem csak a verseny sportba több a zsöci, mint a falu tunerjébe és eljárt az adagolós technika felett, meg az okádjuk a kormot szemlélet felett az idő, ennyi
Davidisz: ha még vissza nézel, nézel nekem egy gyártói kodot a 2l tfsi 200le csigájára, meg egy árral is megbökhetsz?
köszi![ Szerkesztve ]
-
-
-
net84
őstag
Kedves Jézuska!
Légy szíves idén karácsonyra hozz Nekem egy új kettőstömegűt és add, hogy a kuplungom egyben legyen. Más nagy gondot ne találjon a doktorbácsi rajtam/bennem. Old meg, hogy Karácsonyra készen legyek és a gazdámnak se fájjjon nagyon!
Köszönettel:
Torpedó -
Dr.Zoo
őstag
válasz
Dr.Zoo #56663 üzenetére
Davidsz: na, az karaj!
tőletekvan a csigám, kicsit bántott hogy tiang pao közepest tudtam venni, csak sajna nem volt épp elég dellám egy gyárira.. Meglepi, hogy a tiang pao egész jól tűr engem, egy szolid +15% szoftal..Ejj, mégse..
wizardéktól vettem, úgyrémlett ott gályázol..
Freaghill:
krézi zoli 2013.10.31 02:36:36 © 131891
Egyáltalán nem rágtam be senkire, csak teljesen más projektem van.
10-15 évente muszáj váltani, mert beleunsz legyen az bármi.krézi zoli 2013.10.28 21:10:31 © 131855
Már nem csinálok adagolókat.[ Szerkesztve ]
-
davidsz
senior tag
válasz
Dr.Zoo #56661 üzenetére
Van. Akár 170ezren is tudunk forgatni... valamint rendelkezünk Közlekedési Hatósági engedéllyel.
Viszont hybridet nem építünk
A hybrid: egyik oldalon 17 a másikon 22 kerék pl.
Egy tengelyen forgó tömeg nem azonos - fizika - mert ugye nem egymáshoz gyártották.
Ebből következik, hogy a terhelés sem azonos.Ez olyan, amikor az autó egyik oldalára felraksz 17" kereket a másikra meg 22" - egyik irányba elhúz, nagy sebességnél meg ráz...
A hybrid-tuning jelzők és hiedelmek nem írják felül a fizika törvényeit.
Cégek:
- a felének gépe sincs
- a 90%-nak nagysebességű gépe nincs
- 95%-nak meg engedélye nincs arra, amit gyakorlatilag csinál
Észbontó, hogy mi megy.Honlapomon meg a facebookomon érdemes olvasgatni ezekről. Hybrid bevizsgáláson nálunk:
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
Egyetértünk Mókusbogár!!
Csak sajna Krézi kiszàllt, meg ő főleg adagolókat csinázott, most jönnek az ifjú titánok, több-kevesebb sikerrel... A én csigàm is a kollárúr szoftjától döglött ki, 1.7 bárra volt írva egy full gyári 200k futott autóban figyelő GT1749VA. Plusz 60secre kitartotta, úgy ment a paszuly, hogy becsokiztam. Fél évet.
Sajna a pénzért bármit elven műkszik kontárúr, ha a fogyasztó azt kéri hogy menjen, akkor az menni fog.Kimaradt: azért feszegettem Andrew topktársnak egy pár hsz-el visszáb, hogy kivel akar hybrid csigát csináztatani, mert nem túlsok cégnek vagyon pörgettyűs gépe, amin faszán lehetne centrizni.
Davidsz kolléga: nektek van?
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
Megalight Ultra +120 a házban, egy óra és teszt.
-
válasz
Dr.Zoo #56657 üzenetére
Fel lehet progizni normálisan is egy autót, hogy ne hulljon szét 15ezer kilométer alatt a forgórész és ne égjen el a turbina lapát csak a kívülállók azt hiszik gyári alkatrészekkel az egekig lehet emelni a teljesítményt büntetlenül. Egy faszt ez sosem volt így egyetlen márkánál egyetlen típusnál sem. Az ilyen Gyula turbó ill. Kollár Szabi féle jómunkásemberek pedig még adják is alájuk a lovat. Naná hiszen ebből élnek. Érdekes amit a Krézy épített a kilencvenes évek végén ~200 lóerővel az hibátlanul megy a mai napig is. Tisztelet a kivételnek egyszerűen csak tudni kell(ene) hol a határ ő tudja mert vette a fáradtságot és kiszámolta mi mennyit bír. Ezzel szemben ha oda jön valaki és azt mondja csinálj nekem 280lóerőt akkor nem a végletekig kell hegyezni a gyári vagy széria közeli technikáját hanem el kell küldeni, hogy verjen el több milliót bosch motorsportos befecskendezőkre, motorvezérlőre, versenytengelyekre, hajtókarokra, spec. csapágyakra, kerámiázott dugókra, versenyturbóra, kipufogóra, csövezésre, üzemanyagrendszerre stb... és csak ezután jöjjön vissza. Majd akkor lehet miről beszélni. Ehelyett Kollár agyig húz mindent a user meg pislog, hogy a fél-egy éve megtuningolt kocsiját trélerre kell rakni mert megállt alatta és ez még a jobbik eset. Az egy dolog, hogy a user hülye hozzá és lehetetlent kér de ebben vastagon benne vannak a tunerek is hiszen ők tudják mi mennyit bír vagy épp nem bír mégsem küldik el az ilyen usert. Pénzért bármit...
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz
AndrewTdi #56645 üzenetére
Nekem van. Csak nem adom
Külföldről hoztam be.
400 kemény eurót fizettem érte.
Motorja tip top, belülről a hülyéje ragasztott be hamutálat (semmi dohányszag nem volt, de mást nem tudok elképzelni, hogy mi lehetett, a ragasztónak meg is maradt valamennyire a nyoma, de tavasszal leszedem), ezt leszámítva, szép volt belülrőlArra készülj fel, hogy valószínűleg a kasznija lesz oda, mivel ott sózzák az utat mint a disznó.
Főleg akkor ha még nem is állt garázsban. Motorikusan általában javítják őket, a karosszéria ami a gyengéje lehet.400 euro + kb. 150 euro rendszám (sárgát is vettem, utána 1 hónapos pirosat), ilyenek, itthon kisebb javítások (fék fogott folyton, be volt rozsdásodba hátul a dob, vezérlés csere, stb) + 108k regadó+21k rendszám+8k hatósági vizsga + biztosítás.
Enyémet a rozsda kezdte ki, de hát 400 euroért nem várok csodát. Két első sárvédőt kéne cserélni illetve a küszöböket.
-
dJ Peer
aktív tag
Tudja valaki, hogy egy ilyet, hogy kell egy bogárban bekötni?
-
-
VR6-Fan
veterán
Ez a görbe nagyon tetszik
-
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Nincs valakinek a tarsolyában kb 500K-ig valami nem okádás G3 TDI?
csupán annyi a kitétel, hogy ne legyen disznóól és legyen benne klíma. (asszonynak kéne munkába járós kocsinak)
HAHUn nézegettem, de max 1-2 darabon akad meg a szemem. Többet nem akarok szánni rá.
Most jön a kedvenc kérdésem. Kintről érdemes behozni? attól sem zárkóznék el. -
freaghill
őstag
-
-
-
freaghill
őstag
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz
Dr.Zoo #56619 üzenetére
A rend éber őrei? Maximum akkor, ha nem kell jelentést írni róla.
Egyszer kérdeztem meg, hogy most ezt miért nem figyelik, lehetne ebből pénzbeszedéseset játszani. Válasz: a pénzbeszedést elintézik 1-2 nap alatt egy erre alkalmas helyen, a többi időben csak a nagyon kirívót kapják ki a forgalomból, mert különben sok lesz a papírmunka...
Én csak szimplán a kezébe adnám a ködfényszórót, nem lőném agyon. Legalább legközelebb nem lenne mit bekapcsolni. -
freaghill
őstag
-
Ace owner
addikt
-
-
zsolt1129
addikt
Sziasztok. Egy gyors kérdés. Egy Vw Golf v-ön 87e km-nél lett hátul tárcsa+betét, elöl meg csak betét cserélve. Jelenleg 115e km van benne. Ma kigyulladt a fékbetét kopásjelző lámpa. Már sötét van nem nagyon tudtam menézni, de azért lekaptam a dísztárcsát,viszont nem láttam kopottnak. Az érdekes az, hogy egyik indításnál világít utána elalszik. Lehet ez kontakthiba is? 27ekm -t bírt volna egy vadi új betét. Egyébként kímélve van az autó, nincsen sokat fékezgetve. Köszi a tippeket előre is.
-
freaghill
őstag
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Akkor felétek normálisabbak az emberek...istenbarmai felénk a csálé (némelyiknek világít mindkét oldal, de minek, mert kancsal mint a tulaja) tompított mellé nyomják a ködfényszórót (ha van, ha nincs köd). Az kell a népnek. Nem mintha jobban látna, de ha már van, had tekerjen fel mindent. A rend éber őrei meg mit sem foglalkoznak ezekkel a lakott területen futkározó idiótákkal. De a félszeműeket sem szedik ki a forgalomból. A KPM mellett is el lehet suhanni jobb tompított, bal helyzetjelző kombinációval.
Szombaton este majdnem felcsúsztam egy gyökérre, mert annak meg a féklámpái nem mentek normálisan. A kiegészítő fék lámpa egyáltalán nem világított, a két oldalsó pedig két méterről látszott csak. -
siti
őstag
válasz
vendingo #56614 üzenetére
vóltmár.
amúgy most hogy korábban sötétedik, a legtöbb embernek egy sima izzó is elég lenne, mert ilyen sok félszemű autót már rég láttam (Győr-Fehérvár vonalon). ködben hálás dolog, amikor egy csálé tompított, meg egy pislákoló helyzetjelzővel bukkannak fel a homályból a népek. vagy akinek a bal féklámpa meg a jobb hátsó lámpája égett csak... -
-
vendingo
veterán
Kis infó a hetek óta tartó fórumos izzóbuzuláshoz
-
-
TaaT
nagyúr
Inkább gyönyörködjetek ebben a remek kárpitos munkában
-
Balupapa
senior tag
nap fotója
ESP beadta a törülközőt. kocsit gyárira tette, és ujra vizsgázik kreszből
mig meg nem tanul vezetni T-táblát hordrögös útja lesz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Ingatlanos topic!
- Macska topik
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest