Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz papg79 #190825 üzenetére

    Nekem 21fokos külsőnél 3.5Km után(ennyi míg kiérek dolgozni) 70környékére felmegy óra szerint, még ugyan ennyi és 90közelében a mutató

    Nálam is így volt, szerelő szerint ez ilyen, egy idős sharan tulajdonos hogy ő már kettőt cserélt és nem ért semmit
    Utána csere nálam és lett fűtés, szépen beáll 90-re

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • dssport

    tag

    válasz papg79 #190825 üzenetére

    ,,van, hogy 8km, és már középen áll a mutató"

    - szerintem az normális, mert optikailag így szép... van benne egy kis csalás. Ha géppel kiolvasnád, a valóság kevesebb lenne. Ezért ha már nem éri el a középértéket a mutató, vagy elindul visszafelé lámpánál röfögve, vagy amikor hűti a menetszél, az már egy nagyon rossz termosztátra utalhat.
    Én 1.4 PD-vel szerintem kb. 8-9 évig jártam úgy, hogy nem ment a venti alacsony fokozata, de a mutató soha nem mozdult ki középről a felső tartományba .......................................................................................... No comment.............. egy klímatöltéskor a szakinak tűnt fel, hogy csak maximum fokozaton indul el a venti, amikor már bőven pirosban járt a maszek nyomásmérője. :D Olyan volt mint egy Zs kategóriás tengeralattjárós filmben amikor találatot kapnak vagy túl mélyre merülnek és mindenki csenden be van sz@rva és az összes mutató pirosban és elkezd mindenhonnan víz előtörni, de szerencsére minden csőszakaszon van 30 centinként egy elzárócsap, amit a személyzet gyorsan elteker és és és elkalandoztam bocs...................

Új hozzászólás Aktív témák