Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aero.

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz TayRol #177509 üzenetére

    Nem vagyok benne biztos, hogy teljesen érted :D az autó gázt is ad, nem tudod csak felengedéssel indítani. Tehát magától adagolják a gázt a kuplungemelés mértékéhez. Igen, fícsör

    [ Szerkesztve ]

  • Tin

    veterán

    válasz TayRol #177509 üzenetére

    De nem gaz nelkul indulsz el, hanem az elektronika ad helyetted eppen akkora gazt, hogy a leheto legkevesebb "plusz" befektetessel fogjon a kuplung.
    Az 1.5-ben van. Annal finomabban lehetetlen kuplungolni, mintha eppen csak annyi gazt ad az elektronika, ami a kuplungolashoz szukseges. Igy a leheto leginkabb minimalis a fordulatszamkulonbseg, a leheto legkisebb a terhelesvaltasa a kuplungnak, es az normalis, 1mp-es csusztatas mellett a leheto legkevesbe kopik, mivel a leheto legkevesebbet kell lassitania a tarcsanak a fordulatszam felvetelehez.

    (#177511) TayRol: Erdekes, azt hittem, ez mar vagy 5 eve van minden autoban. En abbol gondoltam, hogy tudhatja, hogy amikor tempomattal vezetsz, siman kezeli a valtast, magyarul kuplungnal elveszi a gazt, es miutan beraktad sebessegbe, magatol adja ra a gazt ujra, szoval te gyakorlatilag csak a kuplungolas (csusztatas) muveletet vegzed. Aztan kiprobaltam, es 1-esben is mukodik, sot, mint irtam, 2-esben is, de az mar nyilvan nyirja a kuplungot, meg felesleges.1-esben amugy emelkedon is mukodik gond nelkul, es ha hagyod 1-esben gurulni es lassulni az autot, egy ido utan nem lassul tovabb, csak kuszik.
    Jo dolog, dugozasban nagyon hasznos, lassu haladasnal sem problema, egyedul arra nem az igazi, ha kicsit nagyobb lendulettel kell elindulnod, mert azert van vagy 2 mp, mire a kuplung rendesen "befog", es ha csak utana gyorsitasz, az lassabb, mintha alapbol nagyobb fordulatrol kuplungolnal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák