-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Az mitől lehet, hogy ha teljesen balra tekerem a kormányt, akkor néha besípol? Mintha az ékszíj megcsúszna a szervón?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz tresh #131095 üzenetére
Hmm ... megpróbálom. De ahogy olvasom ehhez megint kell egy olajcsere. Maradt még az 1l-es flakonban a legutóbbi cseréről, de nem tudom elég-e.
Más:
A szelepfedél szállítást megszíttam ... 88dolcsi.
Az australpost oldalán félrevezető volt az árazás. 2kg-ig 22 dolcsit írnak, ami 1.6kg-nál már 88.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #131135 üzenetére
a motor az nem játék, azt akarom megőrízni...
És az egészség?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #131188 üzenetére
Szia,
Az jól gondolom, hogy nem normális, ha D-be rakom a váltót, akkor a 4. hengernél a befecskendező korrekciója 0.8-0.9-ről felkúszik 2.4 köré. Ez mitől lehet? Ha kiveszem üresbe, akkor ismét visszaesik 0.9 környékére. Érdemes ezt az egy befecskendezőt kivenni aztán megnézetni? A többi az mind 0.5 körül mozog.
A tünet, hogy mostanában mintha kicsit jobban rázná a kasztnit a motor. De csak ha sebességben van.
Féltengely? Vagy tartóbak? Vagy netán az említett befecskendező?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #131192 üzenetére
Még annyi, hogy amint rálépek a gázra, abba marad a remegés. Nem füstöl a gép, húz rendesen, nem dadog. Csupán alapjáraton kezdett el jobban remegni, mint szokott. Mitől lehet?
Hidegben - melegben pöccre indul.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #131195 üzenetére
De miért csak a 4. hengerben levő kúszik fel ennyire? Csináltam róla logot. Meg tudod lesni?
Illetve mitől lehet a remegés? Benyúltam, megrángattam ahogy tudtam a féltengelyeket. Nem éreztem különösebb löttyenést. Egy picit mozdult tengely irányban. De szerintem elenyésző ... igaz csak a kerék mögé benyúlva tudtam megragadni.
Szerk.:
Itt lenne a fájl.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #131202 üzenetére
Most volt váltósnál. Ugye folyt belőle ... kint volt az egész bele a váltónak és kapott plusz 1l friss olajat is, mert ennyi elillant. Azóta nem folyat.
Hmm .. most reggel melóba jövet a megszokott rezgést produkálta. Azaz semmi különösebb remegés. WTF?
Ettől függetlenül ez a 4. henger befecskendezője már vételnél magasabb értéket mutatott. Érdemes csak ezt az egyet kiszedetnem és megcsináltatnom, vagy csak a 4-et egyszerre érdemes. Van itt Győrben egy diesel szerviz, ahol elméletileg tudnak vele valamit kezdeni.
(#131204) kk831228
Lehetséges. De ha az a ludas, akkor egyfolytában kb egyformán kellene remegnie sztem. Ez meg viccelődik velem.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz K Norbi #131252 üzenetére
Welcome!
Nekem a levegőszűrő házának a felfogatását törték el legutóbb és amikor rákérdeztem, akkor letagadták. Pedig tudom, hogy nem volt eltörve. Ez előtt pedig az üzemanyag csövemet. Csak majdnem leégett a kocsim miatta, de no stress. Ezek a mai szerelők...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Brumi˘ #131899 üzenetére
Sydney. A fedél ára csupán 100ausztrál dolcsi volt (kb 23-24ezerFt). De sajna a posta még egyszer ennyi (88doclsi). Megszívtam.. Ismerősöm kint él és néztük a posta honlapját, amin mindössze 22dolcsi állt 2kg-os csomagig. Persze miután kiderült, hogy 1.5kg a csomag, akkor hirtelen felugrott 88ra. Így 15ezerFt-al lett drágább, de még így is olcsóbb, mintha itthon vettem volna meg. (150euró volt összesen)
Szerk.:
De hogy ez a szűrő miként működik, azt nem értem. Csak az a kis fém van ott rajta.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Brumi˘ #131899 üzenetére
Be is szerelve. Most láttam először a hengerfejet belülről. Szép... nem láttam különösebb kopást. Remélem többet nem kell leszednem.
A szűrő tuti rossz, mert olajos volt a szűrő utáni cső belülről. Remélem most már megszűnik az olaj a turbónál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz z123456789 #132063 üzenetére
Nem lehet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Speeedfire #132113 üzenetére
Nem a kédergumi a ludas. Az ablakemelő panelja és az ajtó közötti szigetelés öregedett el. Körbe kell nyomni semleges szilóval.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Speeedfire #132136 üzenetére
WriteOnly mód?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #132652 üzenetére
Szia,
Vettem ilyen csodát. Egyenest a szűrőre kötés után az üzemanyag szivattyú biztosítékát ki kellene venni? Az egész doboz tartalmát el kellene pöfögtetnem? Írtad, hogy emelt fordulatszámon ... mennyit jelent ez? 1500-2000?
Illetve a dolog végén cseréljek szűrőt?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #132756 üzenetére
Hétvégén ha lesz időm megejtem. Csak kell vennem csövet meg szűrőket. Én a bemenő ágra is rakok szűrőt, nem úgy mint a videón. Nálam nincs ilyen keringető.
(#132771) kk831228
Szóval biztatsz?Más: Valamelyik nap nyomtam egy kövéret ami beburkolta a mögöttem jövőt. Utána partnak felfele meghajtottam, de már nem nyomott füstöt. Gondolom el volt rakodva, mert sokat fut városban a kocsi... Ezért akarok neki egy ilyen tisztítást adni, hátha nekem segít valamit.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Féltengely csuklónál melyik márkát ajánlod ami gyári minőség?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
kk
Megejtettem én is ezt a csoda Liqui molly motoröblítést. Nem lett rosszabb mint volt./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Érdemes PD elemet felújítani? Vagy új? Voltam ma szerelőnél és említettem neki ezt a remegést. Persze mikor nézte, akkor pont nem produkálta. Ő szerinte PD elem. Voltam itt Győrben a Bosch szervízben, ahol azt mondták kb 50ezer / db a felújítás. Viszont a szerelő azt mondta, nem érdemes felújítani, mert kaka lesz. Van tapasztalatod?
Ugye a 4. hengernél magasabb a korrekció. Cseréljem csak azt, vagy szedessem ki az összeset és vizsgáltassam be?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz tresh #133612 üzenetére
Először vákuum csőre tippelt. De ugye az cserélve volt tavaly. Utána EGR, az is tavaly volt pucolva, mikor a turbó is lekerült. Ez után tért a PDre... Ha jól tévedek ez van az enyémben: 038130073BA
Ami fura nekem, hogy nem mindig produkálja. Illetve nincs füst, nincs 3hengerezés stb.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz tresh #133640 üzenetére
Beírták a szekeret április 10.-re az Interdiesel-hez. Kikapják az összeset, aztán bemérik. Csak nem áll össze a fejemben (megint), hogy miért csak random produkálja. Pl ma reggel semmi sem volt megint ... Illetve amikor produkálja, kidobom üresbe és abbahagyja. Ugye automata, így D-ben terheli a motort a váltó.
Ha egy porlasztó rossz, akkor annak mindig rossznak kellene lennie (gondolom én).
Szerk.:
Plusz hidegen-melegen pöccre indul és nem ingadozik az alapjárat sem. Megint egy olyan dolog, ami szívat (mint mikor az olaj folyt a PD elem kábeltól, aztán a fejet akarták lekapni - feleslegesen -)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #133650 üzenetére
Bízom bennük, hogy nem vernek majd át. Aztán majd kiderül ...
A tömítés is jó ötlet. Köszi! De akkor észre lehetne venni az olajban a gázolajat nem?(#133645) tresh
Persze jogos. Kérek majd ... de nem tudni, melyik elemről készül érted.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest