-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos ez ilyen, és tanácsolom hogy ha nem vagy ott az olajcserénél, előtte az olajszűrőt jelöld meg. A márkaszervízről meg annyit hogy 2x vittem eddig oda autót, 2x hibakóddal adták vissza az autót. Tudom, új autót kötelező odavinni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz macilaci78 #191857 üzenetére
Igen, pont ezért van kitalálva hogy az új autók nagyrészt hiba nélkül nem érik meg a 3-4 éves kort / 100e km-t.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
150k-ért lecserélték az olajat. Az igen!
4000 Ft-ért tettek új leeresztő csavart, vagy csak az alátét ennyi?
Nekem az előző autóm egyszer volt márkaszervízben, "ajándékba" lemosták = áttolták egy gépi mosón, ami összebaszta a lakkot és lehetett vinni az autót polírra.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha már pofátlan lehúzás, az új Fabiát meg lehet kapni 7.1 M-ért 1.0 TSI motorral.
Instant get
DE:
"a fapados alapmodell 13 990 eurós áron (5 millió forint) nyit.
Az összeg ellenében egy Easy alapfelszereltségű, 66 lóerős, 1 literes szívó benzinmotorral és 5 fokozatú kézi váltóval szerelt új Fabia vezethető haza"Na ebbe milyen know-how van?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #185271 üzenetére
Mostanra sikerült belepakolni az új vezérlést, ugyan nem saját képek, de:
A szett része a főtengely fogaskerék (csillag) is, amit ugye az előző (INA) szett nem tartalmazott, így abban 172e km volt. Több helyen olvastam hogy az is csúnyán megkopik és meg is reped, akár pár tízezer km alatt. A szerelő megmutatta, hibátlan állapotban volt. Ahogy a vezérlés minden eleme, de így vagyok nyugodt hogy a legfrissebb gyári cucc van az autóban. A kiszerelt lánc csak 1mm-t nyúlott a 25e km alatt, a feszítő is 1mm-e volt kíjjebb. Szal a szerelő szerint minden rendben volt és van, a motor teljesen tiszta belül. Most egy darabig nem akarom b/szogatni szerencsétlen autót
árak: a szett 40k volt, a munkadíj 75k, számlásan
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz grizlisandor #192521 üzenetére
Bizony: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz zsolt19900 #192558 üzenetére
Az enyémben 172e km van és az eddigi egyetlen hibája a wastegate szelep meghibásodása volt.
A vezérlés, illetve trafó, gyújtókábelek cseréjét preventív alapon csináltattam meg.
Kokszosodásnak egyelőre nincs nyoma, 5 évig 15e km-es periódusban kapta az 5W30-at, azóta 7-8e-ként 0W30-t. Gondolom ez is számít, meg hogy nem talpalom.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz zsolt19900 #192586 üzenetére
most próbálunk az asszonynak venni kisautót... kb. egy tucatnyit megnéztünk kereskedésben, katasztrófa a helyzet.. és ezek az autók kb. 30%-al többe kerülnek mint 2 éve a kereskedős autó max. arra jó hogy egy adott típust megnézz, és (jellemzően) kizárj
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz venom8888 #192875 üzenetére
Nekem van egy 110 LE-s 1.5 dCi-s céges autóm, és van a saját 105 lóerős 1.2 TSI Jettam.
Utóbbi minden körülmények között jobban megy.
110LE/260Nm vs. 105LE/175Nm, közel azonos önsúly, és mégis jobban megy a kisebb TSI. Bár utóbbi állítólag gyárilag erősebb mint papíron, inkább 110/200Nm körül szokták mérni őket.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ápolgattam picit a motorteret:
(az akku teteje nem lett porszívózva + egy félig eltávolított cimke rontja az összképet )
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Picit OBD-ztem, édekességképp (1.2 TSI CBZB):
Meleg alapjárat, külső hőmérséklet 20 fok, 5 perc állás után:
100-as tempónál, 2000 RPM a katalizátor 700 fok körül mutotatt (tempózásnál 800 fölé is ment), a beszívott levegő 35-36 fokos volt.
Ezekkel az adatokkal meg nagyon nem tudok mit kezdeni:
Motorfék:
Padlógáz:
Ez utóbbi értékek elég szépen kilegenek mindenfele, ez normális?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Nálam országút, város kb. 85-90 fokos szokott lenni, autópálya 95-97.
Egyszer éreztem enyhén égett olajszagot, akkor éppen hegymászásban voltunk, folyamatos 1-2, szerpentinek, akkor ránéztem és 120 fokos volt a 0W30 Castrol EDGE. Akkor félre is álltam és 5 perc alapjárat, 110 fölé nem engedtem utána.
Valszeg ebbe benne volt hogy 0W30 + a turbó.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
CBZB motorkód, 6 gangos kézi váltóhoz tudtok nekem gyári olaj cikkszámot és feltöltési mennyiséget?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz macilaci78 #193911 üzenetére
Szerintem ő az olajról beszél.
A hűtővíz amikor beáll 90-re, az olaj még csak 60 fokos.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz yodamester10 #194102 üzenetére
+1, de aki szereti a projekteket és van rá embere annak jó lehet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szika87 #194369 üzenetére
Vajon mitől lehet az hogy egy Castrol vagy LM fogy, az ARAL pedig nem?
Biztos hogy az a jobbik olaj, ami nem fogy?Komolyan kérdezem.
Nálam a Castrol vs. Motul eddig egálra áll, mert egyiket se eszi és mindegyiknél ugyanolyan hangja van a motornak a Castrol erőltetett hegymenetben egyszer picit megégett, legalábbis szag alapján, de lehet a Motul is megégett volna..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
-
Motion_Blur
félisten
2012, de ha tutira akarsz menni akkor 2013 vagy annál frissebb évjáratú autót vegyél.
Jó lenne olyantól akiről tudod hogy nem rúgta, és nem 30 ezrenként dobta le az olajat.
én is az 1.4-re szavazok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz grizlisandor #195965 üzenetére
Majd ha normálisan lesz használva az autó akkor nem lesz velei ilyen baj.
0W30 olaj, ami 8-10k-nál csere és hidegen nem gyilkolni. Szntem ennyi elég egy ilyen autónak hogy ne legyen vele baj.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Jetta-ban kiment a bal hátsó világítás, izzócsere nem segített így szétkaptam és ez fogadott:
A tolatólámpa ég, a két 21W-os izzó nem, látszik hogy leolvadt.
Már beszereztem a gyári új foglalatot, a kérdésem a csere előtt az hogy ez a fajta hiba benne van a pakliban egy 10 éves autónál, vagy lehet valami spec oka, ami miatt az új foglalat is akár egyből leolvadhat? Ki kell-e mérni esetleg a kábelt a csere előtt?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #196339 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, az új foglalat nem segített, ugyanúgy 1 db izzó ég a háromból. Viszont nem olvadt le.
Gondolom a következő lépés az hogy műszerésszel át kéne nézetni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz yodamester10 #196627 üzenetére
Nézni is rossz, kapcsold ki a fényszórómosást, egyébként is csak összebaxxa az autót
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egyébként az mitől lehet hogy kb. 2 hónapja egyik napról a másikra bepárásodott a jobb első lámpabúrám alsó része és azóta se száradt ki, tűnt el? Teljesen mindegy hogy a garázsba áll napokig, vagy hosszú pályázás, nem tűnik el.
Nem sérült a búra, tömítés a helyén.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #196674 üzenetére
"Hátsó lámpánál kiderült, mi okozta a gondot?"
Egyelőre nem, valszeg kábel szakadás, ezeket a hibákat dobja és törlésre visszajön:
Megvárom a tavaszt, mert ha bontani kell akkor ne a mínuszokba tördeljék a műanyagokat.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz zoo8800 #196933 üzenetére
Újkorától kezdve? Mert ha nem, akkor az bizony hiba.
Nálam a láncos 1.2 TSI-nél évekig azt hallgattam hogy "ezilyen", arra kérdésre hogy melegen leállítás, majd pár percen belüli újraindítás után miért csörren csúnyán a lánc. Hiába volt vezérlés csere, nem segített.
Aztán amikor a gyári javítószettel együtt ki lett cserélve a főtengely fogaskerék (csillag) is, teljesen megszűnt a probléma.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196942 üzenetére
Nem tudod meg sehonnan hogy cseréltek-e, vagy hogy milyen állapotban van a feszítő, megbontás nélkül.
Anyagár: [link] ehhez számolj még alsó hangon 100k munkadíjat.
A 30k körüli ár az 1.2 TSI-nél megáll: [link] ennyit számít hogy nincs okoskerék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196982 üzenetére
Egyikkel se.
Csak a gyári "javítókészlet" a frankó, újragondolt és tervezett feszítővel, erősített lánccal stb.
ezt a kört én is megfutottam pár éve, rakattam bele "olcsó" INA vezérlést, csak pont a lényeg nem oldódott meg vele
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196986 üzenetére
A szerelőnek mindegy, ő csak el akarja végezni a munkát (jobb esetben) és kaszálni rajta.
Én jobban szeretem minden esetben magam beszerezni az anyagot, mert akkor teljesen egyértelmű hogy mi mennyiben kerül, legyen bőr a szaki arcán megmondani hogy ez a pár órás szerelés bizony 100k.
Az én szerelőmmel 20+ éves a kapcsolat, nincs gond ha én viszem a motyót.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #196992 üzenetére
Szvsz ha valaki megvesz egy ilyen autót és nem 1-2 évre tervez, akkor mindenképpen megéri a csere, azt a 300k-t be kell tervezni, mert ha ugrik a lánc az GTK.
Bár a kollega helyében 2012-től vennék szíjasat és ezt a 300k-t beletenném a vételárba.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Reggie0 #196994 üzenetére
Ezért kell gyárit venni főleg a vezérlésből.
Az én motoromhoz pl. 3 féle cikkszámmal is jött ki gyári vezérlésszett az utóbbi években, nyilvánvaló hogy a legutolsó a tuti, az már szélesebb fogaskerekekkel, 1 taggal szélesebb lánccal és teljesen más feszítővel van.
Egy utángyártott szettnél nulla infód van arról hogy melyik verziónak a "másolata", de úgy 99% hogy a legelső hulladéké.
---
Milyen márka volt a szíjtárcsa?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz JHONNY 79 #197011 üzenetére
Csodás baszki... mehetek újra váltókódot nézni
Sajnos én nem láttam a teljes folyamatot, annyit láttam hogy a 2 litert amit vittem azt teljesen felszivattyúzták, de itt a kommentekben írják hogy ha gond van akkor csak 6 deci jön le (és megy bele vissza).
Ha ez igaz, akkor elmegy a VW a 'csába..
(#197012) BullKoxa: minden azon áll hogy milyen gazdája volt az autónak, és az még a szervízkönyvből se derül ki sajnos. én nem mernék ismeretlentől (ilyen) autót venni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz yodamester10 #197658 üzenetére
"A rendkívüli időjárás következtében megnövekedett kereslet"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Gyári 16"-os VW dísztárcsa közepéről elhagytam az emblémát, hol lehet ilyesmit beszerezni? Nem összekeverendő az alufelnibe pattintható kupakkal, ez ragasztva van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
1.2 TSI CBZB, 2011/9, 200e km
Hibajelenség: meleg motornál ha megy a fűtés/klíma, álló helyzetben benzinszag jön be az utastérbe
Semmi nem utal arra hogy a magasnyomású áteresztene, az olajszint állandó. Olajnyomás rendben.
Autószerelőhöz elvittem az autót, mondta hogy pár hete ugyanilyen jelenséggel volt náluk ugyanezzel a motorkóddal autó, és nem jöttek rá hogy mi okozhatja ezt a jelenséget.
Esetleg van valami tippetek erre?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #207268 üzenetére
üdv!
Visszakaptam a szerelőtől az autót. bal első szimmeringet cseréltek, de amit most a motorteret észrevettem hogy az alábbi cső szabadon lógott a motortérben
Amennyire látom, ez lenne a helye:
Az lehet a gond mint az alábbi videóban, hogy eltört a hengerfej szellőztető szelep?
És e helyett:
így kéne kinéznie?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- World of Warships
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest