Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • simonjoe

    senior tag

    válasz Mágus2 #143686 üzenetére

    Mági!!
    Sok dologban igazad van, ezt nem szeretném elvitatni! De, mint írtam már anno régen, h az üzemagyagok régóta két helyről érkeznek hozzánk, egyfelől tőletek, meg Százhalombattáról. A schwechati szállítás már rég megszűnt! De, ezen is lehet vitatkozni. A Shell kutakat mint ahogy az OMV-t sem maga az anya cég üzemelteti, de persze a MOL-t sem, ezek franchise rendszerben működnek. A minőség sajnos a bérlőn múlik, és ebben rejlik minden, de minden. Ő tárolja, fejti, adalékolja, és árusítja. Ha böcsületes, akkor jó a nafta, viszont nem él meg. A többi meg benne lenne a következő mondatomban. Én cc 15 éve MOL-t tankolok, nem jó, ez tény, de veszem hozzá az adalékot, és csak azzal használom, 5-ik dízel szekerem tolom azóta, és a MOL üza miatt még nem volt gondom, pedig az elején még az Irakban szolgáló kollégáimtól vettem a DuraLube-ot, itthon akkor ismeretlen fogalom volt az adalékolás.
    Szóval nem olyan egyszerű ez. A Bárdi témára csak egy reagálás, a naponta hűtőrácson lógó lábakkal közlekedő terítők mennyire foglalkoznak a dízelmotor lelkivilágával? Ebben is benne van minden, csak gondold át. Egyszerűbb az üzemanyagra fogni.

    Joe

Új hozzászólás Aktív témák