Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10726912

    törölt tag

    válasz MunezXBK #73727 üzenetére

    Heh...pont ebben a topicban lövöd el az estei magányos lódözési szokásaidat? Vag pontosan mitet is polírozol ? ;] :D Bocsánat, magas foci volt... :B
    Mindenkinek lenne kérdés:
    SF motorkódos AUDI 80 1.8S, benzines, karburátoros 65/88-s motorral szerelt típusról van szó. A probléma a következő: karter gázban megjelent a motor olaj, néha egészen durva mennyiséget hoz magával, 120 km alatt másfél decinél többet. Alapból volt egy olyan gondja, hogy csattog a hidrotőke, most meg ez a hiba is. Hirtelen jött ez a hiba, tele nyomta a levegő szűrőt. Sejtésem szerint gyűrű törés okozta ezt, ezért lett hirtelen a jelenség. A fentebb felsoroltakon kívül nem tudok más hibáról, nem füstös a motor, nem kopott, kompresszió mindegyik hengerben 12.1-12.3 között van, alapméretes dugattyúk vannak benne.
    A hidrotőke sort meg lehet venni 10 ezerért, egy darab dugattyú gyűrű 2400 forinttól indul.
    Kérdésem az, hogy érdemes venni egy ugyan ilyen bontott motort donornak, és abból áttenni, amit kell, (esetleg KJET-est is vehetek, kedvezőbb fogyasztás miatt illetve jobb lesz a teljesítménye, meg az alapjárat is stabilabb lehet), vagy vegyem meg az új alkatrészeket (ebben az esetben csak az olcsóbbakat tudom megvenni), és csináltassam meg az új alkatrészekkel a motort?
    Ki mit tanácsol? Ez a kocsi marad még pár évig biztosan, sok értelmét nem látom lecserélni, évi 5 ezer km kb a futása, erre pedig megfelel ez is.
    Köszönöm előre a válaszokat!. S ha valaki tud alkatrész ügyben segíteni, azt is megköszönöm, egy hónapon belül lesz ez aktuális, akkor lesz a javítása pénz. AAlkatrész akkor érdekelne, ha jobb minőságűt tudnátok ajánlani lényeges kedvezménnyel.
    Köszönöm!

  • KaiotEch

    nagyúr

    válasz MunezXBK #73727 üzenetére

    Hát gondolom már a bohócot nem :DD

    A króm díszléc az ódik ismertetőjele, ki kell akkor bővíteni a kínálatot :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák