-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #160674 üzenetére
Találtam neked videót:
[link]
A kódolás része itt nem érdekes, mert OBD11-el csinálta.
[link]
Itt egy másik videó is.
Érdekes, hogy az általuk használt kábelozáson csatlakozók is vannak, míg az általad linkelt kábelek, csak egy sima saruval vannak felszerelve a végén.
A kábel tuti olcsóbban legyártható, de ha nem magadnak akarod beszerelni, akkor érdemes lehet készen megvenni a kábelt és a leírással együtt a szaki kezébe adni.
(Bár a kész kábel és a leírás birtokában szerintem magad is meg tudnád csinálni )Annak idején keresgéltem én is ilyen lámpákat, de aztán rájöttem, hogy a varianthoz nincs (vagy csak én nem találtam).
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #160679 üzenetére
Jó múltkor találtam olyan videót, amivel a ledes hátsó lámpát úgy kódolták, hogy "animáltnak" hasson.
Úgy nézett ki, hogy először felvillant a belső, majd a külső lámpában az index, majd ugyanebben a sorrendben aludt el. Mindezt egy normál indexelés ideje alatt, hogy "mozgó" effektek látszódjon.
Ha gondolod megpróbálom előtúrni hétvégén. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok.
Feldobtam a téli kereket hétvégén, hidegen beállítottam a nyomást 2,3 barra.
Ennyit ír 2 személyre csomagokkal.
Ha viszek 5 embert, kevés csomaggal, utána fújjak?
Elég nagy az eltérés a nyomásértékek között, 5 emberre már előre 2,5 hátra 3,0 van írva.
100km-es útról van szó.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz macilaci78 #160780 üzenetére
Gondoltam arra is, hogy köztes értéket állítok be, pl. 2,4 elől, 2,5 hátul, aztán tényleg nem foglalkoznék vele.
Csak gondoltam előtte megkérdezlek benneteket, ki hogyan szokta. -
1stVikman
senior tag
válasz czappa #160800 üzenetére
Az csak az indítástól megtett időt jelenti. Bajuszkapcsoló alján lévő gombbal lép át a hosszútávú (2-es) memóriába.
A kapcsoló végén lévő gombokkal tudsz léptetni a megtett km, eltelt idő, átlagfogyasztás stb. között. Az 1-el jelölt a rövidtávú (2 óra után nullázódik), 2-vel jelölt a hosszútávú memória. -
1stVikman
senior tag
Végül elől +1 hátul +2 tizeddel nagyobb (2 személyre ajánlott értékek) nyomás lett beállítva hidegen.
Azt vettem észre, hogy kb.1-1,5 tizeddel nő a nyomás, ha "felmelegedett" a gumi.
Így a 2 személyre ajánlott 2,3 bar helyett "meleg" gumikkal elől ~2,5 hátul ~2,6 bart mértem.
Ez szerintem vállalható kompromisszum.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mauzes #160889 üzenetére
A Start-stoppot én konkrétan indítás után rögtön kikapcsolom, amíg nem üzemmeleg a motor.
Csak olyankor hagyom, hogy leállítsa a motort, ha sejthető, hogy "hosszabb" ideig állok. A kocsi sajnos nem tudja, hogy dugóban araszolok-e vagy sorompónál/pirosnál állok tovább, vagy csak elengedtem egy gyalogost. Így vagy marad kikapcsolva, vagy felülbírálom kvázi állandó gombnyomogatással. -
-
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
válasz Kronk #160942 üzenetére
Na megtaláltam, itt az automatikus kapcsolás kódolása:
[kép]
Itt csak egy értéket állítasz át kéziről automatára, nem szabadna gondot okoznia egy esetleges garanciális ügyintézésnél.
Pláne, hogy ha nem mondod, eszükbe nem jutna ilyeneket keresgélni.
De a helyedben felírnám az ilyen módosításokat, és szervizlátogatás előtt visszaállítanám az alapértelmezett értékeket. -
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #161001 üzenetére
Ehh.
Szétszedni az ajtópanelt biztosan nem fogom.
Hideg is van már ilyen munkához, meg elég nagy szívás tud lenni.Na meg ma szereltem össze a Fabiaban a bal első ajtót, egyelőre elég volt. Még a hét közepén megjött az ablakemelőhöz a javítószett.
1,5~2 óra ment rá, míg minden visszakerült a helyére. A drótok kicsit megszívattak, sehogy sem akart rendesen összeállni, pedig videón milyen egyszerű volt: Video
Persze közben az eső is eleredt, de végül csak kész lett.szerk.:
De ha van leírásod hozzá, hogy mit-hova kell bedugni, és mit kell engedélyezni vcds-ben, akkor bedobhatod ide. Hátha egyszer kedvet kapok hozzá.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #161005 üzenetére
Király!
Kár, hogy varianthoz nincs.Doki16
Köszi.
Közben keresgéltem kicsit, és nekem sajnos nem ilyen egyszerű.
Az ajtóban lévő ledes hangulatfény foglalja az egyik pin-t, emiatt arra a kábelra kell kötni az új kábel pozitív felét. Kicsit kókánynak érzem, egyelőre pihentetem. -
1stVikman
senior tag
válasz PeTeR_33 #161526 üzenetére
Én megvenném, ha nem városban fogod használni.
Szerintem megbízható motor, és a teljesítménye kell is ekkora bódé mozgatásához.
Nekem Golfban van ez a motor, CRBC kóddal, jól megy vele, normálisan fogyaszt.
Persze idővel előjönnek majd a hibák, mint a magasnyomású pumpa, egr-szelep, dpf, kettős tömegű lendkerék, de odafigyelve ezek inkább 200ezer km felett lesznek aktuálisak. -
1stVikman
senior tag
-
-
1stVikman
senior tag
válasz csababarca #161628 üzenetére
Én meg olyan fórumtársat keresnék, akinek Golf MK7 van a birtokában, és van neki az ajtó alján kilépőfény.
Egyáltalán létezik-e ilyen verzió, vagy csak tükörbe építve volt elérhető? -
1stVikman
senior tag
válasz K Norbi #161638 üzenetére
Igen, prizma van sajnos.
Lábtér világítás van, meg az ajtóban hangulatfény, de alul csak prizma.
Állítható az erősség is.
Mondjuk a belső világítás úgy van megoldva, hogy kivilágít valamelyest.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #162085 üzenetére
Hali.
Olvastam a visszajelzést, csak nem volt időm reagálni. A héten kicsit sok volt a meló.
Szóval a fényerő értéke nem annyira fontos, emiatt elvileg nem fog hibát dobni. Még lejjebb is veheted, ha túl erősnek érzed. A lényeg az volt, hogy megmutasd a fedkompnak, hogy már nem izzó, hanem led van benne. Ez is csak akkor lényeges, ha nem "can bus error free" stb ledet raksz be, így tudni fogja, hogy nem az izzó égett ki, hanem led van bent.
A VCDS magyarítását egy erdélyi csóka csinálja, vegyes sikerekkel, emiatt érdemesebb az angolt használni.
Nem muszáj törölni, simán mellé telepítheted az angolt is, külön parancsikonja lesz.
Az angol a Ross-tech/VCDS mappába telepíti magát, a "magyar" meg valami VCDS HGJ-be, így olyan, mintha két egymástól tök független program lenne fent. -
1stVikman
senior tag
válasz focvis #162185 üzenetére
Index ledesítésen nem gondolkoztam, szerintem elég jól látható.
Mondjuk én még beállítottam, hogy ha csak a DRL világít, akkor halványodjon el irányjelzéskor. Így meg aztán pláne észrevehető.
Így néz ki kb. -youtube(#162208) .: Kristian:.
Szép verda. Majd fényképezd körbe kívül-belül, de alaposan, minden apró részletre kiterjedően. Itt szeretjük ám csorgatni a nyálunkat ilyenekre.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kés topik
- Elite: Dangerous
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Kupon kunyeráló
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen