Új hozzászólás Aktív témák

  • simonjoe

    őstag

    válasz bitpork #215664 üzenetére

    Uh!, ez a vonóhorgog meredek téma! Nekem vagy nyolc évvel ezelőtti tapasztalatom van erről és tudom, h akkor több mint kettő millió lett volna az ár a PB-nál. Ezek csak az alkatrészek árai voltak akkor!! Több tételből állt a cucc. Ahogy írtátok a hűtést át kellett volna alakítani. Már nem emléxem, h nagyobb vagy dupla ventillátorosra. A csomagtartóban valami burkolat csere a gombnak, és kellett volna egy kábelköteg csere is. Továbbá a gyári vonóhorog, meg a vezérlése, annak programozása, mert ha vontatmány van akkor a tolatáskor a hátsó szenzorok nem, vagy másként viselkednek, ezt a kijelző meg is jeleníti. Nem is lett volna baj ezzel, szerettem volna megrendelni, viszont a vezérlésének a programozását csak a márkaszerviz végezheti el, (szerelőm vállalta volna a beépítést) na itt léptem vissza, mert a visszahívásos az autó, érintett a dízel botrányban, nem akartam, h belenyúljanak. Volt még egy gusztustalan dolog ebben, h a horog takaró műanyagot kézzel kellett volna, minden nyitás előtt, és zárás után nekem le és feltenni. Ha már így van akkor teljesen mindegy, h a fedél mozgatásakor én teszem a helyére a levehető horgot. Így ezt az utat választottam, levehető BOSAL horog, ileszthető CAN elektronikus vezérlés. Igaz, h tolatáskor fügyül mint az állat, de lex@...rom, ezzel lehet élni, meg egy gombnyomás és kikapcsoltam. Így is közel 500eHUF volt a művelet, úgy, h az elektronikát én kötöttem be. A felszerelést egy karosszériás műhlyeben csinálták. Majd műszaki, szürke rendszám (csak kerékpár szállításra használom) oszt, azóta is minden faxa!! :K

    Joe

Új hozzászólás Aktív témák