-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #215022 üzenetére
Vezérlés szempontjából független a három nyitási mód, így nem befolyásolják egymást. Távirányító és a belső nyitás is másik szálról megy, de ha lebontod látni fogod, h mennyi vezeték megy a zárhoz. A bal oldalra van elvezetve a köteg ha jól emlékszem, a "zsanérnál", keresd a hibát. Egyedül ha a zár makkan meg, akkor nem tudod nyitni sehogy.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz boti19871125 #215025 üzenetére
Ha tönkremegy a zár az embléma mögött, akkor sehogy sem nyílik, mint írtam. Hiába kap parancsot a komfortmodultól (távirányító), az ajtóban lévő gombtól, vagy magától az embémában lévő kapcsolótól. Kollégának az első kettővel műxik, tehát maga a zár jó. Két autónál tapasztaltam ezt a hibát, az egyik egy 2009-es Passat CC, a másik egy 2012-es VW CC. Mindkét esetben a hiba kábeltörés volt, ezért mertem ezt így javasolni. De, ha végiggondolod, talán logikus is.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz boti19871125 #215028 üzenetére
..nem rossz elgondolás! Én úgy emléxem, h azon a körön van az indítás mindhárom módban. Holnap megnézem az elektromos bekötésének rajzát.
Joe
-
simonjoe
őstag
Jövök mószerolni.
A szomszédos totyikban egyik szakértő véleményezte az RS6-ost.
Ez a konklúzió részéről:
"rideg, unalmas, közhelyes német vas"Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #215209 üzenetére
Hagyd már!!! Ő tud vezetni, Te nem. És egyébként is, nehogy már az autó határozza meg neki, mikor mit csináljon, hisz azt Ő fizette ki!. Reménytelen.
#215211=WiNTeR=:
El kell vinni és átíratni a váltási küszöbértékeket. Az sem normális, h 50-nél már ötödiket rakja és közben majd szét esik a bódé úgy remeg szegény motor.Joe
-
simonjoe
őstag
...nekem a CC-be 100k-ig Castrol-t töltöttek, majd átáltam a LM TT 4200-ra, ezt kapja, idág már 26x, tízezres futás után. Én közvetlen a csere után azt vettem észre, h míg a Castrol-al jellegzetes CR hangja volt a motornak, addig a LM-val csendesebb és simább járású lett. Nincs olajfogyásom ekkora futás mellett sem, ha nagyon pontos akarok lenni akkor kb, 1mm-el van az újonan feltültött szint alatt, nem érzek késztetést, h erre rátöltsek. Valszeg ha engedném 15-30k-ra a futást akkor már jól mérhető lenne a fogyás.
Joe
-
-
simonjoe
őstag
válasz MunezXBK #215354 üzenetére
A Zenyémbe!! Nem trakeszról beszélünk!! Pont néngy lityi kell a 2.0-as CBAB motorba. Egyébként van egy félbehagyott projektem, vettem egy új olajteknőt. A régiből körbe akartam 6cm-t kivágni és azt az újba "beletoldani" így növelném a teknő térfogatát, ezáltal a bele töltendő olaj mennyiseége is több lenne. Csomagolva várja a beavatkozást, de egy kicsit maecera.
#215355Asbee:
Igen láttam köszönöm!!! Sokáig a filterabc operált a legjobb árakkal, de most látom, h szinte mindenki más olcsóbban ad mindent.Joe
-
simonjoe
őstag
Na, megkaptam a Passat karosszéria javítási árajánlatát:
A négy darab ajtókra való díszléc már megvásárolva a PB-nál, kassza 130eHUF. Erősen határeset egy ilyen értékű autónál. Nem tudjuk elengedni, így a javítást megrendeltem. A javítást végző cég: Eurobrill '97 Kft.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #215374 üzenetére
Ja, éhes a rozsda. Az ajtók diszléceinek szélein elég intenzív pörsenés indult meg. A felületén is kezd nagyon enyhén hólyagosodni. A két első sárvédő alja szintén, és a hátsók élein is. Mivel még nem született döntés az utódról, meg egyre több a km-benne, lassan eladhatatlan állapotba kerül, így megyünk vele még vagy max. öt évet. Azt meg nem bírnám elviselni, hogy csak messziről szép az autó, ha megnézed közelebbről akkor meg csupa ganyé. Így a javíttatás mellett döntöttünk. Még pont egy lélektani határon van az ár. Nagyon részletes javítási listát kaptam róla, több oldalon tárgyalják a fázisokat, nagyon remélem, h jó lesz. Állítólag csinálnak képeket a bontás után, kíváncsi leszek rá, h valójában mennyire akut a dolog. Hát, nagyvonalakban ennyi.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz BigBlackDog #215381 üzenetére
...már mind1, de kedves vagy, h vígasztalsz!
#215382Qru:
A jövő évszázadba kaptam volna időpontot, annyira tele vannak. Na, meg akkora a kupleráj náluk, h nem volt túl bizalomgerjesztő.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #215384 üzenetére
Peti!! Tudod mennyiért árulnak "makulátlan" állapotú ajtókat?? 110-140 között, ami sajnos nem csontnélküli. Kivétel nélkül mindegyiket fényezni kellett volna még. Több bontóval leveleztem, telefonon 1eztettünk. Személyesen megnéztem kettőt, a tárolási kultúra sehol sem üti meg a nívót, annál jobban magát az ajtót. Színazonos sehol sem volt, kereskedéseknek elküldtem a színkódot, egyik jelzett vissza, h ok. B@...ott megnézni, majd amikor leautóztam a világ végére kiderült, h kék, és pont ott ahol ez enyém is rozsdásodik mértem 2400 mikront. Elengedtem. Remélem egy darabig kibírja, ha meg elgurul a gyógyszer és az a darabig nem lesz soká, akkor meg mindegy már.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz BigBlackDog #215389 üzenetére
...majd beszámolok ha kész, húsvét után csütörtökre kérték az autót.
Remélem 2-3 hét alatt kész lesznek vele, erről nem beszéltünk, átadáskor megkérdezem.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #215391 üzenetére
Amiben valamilyen motor van, eleve nem lehet nyerő! De, ezt neked nem kell bizonygatnom. A PB adott tavaly 240eHUF/ajtó árat. Az meg, h a bontósok valami külön galaxisban élnek, megér egy misét. Erős idegzetűeknek érdemes egy nagyobbat felkeresni, csak úgy céltalanul. Kib@..ott tróger mind, természetesen ha vannak kivételek azoktól elnézést!!!!
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #215664 üzenetére
Uh!, ez a vonóhorgog meredek téma! Nekem vagy nyolc évvel ezelőtti tapasztalatom van erről és tudom, h akkor több mint kettő millió lett volna az ár a PB-nál. Ezek csak az alkatrészek árai voltak akkor!! Több tételből állt a cucc. Ahogy írtátok a hűtést át kellett volna alakítani. Már nem emléxem, h nagyobb vagy dupla ventillátorosra. A csomagtartóban valami burkolat csere a gombnak, és kellett volna egy kábelköteg csere is. Továbbá a gyári vonóhorog, meg a vezérlése, annak programozása, mert ha vontatmány van akkor a tolatáskor a hátsó szenzorok nem, vagy másként viselkednek, ezt a kijelző meg is jeleníti. Nem is lett volna baj ezzel, szerettem volna megrendelni, viszont a vezérlésének a programozását csak a márkaszerviz végezheti el, (szerelőm vállalta volna a beépítést) na itt léptem vissza, mert a visszahívásos az autó, érintett a dízel botrányban, nem akartam, h belenyúljanak. Volt még egy gusztustalan dolog ebben, h a horog takaró műanyagot kézzel kellett volna, minden nyitás előtt, és zárás után nekem le és feltenni. Ha már így van akkor teljesen mindegy, h a fedél mozgatásakor én teszem a helyére a levehető horgot. Így ezt az utat választottam, levehető BOSAL horog, ileszthető CAN elektronikus vezérlés. Igaz, h tolatáskor fügyül mint az állat, de lex@...rom, ezzel lehet élni, meg egy gombnyomás és kikapcsoltam. Így is közel 500eHUF volt a művelet, úgy, h az elektronikát én kötöttem be. A felszerelést egy karosszériás műhlyeben csinálták. Majd műszaki, szürke rendszám (csak kerékpár szállításra használom) oszt, azóta is minden faxa!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #215666 üzenetére
Ha van, használni kell!! Szerintem egy hasznos dolog, pontosabban nekem 1xűbb a kerékpárokat szállítani, mint tetőn. Ráadásul nagyon korrekt így a gyári takaró fedéllel, két patent tartja a helyén, ha nincs horog, nem is látszik semmi a seggén, csak szakavatott szemeknek tűnik fel. Én időnként egy olajos ronggyal kitörlöm a horog fogadó furatát, nem szokott szutykos lenni, mert ha nincs benne a horog, akkor egy nagyon passzentos betéttel le lehet zárni. A horog csap rászét is ápolgatom, így talán nem lesz gond.
#215667Qru:
Nekem elfogyott a bizodalmam a márkaszervizek irányába, és ez most teljesen mindegy, h melyikről beszélünk. Ha nincs kapcsolat, hülyére vesznek. Egyébként utána jutott eszembe, h le lehetett volna "szedni" a gyári szoftot, és ha úgy alakul azt vissza is tolják. Mint ahogy el is rakattam már.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz CoolBoy323 #215713 üzenetére
Ha a menü a párosításhoz létezik, csak nem tudsz semmilyen telefonnal kapcsolódni akkor szinte biztos, h régi a modul, annak cseréje oldja csak meg!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz CoolBoy323 #215726 üzenetére
Ha sehol sincs telefon opció, akkor nagy valószínűséggel nincs benne.
Joe
-
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #215904 üzenetére
Most írtál valamit, vagy pont semmit! Mit bírjon a horog?? Mivel érdemes bőségesen kalkulálni?
Na, szóval. Más a terhelése a horognak vontatáskor, és más kerékpárszállító használatával. Az utóbbi a függőleges terhelés. Ezzel kell tisztában lenni ha bringát szállítasz. Sőt, még azok elrendezése sem mindegy több kerékpár szállítás esetén! Ezt azért is érdemes észben tartani, mert csak a horog paraméterei között található, míg a vontathatóság adatai a forgalmiban is szerepel!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #215906 üzenetére
...gondoltam, írsz valami tapasztalati tényezőt is, vagy száraz adatokat.
Egyébként meg sajnos nem 1xű dolog a kerékpár szállítás horgos szállítón. Pontosabban több összetevős. A legfontosabb mint írtam a függőleges terhelés, de ezt valamiért nem divat feltüntetni sehol, pedig ebben az esetben ez az amivel operálni kell! Ezt kell(ene) összefésülni a szállító terhelhetőségével. Na, de aki ilyenre adja fejét, biztos felkészül belőle.Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Bocsánat!! 143 az a 243!!Közben írtam egy hosszabb észrevételt és arra figyeltem.
akkor ide be is teszem.Na, elkészült a CC nagy volumenű karosszéria javítása. Ígértem Nektek, írok a tapasztalatokról, íme:
Április ötödikén adtam le, két hétre vállalták a javítást, amit tartottak is, mert 18-án át is vehettem. Nem tudok érdemben az elvégzett munkáról nyilatkozni, mert az majd jó egy év múlva dől el, h milyen és mennyire tartós munkát végeztek. Első ránézésre rendben van a kasztni, a hibákat kijavították. Viszont nem kevés bosszúságot okoztak, szerintem túlzás nélkül, a trehány járulékos hibákkal. Ami több mint valószínű, h a kellő nem odafigyelés és a beleszarok hozzáállás hozadéka lett. Átvételkor kiálltam a parkoló autók közül, rögtön észrevettem, h a bal hátsó ajtón két tenyérnyi fehér folt volt látható. Azonnal kivert a víz! Elvitték, felpolírozták, a folt eltűnt. Itthon vettem észre, h minden oldalablakomon lakk nyomok-foltok vannak. Azok eltávolítása nitrohigítóval megtörtént. A jobb első ajtó burkolata nem volt a helyén, egy másik karosszériás rakta újra össze. A hétvégén mostam le először, nem akartam addig, úgy voltam vele, h „kössön” a lakk. Mosás után jött az újabb sokk. A vezető oldali ajtón is nagy terjedelmű kifehéredés volt látható. Lakk a jobb hátsó lámpán és alatta teljes terjedelemben. A hátsó osztott ablak elválasztó csík műanyag borításába látványosan belecsiszoltak. Az, h az ajtó falcokban lakk és festék ráfújás látható már el is engedtem. Azt, h tiszta retek volt a kocsi belseje és mindenhol paszta nyomok, azt is. A hétvégém azzal telt, h a „hibás” részeket políroztam javítottam. A nejemmel volt egy kevés vitám e miatt, mert Ő visszavitte volna, de nekem már nem volt kedvem hozzá. Azt is el kell, h mondjam, nagyon kedvesek voltak, mindezek mellett oly sokat nem ér. Azt meg tényleg csak remélni tudom, h az elvégzett karosszéria javítása tartós és csont nélküli. Ezek után kissé szkeptikus vagyok.Joe
-
-
simonjoe
őstag
válasz daniel2121 #216571 üzenetére
Négy ajtó díszlécei kürül, a két első sárvédő alján és a hátsó kerékjárati ív belső felein kezdett a rozsda megindulni. Ezeket javították, plusz az ajtók bekső oldalait is kezelték, viaszolták.
#216573rbalint88:
Teljesen igazad van, ha kérnek pénzt érte, én azt kifizetem, így a rám eső részt teljesítem. Akkor talán ezt nekik is kellene. Soha egy "mestertől" bármilyen szakterületen lévőtől nem kérdőjeleztem meg az árat, de az ellenszolgáltatás minőségét ezért joggal várnád el!
#216583TrollBalint:
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
válasz szabzoltan1 #216844 üzenetére
Mit értesz prémium modul alatt, miben más mint a másik, vagy mivel tud többet, amiért gondolkodsz a cserén??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz szabzoltan1 #216850 üzenetére
...a média felületen nem jelenik meg a bluetooth, nem tudsz pl. telefonról zenét hallgatni?
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen