-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPeter87
őstag
Sziasztok!
2006-os Octavia (BKD, 140LE) már másodszor dobja fel a légzsákos kis lámpát, úgyhogy kicserélem a csatlakozókat a két első ülés alatt valami hasonlókra.
Tud valaki ajánlani pesti szakit, aki kiveszi a hibakódot és olcsón dolgozik?
Előző alkalommal egy váci srác csinálta meg 5000ért, de hozzá nem szívesen mennék, ha van alternatíva.Másik kérdés: a kijelzőn megjelenő szerviz intervallumot jelző kis villáskulcsot el tudom tüntetni valahogy vagy ehhez is számítógép kell?
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz Bull Boss #101189 üzenetére
Szerintem a márkaszervizeket kerüld el nagy ívben és keress egy olyan autószerelő műhelyt, ahol értenek is hozzá és nem csak randomra kicseréltetnek ezt-azt. Nekem is szarozik már a kettőstömegű, hidegen csörög, de ha bemelegszik, akkor már semmi, viszont sem hidegen, sem melegen nem rángat, semmilyen fordulaton.
Kíváncsiságból megkérdezhetem, hogy mennyiért csinálták a cserét, mindennel együtt?Szerk.: Ha csak városban használod, inkább benzinest kellett volna venned.
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
2006os Octavia II 2.0 pdtdi-n (BKD), ha üzemanyagszűrőt cserélek, kell utána légteleníteni valahogy? Vagy csak csavarok ki, régi szűrő ki, új be, csavarok vissza és ennyi?
-
MPeter87
őstag
válasz !Overdose! #101310 üzenetére
+ (#101308) Rick4
Köszi, megvan!
-
MPeter87
őstag
Ma megérkezett a kábel, viszont a cd-re a kínaiak csak vag commander-t és vwtools programot raktak, vcds nincs rajta. Neten találtam vcds 14.10.2 és 12.12.0 verziót is. Ezek közül mindegy melyikkel próbálkozom?
Légzsák hibakódot szeretném kiszedni belőle.
Mondjuk az ülés alatt még nem operáltam át a csatlakozókat, de remélem enélkül is jó lesz.Szerk.: Octavia II 2.0 pd BKD 2006
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz Mágus2 #102572 üzenetére
Na bazz nemár. Akkor ezzel mit tudok kezdeni
A kici kínaiak diag-ot is írtak a leírásba
Mondjuk lehet csak számomra nem volt egyértelmű, hogy az mit is takar..Szerk.: Huhh, akkor jó, akkor nem kell újat rendelni. Köszi!
Ez (elvileg) nem volt törve. Olvastam neten, hogy az Octaviaknál az ülés alatti csatlakozók nem a legjobbak, ezért időnként bedobja ezt a hibakódot. Nálam is valószínűleg az ülés mozgatása miatt dobta fel. Ezt lehet ellenőrizni ezzel? Meg tudom nézni, hogy mi a hiba forrása?
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz Mágus2 #102575 üzenetére
Lehet hülye kérdés, de ezt hogy kell használni? Nyomogattam már mindent mindenhogy, de sehogy sem akarnak beszélgetni egymással.
A vag commanderhez feltelepítettem a kábel illesztőprogramjait, így hiba nélkül felismeri a gép a kábelt, win7 32bit. A vag commanderben próbáltam úgy is, hogy az airbag gombra nyomva clear DTCs, de ott sem tudott csatlakozni. Próbáltam úgy is, hogy jobb alul a legördülő listában kiválasztottam az airbag-et, majd open channel, de úgy sem. Ezeket próbáltam úgy is, hogy jobb alul választottam másik connection type-ot, high 2.0, low 2.0, high 1.6, low 1.6, K-Line, de semmi. K-Line-nál bal középen/felül rá lehet nyomni a identification gombra is, de úgy sem kommunikál.
Próbáltam gyújtáson, gyújtás nélkül, beindítva is, de semmi.A kábel lenne rossz vagy én csinálok valamit nagyon rosszul?
-
MPeter87
őstag
válasz Mágus2 #102595 üzenetére
Feladtam, szerintem szar a kábel.
Néztem a portot, 4es volt alapból. A programon belül az SCOM beállításnál más nem is jelent meg, csak egy 4es, így itt talán nem tudtam semmit sem benézni.
A CD-n volt egy leírás, ott 10es portot említ, gondoltam kipróbálom úgy is, hátha ez a gond, de nem. Kerestem újabb vag commandert is, de azokkal sem ment. Kíváncsiságból felraktam az előbb említett 2 vcds verziót, azoknál usb-n felismerték a kábelt, de egyből alatta megjelent a hibaüzenet, hogy interface not found, ami gondolom kb annyit takar itt, hogy kábel ugyan van, de nem ilyen kell hozzá.
Írok a kínaiaknak, hogy pénz vissza és inkább rendelek egy normális kábelt, amihez jó a vcds is.Szerk.: Tehát akkor ilyen kábel kellene nekem is, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
Valahogy sikerült életre kelteni a kábelt és a vag commandert. Kiolvastam a légzsák hibakódját. Így, hogy megvan a konkrét kód, neten nézelődtem és 2 dolgot találtam. Egyik helyen azt írták, hogy gyorskötözővel szorosan össze kell kötni a csatlakozót (ennek szerintem nem sok értelme lenne). Másik helyen pedig azt, amit terveztem, hogy összeforrasztani a vezetékpárokat vagy ilyet tenni a csatlakozók helyett.
Érdekes viszont, hogy töröltem a hibakódot, de egyből visszaíródott. Ennyire gáz lenne a csatlakozó valahol vagy miért lehet ez?Szerk.: K-Line-on keresztül még mindig nem kommunikál...
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
-
MPeter87
őstag
1-2 hete hallok valamit időnként súrlódni hátul az Octavián. Gondoltam, hogy a fékek.. Most voltam új nyári gumikat rakatni rá és ahogy láttam, ijesztően el vannak kopva a betétek. A tárcsa nem tűnik hullámosnak, viszont van kb 1mm-es válla. A tárcsákat is kell így cserélni vagy elég csak új betéteket vennem bele és mondjuk felszabályoztatni a tárcsákat vagy azt sem kell?
-
MPeter87
őstag
válasz BigBlackDog #103353 üzenetére
Ahogy olvasgatom, 2008 közepéig 6sebességes DSG-t kaptak, utána 7sebességest, de száraz kuplungost. Automatában én inkább ZF felé hajlok egy 335D-ben.
-
MPeter87
őstag
-
MPeter87
őstag
2005ös Fabia 1.2 HTP-nél gyertyák cseréjekor kell mást is cserélni? (kábel vagy valami..)
Vezérlés cserénél csak a km számít vagy évben is meg van határozva, hogy mennyi idő után kellene cserélni?
90k van benne. -
MPeter87
őstag
2.0 pd bkd 2006 octaviánál 2 típusú kuplung+dmf létezik. (Luk, Sachs) Azt az infót kaptam, hogy csak szétszedés után derül ki, hogy melyik is van benne. Nem felcserélhető a 2? Nem ugyanolyanok? Árban nincs nagy különbség, de ha esetleg ki szeretném cseréltetni, akkor jó lenne olyat beszerezni, ami belemegy.
-
MPeter87
őstag
válasz tresh #105586 üzenetére
Mailben ezt kaptam az árajánlatnál: "Az Ön autóját kétféle kuplunggal gyártották, sajnos csak szereléskor derül ki, hogy pontosan melyikkel. Ennek megfelelően mindkét eshetőségre adok árajánlatot :..."
Etka ezt írja: "rendelés előtt a régi alkatrész alapos ellenőrzése szükséges"
Ezek alapján tuti, hogy egyforma a 2 gyártó?
Lehet hülye kérdés, de engem ezek kissé bizonytalanná tesznek az ügyben. -
MPeter87
őstag
2004es Fabia 1.2 HTP-nél mi lehet a hiba forrása annak, hogy nem sokkal, de érezhetően nehezebb forgatni a kormányt? Így látatlanban lehet tippelni? Én 800-1000 km óta nem használtam, így túl sok idő/km nem telt el azóta, viszont számomra érezhető a probléma.
-
MPeter87
őstag
Jó reggelt mindenkinek!
Reggel kimentem az autóhoz (Octavia II 2.0 pd bkd 2006) és ez fogadott:
Mi okozhatja ezt? Esőzés volt/van mostanában rendesen. Az ablakokon keresztül biztosan nem ázik be. A motorháztető alatt az akksi alatti kábelköteg kicsit vizes, de ez ugye menet közben is ugyanúgy vizes tud lenni. Egy érdekes dolgot tapasztaltam: ha felnyitom a csomagtartóajtót, akkor már nem világít a 3-3 led. Amúgy ezt leszámítva semmi rendellenességet nem tapasztaltam, indul rendesen, nem villog semmi, világítanak rendesen a lámpák, valamint ha a fékre lépek, világít egyben az egész led sor. Van valakinek ötlete?
-
MPeter87
őstag
válasz tresh #107929 üzenetére
Kábel átvezetés alatt azt érted, ami bentről a csomagtérajtóba megy át? A gumi takaró rész vizes kicsit, de abba nem hiszem, hogy befolyt volna a víz, ránézésre/érzésre elég jól szigetel, hirtelen le sem tudtam húzni a műanyagról, amire csatlakozik.
Szerk.: Igazából amellett, hogy az egészet nem értem, az sem világos, hogy miért csak a szélső 3-3 világít és nem telibe az egész sor?!
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz tresh #107931 üzenetére
Lementem a postára, meg vissza, semmi változás. Leszedtem az akksisarut, így már nem világít , viszont remélem ha visszarakom akkor is csak akkor fog, ha rátaposok a fékre.. Sajnos csak az esőre tudok gondolni, de lövésem sincs, hogy hol lehet a probléma forrása.
Ha felnyitom az ajtót, akkor abbamarad a világítás, viszont nem tudom, hogy hol lehet ott a kapcsoló/érintkező, ami érzékeli, hogy fel van nyitva és felkapcsolja a csomagtartó világítást is. Egyáltalán csinálhatna ilyet egy kis víz, ami mondjuk az akksi alatti vezetékekhez kerül? -
MPeter87
őstag
válasz MPeter87 #107925 üzenetére
Megvan a probléma forrása. A bal hátsó ajtónál valahogy az ajtó és a küszöbön/kereten lévő tömítés között befolyt szépen a víz és a fekete szőnyeg alatt a színes tömítő anyag elég vizes.
Hol tudok venni olcsón ilyen tömítés szettet? Tehát a bal hátsó ajtón ami van körben és annak a párja, ami az ajtó kereten van. A keretről simán lejön. Az ajtón lévőt nem piszkáltam, ezt hogyan tudom majd leszedni? Ragasztva van?
A ledek egyelőre nem tudom hogyan/miért világítottak, mert a kábelkötegen nem látok sérülést és csatlakozót sem, de mindenesetre már nem világítanak.
-
MPeter87
őstag
válasz PindurAnna #108173 üzenetére
Köszi!
Valahogy nem jutott eszembe, hogy bárdni/stb/unix-nál is lehet ilyen.. Szétnézek, de akinek van még ötlete, hogy honnan érdemes ilyet beszerezni, szóljon! -
MPeter87
őstag
válasz PindurAnna #108175 üzenetére
Ő kicsoda?
-
MPeter87
őstag
válasz bmwsan #115973 üzenetére
Ez konkrétan úgy néz ki, mintha valaki a 15 millás (lehet több) autójába felakasztott volna a középkonzolra egy 5ezer forintos kínai szart... Azok a jó 3 centis kávák... Eleve számomra a fényes fekete műanyagok undorítóak egy autóban, irtó gagyik, de ez még rátesz egy lapáttal.
-
MPeter87
őstag
válasz atos19881101 #116570 üzenetére
Nekem úgy rémlik, h telepítésnél vagy a progi indításánál kellett figyelni, hogy ne szedje le a frissítést netről, hanem a cd-n lévőt telepítse, de majd az okosabbak kijavítanak, ha tévedek.
-
MPeter87
őstag
válasz Speeedfire #116897 üzenetére
A kkl-es kábellel én is kínlódtam egy darabig, mire felismerte. Persze nekem nem volt jó arra, amire kellett volna, úgyhogy jött a vcds-es, ami ment egyből.
-
MPeter87
őstag
Octavia II BKD típusnál az alábbiak mit jelentenek pontosan? (kicsit hosszú, sorry)
A levegős motorral (ha ez arra utal, ami a levegőáramot szabályozza, hogy épp melyik lukon mennyire fújja) kapcsolatban nem vettem észre problémát, illetve csak annyit, hogy talán szembe kevésbé fújja a levegőt, de az nem tudom hiba-e vagy hogy változott-e valamit, mert nemigazán szoktam úgy használni. A parking light hibákat nem értem, elvileg jó mindegyik helyzetjelző, ha azt jelenti. Hátul volt egy kiégve, azt kicseréltem.Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1Z0 907 044 H
Component: ClimatronicPQ35 084 0305
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - IntermittentAddress 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H37 1002
Revision: 00H37000 Serial number: 00000004313601
Coding: 01880F030004140000110D000000000000097F075C
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2B55E1278AF0EB46111-807ESubsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer SK351 012 0401
Coding: 00063477
Shop #: WSC 734305 Faults Found:
00188 - Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 12.00 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF02394 - Parking Light Left Front (M1)
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 181
Mileage: 209226 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.25 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF02395 - Parking Light Front Right (M3)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 183
Mileage: 208376 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.45 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF00187 - Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.80 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
OFF
Voltage: 13.30 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFFAddress 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D
Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610
Revision: V1610036 Serial number: SKZ7Z0F3701797
Coding: 0003101
Shop #: WSC 00999 444 64523
VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-80601 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:12Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb
Part No SW: 1K0 907 530 H HW: 1K0 907 951
Component: J533__Gateway H12 0150
Revision: H12 Serial number: 31001067020032
Coding: 3D0F0B4007001302
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-80791 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:13Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl
Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Component: PTC-Element 0404
Revision: 00800000 Serial number:
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-80781 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective