Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz simonjoe #144011 üzenetére

    :N Ne vidd el.

    DZs Szerviz regeneráció szükséges, ha az sem megy végig, akkor csak a csere segít. Sokat ne járj vele gy, mert egy bizonyos telítettség fölött már a szerviz regeneráció sem opció, mivel kigyulladna tőle az autó. Sok a rövid városi út, hogy nem tud kiégni, vagy egyáltalán nem érdekelt, hogy mikor regenerál, és hagytad megtelni?

    [ Szerkesztve ]

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz simonjoe #144011 üzenetére

    Ahelyett hogy a csalást kivették volna a szoftverből, módosították is. Pedig elég lett volna a csalós részt kivenni, minden maradt volna a régiben, csak mérőpadon már nem a csaló értékeket mutatta volna az autó, hanem az eredetit.

    Ezzel szemben módosítottak a szoftveren, ami egyébként kényes egyensúlyban volt a fogysztás, teljesítmény és korom képzés ördögi háromszöge szempontjából. Ezt babrálni nem jó ötlet, mert valami ugyis borul. Teljesen kinyitották az EGR-t, módosították a előbefecskendezési értéket és hogy ez ne mutatkozzon meg a tlejesítményen, enyhén megemelték a turbónyomást, ettől jobb lett a kibocsájtás...de több lett a korom. Namost a végeredmény érzetre nem számottevő, viszont az eddigi 6-700km-re jutó egy regeneráció helyett lett hirtelen kettő. És máris megvan a megnövekedett átlagfogysztás oka. Sajnos regenerációkor sokkal többet fogyaszt és a gyakrabb renereáció fölöslegesen teszi ki nagyobb hőterhelésnek a motor minden alkatrészét. Ebből már lehet következtetni arra, hogy amíg nem kötelező a frissítés, a végfelhasználó szemszögéből kifejezetten előnytelen és felesleges.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák