-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
Km-ben gazdag Boldog Új Évet mindenkinek!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
LOL. Valószínű mind a 4 izzítógyertyám halott. Kettőt gyorsban megmértem, az halott volt. -7-ben így is szinte pöccre indult.
Melyik márkát ajánljátok? Csakagyári, vagy?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #128556 üzenetére
Milyen igazad van. A hétvégén ki akartam venni az akkut tölteni, aztán akkor vettem észre, hogy ez nem is olyan egyszerű művelet. Le kell kapni hozzá az ablaktörlőket is. Why?
Kb 1cm híján nem fér ki az ablaktörlő alatt levő műanyag fedél miatt.Hagytam is a francba...
Én is csak gondoltam leellenőrzöm, mert nem tudom volt-e cserélve stb. De nálam valószínű mind a 4 halott.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #128770 üzenetére
Szia,
Tegnap volt előműszakin a szekér és észre vették, hogy olajos alul a motorvédő (ismét ). Körbenéztem a motortérben és olyan, mintha a féltengelytől folyna. Megpróbáltam befotózni. Ott van valami tömítés? Jól érzem, hogy ebből ismét egy váltó szét-össze lesz? (szerencsére még nem telt el az 1 év a felújítás óta, így kell lennie rá garanciának)
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #128771 üzenetére
Mágus
Nincs ötleted?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #128819 üzenetére
Csak az honnan? Mert a motor száraz. Maximum az olajteknő tömítésénél lehet még folyás, de azt sajna nem látom. Fent van a motorvédő... Jövő héten emelőre rakom, aztán meglessük mi a helyzet. De szerintem féltengely lesz az. Viszont ha azt mondod, az nem nagy téma, akkor megnyugodtam.
Másik beteg:
2005 Octavia, 1.6 benzin. A fűtés álló helyzetben hideget fúj, menet közben meleget. Mi lehet? Levegős a rendszer?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mit szóltok. Lehetséges, hogy a főtengely szimering folyat? Ma ki akartuk cserélni a féltengely szimeringet, amit 10eFt-ért vettem (rohadjon meg, egy darab gumi ), és akkor néztük, hogy a motor és a váltó összetételénél is olajos. Letakarítottuk, mentem vele egy karikát, és úgy néz ki, hogy a főtengelytől jön. Mágus szokott ez folyatni?
Komolyan megőrjít már ez az állandó olajfolyás. PD sajátosság?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #129378 üzenetére
Szagolgatta a szerelő. Szerinte motorolaj. A színe is fekete... A váltóban meg piros van ha jól tudom.
A váltószerelőre vagyok kissé mérges, mert mikor le volt szedve, akkor direkt kértem telefonon, hogy lessék már meg a szimeringet. Akkor 10 perc lett volna cserélni. így meg jöhet le megint a váltó.
Még valami. A turbónál pedig ahol a kartergáz cső is becsatlakozik, ott folyat. Ott nincs semmi tömítés? Mert mindenhol máshol cseréltem már O gyűrűt.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz FoBCRaistlin #130137 üzenetére
Az a szar az egészben, hogy csak két fül rögzít két oldalt. Az meg semmit nem ér, mert el tud mozdulni az egész cső. Hogy érted ezt a csavaros megoldást?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz FoBCRaistlin #130142 üzenetére
Hát így tényleg kókánynak hangzik. De azt elhiszem, hogy működik.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz FoBCRaistlin #130158 üzenetére
Beszarok. Vannak erre külön kitek.
De ahogy látom tényleg nem csak nekem szar ez az egész. A legszebb megoldás.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #130162 üzenetére
Ez viszont elegáns megoldásnak tűnik. Csak jó lenne tudni mi a neve ennek a szorítónak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz FoBCRaistlin #130164 üzenetére
Először még azt hittem, hogy a gumitömítés a ludas, és az miatt folyat. 2x cseréltem tömítést (eredetit kapott legutoljára) és még mindig folyat. Akkor néztem, hogy a cső nincs is teljesen a helyén. Van némi játéka ...
Ezt is jól kitalálták. Miért nem lehetett sima szorítót használni, ami körbe szorít? (költői kérdés)
Jah köszi a linkért! T bilincs kell nekem.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #130216 üzenetére
Leszedtem az első lököst, mert az intercooler zörgött. Azt vettem észre, hogy mind a két oldalra el van vezetve a lámpamosó csöve, és a végén egy csavar ... ugye az enyém nem xenon. Lehetséges, hogy eredetileg xenon volt, csak koccantak vele (ez mondjuk tuti, mert a vas is kicsit kapott), és kapott halogént? Melyik PR mondja meg nekem, hogy xenon volt-é?
Illetve megnéztem ezt a gyors csatlakozós csodát. Az alsó cooler csőben (vas, ami a lökös alján fut) lötyög mint a ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #130222 üzenetére
Az hol merre?
Jah itt a kormány mellett? Az van...
@viperator
Azért arra is kíváncsi lennék, hogy miért nem volt alapból Euro4@Mágus
Aham. A mosó még ahogy néztem rajta van alul a lámpán. Azt kellene akkor összekötnöm és akkor csapathatom a lámpát is? Ezt sem tudtam.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #130217 üzenetére
Most nézem, hogy hiányzik a lámpa alól egy tartó fül. Hogy a francé lehet ilyen trehány mód összerakni valamit.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #130231 üzenetére
Nekem ez már nem az első, hogy ilyennel találkozok. A lámpát is hátul 2 csavar helyett 1 tartotta..
De rájöttem miért van ledugózva a lámpa mosó. A jobb elsőnél el van törve a csonk ami a lámpára megy. Megkérdeztem mennyi egy új, potom 30eFt. Az anyjukat... Marad így, vagy keresek bontottat./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Értem. De akkor ez a szerelő tudja pontosan, milyen kell bele nem? Csak mert ha ennyire bizonytalan vagy, akkor elég vakaródzós lesz a dolog, ha lent a váltó és nem jó a cucc.
(Sőt én is automatát hajtok, de azt csak is automata váltót látott emberrel szereltetem. Ő meg kisujjból tudja mi megy bele egy motorkód-váltókód alapján.)
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Sajna én is jártam már úgy, hogy rajtam maradt egy rendelt alkatrész, mert azt hittem jó lesz. Aztán nem az volt a ludas ... Visszavenni meg nem veszik, mert gyári. Külön nekem rendelték.
Egy DSG kuplung meg nem pár ezres, hogy ha netán nem jó, akkor elrakod a vitrinbe.
(#130245) focvis
Balatonfűzfő gyártelep. Balogh Gábor.
Hétfőn ismét megyek. Ha kell rákérdezhetek neked, csak írd meg mit szeretnél. Nagyon nehéz telefonon elérni a szerelőt, nekem 2 hét után sikerült. Sajnos megint folyik az olaj a váltóból. Úgy néz ki nem főtengely szimering, hanem az olajkarter tömítésénél enged, ami szépen hátra folyik a menetszél miatt + a váltóból is könnyezik valahonnan. Gondolhatod, milyen boldog vagyok.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #130260 üzenetére
Szia,
Nekem csak külsérelmi tünetei voltak (alul rozsdásodott). A féken nem tapasztaltam semmit. Igaz mikor ki lett cserélve újra, akkor határozottabb lett a fék. De nem tudom, hogy a légtelenítés segített rajta, vagy maga a rásegítő. (szerintem az utóbbi)Nem nézted a vákuum csöveket? Lehet valamelyik ereszt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Érdemes olajlecsapatót rátenni a PDTDi-re? Érnek ezek valamit?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #130347 üzenetére
Ejj akkor felejtős. Rövideket is megy, igaz garázsból indul legtöbbször. De van, hogy nem ...
(#130348) zsolt19900
Igen és nem. Arra a csőre kell rakni. Az onnan jövő olaj viszont nem hogy segít a turbónak, hanem inkább előbb teszi tönkre. A pár 10ezres fordulaton forgó lapátoknak nem tesz jót a rácsapódó olaj.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz simonjoe #130372 üzenetére
mert közben szerelőt is váltottam, sajnos nehéz megbízhatót találni
De milyen nehéz. Én most vettem a napokban észre, hogy egy másik szerelő, akire azt hittem becsületes, eltörte a levegőszűrőm felfogatását. Mikor rákérdeztem, hogy nem e tud róla valamit, akkor az volt a válasz, hogy az már úgy volt ... pedig tudom, hogy nem...
Azóta megfogadtam, hogy amit tudok, azt megcsinálom magamnak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
focvis
Itt vagyok a váltósnál. Azt mondta, h elég ha 3l-ként cseréled, ha nem koszos az olaj. Egy teljes töltet csere 40k kb. Azt mondta, h a váltó jó, csak a szeleptömb szokott megmakkanni benne. Ha kell, privátban adok hozzá elérhetőséget.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz focvis #130544 üzenetére
Szívesen. Ment a privát.
Nálam a kábelkorbács körül folyatott megint. Azt mondta a Gábor, hogy innen nem szokott az olaj folyni. Nálam mégis...
Valahogy szeretem ezeket a csatlakozókat. A motoron is innen folyt az olaj és most a váltónál is. Nagyszerű.kb 1l olaj ment még bele pluszban.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Orosz barátaink megmutatják mégis mi van ebben a csodás karter szűrőben. A nagy semmi ... ami 200Euró.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
A régi adagolós TDi-nél melyik csoportban van a szinkron szög? Van ilyen lehetőség benne egyáltalán? Néztem az egyik kollégám autóján, de a 4-es csoport 4. ablakában valamilyen 3% körüli érték volt. Az enyémnél ott KW-t ír./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #130839 üzenetére
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- VoLTE/VoWiFi
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen