Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz rasotamas #198408 üzenetére

    Bocs, vak vagyok es tetozik a koro.
    Amugy nem kenyes, kapja a premium nyalat, 8-10ezrenkent az olajcselet es nem nagyon kellett rakoltenem, sok problema se volt vele 5(ekkor vettem) es 10 eves kora kozott, csak par. Hozzateszem azota sincs.
    1. 6 evesen eleresztett a hutoventillator forgoreszenek a ragasztasa es a muanyag lapatok leszalltak a motorrol es porges kozben ledaralta a hutot, ami emiatt kilukadt. Huto es venticsere lett.
    2. Egyszer volt egy decemberi fura hideginditas kb. 2 eve, mikor nem indult el par henger es azt hittem kiszakad a motor alapjaraton, de 2 ujrainditas utan megszunt, aztan azota se jott elo.
    3. 10 evesen elszallt a masodik homero a kipufogoban es a lambda szonda (320k km-nel). Osszeset csereltem, mert nem akarok az ut szelen lerohadni. (A DPF miatt letilt ezek hianyaban, amikor regeneralni kene.)
    4. Mar razott 9 evesen is, igy a kettostomegut is cserelni kellett.
    5. 9 evesen kb. elkezdte fogyasztani az olajat, de nem a motor ette meg, hanem kifolyt az also szimeringen.
    6. az elozo tulaj elbarmolta az olajleereszto csavarmenetet, igy azt lakatolni kellett.

    Persze most 10evesen megcsinaltattam a lancot es feszitot, kettotstomegut meg a sok, foleg nehezen elerheto aprosagot, de pusztan megelozesi celbol, mert meg 5 evig akarom hasznalni minimum.

    A felni gorgozesere es fenyezesere tobbet koltottem, mint a veletlen hibakra, a gumikra meg annyit, mint a motorgeneralra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák