-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Ezt a posztot kb. én is megírhattam volna + hozzáteszem az esztétikát is, gondolom is odafigyelsz rá hogy ki is nézzen az autód.
Moderátor Úr, kéretik fetölteni az alábbi képet az összefoglalóba, mert úgy látom eltűnt a korábbi
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ahogy mondja nem csak a 30 ezres, a 15 ezres periódust is el kéne felejteni.
7-8e és csere, max. 10e ha sok a hosszútáv
Én berendeltem most a VW spec 0W30 Motult, kíváncsian várom hogy tapasztalok-e bármi változást, nem kéne, mert most minden ok Castrollal is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz fesii #174883 üzenetére
Normálisan kell használni és legalább felezve szervizelni az autót és akkor nem lesz gond.
Ezt az emberek szerintem 10-15%-a teszi meg.
a videóban első és másod gen T(F)SI motorokról volt szó
villanyt kéne venni valóban, ha mondjuk a villany Golf nem 12-13 millió lenne a 6-7 milliós benzines helyett
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz DJ. Ru$y #175660 üzenetére
TSI-be én most Motul 0W30 504.00-507.00-át rakok.
Elégedett vagyok a Castrollal, de ezt most bolti ár feléért sikerült beszereznem, és speckókra kb. ugyanaz, szóval nagy kockázat nincs benne. De 20+k-t nem ér egy flakon olaj szerintem...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz diablo1984 #175686 üzenetére
Használat függő, ha gondos gazdája van az elejétől fogva akkor nincs vele probléma, de ez szerintem kb. 1%. Tény hogy kényes technika, garázs nélkül, napi gyilkolásra nem venném én se.
A láncot 150e km után cseréltettem, nem volt megnyúlva. A feszítőpatron volt a problémás, ezért néha becsörgött. Azóta minden ok, és mivel nincs okoskerék így nem volt egy hatalmas összeg a vezérlés csere, munkadíjjal 120k, és ez a teljes szett.
Ismeretlen előéletűt én se vettem volna egyébként.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
sziasztok!
1.2 tsi, czcb
kapom az EPC-ket, egyre sűrűbben, eddig csak hidegen 70-75 fokos olajnál, 2600-2800 fordulaton, kigyorson, most már üzemmelegen is.. vészre kapcsol az autó, újraindításnál eltűnik a hibakód, de ki tudtam olvasni még
P334B - Erőátvitel
szerintetek mi lehet? wastegate?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #182447 üzenetére
03F145725G csere kell akkor, ugye?
Ha jól tudom Mahle a gyári: [link]
mod: már ha nem kuka a turbó
egyébként először MAP szenzorra gyanakodtam, azt kiszedtem de teljesen tiszta volt
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szabonagyur #182452 üzenetére
160e km.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #182443 üzenetére
# P334B
# EPC hiba
# wastegateBekerült az új töltőnyomás szabályzó, nyúztam azóta elég sokat és megszűnt a probléma (kopp-kopp).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #182817 üzenetére
Nagyon elkiabáltam:
Se EPC, se check engine. Az autó egyszerűen csak erőtlen, olyan mintha nem kapcsola a turbó. Hibakód törlés után egyből visszajön, és a hiba állandó..
Mi az isten lehet?
1.2 TSI CBZB
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #182997 üzenetére
Kód alapján ez keverékképzés probléma lesz (injektor, O2 szenzor), amit alátámaszt az is hogy most hidegindulásnál sokkal hangosabb volt a katalizátor előfűtés, durrogott, remegett, stb. ezt ennyire durván még nem csinálta... VCDS nincs, most próbálom Barcsikhoz vagy valaki máshoz bekönyörögni az autót..
"Ez nem turbó. Az 1-es azt jelenti, hogy az üzemanyag-oxigén keverékképzéssel van a gond. Az első 5-ös az O2 szenzorban jelez hibát (katalizátornál), a második ötös pedig befecskendezés hibára utal (talán túl sok üzemanyag). Így ez a hibakód rossz keverékképzésről árulkodik, de hogy pontosan mi miatt... légtömeg/légnyomás szenzorok esetleg hibás adatot küldenek, és emiatt rosszul állítja be a befecskendezett üzemanyag mennyiséget, vagy maga az injektor hibás, vagy a katalizátorral van valami. Igazából élő adatokat kell nézni, abból talán több kiderül.
Te otthon max annyit tudsz csinálni, hogy lehúzod a légtömeg mérőket, hogy valami alap keverékképzést használjon a motor, és megnézed, hogy akkor is produkálja-e a hibát. Ha igen, akkor nem ezekkel lesz a gond, hanem valahol az injektorok környékén. Vagy hibás adatokat ad az O2 szenzor."Kaptam egy ilyen véleményt, ez alapján talán nem a turbó a ludas..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #182984 üzenetére
Ma elhoztam a szervízből az autót trafó és gyújtókábelek cseréje után, próbaút, első terhelésnél érzetem hogy nincs erő, aztán check engine! Hang alapján mintha apró darabokat hagynék el az autó alatt... megáll, leállít, újraindít, P155A hibakód ismét, és check engine állandó! Visszavittem a szervízbe, holnap nézik meg de most már nincs semmi bizodalmam bennük. Mi az isten ez szerintetek? Elk/rhatták az wategate szelep cseréjét úgy hogy az hazavágta a tutbót? Mondom, olyan mintha nem is kapcsolna. Egy bizonyos fordulat fölött erőtlen az autó, a fordulatszámmérő vánszorog.
Továbbra is keresek Fejér megyében jó szerelőt, mert a márkaszerívz úgy látszik ennyit ért hozzá..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz F_Zolee #183675 üzenetére
Az a durva hogy ha beírom, a keresőbe hogy P155A VW, akkor egyből wastegate találatok vannak! És ugye nekem az a csere volt előtte..
Wastegate csere után ECU frissítés, vagy valami SW kalibrációt nem kellett volna? Mert ezek csak kicserélték szerintem és nem csináltak semmi mást. Csak azt nem értem hogy után pár napig hogy működhetett jól az autó?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #183679 üzenetére
Köszi!
Igen, csak attól félek hogy ha emiatt más is tönkrement, azt már maximum perelhetem.
Check engine-t még soha nem dobott a gép... attól tartok h valami szétment.
Több helyről is megerősítettek hogy wastegate szelep csere után frissíteni kellett volna az ECU-t. Ezt biztosan nem tették meg, mert direkt rákérdeztem. Én nem is értem bazze, 30 éves cég és amióta az eszemet tudom Skoda szalon és márkaszervíz.
És majd én mondogatom neki google keresések alapján hogy mit kéne csinálni...
(#183677) grizlisandor: próbálkozom hetek óta, eddig sikertelenül.. mondjuk így hogy két márkszervízes javítás is történt, most oda vagyok kötve a gari miatt
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #183682 üzenetére
Végül kiderült hogy a kicserélt wastegate szeleppel volt a gond... de mivel márkaszervíz, így nem kaptam korrekt magyarázatot, szerelővel nem tudtam beszélni. Kicserélték az egészet, hibakód nincs, azóta beletettem 700 km- az autó úgy megy ahogy kell. A trafó és gyújtókábelek cseréje pedig rendbetette a hideg alapjárat és katalizátor előfűtés alatti kihagyásokat, apró fordulatszám megingásokat.
Egyébként katasztrófa volt ez a márkaszervíz, teljesen vakon voltak.. annyi pozitívumot tudok elmondani hogy 2 év garancia van a beépített alkatrészekre, mást nem. Telefont, amikor jöttek a bajok már fel se vették, ha személyesen bementem, látszott hogy sunyulnak, bújkálnak..
köszönöm a segítségeket!
most a váltóolaj cserén gondolkozom, 160e km, manuál 6-os váltó. menjen?
mod: csak hogy ne maradjunk gond nélkül, "hangja van" a klímának, és a fordulatszámmal erősödik.. főleg alacsony fokozatban zavaró és alapjáraton is hallható.. okozhatja kevés klímagáz/olaj, vagy kezd meghalódni a kompresszor?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
LHY váltókódhoz milyen és mennyi gyári olaj kell?
9 év / 160e km, szerintem eljött az ideje a cserének.
mod: G070726A2 lesz szerintem, mennyiség 1 liter?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Na ez mekkora cumi: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Made in Japan az erősített lánc, megnyugodtam
ennek a szettnek a része: [link]
Erre keresek embert aki cserélt már ilyet, de bakker hetek óta nem találok. "Hozzad persze, megoldjuk valahogy", és társai.. de a fokozó kerékre csak néznek hogy azmi, azthogy...
Ha valaki tud Fejér megyében, vagy akár BP-en jó szerelőt láncos TSI-hez, kérem ne tartsa magában.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
vezérlés szett: [link] + kb. 60-70k a munkadíj
nekem 160e km van benne, amit cserélni kellett az a wastegate szelep, gyújtókábelek + trafó
ha nem volt kímélve, akkor diózás + injektortisztítást is érdemes
előnye az 1.4-hez képest hogy nincs benne okoskerék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Igen, ilyen autóm van, fogyasztásom: [link]
Én nagyrészt ingázásra használom és autópálya. Kímélni érdemes mint minden turbós autót, nem szereti a sok hidegindítást, de hát melyik autó szereti
Én a bonyolultabb és jóval drágább vezérlést elengedném azért a 17 lóerőért.
Vagy ha tutira akarsz menni akkor szíjasat veszel, 2013-tól.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Vincsaba #185412 üzenetére
Ugyanezt csinálja nekem is, random módon, de heti rendszerességgel.
Hidegen soha, csak akkor ha már valamennyire üzemmeleg és leállítás után pár perc múlva újraindítom. Vezérlés csere előtt és után is tapasztaltam ezt.
Két dolgot mondanak az okosok: vízpumpa, vagy fokoló kerék hibája
Idézek a TFSI csoportból:
"A fokoló kerék hibája is okoz ilyen hidrotőkés hangot. Én lánccserekor cseréltem azt is, utána csend lett"
"A szívó oldalon nem egy sima lánckerék van hanem egy olyan "fokoló" kerék ami olajnyomás hatására a vezér ű tengelyt el tudja pár fokkal forgatni a kipufogó oldali tengelyhez képest. Ez a kerék a kezdeti szériában ha elengedte a benne tárolt olajnyomást, hajlamos volt úgy viselkedni mint egy rossz hidrotőke még újra fel nem állt az olaj nyomás indítás után."
Ennél közelebb nem jutottam a megoldáshoz.
Milyen vezérlés ment az autódba? van cikkszámod?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #185417 üzenetére
1.2 TSI-ben nincs okoskerék, az csak pálinkát fokolhat
Nagyon sok helyen vízpumpát írnak amúgy.
Csak érdekes hogy mondjuk 30-ból 1x csinálja. és mindig akkor ha üzemmeleg leállítás után 5 percen belül indítom. Ha fél óra múlva vagy hidegen akkor soha. És fordulatra (idővel!!) megszűnik. Egyből nem.Újabb x-akta.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Meg tudná valaki írni hogy egy TSI motoros VW-en mennyiért cserélnek manapság olajat márkaszervízben? Olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő. Mondjuk 1.0 vagy 1.2T. Csak kíváncsi vagyok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Egy ideje ha bekapcsolom a klímát akkor elkezd "vonyítani" (vagy búgni), nem tudom máshogy kifejezni motortérből jön a hang, alapjáraton is szól, de motor fordulatszámmal lesz a hang egyre magasabb frekvenciájú. Ahogy kikapcsolom a klímát, egyből elhallgat. Alapjáraton a legzavaróbb, pályatempónál már nem hallom.
Ez jellemzően kompresszor, vagy lehet más is?
2011-es VW Jetta 1.2 TSI
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #190061 üzenetére
Műanyag, fém, fa 30%-ot ment fel az elmúlt fél évben.
Épp most tolom a garázs, térkő, faház, kerítés témát, és fél év alatt 30%-al ér kevesebbet az erre szánt zsetonom aztán hol van még ennek a vége
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Richard #190295 üzenetére
Durva számok ezek.
4-5 éve szerintem ez kb. fele lehetett.Nagyon jó barátom (többek között) Ford márkaszervizben dolgozik, anyagbeszerző. Konkrétan megmutatta a rendszerben hogy nekik milyen anyagköltségekkel jár egy olajcsere. A számlán szereplő tételeket nyugodtan lehet harmadolni, negyedelni, sőt az olajnál (főleg 5W30 és fölfele) még durvább a kasza.. és erre jön még a pofátlan munkadíj.
Egyébként nekem az 1.2 TSI-hez kb. 20k az anyag (csak 3,5 liter olaj kell). Ha nem magam dobom le, akkor meg 7-8k a munkadíj.
offoff: fater 1.6 szívó Vitaráján 40k volt a gyári előírt olajcsere (0W20) szűrőkkel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #190707 üzenetére
Ennyi + a szakember mint kifejezés... jónevű, komoly szervízbe ötödjére viszem vissza a céges autót mert nem tudják megcsinálni a fűtéskapcsolóját (csak a két végállásban működik). Saját autómat VW márkaszervízből hibakóddal adták ki, másodjára pedig úgy hogy 2 km után lekapcsolt a turbó (nulladik alkalomra pedig 2 órás várakozást követően kiderült hogy rossz alkatrészt rendeltek). Bárhova mész, kurva nagy az arc, nulla a kompetencia és mocskos lehúzás ami vár.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Asbee #191676 üzenetére
20k periódus 10w40-el mondjuk, az finom generál mit takar pontosan? (közben már le is írtad)
Enyémben is 170k km van, éppen ma léptük át.
6 évig 15k/5w30 ment bele, azóta (4 éve) 8k/0w30:
Olajat nem eszi, és nem füstöl. Maradjon is így
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra