-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #145500 üzenetére
Mert jobban belevág a hóba, csak és kizárólag a hó miatt. Aszfalton próbálj padlóféket egy 195-65 R15 és egy 245-35 R18 között, ABS nélkül. A keskennyel elcsúszol a pitsába, míg a széles tapadni fog.
Gondolj bele, ha a keskenyebb tapadna jobban, minden versenyző virsli gumin járna...
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz F_Zolee #146363 üzenetére
Nem néztem, mert onnan macera. Vicc, hogy be kell oda menni és nincs kiszállítás.
Inkább keresek akkor bontottat. Viszont akkor is furcsa, hogy nincs utángyártott.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
maximilian4
addikt
válasz F_Zolee #146584 üzenetére
Mostanában olyan 7 liter vegyes. De úgy hogy nem vezetek túl takarékosan. Hosszú autópályás úton simán kihozható 6 liter körüli érték, ha türelmes vagy és mondjuk 110-nél 6.-ban benyomod a tempomatot. De én kifejezettem szeretem ezt a motort. Rajtad múlik mit produkál. Meg kifejezetten én is a BKD motorkódost vettem és eddig még pont a motorral nem volt semmi baj (kopp kopp).
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
grizlisandor
addikt
válasz F_Zolee #147092 üzenetére
Itt a környéken nincs, szombaton néztem volna egyet Debrecenben, ha már ott vagyok a Golf miatt, de a kereskedésnek nem számít a nyitvatartási idő.
(#147093) focvis:
Köszi, találtam is. Ezeknél mire kell figyelni? Valami kizáró okra gondolok az állapotfelmérés előtt.Touranból 140 LE-s van(katt) vele mi a helyzet?
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #148627 üzenetére
A Toledo 900-ért lett az enyém. (+átírás).
Audit 1.6B 800ért adtam el ismerősnek. (tudom, kövezzetek meg).zzz03: Még bejáratós.
aero.: Én elkezdtem gondolkodni hogy mi baja lehet . Pár ezer ft.-os hiba, most költött a Turbóra x ezret, 400ezres felni van rajta kb stb... nekem ez fura volt, azt mondta telefonba széria hiba. Szerintem továbbra is a Turbónál kellene keresni a hibát, vagy valamelyik jeladónál, esetleg gyújtásnál.
BUZZLGHTYR:
Az alap 125le turbó nélkül Aztán 1.8 T 150le, majd később 163le, de van belőle 190LE-is. Én legalább is így tudom.
12literes fogyasztása tuti van városban, ha csak néha néha lépsz rá akkor is.
Bezzeg az eladó nekem vegyesbe 6-7liter mondott városda 7-8at. -
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #148639 üzenetére
Nincs fent a hirdetés, anno belinkeltem , magyarországi újonnan, vezetett szervízkönyvvel, márkaszervízben, onnantól kezdve, meg kekkh-nél lekövettem a km-t.2004.7 havi, fix 175ezer km. 1050000ft ról indult, 900 lett a vége, téli nyári gumi szettel. (egr műszerfalon hibát jelzett ki (hibakódolvasás megvolt). De kaptam hozzá ÚJ EGR szelepet (30ezer volt). Ezen kívül annyi hibája van hogy bent kopottak a kapcsolók (klíma, rádió), valamint légzsák szenzor világít, valószínű mert a szőnyeg alatt volt egy kis beázás. Törés az első lökös és a sárvédőnél volt. (semmi komoly, de újra lett fényezve márkaszervízben szakszerűen).Karosszéria rozsdamentes. Magyarországi első tulajdonostól, premium plus kategória. Már 2éve vadászom olyan autóra ami 1.9 tdi 110le és ilyen feltételekkel van. Legyen az Passat, A6, A4,Toledo, Octavia, (golf, ibiza, leon, a3 nem érdekelt).
Remélem nem lesz olcsó húsnak híg a leve történet.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #148720 üzenetére
Ma megyek a papírokért és hivatalosan ki tudom próbálni
Egy valamit nem vettem észre, a szervónak van hangja párat tekerek jobbra balra és hallatszódik.(ott nem hallottam). Végállásokban is hallható:/
Kartergáz is van , bár nem tudom mi számít normáilsnak.
1.6b audinál szó szerint 0 kartergáz volt 213ezer km-nél.
Továbbá a beázást kell megszüntetnem vagy vizesedést.Mert full pára az egész autó belülről, anyós ülés és a háta mögött a lábtér vizes.
Na meg persze a légzsák visszajelző villog.Gondolom a vizesedés miatt. -
grizlisandor
addikt
válasz F_Zolee #149737 üzenetére
AutoCarmától(Debrecen) veszem az autót, akkor már adott szerintem, hogy eddig is ők csinálták, akkor megcsináltatva csinálják meg.
Többieknek, köszi, hétfőn kell leadnom a listát. Jön a lista(szóljatok, ha kimarad valami):
Motor- és fékolajcsere, szűrőkkel(pollen, levegő, üzemanyag) után gyártottal.
Vezérlés+vízpumpacsere. Csak a gyári?
Hűtőfolyadékcsere.Klímával mi legyen? Töltet vagy elég a tisztítás?
Váltóolajcserét kérdeztem, azt mondták, hogy az örök élet, kérjem ennek a cseréjét is?
Nézzenek rá a fékek állapotára is.
Tudom megbeszéltük, hogy előbb legyen autó, majd utána foglalkozunk a fél év műszakival, de mi lenne, ha friss műszakival kérném? Azzal se lenne gondom.Szerk.: Még jó hogy nem 2M vettem autót, mert ugye ezeket arra is kellene költeni és 250k körül vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #149831 üzenetére
Ilyenkor gondolkodom el, milyen jó választás volt a régi adagolós TDI.
Mágus2: Felhívtam múltkor őket, ha a cikkszám megegyezik és több féle van akkor az a beszállító jelölése, más más beszállítóktól vannak, de ugyan az.
Viszont tegnap generátor szabadonfutóval kapcsolatban hívtam fel őket, mondták mind ugyan az, de gyári cikkszámra keresve a 16ezres szabadonfutót dobta neki ki, pedig ugyan az mint a 12ezres.
Itt már fogtam a fejem, rákérdeztem, hogy van, erre csak annyi volt a válasz, hogy lehet az is jó, de gyári cikkszám alapján a 16ezrest dobta ki.
Nem nyugtatott meg.Úgy döntöttem amúgy mindenből SKF-et rendelek, gyári cikkszám alapján. 103ezerbe fog megállni, vezérműszíjkészlet, hepu pumpa, hosszbordásszíj komplett készlet, generátor szabadonfutóval.
Más:
Néztem ezt az ELM hibakódolvasót, ez nem tud légzsákot olvasni törölni.
Szerintetek ez?
[link]Vagy spóroljak erre?
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz F_Zolee #150640 üzenetére
Én is véletlen találtam rá. De ha jól tudom, akkor a vw turan is ilyennel jött ki.
Mágus2: Német prémium? Ne viccelődjünk, a passat mikor volt prémium? A6, A8 a prémium, az A4 is csak prémiumabb, mint a passat, de az sem az igazi.
Ezt pár csoportba beírhatnád még. Sokan már a vw/audi jel miatt prémiumnak éreznek egy golf, a3 autót is. Nem, hogy egy passat/a4.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #151457 üzenetére
Nekem is így indul a Leon ...csak nem teker ilyen sokat !
Már gondoltam rá hogy akkucsere lesz, amit néztem 60Ah / 500EN
Méretben ez az ami belefér, de az nem baj hogy 15mm -el alacsonyabb ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #151476 üzenetére
Nekem ugyan ilyen tépőzáras szöget
Csak ugye kérdés hogy a 241mm akkura rá tudom húzni ?
(#151477) simonjoe
Ugyan már ...
Pollen : MANN 4225 Ft, Levegő : MANN 3515Ft, Olaj MANN :1612 Gyári 2156 !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #151482 üzenetére
Őszintén ... azt sem tudom most mi van benne
Annyira le van burkolva hogy nem nyúltam még hozzá, majd lemérem mérőszalaggal az is lehet hogy most is valami 241mm akku van benne !
Tépőzáras, az is lehet hogy mindegyik mérettek kompatibilis !
(#151479) Morris
De neked Golf 4 volt ... gondolom Leon Stella kicsit spóroltak !
Nagyon drága akkut nem akarok, Electric Power 60Ah / EN500 -t néztem ki !
Ehhez a kis motorhoz ilyen nagy akku a gyári ? durva !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #151855 üzenetére
Van "3000 Formula I" es "3000 X1", valamint "3000 XE1". Szerintem nem felcserelhetoek.
Formula I:
Mobil Super 3000 Formula I 5W-40 meets or exceeds the requirements of:
API SM/SL/SJMobil Super Formula I 5W-40 is recommended by ExxonMobil for use in applications requiring:
FIAT 9.55535-N2
API CFX1
Mobil Super 3000 X1 meets or exceeds the requirements of: 5W-40
ACEA A3/B3, A3/B4 X
API SN/SM X
AAE (STO 003) Group B6 XMobil Super 3000 X1 has the following builder approvals: 5W-40
MB-Approval 229.3 X
VW 502 00/505 00 X
BMW Longlife-01 X
Porsche A40 X
Peugeot/Citroën Automobiles B71 2296 X
Renault RN0710 / RN0700 X
AVTOVAZ (LADA cars) XMobil Super 3000 X1 is recommended by ExxonMobil for use in applications requiring: 5W-40
API CF X
Opel GM-LL-B-025 XXE1:
Mobil Super 3000 XE1 5W-40 meets or exceeds the requirements of::
ACEA C3
API SMMobil Super 3000 XE1 5W-40 has the following builder approvals :
Volkswagen (Gasoline / Diesel) 505 00 / 505 01
Porsche A40
BMW Longlife 04Mobil Super 3000 XE1 5W-40 is recommended by ExxonMobil for use in applications requiring:
API CF[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest