-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Lacess #144456 üzenetére
Köszi!! Ez lesz az amit küldtél, a 14-es alkatrész, igaz van belőle 3 a képen de ez már nagy segítség!!
2008-as a Paszuly, bár nemtom mi a PR kód . Zsámbékon lakom, aki jön érte hamarabb elviszi, nem akarom rakosgatni, takargatni.(#144455) molnarpeter Peti, nem vaok a fényképes listában, lusta disznó vagyok, nem csináltam 40 HD képet még, de igyexem.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz L1ZRRR #144863 üzenetére
Az aggályod értem, és én sem vagyok híve az általad leírt megállapításnak, de az izzítógyertyát szerintem csak akkor cserélik ha kipurcant és ennek egzakt jelei vannak, de majd lassan ébrednek a hozzáértő szakik és leírják ők a tutit. ...vagy Te nem az izzítógyertyáról kérdeztél???
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz SeniorTilla #144869 üzenetére
...azt gondolom félre értesz, nem megkérdőjelezni akartam, csak nem tudtam az okát. Én nem, majd a szerelőm tudja.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz diablo1984 #145112 üzenetére
..én is kib@.....sztam a kukába.
Alakul ez!
"..... amint áthalad az áram az e-töltőponton, jogi értelemben villamosenergia-termékből üzemanyagtermékké változik. "
Nem lesz itt ingyen vagy olcsó "tankolás"![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
hahóóóó!! Én 1könnyen befolyásolható faxi vaok, akkor a hűtőbe csapvíz, vagy desztvíz?
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
...van olyan 5W40 ami tudja a VW 507 00-t, és főleg Mobil1???
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #145335 üzenetére
Erősen érdekelne, h a két gyártó "terméke" miben különbözhet. Hova tovább miben más az egyik DPF-je a másikétól. Korszerű olajokkal nem nagyon lehetne melléfogni, főleg ha egyforma rendszerben használná az ember, a különbség csak a kocsin lévő embléma. Sőt!, itt többen írtátok, h a 30-as olaj helyett jobb lenne az 5W40-es.
Joe
-
simonjoe
őstag
Húúú gyerekek!!
Én ma úgy beszoptam a CC-s paszúllyal, h majdnem Mági-féle javítást alkalmaztam. Nem sok tartott vissza attól, h felgyújtsam az egész kócerájt.
Történt ugyanis, h a csomagtartó ajtajába beépített hátsó lámpákból az izzókat meg szerettem volna nézni, szeretnék cserélni, a piacon megjelent a Philips-nek egy elég jó prémiumkategóriás családja, és ezt szeretném majd beépíteni. Ma csak a felmérés stádiumában és magamon kívül voltam így már utólag az ötlettől, pontosabban az ezzel járt szívással. No, kibontottam a kárpiton lévő kis nyílást, benyúlva próbáltam kiszedni az izzókat tartó készséget, Hát nem jött, ellenben szépen bepotyogtak az izzók. Körülményesen, de sikerült kihalásznom őket, majd találtam három fényes csavart amit kicsavartam, hát kár volt, mert mindenféle távtartókkal együtt estek le, majd esett ki a lámpatest is. A visszaszerelésről engedelmetekkel nem írok, mert még mindig dohogok.
Szóval ott rohadjon meg a hátsó lámpa!! Ha kiég az izzó, majd ragasztok rá egy LED-es elemes szart, mert, hogy én többet nem nyúlok hozzá az is tuti!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz vendingo #145590 üzenetére
A polaritásra kell figyelned a behelyezésnél. Viszont a műszakin szólnak a LED-es helyzetjelző miatt, arra számíts. Én is elkezdtem átdobálni a wolfram szálas izzókat, de inkább lemondok róluk, elég sok a baj velük. pl. ha kikapcsolom a belső tükör automata sötétedését, felkapcsolódnak a kabin lámpák. Pedig márkás Philips van benne. Egyedül a nappali fényt hagyom LED-esre, a többi kap csúcskategóriás Philips izzókat, mondjuk az is egy kisebb vagyon de legalább nem kell xarakodni.
(#145596) Mágus2 :
sajnos az árban igazad van, megrendeltem a gyárit mert az enyém meg elkezdett könnyezni, javaslatod alapján nem éri meg "javítgatni" így csere a jövő hét elején, nagyon kíváncsi vaok mennyire trutyis a régi.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz vendingo #145603 üzenetére
Sajnos ennyi, nekem 17k körül van a komplett szett, majd apródonként cserélgetek. Bár tegnap a hátsó lámpával brutálisat szoptam, ami erősen elgondolkodtat az ismételt kioperálásán. Ha fővárosi vagy környékbeli vagy segíthetek majd a vizsgáztatásban.
(#145605) Mágus2: ....kíváncsi vagyok, h milyen lesz az EGR, mert amikor megrendeltem, nem tudták megmondani, h ki a gyártó, csak a cikkszámát. Hétfőn jön a vezérlésszettel együtt.
Joe
-
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt mindenkinek!!
Nem lett ez olyan rossz:
https://www.youtube.com/watch?v=W-SmxZ2a6gkJoe
-
simonjoe
őstag
válasz morfondőr #146269 üzenetére
..sajnos igen. Írtam már erről. A nejem sokáig helyettes volt egy frekventált helyen lévő töltőállomáson. Érződik a mindenből pénzt csinálni, vásárlókat ahol lehet átb@....ni, főleg a külföldieket, effektus. Nem mindenhol teszik bele a kellő mennyiségű adalékot az üzemanyagba, ennek ellenőrzése a felettes "szervektől" többnyire meg sem valósul, mert megkapják a borítékot és már el is felejtették, h miért mentek oda. Szívesen írok erről neked privátban, ha érdekel.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz grizlisandor #146288 üzenetére
..a manuális klímánál a venti sebességével tudod a kívánt hőfokot elérned, a digit annyival más, h ott hőfokot tudsz már állítani, sőt van aut állása is, ahol a belső hőmérséklet alapján szabályozza a venti sebességét. Utóbbit még lehet finomítani, van kétzónás, négyzónás, a hőmérséklet tartományt 0,5 tizedenként, vagy akár tizedenként is lehet szabályozni.
Abban meg nem vagyok biztos, h a 2008-as BMM-es motor nem hatszoges
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz harcikoca #146300 üzenetére
....egyszerű a történeted, egyenletes fékezés nélküli haladás után megállsz és megnézed, h melegszik-e a felnid, ha igen akkor valóban fog. A féktárcsát meg vagy kitapintod, h mekkora már a pereme, mekkorát kopott, ha ezt nem tudod eldönteni akkor mérni kell, általában a gyártók 1,5mm-es kopást "engednek" gyakorlatban ez 0,75 oldalanként, 1xű subelerrel mérheted.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz grizlisandor #146308 üzenetére
..ezt ma intézné vasárnap?? Mert akkor kötve hiszem, h van okmányos iroda. De a kereskedők előnyt élveznek az irodákban, sokszor tesznek "nyomatékot" a papírhalmaz közepébe. Nem egyszer láttam már, h sorszám nélkül mennek be előre.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz CharlieDrop #146377 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, nagyon brutál tud lenni. 1x após beleszerelmesedett egy 20 éves szamarába ami 8 évet állt! Alig volt benne 10k. Az olajcserénél mindenhol jött ki belőle az olaj, a benne lévő darabokban, mint az alvadt vér úgy esett ki belőle, az ablakmosó cső szétroppant mint a ropi. A kapcsolók nem akartak működni. Szóval használhatatlan vót a verda. Így lett a szerelemből csalódás.
Joe
-
simonjoe
őstag
Na, akkor faxa!! Nem hagytam, h rábeszéljenek tavaly a Rocket akkura, pedig azóta egyre több és több pozitív infót kapok róla, így én is vettem egy Exide Premium-ot. Bár sokat megyünk hosszútávon, nagyon nem esne jól, ha a legváratlanabb helyzetben hagyna cserbe. Most valami Mixtech akkut ajánlgatnak nagyon, hasonló árfekvésben mint az Exide.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz ACAB95 #146629 üzenetére
.....neked milyen EGR kell, én most cseréltem, az enyém csak "könnyezett" és belül nem néz ki nagyon csúnyán (szerelő elmondása szerint), ha jó a CBAB motoroshoz, szívesen neked adom.
(#146628) Geli.: azt leírod, honnan vetted? Csak azért, h ne szaladjunk mi sem alá.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
...nektek sem megy a privát levelezés????
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen