Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr.Zoo

    senior tag

    válasz freaghill #47613 üzenetére

    1Z motorkódú?
    A turbó típusa nincsmeg?
    Én innen vettem az enyémhez, igaz nekem változó geos GT1749VA-m van.
    Még bírja, 80 forint volt, de azt tudni kell, hogy Ők, illetve ma M.O. forgalmazott "felújított" turbók többsége kompromisszum.
    Azért, mert a gyáriban Melett tengely van, az után gyártott, felújítottban pedig Tiang Pao tengely.
    Miért fontos ez?
    Azért, mert egy turbó jóesetben az autó élettartamát tudja, de legalábbis a motor komolyabb hozzányúlása nélküli idejét.
    Van még a bontottak közötti turkálás is, néha előkerülnek értelmes darabok Angol autókból, de ez ugye lutri, milyen olajjal használta, mennyire volt megírva stb...

    innen keresd Mica-t, Ő szokott lomizni turbók között, hátha tud neked túrni valami értelmeset. Ja, és amire azt mondja hogy megveheted, azt megveheted.

    [ Szerkesztve ]

    "decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz freaghill #47613 üzenetére

    Az EGR-t le lehet vakítani, ezzel is szűkül a kör.

    A légtömegmérőt lehet helyettesjteni egy BAV21 diódával, amitől füstölni fog amíg felépül a turbónyomás. Ha így sem fog megfelelelően húzni, akkor a turbó nem tölt rendesen, ami szintén nem muszáj, hogy a turbó hibája legyen. Lehet csak a nyomásmérője döglött. Ebben a verzióban megy egy csövecske az ECU-ba?
    Ez szokott elrepedni, és hasonló hibát produkál. Magában az ECU-ban is átszakadhatott az a cső, olyankor elönti olajjal a cuccot, és lőttek a barometrikus nyomásmérőnek. Ha csak hajtod, de nem kezdesz vele semmit, magától nem fog megjavulni. De a csavarhűzós hallgatás nem célravezető egy olyan motornál, ami minden oldalról hangos. ;)

    A fent említett szívást egy diaggal ki lehet váltani. Elég egy mezei VAG-com, ami nem beszerezhetetlen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák