-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #198408 üzenetére
Bocs, vak vagyok es tetozik a koro.
Amugy nem kenyes, kapja a premium nyalat, 8-10ezrenkent az olajcselet es nem nagyon kellett rakoltenem, sok problema se volt vele 5(ekkor vettem) es 10 eves kora kozott, csak par. Hozzateszem azota sincs.
1. 6 evesen eleresztett a hutoventillator forgoreszenek a ragasztasa es a muanyag lapatok leszalltak a motorrol es porges kozben ledaralta a hutot, ami emiatt kilukadt. Huto es venticsere lett.
2. Egyszer volt egy decemberi fura hideginditas kb. 2 eve, mikor nem indult el par henger es azt hittem kiszakad a motor alapjaraton, de 2 ujrainditas utan megszunt, aztan azota se jott elo.
3. 10 evesen elszallt a masodik homero a kipufogoban es a lambda szonda (320k km-nel). Osszeset csereltem, mert nem akarok az ut szelen lerohadni. (A DPF miatt letilt ezek hianyaban, amikor regeneralni kene.)
4. Mar razott 9 evesen is, igy a kettostomegut is cserelni kellett.
5. 9 evesen kb. elkezdte fogyasztani az olajat, de nem a motor ette meg, hanem kifolyt az also szimeringen.
6. az elozo tulaj elbarmolta az olajleereszto csavarmenetet, igy azt lakatolni kellett.Persze most 10evesen megcsinaltattam a lancot es feszitot, kettotstomegut meg a sok, foleg nehezen elerheto aprosagot, de pusztan megelozesi celbol, mert meg 5 evig akarom hasznalni minimum.
A felni gorgozesere es fenyezesere tobbet koltottem, mint a veletlen hibakra, a gumikra meg annyit, mint a motorgeneralra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest