Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Winchester95

    őstag

    válasz diablo1984 #158153 üzenetére

    molnarpeter:
    Annyit tudok, hogy felpörgött a motor alig állt le, utána folyt a kiegyenlítőnél a víz valahol.Nem indult, kormosan füstölt.
    A dugattyú tetején lévő porlasztási kép nem volt valami jó.(Dugattyútető 4.henger megégett).
    Kiderült az összes porlasztó hibás.Vettem egy bontottat az is hibás volt mind.
    200ezer gyári új porlasztók lettek belerakva.
    Azt mondták a felpörgésért ezek voltak a felelösek.
    De épp ésszel gondolkodva vagy víz vagy olaj.
    Olajos viszont nem volt se a turbó se a szívórendszer.
    Szóval csak víz lehetett.

    Diablo1984: igen még annyira nem volt vészes mondták is.
    Porlasztó 4db 200ezer+ mindenestül a motorgenerál hf javítással újból vezcserével 500ezer kereken.
    (Persze mindenről számla stb...) Fél év garancia van a motorra, alkatrészekre.
    Most továbbra is szivat a kormolódás, de inkább így használtam az első 1500km-en.

    Már nem a pénz miatt keseredek bele, hanem sajnálom az audit amit eladtam.

    Küszöböt valahol nekem is megnyomták, úgyhogy majd az is szép lesz, na meg a műszerfalat is szét kell szednem a légbefúvók miatt.

    Arról nem is beszélek hogy ránézek a kocsira és mint ha a jobb hátsó kerék dőlne befelé.
    :D
    És ha mérgemben eladnám akkor sem érne többet 1.5M nál szerintem. (Ez is csak annak akit megfog a zsír új motor+ a 800ezres szervízszámla vezetett sz.könyv, magyar rendszám(J elöjel) kevés km, viszonylag jó állapot rozsdamentesen).

Új hozzászólás Aktív témák