-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #125348 üzenetére
Főként 4-es golfról volt szó, abban a comfortlineban még gumikormány van műanyag váltógombbal, és kézifékkarral, és nekem sz*r semmit se tartó plüss üléssel.
Mostaniaknál már jobban lehet variálni nyilván, és több az extra is, de az alap R=GTI ülésről most sem mondanék le, ami megtalálható a highline felszereltségben is, a comfortban viszont soha. Az meg más tészta, hogy azt választ az ember már bele amit akar, csak győzze kivárni a legyártást.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125350 üzenetére
Elcsúszott a kimásolás. Az 1-el lentebbihez szólt volna.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Sz.Riki88 #125354 üzenetére
"mentem nemrég egy E36 323i-vel, 170ló és legalább 6 henger, hát a rosszullét kerülgetett hogy sehol nem megy rendesen"
Mert nem tudja akié volt, hogy a 25 szívósorával ugyanúgy 192 ló lesz.
"abba már nem megyek bele hogy a füst mentes 200le\440nm-es 1600kg-os 1.9pd-m annyit ad bármilyen helyzetben ezeknek a 170 lovas szívóknak, hogy nem tudják milyen rendezvényen vannak"
Ha 1600kg, és nyilván nem DSG akkor nem is tudom hogyan. Kb. ugyanúgy mehet, esetleg hajszállal jobban. Tehát a rendezvény táma kicsit sántít.
Azt a füstmentességet meg hagyjuk, még gyári állapotban is jön belőle ki füst, mert ezekbe még nincs részecske szűrő.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #125363 üzenetére
Miért lusta a DSG? Stabil 2-3 tizeddel jobb a gyorsulás mint manuállal.
Gyári benzinről beszéltem, nekem nem kell a tuning, és a ma reggeli 5fokban sem volt semmi füst üzemhőn.
Hidegen meg nem tudom, sosem pörgetem 2200-as fordulat felé, addig is max. 1/3gázzal.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #125393 üzenetére
"annyi két váltáson hozok neked kb a kézi váltossal"
Ezt hogy? Gyorsabban vált a DSG mint te.
Értem az ábrát, egy autó ne kormoljon sehogy, és a tuningot pont lesz*rom!
Gyárilag menjen turbo nélkül jól.(#125399) Sz.Riki88
Nem tudom hol láttad, hogy azt írtam elmegy....
Csak annyival nem megy jobban, hogy a rendezvényt emlegesd, ráadásul szétkormolva mindent.
Dízel 3-as nem kormol. OKÉ.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Sz.Riki88 #125403 üzenetére
golf 3 TDI Ez már nálam füstokádó kategória.
(#125405) VR6-Fan 8ms
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Sz.Riki88 #125410 üzenetére
99%-ra biztos voltam benne, ezért írtam, hogy a megane, és az A6 nem egy kategória.
Ezért nem mehettél velük ugyanolyat.....A nem füstölő dízel meg hiszem ha látom kategória.
(#125408) VR6-Fan Hungaroringen meg kiég a lerakódott szar, azért nem fog annyira, én nem versenykörülményekről beszélek, hanem közúti autózásról. Ez olyan mint anno a 2T wartburgom, felmentem pályára 110-el emelkedőn. 2-3 km-ig ontotta a füstöt, utána meg semmi.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #125422 üzenetére
Létezhet, de ez olyan mint az UFO, akkor fogod biztosan elhinni, ha saját szemeddel láttál egyet.
Nem szoktam lelépni, csak ha úgy adja ki a munka, és nem érek rá. Meg lehet nyugodni, egész jövőhéten nem leszek külföldi kiküldetés miatt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Ace owner #125434 üzenetére
Pedig aztán célravezetőbb magatartás mint fékezgetni, és villogni a másik seggébe.
Így nem inzultálom az előttem lévőt sem, nem ugyanarról a sebességről indulok neki az előzésnek mint ő, hanem eleve gyorsabban, így kevesebb erővel is lehet előzni mondhatni kis lendületből.
Amivel nem 1-2 évente cserélek féket, és nem fogyaszt+1-2l-t az auto, és ilyen apóságok...Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
seat_leon_1.4_tsi_fr_startandstop_fr_plus
K astra helyett végül ez lett a bérautó.
Eddig ez a legjobb az új autók közül amit vezettem. Nem megy rosszul ezzel a motorral, mert könnyű, de jól sem. A 150 lovas verzió már elég lehet. Futóműve nagyon jól tart kanyarban, nem is dől be sehol sem.
Belső anyaghasználat is korrekt, a design is ok. Minden kigyorsítás padló gázzal történt Lengyelországig, megtankolva majd kiszámolva 7l lett az átlag, de azért csak jó volt a V5-be visszaülni a varrógéphang után.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #125774 üzenetére
Csomitér mélyebbnek tűnt G4 hez képest, hosszra ugyanaz, mert a táskám ugyanúgy fért el hosszába, most megnéztem a G4 330l, a leoné 380l, amit a mélyebb kivágással értek el, ami nem biztos, hogy jó is, mert mélyebbre kell hajolni, nehezebb cucc esetén biztos nem jó.(Amennyit én pakolok oda, igazából ez el is hanyagolható)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125859 üzenetére
Ha csak félévente 1x belennének fújkálva zárolajzóval, nem ez lenne a köztudatban...és úgy egyébként bármilyen mechanikus mozgó-súrlódó alkatrészre vonatkozik.
(#125866) atos19881101 Ki kell csavarni a zár felső csavarját, és ott befújni pl. ezzel.Nigrin zárolajozó spray
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125869 üzenetére
Nem csak ott kell, hanem mindenhonnan ahol hozzáférsz. Én még sosem cseréltem mikrokapcsoló miatt zárat, se magát a kapcsolót, de ez biztos véletlen, és működik minden ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125871 üzenetére
Semmi nem tart örökké, de ha olajozod simán duplázod az élettartamát.
Akár ki is veheted, nem nagy dolog kb. 20-25perc kivenni, és akkor az ablakmechanika bowdenjének is lehet adni, lehet az is tovább bírja ki tudja.(#125873) MunezXBK Bocs, hogy tudom a fortélyokat...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125876 üzenetére
Abból sem láttam még sérültet 2 autóból 1-nél sem. Pedig hifit kötöttem be...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #125932 üzenetére
Minden 1.6-os Vw annyit forog 5-s váltóval, még a 3-as Golfom is annyit ugyanezzel a motorral.
A V5 is forog 3900-at, és 5.-ben.(#125934) aero. Öcsém 328Ci-je csak 2500-2600-at forog, ahhoz képest nem jó, de igazából csak a fogyasztásban nyilvánul meg. Neki eszik 8-at, nekem 9-et 140nél. Ezt leszámítva teljesen csendes a motor, kb. nem is hallani.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #125940 üzenetére
1.6 8v-re én még nem költöttem motorikusan kötelező szervízen kívül semmit, pedig volt 2 is.
V5-t még nem tudom, 1éve és 2 hónapja van meg, ezalatt 19e km-t mentem vele, eddig szintén csak kötelező dolgokat cseréltem, és jelét se mutatja, hogy bármi lenne, computer hibakódmentes.Egyébként persze minden motornak lehet nyűgje, valamelyiknek több, vagy kevesebb, de van olyan tényező is, hogy idegesség, és idő. (Akinek nem elég az 1.6 az azért lehet ideges mert nem megy, és nem ér oda annyi idő alatt vhova, de akinek elég az 1.6 annál már az idő, és az idegesség pozitívan jelenik meg, mert nem kell szerelőhöz járni vele, mert fele annyi baja se lesz mint a TSI-nek. )
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #125943 üzenetére
Ehhez hozzátartozik, hogy már előttem megkímélt normálisan szervízelt autók voltak, és nem volt bennük sok km(valós) eladáskor sem.
G3-at 162e-nél lopták el.
Passatot 168e-nél adtam el.
G4-be most van 158e, majd kiderül, hogy muzsikál, terveim szerint kb. 220-230e km-nél fogom eladni.(#125946) ßrainiac
Az nincs, de mindről van kb. 50-60 nagyfelbontású kép (normális fényképezővel készült), ami alapján be is lehetett azonosítani a lopott G3-at. Majd később egy hirdetésben fellelt BBS felnijeimet, és vissza is kaptam.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Az majdnem 400 az már kezd sok lenni, én automatikusan nyomom az OMV 100-at(Benzin), legutóbb 1 hete 375/l volt. Az még belefér, amíg 400alatt van. Mondjuk azt nem hiszem, hogy sokkal olcsóbb az adalék.
Mennyit lehet nyerni egy tankon 300-400Ft-ot? Én havonta 1-1,5 tankot járok el, ezért nem foglalkozok ilyenekkel, havi max 1e Ft. Magasabb futásnál lehet lenne értelme.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #125981 üzenetére
Kompresszort szoktak, és úgy ~230ló.
(#125989) MunezXBK
"Csekk" befizetve?
(#125963) Mágus2
Egy sem "porholt" el, hogy tudna? 1400kg legalább mind.
Ja és bármilyen hihetetlen jobb a 100astól, mint sima 95 vagy premium 95-től.
Computer gyárilag 95 premium/98 ra van hangolva....[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #126001 üzenetére
Talán, azért is volt idézőjelben, a lényeg, hogy fizettél.
(#126000) Mágus2 Azt hiszel amit akarsz. Egyedül az új 184 lovas megy el, de az is épphogy.
Kb. pacsizhattunk is volna a pályán 150-160környékén, olyan lassan ment el mellettem.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #126007 üzenetére
Magyar forgalmiba 1340kg van írva ami a kinti TÜV-ből lett átvéve, gyári adat 1274kg....
Engem nem érdekel mennyi is valójában, az biztos hogy könnyebb bármelyk 2.0 CR nél.
Amikor rajta volt a chip, nem is üzemelt kizárólag csak 100assal jól, mert még egy kicsit a 95 premiumtól is becsörgött alacsony fordulaton.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #126012 üzenetére
Gondolom extráktól is függ, mekkora felnivel van, napfénytetős, nem napfénytetős stb.
1.4-es motor nyilván nem is nyom annyit, nincs rajta 312-es fék stb.Itt ráadásul 8s-et írnak 0-100-ra, én 8.2-t könyveltem el, de lehet ezt ragozni, a tényen nem változtat, bármelyik 2.0 CR-t lehagyom (Amikor a chip rajta volt nem is kicsit).
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #126015 üzenetére
Az SQ7 mióta 2.0?
Az új RS ugyanúgy 184, az elmegy, írtam fentebb. Olvass figyelmesebben ezt tudom ajánlani.
A dupla turbós passatot szerintem meg hagyjuk, ki vesz olyat ebben a csóró országban?
Ha eddig 1db új RS octaviaval találkoztam pedig havonta legalább 1x megteszem BP.-Miskolcot pályán, akkor a passatra mennyi az esély?
BMW-ből az új 525-k elmennek, a régebbi motoros nem, mert dög nehéz, de miért kéne felvennem a versenyt minden egyes új autóval, egy lassan 20éves konstrukcióval?
Én meg vagyok elégedve vele, jelenleg elég amire kell, és teljesen helytálló az állításom. Valótlant sosem állítok. Téma részemről off.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #126048 üzenetére
Nekem lángnál korábban 40% volt, így megegyezett pl. a kovácsautóval sacc/kb. Vagyis csak majdnem.
A kis dolgok légszűrő olaj stb. olcsóbb volt picit kovácsnál, de nagyobb alkatrészek pl. fék, kuplung stb. 2-3%-al olcsóbbak voltak lángnál. Most, hogy bemegyek az ott dolgozói vevőkóddal a központba megvan az 50%. Így már elég finom árakon jutok hozzá mindenhez.Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs