-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz
rbalint88 #209740 üzenetére
...mondjuk a kettőstömegű is lassan időszerű lenne hisz 340k körül járunk már futásban.
#209741molnarpeter:
Köszi Peti!!megpróbálok időpontot kérni a szerelőmtöl, Ő azért csak látott már ilyet, vagy esetleg hallott róla valakitől.
Joe
-
simonjoe
őstag
...na, rávettem magam egy motormosásra. Minden összeállt hozzá. Vettem egy Parkside akkus nagynyomású(nak csúfolt) sprcnit, Sonax motortisztítót, és KOCH CHEMIE MP ápolót, és megjött a ragyogó meleg. Délelőtt kiálltam a garázsból, akku ki, a Sonax-szal jól beszórtam, ecsetelgettem, majd a nagynyomásúval szépen tisztára mostam. Légfúvóval szárítottam egy kicsit, utána a napon hagytam aszalodni. Két óra elteltével lespricceltem az ápolóval, áttöröltem, akku vissza (közben azt töltöttem a művelet ideje alatt), remegő kézzel indítottam, de egyenlőre semmi hiba. Következő héten lesz ismét egy nagyobb utunk, remélem nem xartam el a kocsit ezzel a mosással. Nézzétek el nekem, h nem csináltam "előtte" képeket, mert igazán nem vagyok büszke a 14év termésére. Nem lett valami csodálatos, de óriási változás az előzményekhez képest.
Joe
-
simonjoe
őstag
Egy kicsit fosi is van miatta, pár nap múlva lesz egy Spanyol út (2600km és ez csak oda), ha valahol a környéken fossa össze magát e-miatt, h nem bírtam maggal, nem tudom mit teszek. A nejem mondta, h ha hazajöttünk akkor essek neki, remélem fölöslegesen aggódott és minden rendben lesz.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #209783 üzenetére
A kutya.
Az a helyzet, h nálunk az utazás is élmény, úgy szervezzük az utat, ahogy súlycsoportos barátom "macilaci78" írta, érdemes legyen arra menni amerre szeretnénk, és ott megpihenni ahol van is valami. 21 éve járunk egy helyre Horvátországba, de sosem mentünk még egy útvonalon. Számoltuk a norvég utat is, annyi lenne átkompolni(TT-Line), kabinnal kajával, mint "körbe" szárazföldön. Pontosabban árban, mert időben nem. De tele van látnivalóval, élménnyel az út. Hála az égnek a Passat tényleg kényelmes (a ki és beszállás kivételével) Mindketten tűrhetően vezetünk idegen desztinációban is, ráadásul ehhez még párosul annak szeretete is. A napi átlag 800-1100km szokott lenni, ezt a távot még a Zasszony is váltás nélkül letolja. Az meg, h kinek mi éri meg, mindenki el tudja dönteni.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
grizlisandor #209849 üzenetére
40-60 millás két éves új autót nem márkaszervíz javít??
...banánra már nem jut zsé?
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
szabzoltan1 #209997 üzenetére
...kamera, kamera modul, vezeték és munkadíj. Csak a kamera 316eHUF! Nem nagyon éri meg utángyártott xarokat beépíteni, mert csak nyűglődés lesz vele. Az, meg, h az Alföldön valaki foglakozik-e ezzel azt sajnos nem tudom. Két ember tuti, az egyik a fővárosban a másik Győrben. Ők megbízható rendes munkát végeznek.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
rasotamas #210116 üzenetére
Előre is elnézést kérek, és tényleg nem bántás, de már nem bírok magammal. Tudtad amikor autót vettél, h költeni kell rá?? Vagy kényszer hatására vettél? Borzalmas, h mennyire lovagolsz azon, h mi mennyi.
Az a kérdés fordult meg a fejemben, h metélt, vagy terméészetes kopás?
Van egy barátom, Ő zsidó-sváb szülők gyermeke, na Ti megértenétek 1mást!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
rasotamas #210128 üzenetére
2009-es CC, 7évig a kötelezőn kívül nem volt az autóra költve, addig futott 100k-t. Majd a következő hét évben (futott 240k, össz km 340k) pontosan 5499100HUF-ot költöttem rá. Jól látod 5,5 milla! A tankolások nincsenek benne. Sok dolgot úgy cseréltem, h nem vártam meg a megkotlását. A lengéscsillapítók, kézifékmotorok, EGR, DPF tisztítás stb. Most jöttünk haza spanyolból 7000km-t csont nélkül letolta az autó.
Szívesen átküldöm az excel-t prvátban, h mikor mit cseréltem mennyiért.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Szerintetek van ennek értelme??
[link]
150-180k a díja.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #210311 üzenetére
...nem tudod!!
Már szép tiszta, a Spanyol út előtt lemostam, volt fosi, h baj lesz, de nem volt semmi gond, ellenben nem oly szutymák mint volt. Azért köszi a választ.
Gondolkodtam rajta én is, mert a szomszéd a fejébe vette, h a Hyundai i40-esét elviszi erre a műveletre, "mert, hogy ártani nem árt". Ráadásul itt van mellettünk, de fölöslegesen nem adnék ki ekkora összeget. Igaz nem is veszek észre rajta semmi problémát. Így akkor én nem veszek részt ebben a műveletben.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
nrb263 #210509 üzenetére
..mindenképp jobban jársz egy AGM-el (sajnos drágább is), de figyelj oda mert eltérő a méretük!
Mondjuk a Rocket (erősen ajánlott akku) pont egyforma a fizikai méretét tekintve mindkét típusból. Az EFB 640Ah, míg az AGM 680Ah-s és mindkettő 242x175x190. Viszont az áruk, na ott van eltérés.EFB a fenti kapacitásból, 38300HUF, az AGM 53400HUF. (forrás :"akkudream")
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
grizlisandor #210532 üzenetére
Kb. a duplája!
Amit lehet tőlük veszek, váltóba olajat kizárólag, vezérlésszettet is. Sok olyan dolog van náluk amit itthon nem is érsz el.
Itt is van: [link][ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
imyourfriend #210535 üzenetére
Sajnos a "filter" sem a régi már. Azzal kezdte, h az évek alatt összegyűjtött apró forintjaid alattomos módon eltörölte, majd az árakat is tolta felfelé. Ma már korántsem ők a legjobbak árban. Abban igen, h vannak termékek amik csak náluk kapható. Én már jó ideje a Fékmester-hez pártoltam, de nagyon sok dologban a Kauffer is élen jár.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
mario1012 #210538 üzenetére
Én azt tudom, h nekem 1x valami kompatibilis olajat töltöttek a gyári helyett, és olyan szar lett, teljesen felkeményedett a váltás. Igaz, az enyém "kézi" váltós, balhé, majd megkapta a gyári olajat, nem lett teljesen jó, olyan mint előtte, de sokkal jobb lett. Azóta kétszer lett már gyári csere, és kb. most olyan amilyen az első csere előtt volt. Szóval az én tapasztalatom az, h nem éri meg más olajjal megkínálni.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
yodamester10 #210551 üzenetére
"Nem véletlen már nem a dízel az isten és mindenki PHEV esít
"
Hosszú utakon bizony még mindig a szarfosdízel a Zisten!!
1,4-1,6-os benzinmotoros PHEV-ek, offolt akkuval hagyományos üzemmódban már istenkének is kevés minden tekintetben.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
yodamester10 #210554 üzenetére
Pont a hosszú távok miatt nem kell az 1,6-os PHEV. Most jöttünk haza a spanyoloktól közel 3000km volt csak oda, 4-5-6 órás pálya szakaszokkal. De amikor Észak-Lengyelországból jöttünk, Gdanszk felett a navi azt mondta, h 1050km múlva hajtsak le a zsámbéki kihajtónál. Lengyel-cseh-szlovák-magyar pályákon szinte megállás nélkül 130-160 között utaztunk, ilyenkor mit csinál a PHEV-ed??? Nem tudok ilyen utakon 34km/h-s átlagot autózni, és nincs benne sok megállás megindulás. Szombaton Szlovéniában, tegnap a Bakonyban voltunk, na ilyen csutf@....sz utakra jó lenne, de ez a ritkább nálunk, vagy itt a környéken az agglomerációban, na de arra tartjuk a Splash-t.
Szóval nekem még mindig a dízel, vagy a dízel-plugin, azon már jobban forog az agyam. Egy barátomnak van egy új E mercije ebben a konfigban, pics@ csomagtartóval, és 35l-es üza tankkal.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
bitpork #210572 üzenetére
Nem az átlagról beszéltünk Attikám!! Sokkal inkább arról, h mire jó a PHEV és szerény véleményem szerint hosszú utakra nem igazán, itt ráadásul az 1,4-1,6 vérszegény benzines aggregátosokról lenne szó. Az említett Lengyel utamnál BP prémium nyállal, tökik-faszig felpakolva csomagokkal meg a "személyzet"
, a leírt sebességekkel (130-160) a végeredmény 5,5 lett. A Spanyol út közel 7 ezer km-t 6,2-es átlaggal. Vegyes bennem az érzés, mert amire nekem egy plugin kellene, arra inkább egy full elektromos.
#210557molnarpeter:
Peti! Az offolt akkut arra értettem, h egy hosszabb pálya tempónál nem sok belseszólása van a villanyos rendszernek. Ha egy nagyobb városban ráadásul még el is "lövöd" az akku kapacitását, akkor tölthetsz menet közben, ami ugye plusz terhelés még az egyébként sem combos benzines motornak. Értem én, h 2130 km-t el lehet csorogni kis fogyasztással, de könyörgöm alig 30 feletti átlaggal. Tegyünk hozzá még egy százast és úgy nézzünk meg kétezer km-t! Kicsit árnyaltabb lenne a kép. Mindezek tükrében, nálam még van létjogosultsága a dízelnek, és amire használom, még Isten is lehet.
#210576yodamester10:
...oké, oké....értelek én!
Nem kell bemutatnod a működését, azért nem vagyok szőke és nő!
Polemizálhatunk a fogyasztáson(is), de akkor kérlek egy kicsit nagyobb távot és combosabb átlagtempót küldj. Térjünk erre vissza kicsit később. Szeptember végén megyek egy 1800km-es oda-vissza utat, ebből közel 1700 lesz pálya, tolok egy 130km-es átlagtempót. Ha lesz hasonlód, tegyük egymás mellé az adatokat, és beszéljük meg újra!!Az invitálást köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
Pl., PL
A lengyeleknél 140 a pályatempó. De jöttem már haza Horvátországból is 800km-ről pont 6óra alatt. Általában az adott ország tempója fölé lövöm a sebességet cc. 10km/h-val. Ez az a sebesség ami miatt nem volt még gondom egy Európai országban sem. Pontosabban Svájcban Lugano felett mentem valamikor 130-al, mellém állt egy BMW- rendőrautó és a jobb egyből egy kéz integetett lefelé. Nem volt jó érzés, főleg, h nem tudtam mit akar. Valszeg csak annyit, h lassabban menjek. Elhúzott, én meg fosos gatyával mentem tovább.
#210578yodamester10:
...na, akkor érted már miért kell nekem(még) a szarfosdízel??
Tudom, h jó a PHEV és a villany, de majd ha öregszem és nem leszek képes ennyit menni. A villanybringát is kipróbáltam, "analóg" kerékpárral is extrém távokat toltam, 200-400km-eket rendszerint, egyszer volt egy 600km-em is, ezek mind egy seggel. Ezzel a felfogással nyúztam az e-bike-ot is. Két év alatt beletoltam 17e km-t majd eladtam, ha öreg leszek akkor lesz ismét.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
..én azt vettem észre, h 110-től 8-10km/h eltérés van, azért merem bevállalni a +10km/h sebességet. Érdekes mert 110 alatt meg olyan 5-8 az eltérés. Ott kezdődik a furcsaság, h a nyári 17"-os felnivel az analóg és a digitális sebességjelző között is van eltérés, 2-3km/h. Ugyanakkor a téli 16"-ossal nincs, pedig elméletileg a külső átmérő mindkettőnél azonos.
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz
-FreaK- #211442 üzenetére
Azért ha semmiért fizetnél +40HUF-ot/l, vastagon botrány lenne. A Passat prémium MOL gázolajat kap, felhasználástól függően 4,5-5,5 a fogyi. Külföldön ha lehet csak BP kutakon tankolom a prémiumot. Ennek ellenére a szívóoldal okádék a lerakódásoktól. A Spalsh egy darabig prémium 100-ast kapott, az 1,2-es motor 5,5 körül beszippantott belőle, amióta a sima 95-ös kerül bele, 4,8-5 környékén megáll az átlagfogyi két tankolás között. A fene se érti.
Joe
-
simonjoe
őstag
Na, gyerekek én itt befejeztem a VAG-os autó tulajdonlását. Otthontól kb. 800km-re megállt mint a szög, tele hibával és nem indul. Indításkor beindul, de abban a pillanatban le is áll. A jobb hátsó ajtó hiába van bezárva, azt jelzi, h nyitva van. Mint írtam otthontól 800 a szállásunktól közel 90km-re vagyunk. A f@...om tele!
Nem tudom itthagyni sem mert nem lehet bezárni. A kulcson nem reagálnak a gombok. Továbbá sem a tak-ajtaját és a csomagtartót sem lehet sehogy kinyitni. Természetesen a hibákat törölni sem lehet. Volt már akku saru levétel, próbálkozás a hibák törlésével, de semmi. Mivel nem lehet bezárni itt éjszakázunk benne.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
molnarpeter #211483 üzenetére
Dél Dalmácia, Tucepi kikötő. Hova töltsem Peti??
itt van: [link]
Az akku jó volt, már csak 12V körül van benne a sok indítózástól.
#211484Qru:
Jó sokáig lent volt a saru, nem szórakozom már vele, mert az ablakok össze vissza működtek. A hátulját így sem lehet bezárni. Hárman vagyunk a kutyával, nem lesz kellemes az éjszaka, a tréler elindult Budapestről. Valszeg holnap olyan dél körül itt lesz, de még vissza kell menni az apartmanba összepakolni, ami ide közel 90km, de a kanyargós szar út miatt cc. 3 óra. Majd onnan csak haza.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
MunezXBK #211487 üzenetére
Az ajtókról leszedtem a csatlakozókat, próbáltam a mechanikus kulccsal, semmi. Az a baj, h részlegesen lehet csak bezárni, így nem hagyhatom itt, a nejem meg nem megy egy panziba aludni, nem hagy itt. A laptopba van még egy kis ganyé, addig tengetem az időm. Természetesen egy világ omlott most össze bennem, most lesz időm átgondolni a dolgaim. Annak örülök, h nem a Spanyol úton történt ez. Annyi a hiba benne, h én még ennyit nem láttam soha. Arra gyanakodnék, h az akku rossz, de ezt elkerülendően egy éve dobtam ki a két éves akkut, ami még most is 90%-os, itt se lehet baj, mert rohatdul forgatja indításkor, igaz már alig több mint 12V-ot mutat.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
K Norbi #211491 üzenetére
..most tankoltam tele 130 Juróért, jófajta INA prémium gázolajjal, tudna égni! Basszus, olyan helyeken jártunk, Montenegró, Bosznia, úttalan utakon, ahol még ember se nagyon jár, na, ha ott teszi ezt akkor tuti alágyújtok, most még a gázolajhoz sem férek hozzá, nem nyílik a tank.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #211492 üzenetére
...egy Q...va műszer sincs nálam, a gyújtás ráadásakor kireteszeli a kormányt. A távirányítónak egyik gombjára sem reagál, elem nem rég volt cserélve benne. A kulcsra vigyázunk mint a szemünk fényére. Az történt most, h kb. 100km után megálltunk, egy kicsit tulfutottam a felfestett parkolón, vissza akartam gurulni, akkor már nem indult. Még mondtam a nejemnek, h csukja be a hátsó ajtót, ami be is volt csukva, de itt a műszerfalon azt mutatja, h nyitva van. Na, és innen semmi. A laptop, kábel nálam, de semmit sem tudok törölni.
Joe
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt, sziasztok!!
Néhány sor a történtekről. Szerencsésen visszaértünk a szállásra, a trélert visszafordítottam, szegény már Letenyénél volt amikor hívtam.
Először is nagy köszönet, Máginak és Lacess-nek!!!!!!!!!
Éjfél körül elkezdtem átböngészni a biztosítékokat, és ahogy T-master(neked is hálás köszönet!!!) is írta, az a nyamvadt bizti szállt el, talán elfáradt, nem tudom az okát. Nem találtam csak 40A-est, betoltam, indítózás, azonnal indult!Hibákat engedte törölni.Többször megálltam, menézni, h esetleg melegszik-e a biztosíték, de hála, nem. Mentközben vettem tízeset egy brenyakúton, kicseréltem. Visszajöttünk, betoltam vagy négy cseresznye likőrt és egy baromi szar Ozujsko sört, majd beájultam. Ma reggel megnéztem ismét, egy hiba maradt:
1 hibakódot talált:
001299 - Hamis indításgátló kód
P0513 - 000 - - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100000
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 341827 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2018.02.22
idő: 04:02:33
hibakörülmény:
FRD: 1035 /min
sebesség: 0.0 km/h
feszültség: 11.93 V
absz.nyomás: 1020.0 mbar
absz.nyomás: 989.4 mbar
hőmérséklet: 24.3*C
Azt mondta a szerelőm, h egy pár ajtónyitás után ennek el kell múlnia. Talán az alacsony feszültség miatt lehet, ezt sem tudom, az biztos, a menetrögzítő kamerát lehúztam a "hálózatról". Kicsit később indulunk egy hosszabb tervezett túrára, a nejemnek nincs sok kedve, kicsit, vagy nagyon fél.Jobb a kedvem, és marad a kocsi.
Igazából nem értem, ez a bizti a bal hátsó ajtó vezérlőegység és a komfortrendszer központi vezérlő egység biztije. Miért jelezte a jobb hátsó ajtót, miért nem tudtam sem a tankot sem a csomagtartót kinyitni?? Na mindegy is már!!
Még 1x köszönöm mindenkinek, h akkor és ott velem voltatok lélekben, és próbáltatok megoldást keresni a problémámra!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
T-master #211514 üzenetére
...elképzelhető, mert a nejem a jobb hátsót használja, sokat ül hátra a kutyával, így az fokozottabban van igénybevéve. Valszeg rendelek hozzá egy gyári új köteget ha lehet. Annak az ajtónak az elektronikája is volt már cerélve. A hiba meg pont akkor jött elő, amikor kiszállt a kocsiból. Szóval tényleg sanszos.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
MunezXBK #211518 üzenetére
A múltkor arról ment a disputa, h ki mit tart az autójában. Nagy arccal írtam, h elég egy bankkártya, hát tegnap feldughattam volna.
Kész a lista, h mik a legszükségesebb dolgok, miknek bizony ott a helyük a csomitartóban.
#211520F_Zolee:
..az arcokban is jó, ezt már többször tapasztaltam személyes találkozók alkalmával.Joe
-
simonjoe
őstag
- egy kicsi szerszámkészlet (mert egy rohadt 10-es kúúcs nem vót nálam amivel a sarut le tudtam volna szedni)
- fogó
- minden értékű biztosíték
- némi szigetelő szalag, valami erősebb is(pl.duck-tape)
- egy pici multiméter
a laptopom meg hosszabb utakon természetesen ott lesz mellettem.
Valszeg egy régebbit amit nem használunk (ThinkPad X390) lesz rendszeresítve erre.
A jelenlegi (X1 Carbon) van úgy telepítve, h van egy win10 amin a diagok és egy ElsaWin van rajta és a mindennapi használatos win11. Indításkor én választom ki, h melyik induljon. Ezt kiváltja majd egy kisebb gép, ami csak ehhez kell. Ezen még agyalok, h kell-e, vagy maradjon a jelenlegi felállás. Izzók, olaj, bikakábel, kompresszor és pótkerék természetesen van a fedélzeten. Ha van még ötlet, h esetleg mi kell még, szívesen veszem. No, most indulunk ismét egy nagyobb útra, remélem nem lesz baj, mert akkor a nejem biztos karóba fog húzni.Este ha visszaértünk majd dobok pár sort, h milyen volt az út. Egy kicsit aggaszt még az indításgátló időszakos hibája (P0513), de bizakodó vagyok.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
CharlieDrop #211528 üzenetére
Van egy VCDS a hozzá való kábellel, (csájníz) és egy Delphi szintén az előző gyártó ország remek terméke. Az előzővel csak VAG, míg a másikkal szinte mindent(is) még teherautót, kamiont is.
#211531focvis:
Nem lett volna vészes 400k-ért hazavittek volna. Letenyéről fordult vissza az éjszaka, azért kért 60 ezret, nem vagyok ebben otthon, de ahogy számolgattam, pályadíj, fogyi+amortizáció, nekem nem tűnt lehúzós árnak.
A tippeket köszönöm!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #211546 üzenetére
...nem nevetlek ki, miért tenném? Szakmából adódóan van egy pár mérőeszközöm, multiméterből is egynehány. Van valami ceruza multiméter, sok dolgot lehet vele mérni, még kereket kiszúrni is.
Az lesz az autóban. Annak örülök, de nagyon, h a laptopom megjött, így könnyebb volt ezt a nyomást elviselni, az ötletelések, mint látjátok eredményes volt. A mai napot is abszolváltuk, Mostar-ban voltunk, de én még ilyen jól nem szórakoztam. A nejem nagyon megviselte a történet, és szinte sehol nem akarta, h megálljak.Azt a rinyapakkot amit dobott, szegényt a végén már megsajnáltam. Nem volt semmi gond, h lekopoppincsam. A távirányítóba vettem új CR 2032-őt, és tartalékot is.
A "hamis indításgátló kód" sajnos megmaradt, nem tudom törölni, majd otthon a szerelőm rászabadítom. Egyébként Ő is azt mondta, h két laptop, szerszámkészlet és pótkulcs nélkül Ő sem indul hosszabb útra. V8-as talán 2012-es Toureg-je van. Szóval a specialisták sem bíznak semmit a véletlenre. Ahogy Te is írod, van egy-két dolog a kocsiban a családon kívül.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Szerencsésen hazaértünk, gond nélkül. Ma már Ausztriában is voltunk (továbbra is jó szar az M1-es pálya
)
Köszönöm mindenkinek a segítséget, empátiát. Nagyon jól esett. Még kintről megrendeltem a vezető és a jobb hátsó ajtóhoz az új gyári kábelkorbácsokat. Továbbá a télen megpróbálok olyan biztosítékokat gyártani, ami ha megszakad, világítani fog.
Jelenleg az autó vezérlője hibamentes!
Mindenkinek gondtalan, mosolygós autózást kívánok!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
molnarpeter #211680 üzenetére
....van már egy pár félbe, vagy el sem kezdett projektem az autóval, nagy a lendület, de annyi szarság van körülöttem, h gyorsan alább is hagy.
Pl. a garázsban évek óta kerülgetem az új "olajteknőt", amiből ki kellene vágni egy 3cm-es csíkot, azt bevarrni a mostaniba, h több olaj legyen a gépnek, de a DPF kontroll is várat magára. Most még felajzott állapotban vagyok, majd meglátjuk.
#211681bitpork:
...akcijós vót a mosópor, meg Q...va régen ettem már egy autentikus kebabot.
Eladni?? Viccelsz-bolondozol!!!?? Most, h jó benne a biztosíték, így már nem!#211682imyourfriend:
+ állandóan baleset van, ez a délelőtti termés:
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
CharlieDrop #211690 üzenetére
..nem tudsz értéket kiolvas(tat)ni? Tudnád, h kb. hogy áll a DPF, bár 350k-nál már sanszos. Én a szívósort hagynám a csudába, inkább a fojtószelepet és az EGR-t tisztíttatnám még. A DPF tisztítás után pedig egy új nyomásszenzort is cserélj. Velük tisztíttattam:
[link]Joe
-
simonjoe
őstag