-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #118546 üzenetére
Jelentem klímaventilátor cserélve, és újra működik.
Illetve milyen kicsi a világ. Ahhoz a szerelőhöz mentem, akihez az előző tulaj is hordta az autót. Így végül az autó múltját is megtudtam, ami ismét beigazolódott, hogy valós. Mármint amit ezidáig megtudtam róla.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Az alany egy Octavia 1.9TDi 81kW (2000es évjárat) a következő hibakóddal:
17958 - Charge Pressure
P1550 - 35-00 - Control DeviationCsináltunk róla logot. Olyan 3000 körül tilt, de sajna nem sikerült elcsípni. Valamit látsz ezekből a logokból?
[link]Köszi előre is!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #118571 üzenetére
Átfutottam szemmel a csöveket, nem láttam rajta érdemleges dolgot. Az N75-öt nem tudtam ellenőrizni.
(#118574) Mágus2
Köszi szépen! Akkor turbó le ...
Tegnap 2x sikerült 3000 körül tiltatni, de sajna kifagyott a VCDS így azok a logok elvesztek. Az után már nem tiltott. Gondolom kicsit kikormoltuk, az jót tett neki.Akkor szerezzek be egy sokkolót?
Más:
Köszi a tippet a Superb klíma ventilátorhoz. Az volt a ludas. Tegnap kicserélték, kitöröltem a hibakódot, és már nem írja vissza./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Skoda Symphony rádiót hogy tudok alaphelyzetbe állítani? Elkezdett rendetlenkedni. Nem akarja kiadni a lemezt. Szétszedtem, manuálisan kivettem a lemezt, majd összeraktam, utána 5-6 ki-be rakásig megint jó volt. Aztán ismét nem reagál. A mechanika működik, a motorokat is teszteltem. Nem is szorul. WTF?
VCDS-el tudom diagnosztizálni, de hibát nem ír. Esetleg VCDS-el nem tudok rajta állítani valamit?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #118745 üzenetére
Nem láttam benne koszt. A fogaskerekek is tiszták voltak. Motort azt nem nagy művelet cserélni benne. Ha azon múlik akkor kicserélem. Csak azt nem értem, hogy mikor szétszedem, majd összerakom, akkor egy darabig működik. Aztán gondol egyet és nem. De még csak nem is "zúg" a mechanika. Mintha letiltana ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #118753 üzenetére
Megint szétbontottam. Most megint jó ... kézzel jól megjárattam a mechanika részt. Nem akad sehol sem, könnyen megy. Átnéztem a végállás kapcsolókat is, és nem látok semmi érdemlegest. Kíváncsi vagyok meddig fog most működni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Ahogy látom a következő cserélni való a fékrásegítő lesz. Mitől rozsdásodik alul? Ma megnéztem az akku alatt a lefolyót amit említettetek és akkor vettem észre, hogy rozsdás a szervó. Gondolom egyszer majd szépen elengedi a vákuumot. Milyet érdemes venni? Csak gyári?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #118799 üzenetére
Ne idegesíts. Két csavar fogja belülről. Az nem hozzáférhető műszerfal bontás nélkül??
Mágus
Használt autónál nem várok csodát. Ezeddig csak a váltó volt ami nem várt meglepetést okozott. A többit láttam vételnél, és számoltam vele. Vagyis a klíma ventilátor volt még mellékes, de az is megoldódott max 100euróból. Csodák nincsenek. Most jár 200nál az autó, ilyenkor jön elő sok minden ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #118815 üzenetére
Itt sem bontja az egészet, csak az alsó részt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #118820 üzenetére
Bontottat látok 50juró körül. Igazából ha nem rohadt a bontott akkor akár az is jó lehet nem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #118828 üzenetére
Kicsit utána jártam. A 35ezresnél teljesen más a cikkszám, a kereskedő se adott pontos választ, hogy megfelelő lesz -e.
Bontott rozsdamentest tudok 15ért. Gyári az jól mondtad, 90k körül van. Na ha most bontottat veszek, és netán befosik akkor is csak 15öt buktam. 90ezret nem tartok reálisnak egy ilyen alkatrészért.Ha nem rohad szét, akkor mi baja lehet?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #118907 üzenetére
Igen persze ez benne van a pakliban. Vennék én utángyártottat, de nem találok megfelelőt. Gyáriért nem akarok most 90k-t kiadni, kissé túlzottnak érzem. Lehet a mostani is még éveket elmegy, csak nem akarom megvárni még átrohad. Ez eddig egyetlen autónál sem találkoztam ilyen hibával, hogy bármi gond lenne a rásegítővel. Ez VW sajátosság? Ezért mondom, hogy ha a meghibásodások fő oka a rozsda, akkor egy rozsdamentes nagyban csökkenti a valóságát, hogy besz@rik. Ami 8x kevesebb pénzért már lehet bevállalós.
Ha beszarik, totálisan nincs fék? Vagy csak rohadt erősen kell majd taposni?
Más:
Megnéztem a befecskendezőimet. A 4. hengeré kissé kiugró a többihez képest, de sztem jók az adatok. Mikor megvételnél Skodában néztük, akkor még 2.2 körül volt az érték. Azóta csak Prémiumot kap.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #118910 üzenetére
De az az érdekes, hogy nem volt eltömődve az elfolyó. Sőt víz sem állt ott.
(#118912) MPeter87
Teljesen akciós
Néztem cseh oldalon is. Ott is sajna 300juró körül mérik.(#118913) MunezXBK
A befecskendezésre gondolsz? Úgy tudom igen. Adv. measure block néven van az Engine menüben. De Mágus javít ha rosszul tévedek.(#118911) bitpork
Ne idegelj![ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #118921 üzenetére
Egy közel 200k-t futott 10 éves ótóról beszélünk. Szerintem nem lesz mind közel 0. Az tuti, hogy a 4. hengernél a befecskendező már nem 100%-os. De bőven tűréshatáron belül van. Mondom mikor megvételnél ránéztünk, akkor ez még rosszabb volt (2.2 körül mutatott). Azóta sokat javult láthatólag. Kb 3-4ezret futottam rá csak prémiumot tankolva.
Szerk.:
Egyszer még felhívtam itt Győrben egy diesel szervízt, ők azt mondták, hogy amíg regulálni tud a vezérlő az még jó. Szerettem volna velük megnézetni a befecskendezőket, de azt mondták, még nem rángat, nem füstöl, addig no problem.(#118922) MunezXBK
Szerintem fel kell gyújtani neked is meg nekem is. Aztán Problem solved.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #118927 üzenetére
De akkor ezt magyarázd meg nekem, hogy mikor megvettem, akkor miért volt még szarabb? Azóta több mint 1 értékkel csökkent. Gondolom tisztult. Nem ráz a motor. Pöccre indul. Nem ingadozik az alapjárat, nincs füst (bocs Munez )
Nem volt benne cserélve befecskendező. Beszéltem a szerelővel, aki ezidáig szervizelte a kocsit. Azt mondta, hogy az elmúlt 5 évben sokat állt egy garázsban, mivel a tulaj már nem nagyon használta.
(#118928) kk831228
Nem volt az olyan sok. A kötelezőn kívül váltó hiba illetve egy klíma ventilátor hiba volt pluszban. Most meg ugye a fék rásegítő. Sajnos az a típusú ember vagyok, aki nem csak használja az autót és javítja ha elromlik, hanem keresem a hibalehetőségeket, és próbálok mindent tökéletesen tartani. Ez ugye egy használt autónál elsőre hatványozódhat.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118931 üzenetére
Ha nyerek a lottón akkor ígérem ez lesz az első.
Csak az a baj, nem lottózok.
Még eszembe jutott, hogy két zárat cseréltem még. Abból az egyiket garanciában a kereskedő állta, a másikat meg én, mert beszart benne a mikrokapcsoló.
A héten az egyik szomszéd már hülyének nézett. Épp a fék szervót nézegettem, mikor megállt mellettem, aztán elkezdett röhögni, hogy a maximalizmus ... mire képes. Sokat foglalkozok az autóval.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #118945 üzenetére
Olyan jó, hogy így biztattok.
Komolyan néha irigylem azokat az embereket, akik magasról tesznek az autó állapotára. Amíg megy, addig megy. Nem fájdítják a fejüket semmin. És nem is megy tönkre semmi sem ...Más:
Egy kollégám vett nemrégiben egy 2008-as BXE 1.9PDTDI 105 lovas Octavia II.-t. Ugye sajna beleesik az Ő autója is nagy valószínűséggel a csapágyas történetbe. Most jár a mutató 120ezer körül. Ki akarja cseréltetni a csapágyakat még nincs nagyobb baj, viszont nem tudja milyet kellene belerakni. Itt a gyári jó? Mert ugye az a félresikerült...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #118956 üzenetére
Egy naiv kérdésem lehet? Többen írták, hogy a csere fél-1 óra. Ezt hogyan lehet kivitelezni? Ugye ha alul leszedik az olajteknőt, akkor a hajtókat alsó részét lecsavarozva szabaddá válik az "alsó" csapágy. De a felső? Azt csak akkor éred el, ha:
1. kiveszed a dugattyút -> le kell venni a hengerfejet
2. kiveszed a főtengelytEzek nem fél órás műveletek jól érzem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Pár kép mosás után.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #119121 üzenetére
Bevallom férfiasan még sosem néztem meg tankolás alapján. A fedélzeti olyan 7.5 körül mutat, de sokat járok városban (Győr). Egyszer már megnézem tankolás szerint pontosan. Most 3/4 tankról félig ment le, és így ment bele olyan 300-350km.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Lacess #119137 üzenetére
Itt Esztergomban ahol ma mostam van egy jó mosó. Be tudod habozni az egész kocsit. Utána szivaccsal áttörlöm, majd cseppmentes öblítés, és készen is van. 600Ft
TaaT
Akkor Te is ezt a praktikát űzöd.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz Magnum_ #119159 üzenetére
Akkor 2x mosod? A viasz csak akkor ér valamit, ha nem a koszra nyomod szerintem ...
Szerk.:
Lényegtelen. Mindenkinek megvan a saját praktikája. Csak ezt a beszólok a másiknak, mert én sietek dolgot nem komálom.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz mazacar #119179 üzenetére
A kefét én sosem használom. A habozó, utána szivacs, majd cseppmentes öblítés. Utána kiállok, és lehet szárazra törölni.
Én ha elmegyek kocsit mosni főleg szombaton, akkor minimum 2 órát szánok rá. Ezért nem értem, minek türelmetlenkednek sokan. Volt már nekem is, hogy siettem, láttam nem férek be, ezért otthagytam. Nem szálltam ki és sürgettem az előttem levőket. ... Bankban sem mondod az előtted levőnek, hogy siess már bazz ...
harcikoca
Ugyan ez volt a hibám nekem is mint neked az első. Klíma ventilátorod megy? Klíma hűt?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Magnum_ #119184 üzenetére
Jaja nem valami bizalomgerjesztő. Azt max a kerekekre használnám.
(#119186) harcikoca
Nem vagyok szagember, így ne adj a véleményemre. Az első hibakód az ugyan az mint az enyém. Nem megfelelő a nyomás a klímánál. Nekem ez azért volt, mert nem kapcsolt a klímaventilátorom. A többi hibakód olyan, mintha a légterelő motorokra panaszkodna. (Ehhez ha jól tudom bontani kell a műszerfalat.)De valaki okosabbat is kérdezz meg.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Már csak be kell szerelni. Mégis az új gyári mellett döntöttem, mivel nem találtam értelmes bontottat. 200 juró ... akciósan
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #119294 üzenetére
Hétvégén kicsit kiakasztott egy bontós. Lekocsikáztam BPre, mert azt mondta van neki rozsdamentes szervója. 15ezer ... Mondom próbáljuk meg. Odaértem, nézem, persze hogy rohad ... Mondom neki WTF? Azt mondja de hát belülről nem rozsdás ... No comment
Ezért inkább rendeltem ezt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #119298 üzenetére
Nekem bal oldalon van hasonló. Ha fekvőrendőrön megyek át, akkor olyan mintha valami löttyenne a futóműben. Szintén elvittem futóműveshez rázópadra, és hazazavartak hogy minden jó.
Irigyellek, hogy magadnak meg tudsz mindent oldani. Nem kell mindenféle szerelőre várnod, hogy megcsinálja a kocsit.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3D nyomtatás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ACI FARFISA FA/EX311 Exhito Audio beltéri egység (kaputelefon)
- Carlinkit 5.0 2Air vezetéknélküli Android Auto / Carplay adapter
- OBDeleven VAG autódiagnosztika
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen