-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #88622 üzenetére
Én nem kezdtem semmit, csak reagáltam egy cinikus megjegyzésre.
Mellesleg előbb-utóbb fel lesz támasztva emez is, mert haza kell vinnem, mielőtt még azért is megbírságolnak, mert mozdulatlanul az utcán áll már hetek óta. De ez már legyen az én nyomorom, azzal együtt is, hogy m legyen majd a francia és a német sorsa, ha mindketten működőképesek lesznek.
BUÉKbrumi1024:
Nem mondtam ilyet, hogy szarok lennének a németek, vagy a konszern autói. Egy szóval sem ejtettem ki ilyet a számon, még gondolatban sem. De mint mindenhol, a németeknél is vannak típusok, amikre nem igen tud büszkén visszagondolni a gyártó. Bömbinél és mergánál úgyszintén. De a toyotánál és mazdánál is. Bárhol.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Persze, hogy bármilyen más márkával is megtörténhet dízelnél ebben a korban, ezért is vettem az olthatatlan nyomatékszomjam ellenére egy 1.6-os szívó benzinest most.
Igen, tudtam volna innen is megbízhatóbb konstrukciót venni, de nem annyiért és nem olyan időset. És nálam most ez volt a cél, adott pénzből minnél fiatalabbat. A röhely, hogy még így is olcsóbb volt, mint az árajánlat, amit kaptam a javításra.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz K Norbi #89005 üzenetére
Velem is megcsinálta tavaly egy idióta angol nő. Furcsállta, hogy hajnal 4-kor füstöl az audi decemberben.
Épp csináltam a kv-t a konyhában, amikor láttam az ablakon keresztül, hogy vki nagyon matat az autó körül. Mire kimentem a kocsihoz, már a segélyhívót csörgette, alig tudtam leállítani és elhitetni vele hogy nincs baj.
Sok kotnyeles barom szomszéd.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz ßrainiac #90612 üzenetére
Nem akarok belevau, de az mar picit a ló túloldala, ha azért BKV-zol es veszel el a saját idődbol es költol inkább buszjegyre, csak hogy az autód ne fusson hidegen.
Az auto van érted es nem fordítva, ezt ne felejtsd. Arra való, h bármikor bármilyen helyzetbe elvigyen A-bol B-be. Különben lehetne makett is.
Más dolog a lelkiismeretes karbantartás es megint más a mazochizmus, az auto bugyolalasa a saját mindennapunk megkönnyítése helyet.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #92356 üzenetére
Az az én szegénységi bizonyítványom, vagy a szerelőké, hogy én még nem találkoztam senkivel, aki nyomatékkal húzta volna meg a gyertyákat, nem pedig érzéssel?
Se a maszek pékek, se a Porsche Hungária, se a Ford Hovany, se a Marso, se a Bosch Car Seevice. Mindenhol csak érzéssel. Ha pedig az ember szóvá teszi, akkor leugatják, hogy ő a szerelő, ne akarjam mar en jobban tudni, h mit hogyan kell csinálni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Cheesy #92635 üzenetére
Mivel másabb a LED-es nappali menetfeny, mint a ködlámpa?
Egyiket lehet, másikat nem?
Egyre jobban undorodom a magyar rendőrségtől. Régóta nem azt csinálják, ami a feladatuk lenne. Az ember ha meglát egy rendor autót, nem a megnyugvás járja at, hanem a felelem. Akkor is, ha semmi vaj nincs a füle mögött. -
Ck.
addikt
Munez, írtad még anno, amikor meghalt a jó kis VP44, hogy tudsz felújítottat szerezni 50 ezer pénzért. Ez még aktuális?
A cég aki javította volna az EDC modult, visszamondta a javítást, megszüntetik a tevékenységüket, mindenki más pedig csak komplett adagolót cserél, abból is csak zsírújat 1200 fontért. Javítás nincs.
Párom megy haza jövő héten, ha esetleg tudnál vmi támpontot adni, akkor visszafelé elhozná nekem az adagolót. Külön az EDC modul is érdekelne esetleg.Köszi
-
Ck.
addikt
Szabad-e 2004-es első fecske 3.0 TDI-t venni?
-
Ck.
addikt
Szabad-é 2004-2005-ös, első szériás, 10+ éves 3.0 TDI-t venni, vagy biztos a szopás?
Picit félek a CR dizelektol, pláne ha mar ennyi pénzt kiadnék érte.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #93489 üzenetére
Leginkabb az olyan történtektol felek, hogy a nagynyomású szivattyúból leváló fémrészecskék rendet csinálnak mindenhol, és cserélni kell az egész rendszert, szivattyústol, csúcsostúl, csövestűl, mindenestül.
Sajnos hallani pár ilyen hajmeresztő történetet, aminek nem tudom mekkora valóság alapja van, és vásárláskor hogyan lehet kiszűrni.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Kiskokó #93491 üzenetére
Anyagilag leginkább a 2004 fér bele, 2006-os semmiképp sajna, ahhoz még nagyon de nagyon sokat kéne gyűjteni.
Viszont amiket leírtál, valóban elég sok a szopacs lehetőség (a lambdaszondát leszámítva, mivel ugye dizli).
Lehet el kell gondolkodnom vmi benzines alternatíván is, de nem is igazán tudom, hogy van-e vmi jó benzin motorja a konszernnek, ami szépen mozgatná a C6-os A6-ot. A nyomaték a mindenem.Mági mester, Te mit mondasz, milyen motorral kéne, ha 2004-5-ös A6 fér bele a költségvetésbe?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Morris #93505 üzenetére
Szerintem is. Nyitott vagyok más márkák, motorok felé is (akár konszernen kívül is, ajjaj), minden alternatíva érdekel.
Egy a lényeg: tapasszon az ülésbe, mint a disznó vadász idénykor, lehetőleg megbízható konstrukció és 2004-nél ne nagyon legyen idősebb. Na, ez már mindjárt három lett.
Szeretnék vmi újabb generációt a C5 A6-nál, ezért gondoltam a C6-ra, mint utódra. Nem feltétlen kell dízel, 3 literig jöhet benzines is, ha tudod olyat, mint a dizli. Viszont kis seggrakéták nem érdekelnek, szeretem a batár kasztnit, még ha a legtöbbször egyedül utazom is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #93664 üzenetére
Pont ez egy olyan dolog, ami életszerű szituációban se magánszemélynél, se kereskedőnél nem megoldható, még Angliában sem, hogy ízekre szedjünk egy eladó autót.
Viszont amiket írtál hibalehetőségeket, pláne 7-8+ éves CR-nél, azok elég hajmeresztőek.
Egy turbós benya talán okosabb döntés lenne. Mit gondolsz? Nyomatékban, gyomorszorításban és ülésprésben tud a dizlihez hasonló érzést? Mennyire rugalmas, egy-egy szűkös körforgalomból való hirtelen kiugrásnál pl.?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mágus úr és tisztelt egybegyűltek:
Első szériás, 1.8T 225 pacis TT-ről tudtok-e vmit mondani?
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #94139 üzenetére
Pedig nálam a Robi is leszerepelt...kipufogóban lévő csavar miatt akarta lebontani a váltómat és felújítani. Fájt volna, ha más nem találja meg a zörgés igazi okát.
Azzal a különbséggel, hogy személyesen is láttuk egymást és az autót is. A váltó pedig köszöni szépen jóval van, nélküle is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #94167 üzenetére
Sajnos sok kókler van a szakmában, ezt aláírom. Robi pedig biztosan jó szakember, nem véletlen van annyi pozitív visszajelzés, nekem nem volt szerencsém vele, ennyi.
Egyébként továbbra is tartom az álláspontom, hogy egy bolygóműves automata váltó időben történő javítása egy szokványos kuplung + kettőstömegű anyag + munkadíjánál nem kerül többe. Nem az ördögtől való dolog használtan sem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Holnap...
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #94506 üzenetére
Lehet, h hosszabb tavon tényleg nem kényelmes a szemnek, viszont baró.
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #94511 üzenetére
Megoldás a változtatható színű világítás. Ha egy 20 éves tamagocsi és egy kerti földbeszúrható díszlámpa is tudja, akkor autóban se lenne igazán nagy dolog...
-
Ck.
addikt
válasz Morris #94536 üzenetére
Simán lehet a gumi is szerkezeti hibás. Nekem anno ugyanúgy vitte a nyomvályú az autót, aztán lecseréltem másik tappancsokra, de ugyanarra a méretre és azóta is hibátlan. A mintázat típusa is rengeteget számít.
Én kimondottan nem szeretem az asszimetrikus mintákat.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Srácok megkérdezem itt is, hátha tudnátok segíteni egy beárazásban.
Szóval az én megcsalós, ribi, de mégis igaz szerelem ótókámat kéne beárazni, onnantól hogy néhány napon belül rendbe lesz rakva minden és ismét rója az aszfaltot a megjavított adagolóval:
Audi A6 Avant 2.5 TDI (igen, a rettegett kettőféltédéjííí) 2000/12, 110kW/150le
- 5 fokozatú tiptronic automata váltó (igen, a rettegett ótómata, de mégis hibátlan)
- állófűtés
- ülésfűtés
- digitális, 2 zónás klíma
- elektromosan állítható ülések
- bőr belső
- tempomat
- váltózár
- fedélzeti computer
- nyári gumi gyári Audi alufelnin + téli garnitúra lemezfelnin
- 4 légzsák
- ha vmi kimaradt, akkor kérdezzetek nyugodtan
Km óra állás: 277 ezer
Műszaki: 2016. március 14.
(Harmadik tulaj vagyok, 2003 óta van Mo.-on, előttem egy magyar tulaja volt 8 évig, az első gazdája pedig egy német, 2 évig. Már ha ez számít...sokaknak igen.)
Az autó rendszeresen szervizelt, a következő vezérlés csere 2016. októberben lesz esedékes. Automata váltóolaj 258000 km-nél cserélve. Az autó korát meghazudtoló műszaki és esztétikai állapotban van, képeket sajna most nem tudok küldeni, de nem is lényeg, nem itt akarom eladni.
Csak egy nagyon durva beárazást szeretnék. Ja és létezik-e olyan kereskedés ma Magyarországon, aki még vásárol kp.-re autókat? Mindenképp mennie kell, mindegy milyen áron, külföldi munkavállalás és autóvásárlás miatt.Nagyon köszönöm
-
Ck.
addikt
Mágus úr,
Olvastam az összefoglalót es érdekelne a 2004-2005-ből származó 2.7-3.0 TDI-kről mit tudnál mondani. Kicsit írnál bővebben erről a karbantartásról, ami a hajtómű kivételével jár? Vmint hogy mikre kell különösen odafigyelni ezeknél a motoroknál? A kettő közül melyik inkabb?
Köszöntem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Kerreg, jár, szalad, fut, rohan, sprintel és fütyül!
S lőn feltámadás.
Kész a Kis Drága![ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #95030 üzenetére
Egyelőre nem gondolkodok benne, eddig benne volt a fejemben, de most hogy ismét szaggatja az aszfaltot az Ódi, így majdnem fél év kihagyás után, olyan mintha új autóm lenne.
Megfogalmazódott ismét a komplett felújítás gondolata, megerősített vezérműtengely szett + komplett vezérlés szett 600 fontból megvolna. Emberem meg mostmár végre van, aki meg is csinálná.
Egy másik, ismeretlen előéletű autónál meg ha bejön vmi komolyabb dolog, ennyi pénz simán rámehet arra is. Akkor meg már egy ismert autó, ami gyakorlatilag új lenne.rob:
Szerelem ez bizony. Amikor beröffent ismét és meghallottam a hangját, elkezdtek potyogni a könnyeim...na nem azért mert olyan rossz lett volna, hanem örömömben. Lassan 6 évet lenyomunk együtt...rengeteg emlék és élmény. Ezt nem lehet csak úgy feledni. Nálam az autózás már régesrég nem az észérvekről, hanem az érzelmekről szól.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
A héten tervezek izzítógyertyát cserélni. Én hozzáférek kénelmesen, vagy inkább bízzam szakira? Amilyen szerencsém van, az hiányozna még, hogy beletörjem.
kk831228:
Azért kérdezem, mert nálam egy egyszerű termosztát csere is felér egy misével.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Most látom csak, h 5 év alatt vhogy megis kimaradtunk a tagok közül. Vki lenne oly kedves, hogy betesz minket?
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #95324 üzenetére
Nem sajnálom, minden jóságot meg akarok adni Neki.
Ha a hideg oldali érték vékonyabb, az a gyakorlatban mit jelent a motor szamara? Mit vesz észre belőle földi halandó ember? -
Ck.
addikt
Mági Mester,
Egy kis segítség kellene.
Az izzitogyertyakra menő kábelköteget lehet-e külön beszerezni AKN-en és ha igen, tudod-e mi a cikk száma? Eléggé el van öregedve és szerintem már van némi athúzás is. Ki is van repedezik pár helyen. Cserélném ha van ra mód.Köszönet.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Munez,
Barátom mostanában fog venni egy kabriót, A4 kabrió is a kiszemeltek között van, kézi váltóval és 2.5 TDI motorral.
Nekem ugye A6 bódé van és automata váltó ezért érdemben nem tudok neki a fogyasztásra mit mondani. Neked átlagosan mennyire jön ki? Tudsz példát külön városban/országúton/pályán, ill. vegyesben? Mennyi állatkodva és mennyi normál üzemben?
Nagyon tetszik neki a motor ereje, remélem végül nem Mazda vagy BMW mellett dönt.Köszi
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raspberry Pi
- Nikon DSLR topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Telekom mobilszolgáltatások
- Androidos fejegységek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs