-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #164495 üzenetére
Hát én a múlthéten cseréltem a CC-ben. Egy igazi szopóroller. Lebontani a kesztyűtartót, majd alóla kivenni a coolert, úgy, h közben ki kell feszíteni a környezetét. Visszarakni meg ezer szentségelés közepette sikerült, majd a kesztyűtartóval is szoptam mire a helyére illeszkedett.
Ha levetted a kesztyűtartót, és róla a csatikat, akkor a ventin fordítani kell egy kicsit az óramutató járásával ellentétesen, előtte a hosszú pöcköt ki kell akasztani a nútból, anélkül nem tudod kimozdítani. A pozícióját jegyezd meg, hogy a berakásnál ne sokat kelljen tekergetned.
Sok sikert!!Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #164516 üzenetére
Ezért vagy Te ennek a mestere. Hát nálam volt egyéb más is, de az nem tűrné a moderátorunk. Sikerült ez a lényeg! Nem láttam, h a merevítőt miként lehet kiszedni, mondjuk mást se a pipától, de sikerült. A motor is nehezen akart a helyére menni, először azt hittem, h a NISSENS miatt. Ugyanis nem vettem bele gyárit, 120e HUF-ért. Ezt ajánlotta egy ismerősöm, így mertem megvenni, de végül is jó lett. Majd jött a kesztyűtartó, na, azzal többet szoptam, az Istenért nem akart a bal oldala a helyére menni. Ha sikerült beimátkozni, mire kezembe vettem a csavarját és szerszámot, újra kijött a helyéről. Kb. 3 órás műtét volt. Rájöttem, ez nem az én szakmám.
Így ennek fényében kéretik nem fikázni! Remélem egy darabig jó lesz ez a NISSENS, mert kedvem az nincs újra szétszedni. A régit sem dobtam ki, azt hittem, szarabb állapotban van, majd megtisztítom és spec olajjal megkínálom, talán még egyszer valamikor vissza kerül, vagy valakinek jó lesz "tűzoltásra".Joe
-
simonjoe
őstag
válasz CharlieDrop #164517 üzenetére
Ennek a videó kapcsán kezdtem el gondolkodni. (bármennyire hihetetlen, időnként szoktam )
Szóval.
Mi okozhatja, h a szűrőbe belekerül, és persze honnan, a fémreszelék? Ami ugye kinyírja a pumpát meg az injektorokat.
Továbbá kérdezném, h tehetünk-e ez ellen, ha igen, akkor mivel?? Van-e valami üzemeltetési metódus amivel ez meggátolható, vagy mindenki aki ilyen rendszerű gjművet hajt, az tartson magánál rózsafüzért?(#164519) Saint: nem úgy ítéled meg, h ez egy kicsit hangosabb mint a gyári? Persze nem a nyikorgásra gondoltam, mert ez egyenlőre még nem nyikorog. De én úgy ítélem meg, h mintha hangosabb lenne. Oszt lehet, h csak képzelem az egészet.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
...oké, de mi okozza??? Mi miatt esik szét a pumpa? Vagy ez konstrukciós hiba? Esetleg a szar üzemanyagtól?? Szóval van ennek oka??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #164527 üzenetére
...nyikorgott-sírt, halkan, éppen hogy lehetett hallani, de nagyon zavart. Nem lett koszos nagyon 10 év használat után sem. Valami spec olajjal kellene ápolni, de úgy, h szét kellene szedni, pontosabban az alsó műanyag házból kell kiszedni, h a lenti csapágyhoz is hozzá tudj férni. A ventire vigyázni kell, még véletlenül sem szabad megsérülnie, mert dobhatod a p....csába. Sőt van rajta kis súly egy-két lapáton, azt sem szabad mozdítani, mert "ütni" fog.
Ha nem gyárit veszel nem vészes az ára, már 33eHUF-tól van.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #164536 üzenetére
...vesz a tököm, 17-ben 160k-nál 9 évesen volt vezérlés csere benne, van még idő a következőig. Csak prémium üzemanyagot tankolok. Többet én nem tudok tenni a pumpáért. Most van a kocsiban 210k, de annyi minden kellene ehhez a kocsihoz, h pont ma gondolkodtam rajta, el kell adnom amíg kapok érte valamit és venni valami alacsonyabb fenntartású szekeret. Egy a gáz ebben, h a Zasszony meg van érte őrülve. Ha rajtam múlna már más márka állna a garázsban. A napokban vettem észre, h a bal hátsó ajtónyílás aljában a gumikéder alatt rozsda pörsenés nyomai látszanak. Szóval azért ez csak 10+ éves autó. Ebben csak egy a számomra kedves dolog, és ne értsen félre senki. Ennyire összetartó, normális társaság nem nagyon van itt!
Érzelmi alapon meg nem tartunk autót!(#164538) bul07: szívesen odaadom az enyémet amit kivettem, gyakorolj rajta.
Ez még nem nagy összeg, a gyárira 120-140k-s ajánlatokat kaptam.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
ismeritek a szőkenős viccet az óratekerésről??
két szőke nő beszélget
-drágám bajban vagyok, el szeretném adni a kocsim, de 500k-el senkinek sem kell
-oh, ne aggódj, adok egy címet, ott visszatekerik neked
találkoznak egy hét múlva
-na, miziu? eladtad már a kocsid??
-100k-el? Hülye vagy!!!!?? Ennyivel megtartom magamnak!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz gzbotii #164685 üzenetére
Szia!!
Ha profi szakembert keresel, ráadásul nem húz le, ide vidd:
http://www.auto-klima.info.hu/Hívd előtte mindenképp! Ja, és ne adj a látszatra ami fogad.
Nagyon-nagyon régóta járok a Péterékhez. Első alkalommal ha lett volna lehetőségem rögtön visszafordultam volna. De, hálás vagyok a sorsnak, h nem tettem. Nagyon nagy arcok, és extra jó klímások.Joe
-
simonjoe
őstag
Én is magamnak állítottam be a lámpákat. fél tank nyállal kimentem korom sötétben egy nagy beton placcra, majd egy jól irányzott imbuszkulccsal odacsaptam.
Műszakin jelezték, h kissé magasan világít, de kértem, h ne állítsák el, így nem nyúltak hozzá. Ha emelkedőn vagyok és valaki szemből éppen a púpon van, csak akkor villognak. Én inkább azt sérelmezem, h nem olyan gyorsan reagál a magasságállítás. Régen RC heliztem, ott egy Futaba farokrotor szervó "reagálási" ideje 0, 05 sec, szerintem ide is rakhattak volna valami hasonlót. Meg minden indításkor pásztáz oldalra, majd le-fel és azután áll be a megfelelő magasságra. Na, ezt én olyan bazári tortúrának tartom, már-már a ciki kategória.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #164905 üzenetére
Peti!! De, tényleg! Kell ez?? Lehet, h én gondolkodom konzervatívan így félszáz évesen, de ez számomra olyan snassz, szerintem egy presztízs, prémium márkához méltatlan, lekicsinylő. Mindezek mellett a gyakorlati alkalmazását és hasznosságát nem vitatom el! Oszt ez csak egy vélemény, de én már kinőttem ebből a korból. Ja, és volt villanyvasutam gyerek koromban!
Joe
-
simonjoe
őstag
ezt érdemes elolvasnotok!!!
[link]Joe
-
-
simonjoe
őstag
válasz Winchester95 #165120 üzenetére
Azért ez elég gáz! Úgy fest, h már nemcsak venni de eladni is kockázat egy használt autót.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Segítséget kérnék, egy 1,2-es Fabia AZQ motorkód, 47KW-os autóhoz milyen szervizciklus tartozik??
Olajcsere az tiszta. Vezérlés, szíj cserékről ha van valakinek infója ezekre lenne szükségem.
THX!!!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #165148 üzenetére
....egy barátom a héten vette ezt a kocsit 60k van benne 2005-ös, kívülről és a belseje is szép, de mint írtátok többen is, h nem biztos, h jó a viszonylag öreg kocsi ennyire kevés km-el. Holnap viszi valami Pesti pékhez, aki már említette neki a vezérlés cserét (is)
Azt meg végképp nem értem, h miért nem viszi ki hozzátok. A környezetemben sokan vannak akik a határ túl oldalára hordják, akár garanciális szervizeltetésre is. Állítólag nálatok még jó a renomé.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #165396 üzenetére
Tehát azt mondod, ha 30Nm-el megtépem, akkor jó eséllyel kiszakítom a menetet a kádból???
Most akarok áttérni az "egyéni" olajcserére, mert a faxom tele, h könyörögnöm kell egy szaros olajcsere miatt is.
Átnéztem az olajszűrő, az üzaszűrő és a leeresztő csavarok meghúzását, de akkor ez nem szentírás?
Vannak nyomatékkulcsaim, kicsik is, (szükséges a karbon bringa szereléshez) majd meglátom mi lesz az eredmény. Legfeljebb tényleg elb@....om a túlhúzással. Mondjuk azért elég gáz, h az üzaszűrő fedél csavarjai kicsik, azokra azért kell figyelni, az olajszűrő ház műanyag, arra meg azért, a teknő meg alu és bele az acélcsavar. Szóval átlag emberi léptékkel ezek mind buktatók, és arra predesztinálják a tulajokat, h még véletlenül sem próbálkozzanak még egyszerű dologgal sem a kocsin.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #165442 üzenetére
körülbelül arra, h legalább esélyt adnak a túlélésre.
Egyébként meg a márkaszervizekben is emberek dolgoznak, és nem egyszer hibáznak Ők is. Az a jobbik eset ha tájékoztatnak erről, de ez szinte sosem fordul elő. Így nyugodt szívvel viszed haza a "szétbarmolt" autód.A héten hozta haza egyik ismerősöm a villanyos Hyundai Kona-ját. Belenéztem a gépházba, érdekes volt a látvány, szinte semmi sincs benne.
(#165444) Mágus2: Te könnyen vagy, a zsigereidben vannak ezek az értékek, érzések. Emlékxem mikor először cseréltem olajat egy másik autómon. Annyira be voltam xarva, h valamit elb@...tam, h a garázsban a kocsi alatt napokig kartonpapír volt, h lássam csöpög-e. Majd amikor a következőt hajtottam végre, akkor jöttem rá mennyire ökör voltam, mert az olajszűrőt fél napi munka után tudtam leimátkozni, annyira meghúztam. Persze a következő már jobban sikerült. Gondolom itt is stresszelek egy keveset, de majd túllépem.
Joe
-
simonjoe
őstag
Ha már nyikorgás. Múlt év decemberében kapott a CC négy új gyári lengéscsillapítót, előtte is és most is hallható hátulról apró (idegesítő) nyikorgás-nyekergés rossz, hepe-hupás úton. Erre van valakinek ötlete, h ha felemelem, mit olajozzak zsírozzak?? Azt gondoltam, a teló cserékkel ez megoldódik, de sajnos nem.
THX!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #165647 üzenetére
(#165648) rob210:
szerintetek ha fújok be valami kenyőcsös maszlagot??
A szilenteket (a tököm tudja mi az) megnézte a szerelő. Elmondása alapján jónak találta. Én amikor alánéztem
csak azt láttam, h a hátsó felfüggesztés bizonyos eleme mindkét oldalon ferdén állt. Erre azt mondta, ha lekerül a "lábára" a kocsi akkor jól fog állni.
Valszeg megpróbálok valami nyálat bejuttatni minden csukló-mozgó rendszerhez, és meglátom mi lesz.
No, meg elkezdek kutakodni a szilentek után, mi-hol, és mennyi kell hozzá.
Köszönöm nektek!! Ezzel is beljebb vagyok!
Remélem ETKA anyó segít a beazonosításban.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #165657 üzenetére
Én sem látnám másként!
Megpróbálom azért, bár a kutya tudja, h egy zsír-spray mennyire b@ssza szét a gumikat.
Zavar, h nyikorog.
Annyi mindent elterveztem már és félig hozzá is készültem a kocsival kapcsolatban, ez igazán nem nagy meló lehet.
Azt gondolom Én magam cseszem ezt el, mert amikor mosom a kocsit, a lándzsát be szoktam tolni a kocsi alá, a kerékjárati ívekbe, és lehet, h ez a módszer cseszi el.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #165863 üzenetére
A minőségi anyaghasználatban (is) teljesen igazad van!! Idáig Csak japó rizsrakétáink, és Kelet-Ázsiai technikánk volt, de amióta betettem a seggem a CC-be, azóta az autóról alkotott fogalmam teljesen megváltozott. 10 éves belsővel még mindig ver sok mai autót. Írtam már, h a barátom vett egy Kuga-t. Nagyon szép! Kívülről. De látszik, h az volt a fő hangsúly, a belseje meg kopogós fagyott kutya lába érzés. És hiába van felextrázva, bazári belső a domináló. Szóval ezt nem nagyon lehet elvitatni. Aki meg ült már egy új nagyobb felszereltségű Audi-ba, és vannak érzései, igénye a szépre, igényességre, az sosem fogja tudni "elengedni"!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz i-sti #165889 üzenetére
Mági megelőzött!! Sajnos a Mazdák tényleg rohadnak, és az újak is. Nem is olyan rég pont erről dobott cikket a TC:
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/06/13/kilenc_honapos_az_autom_es_ilyen_az_alja/
viszont a belsejében már fellelhető némi igényesség, sőt számomra az elfogadható kategória. Anyaghasználat, dizájn, stb.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #165942 üzenetére
..nem rovok én fel semmiit! Sem neked, sem másnak!! Remélem kialudtad a tegnapi napot!!
Az a topik más mint a többi, a többi autós vagy egyéb más. Én akkor is visszajárok már ha nem leszek márkatulaj.
Írtam már nektek, h miért más. Sokan vannak itt meghatározó "arcok", kik nélkül ez a fajta minőség, ami már védjegyévé vált ennek a fórumnak, nem létezne. Ezen emberek csoportjába TE is beletartozol!!!!
Részese lettél mint kalácsnak a mazsola! Tudod, nélküle is jó-jó, de minek!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Killer01 #166021 üzenetére
még a 2012-es kétliteres dízelekben is ez a megoldás van ( CFFA; CFFB; CFGB; CLLA; CFGC) De még a 2015-ös CKRA-ban is hatszögtengely van.
Annyit azért módosítottak a tengelyen, h a 77mm-est ezekben már cserélték 100mm-esre és esetleg az anyagminőség is más lett.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Azt hiszem bexart a parkradarom bal első oldalon. Ha nincs senki-semmi előttem, akkor is ez a kép fogad:
Járt már így valaki?? Elég a szenzort cserélni, vagy más is lehet??
THX!!!(#166187) gzbotii: hát én biztos nem szedném le még a teknőt ennyi futás után.
100k nál vettük le, 10k-ként olacsere, és semmi szmötyi nem volt a szűrőn, most már több mint 220k van benne 2 és fél év alatt, nem tervezem leszedetni majd csak 300k-nál.(#166194) negyedes : nekem is van ilyen jel, de az 1értelmű, h a tükörfűtés. A hátsó ablak és a szélvédő
fűtést külön tudom kapcsolni.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
Jóóó reggelt!!
Itt a jó idő, nincs kedvetek egy VAG-os "parkoló parádéra" a 7végén, vagy ha nem most akkor valamelyiken, valahol
Joe
-
simonjoe
őstag
Jó reggelt!!
7végén cseréltem a téli papucsokat és az alábbi dolgot láttam meg a bal hátsó futómű alatt:
Szerintetek onnan elhagytam valamit??
A jobb oldalt nem néztem meg, ott kezdtem a kerékcserét és nem figyeltem fel rá.
Továbbá erről az oldalról hallottam a nyikorgásokat és fegyverolajjal mindenhol befújtam ahol szilentek vannak, csodák-csodájára nem nyikorog az autó. Tudom, írtátok, h ez ideiglenes megoldás, de így már tudom, hol keresem a zaj forrását.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #166471 üzenetére
..szerintem semmit, vagy csak egy picivel többet, de az árát semmi esetre sem éri meg. Használtam párszor, nagyon rövid ideig lehet csak érezni a hatását. Azt is csak a benne lévő illat molekulák miatt. Ha tudsz venni a kocsidhoz, inkább vegyél bele polifenolos pollenszűrőt. Modern kor terméke, a MANN kezdte gyártani, de talán már más gyártó szűrői között is megtalálható.
https://www.frecious-plus.com/huJoe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs