-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz
focvis #120561 üzenetére
Úgy látom rendet kell itt tenni.
G3:
-GTD 75lovas dízel. 4lyukas kerékagy
-GT Tdi 90 / 110ló 4lyukas kerékagy, elől 256mm fék hátul 226mm,
-GTI Tdi 110ló 5lyukas kerékagy 280mm elől hátul 226mm
(az összes többi dolog megegyezik ülések stb. kivéve az edition kiadás, mert abba nagy recaro ülés van)G4:
GTI Tdi 110ló adagolós
GTI Tdi 150ló pd
GT ebből nincs csak G5-től hozták vissza. Angliában stb. lehet, hogy van de az nem ez a földrész.És igen G4-nél csak jubi GTI néz ki máshogy, de az is csak optika.
Szomszéd 1.8T GTI-je ugyanaz, mint az én NEM GTI 2.3 V5-m. Mindkettő 2003 évjárat.
Minden ugyanaz futómű stb. Annyi, hogy nekem nagyobb fék van(312-256mm), mert az övé csak 150lovas(288-233mm). Ja és a GTI-ben benne van azaz ocsmány fautánzat, nekem meg nincs hálistennek.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
tresh #120567 üzenetére
Nem véletlenül mondogattam, hogy a G3 1.6 GT jó auto.
GTI futómű van alatta, kicsit kisebb fékkel. 90e km-t beletekertem itthoni utakon, az égvilágon semmit se kellett cserélni.(Aztán nyilván nem újkorától volt nálam)
Egyébként G5 ben is van 1.6 GT, ugyanazzal a 8 szelepes motorral, mint a G3-G4 be volt, csak az EU norma miatt kicsit átvariálták.Audiban az S-line ba is majdnem olyan ülés mint az S-be van, futómű azt nemtudom ugyanaz vagy sem(inkább utóbbi), de az biztos az S-line gyárilag ültetett 2cm-el.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
tresh #120569 üzenetére
Volt belőle.
[audi_a4_avant_1.9_pd_tdi_business_s-line_plusz]
(#120571) tresh Pedig van fent s-line-ként vagy 10db
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
zsoleszkai #120614 üzenetére
Hátul 160mm? Vagy elírtad vagy nagyon nem stimmel valami az autóval.
Elől is soknak tűnik az 50mm, ugyanis a GTI 20mm-el alacsonyabb mint az alap G4.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
[BBS_RC__5x100_18_collos_alufelni_elado] Tegnap majdnem indultam is érte, de egy kis kutakodás után megtaláltam, hogy ez 9,9kg/db, gondolom más ötvözet...Mondjuk kell foglalkozni vele kicsit, de akkor is megáll 100ba.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Érdekesmód itt ([bbs-rims-wheel-weight]) nem is szerepel ez a 18x7,5J méret.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
mmdms #120829 üzenetére
Kb. 8e ft egy ablakmechanika. Otthon is ki lehetne cserélni, de ha feltetted a kérdést akkor inkább vidd el valahova. 5-7e ért kicserélik. Aztán húzogasd kevesebbet az ablakot tovább tart.
(#120831) mmdms Bocs, de te hol szervizeltetsz, ezeket: lemförder/sachs textar/ate párosítással felében meg lehet úszni. Munkadíj legyen 40-50e cakkpakk.
5 defekt... Lehet az utat is kénye figyelni, hol jársz.
Nekem ~300e levezetett km alatt egy sem volt.
Most nyilván ezekből jönnek ez az auto szar történetek.
Nekem is volt B5 passatom, 18évesen adtam el, 1x kellett bal hátsó zárat cserélni aztán jónapot.
Gondolom megvettél egy elhanyagolt sz*rt. Ennyi a történet.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
focvis #120900 üzenetére
Ellenben nem tartanak senkinek pisztolyt a fejéhez, hogy meg kell venni.
(#120899) mmdms Az eddig, oké csak az nem, hogy teliárban lerántott. A lemförder szettet meg tudod venni ismerettség nélkül: [161e-ért]
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #120910 üzenetére
Majd akkor lesz elavult, ha be lesz tiltva szmogriadó idején.
A forma nálam másodlagos, a lényeg a patika állapot.
Szerintem nagyobb dicsőség 15-20 eves patika állapotú autóval járkálni mint egy 3-5évessel.
A nekem szükséges extrák benne vannak. Innentől kezdve minek új? Mert az csak akkor éri meg pénzben is, ha legalább 15év/300e km-ig megvan. Addig meg már én sem ülök egy autóban.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #120922 üzenetére
Miért lenne baj?
Faternak a B7 Passat az teljesen fullos.
Elektromos rolók, adaptív futómű. R-line bőrülés(hátul is fűthető). (Nem kényelmesebb mint az enyém)
A futóműn se érezni, hogy hű de jokkal lenne a G4-hoz képest. Meg a sok szir szar elektomos cucc ami benne van, nem hat meg.
Egyedül a dynaudio hangcucc ami kéne, mert amit beraktam az enyémbe utólag sem szól így.
Igaz nem is került csak 150e-be cakkpakk.Amin pl. tényleg sokkal jobban érezni, hogy más kategória, az pl. egy lexus ls450.
Havernak van.
Na az már ég is föld. Abban nem hallani az elektromos ablak motorjának vinnyogását stb.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #120943 üzenetére
Van aki szokott ebédelni is...Mobilon nem nyomatok netet, mert nem nézem azt a kis kijelzőt.
Ha már itt tartunk otthonról se nagyon írogatok az esetek 98%-ban, mert van jobb dolgom is mint gép előtt tespedni.Pork: Gondolom lesz még ilyen esemény...
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #120966 üzenetére
Már leírtam párszor, arra hogy otthagyjak egy 170lovas dízelt, bőven megfelel...
Vagy egy 2.0 TFSI- t is 80-100ig, mert nem forog el a kerék 1be sem pont.
Pályán meg tökmind1, mert kizárólag 120 tempomattal megyek ha nem sietek. Ha igen 140-el.Egész hétvégés rokonlátogatás miatt...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
roti86 #120968 üzenetére
Ha cégesként használt, akkor csak fél siker a rendszeresen karbantartott része.
Ki(k) vezették, utána kell járni.
Hidegen általában kinyomják a céges autók szemét. Itt is ez a helyzet, mert még én is jobban nyomom mint kéne néha, de a 3év/120e km alatt még úgysem lesz bajuk.(itt ennyi idő/km után van csere)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
mmdms #121073 üzenetére
Szerintem 280-as tárcsa van rajta, de nem hinném. hogy nagy feladat lemérni...
(#121077) Qru Itt pesten, nekem munkatársam apósa cserélt. Először 5e-ért utána már 4e-ért.
Csak akkor cserélek itt ha nem járok otthon mikor esedékes a csere. Otthon 2e-ért cseréli egy VW fanatikus hozzáértő (Maszekba)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Ha esetleg szilenteket kell cserélni, vagy valamilyen futóműprobléma van, akkor Érden ajánlom az autógumi arzenált. Nem drágák, nemrég cseréltettem futóműbe oldalanként 5 alkatrészt. Vittem a cuccot, minden lemförder persze. Futóműállítással 20e volt. Nem vészes szerintem.
Nem vagyok a pénzem ellensége, ha lehet egyébként többnyire otthon csináltatom a dolgokat (Vagy én cserélem amit tudok haverral, legutóbb a féket pl.)
Itt a legtöbb helyen 2-3x-os pénzen csak szarabb munkát végeznek.Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz
tresh #121110 üzenetére
Otthoni szerelőm javaslatára igen azt vettem.
Kicsit jobban dobol, de már hozzászoktam.
Összességében jobb így.(#121102) molnarpeter Én is vettem tőle, igaz csak 1 műanyag darabot, azt a tároló rekeszt középre, mert a gyári rádiót+külön 1 DIN-es cd lejátszót a legelső alkalommal kihajítottam.( Na jó eladtam, egész korrekt áron 15e-ért vitték el a 2-t, persze új állapotban voltak)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
bitpork #121130 üzenetére
" erőelnyelés hiányában "
Azért ez nem egy powerflex műanyag szilent, nem kell annyira drasztikusan venni ezt a témát.
Ugyanolyan gumiból van az egyik pár, csak tömör.Egyébként a szerelőm azért ajánlotta ezt a TT-t, mert kigyorsításkor nem terpeszt szét ezzel a kerék.
Tényleg stabilabban van az úton, egy teligázas gyorsításnál 1-es be vagy akár 2-be.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
bitpork #121132 üzenetére
Amennyit én járok a belvárosban, nem hinném, hogy probléma lesz ebből.
Ha járok is mindig csak ugyanarra. Pl. M3 bevezető utána 1-es villamos vonala Rákóczi hídon át.
Sineken max. 40el megyek át, de akkor is felezővonalon, mert ott nincs megsüllyedve.
Legtöbben átrongyolnak a megsüllyedt részen 60-70-el, de az ő dolguk pont lesz*rom. Ezen a szakaszon csak az aknafedőket kell kerülgetni.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
focvis #121451 üzenetére
Azért nem árt megpróbálni egy teli tank 100ast bele.
98-at nemtudom hol tankoltál, de az agip 98 egy kalap kaka.
Madaras tescoét nemtudom. Máshol meg nincs tudtommal.
Egyébként sokat kajál szerintem, vagy sokat nyomod.
Tégy mondjuk az új OMV 100-assal próbát, szerintem meg fogsz lepődni...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
focvis #121459 üzenetére
Még 1.6 szívó-ba is toltam ritkán(akkor is mikor majd 500ft votl abból egy lityó
), de alapbenzint abba sem tettem soha.
Most egyébként sem olyan drága a benya, tegnap 375/l volt az OMV 100.(#121460) brumi1024
Ott ha jól tudom 91es a legjobb benzin, nem hinném, hogy le is adja azt a teljesítményt...
Szerintem, ennél a gti-nél is érezni lehetne a 100astól, hogy jobban megy picit.
Nekem pl. simán érezni sima 95 és 100közötti különbséget.(#121463) bitpork
Az is, de én sosem megyek munkába 10km-nél többet egy nap.(Kevesebbet sem, mert akkor hamar odaérek, így is 15perc) Fél óránál többet meg nem vagyok hajlnadó utazni munkába bármi van.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz
bitpork #121463 üzenetére
A lényeg az lett volna, hogy úgy kell belőni a meló lakhely távolságot, hogy ne legyen távol, se túl közel(motor korrekt bemelegedése miatt).
Mivel ez teszi ki a km-ek nagy részét. Ezen felül ide-oda, én kb. havi 500-600km-t teszek bele.
Nagyjából most 12-14e km-t megyek évente.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag