-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #111969 üzenetére
Nagyon jól mennek az újabb A4-ek a 2.0-ás motorokkal, mondjuk ez nem meglepő, 1450kg-os autókról beszélünk. Én itt nem mennék el a 3 liter irányába, a 11 milliós quattro S Tronic alapárhoz képest 2 millió felára van a nem quattro 3 literesnek, és közel 4 (!) a quattronak. Természetesen ez mind alapmodell, nyugodtan hozzá lehet számolni 2-3 millió extrát. És hova nem elég a 7.5-es 0-100?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ha az erőgép a cél akkor ezek játékok, az usákoknál a 2.4-es, 2.6-os motorok a belépő alapmotorok. Egy rendes 5 literes Mustang és eszedbe nem jut többet traktoron gondolkozni, legyen az akár 3 literes.
Mágus2: Úgy nehéz lehetett beilleszteni. Amúgy itt mi volt az indok?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #112077 üzenetére
Biztos király egy 500 lóerős RS6, de mire? Megtolni egy Ferrarit az autobahnon,
miközben hátul alszik a baba a gyerekülésben?miközben viszed a lapraszerelt bútort a teljes konyhához a csomagtartóban.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #112077 üzenetére
Egyébként alapvetően egyetértek, de nagyon nem mindegy a kasztni, nagyon nem mindegy annak a tömege, stb. Egy Golfban teljesen más a 300 lóerő, mint egy A6-ban, vagy egy 5-ösben, utóbbiak nagy, nehéz dögök. A kor szintén nem mindegy, mert ma már egy 530d kevesebb lóerővel, nehezebb (kényelmesebb, csendesebb, modernebb, stb.) kasztnival, alacsonyabb fogyasztással hasonlóan/jobban megy, mint az akkori 540i, ami magasabb árkategória volt. Abból indult ki az egész, hogy kell-e az A4 B9-be a háromezres TDI és szerintem előbb érdemes kipróbálni, tud meglepetéseket okozni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #112218 üzenetére
A VW honlap szerint a hátsó kerekekre hat. Ettől függetlenül mozgásban behúzva a kart szerintem a vészfék funkció aktiválódik (egyértelmű anyagot nem találtam rá, régebbről rémlik az infó, volt ilyen autónk), ami a leggyorsabb megállást segíti elő mindennel amije csak van.
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz Goblin12 #112459 üzenetére
Egyetértek Kiskokóval, 16-ért itthon már korrektül felszerelt 5-ös BMW-t, vagy A6-ost lehet kapni akár újonnan és ott hajlandóbbak többet engedni az árból. És azok azért érezhetően más kategóriába tartoznak.
Superbből én valami ésszerűbb konfigurációt keresnék közelebb a 10-hez, mint a 15-höz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #112476 üzenetére
Én alapvetően a konszern új árakat. Egy Leon kb fillérre pontosan ugyanannyira jön ki a 150 lovas 1.4 TSI-vel, mint egy Golf vagy egy Octi, esetleg néhány apróbb extrában van eltérés, ha hasonlóan magas felszereltséget néztem. De míg egy Passat és egy Superb között megértem a határozatlanságot, ebből a keretből egyértelműen a prémiumak felé mennék, már csak a platform (MQB vs MLB) és a vele járó lehetőségek miatt is (nagyobb motorok, Torsen quattro, ha már Audiról beszélünk). Továbbá a Superb nekem annyira egy nagyított G7-re hasonlít belül, ennyiért pedig azért már egy kategóriával magasabban járunk (nem idevéve az R-t, GTE-t), elvárnék többet. Továbbá a "resale value" (ahogy az angol szakirodalom szeret fogalmazni) is az Audi javára szól.
(#112486) Kiskokó: 6 sebességes, 2014-es modellévbeli, (emlékeim szerint) 320 nyúlmókussal - ezek eléggé az olajosra utaló jelek. A 7 sebességes nemrégóta rakható magasabb nyomatékú autókhoz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
A4 teszt a korábbi Superb vagy A4 vonalra. Mondjuk kicsit kezdenek egyhangúvá válni ezek a totalcaros VAG tesztek.
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #112541 üzenetére
Ne nagyon várj már 3.2-ket, pont ugyanazok lesznek itt is elérhetőek, mint a nagyobb MLB-knél (jelenleg Q7), esetleg néhányat kihagynak. De ez az egységesítés lényege, nem éri meg ebben a turbókorszakban nagyon új motorokat fejleszteni, elég szépen be tudják állítani így is a teljesítményszinteket kevés motorral (1.4, 1.6, 2.0, 3.0, hogy az RS-eket most ne említsem).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Danex #112556 üzenetére
"Érzetre nagyon kényelmes, finoman vált, lehetőlég NE a száraz kuplungos 7 sebességest nézz azoknak meg van számolva a vége (250 000km -t mondogatnak erre fele) "
Ez adott is lenne, 250 nyúlmókusig rakják a szárazkuplungosat, és a kinézett RS Octi mindkét változatában több (350 vagy 380).
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #112559 üzenetére
A konfigurátoros árak abban a pillanatban vesztik el az értelmüket, amikor bemész érdeklődni a szalonba. A családban most valaki érdeklődik A4 után, 2.0 TDI-vel (190ps) 13 környékén (kedvezményekkel) szép darabot ki lehet hozni, persze az nem feltétlen jó hozzáállás, hogy minden extrát belerakunk. Fullextrásan egy 1.4 TSI Golf (semmi speciális SV/kombi vagy GTI/GTE/R) is könnyedén 11-12 környékére extrázható.
És sokszor már csak azért is érdemes utánaérdeklődni, mert a szalonban általában a modellre specializálódott értékesítő ismeri az extrákat, tudja mit érdemes és mit nem érdemes megvenni. Persze ezt ki kell fogni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Három henger, vagy három henger? VAG motort újít.
Balupapa: Szép
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #112830 üzenetére
Hát kíváncsi leszek, van most a piacon 1.5-ös négyhengeres (sokféle változatban a Fordnál), és 3 hengeres is (BMW benzin és dízel is). Utóbbi mondjuk nem volt szimpi az egyesben, de legalább 260 km-re elkért 25 liter nyálat.
Háromhengeres GTI, az kéne még.
Szerk.: Továbbkeresve lesz bennük hengerlekapcsolós móka, szóval ja, valószínűleg négyhengeres lesz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hikvision #112910 üzenetére
Ilyen tempónál kanyarban már tényleg sokszor az vezető merészségén múlik, itt mondjuk azt feltételezhetjük, hogy futóműben rendben (sőt) volt az Opel. De "kis műanyag"-nak sem feltétlen nevezném azt a szerkezetet, meg merem kockáztatni nehezebb az Opel 2.8-as motorral, mint az A8 a 4.2-essel.
(#112907) knuckle: Na ne. Azért autópályán csak vissza tud váltani és megnyomni a gázt.
(#112916) knuckle: Nem használható fel minden további nélkül bizonyítékként. Az eljáró hatóság dönt egyedileg, hogy a felvétel elkészítése, felhasználása sért-e személyes adatok védelméhez fűződő jogokat. [link]
(#112915) Kalandor: A biztosító sajnos tuti elutasítja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tresh #112933 üzenetére
Ezaz, ezzel fogok bemenni a szalonba alkudni az R-re. Hogy két betűvel kevesebb van elöl is és hátul is, így adják olcsóbban, mint a GTI-t.
(#112934) TaaT: Tudom. és hát azért nem könnyen magyarázható a létjogosultsága. Egyébként érkezik a GTI és az R közé modell, a Clubsport.
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
"Ja még 1dolog ami nekem újdonság. Ha lenyomom a gázt teljesen akkor a vége előtt kb 1/4-el van egy pont ahol kis ellenállása van, de ha rányomok akkor lehet padlóig benyomni."
Kick-down a feature neve, automatákból jött, néhány limiter funkciót tudó tempomattal rendelkező autóba is berakják. Automata váltó esetén ez a padlógáz, üzemmódtól függetlenül visszavált a legsportosabb mód szerint, bekapcsolt limiternél pedig ezzel lehet túllépni a beállított limitet, ha olyan helyzet adódna.
-
brumi1024
veterán
válasz brumi1024 #111388 üzenetére
Eldőlni látszik az utód kérdése, már csak a rendelés van hátra. Jönnék is két képpel (a szemfülesek ki fogják találni mi ez ), egyelőre ezek a színek vannak terítéken, vélemények?
Feketém még nem volt, a fehért ismerem, mindkettő kényes szín, de talán a fehér kevésbé. Ja és ez beleszámít 2 képnek a 40(/80)-ba?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
(#113112) Qru: Ettől tartok a feketénél, igen. Volt a családban egy Passat B6 sötét barnában (csak napfényben látszott annak, egyébként kb fekete volt), elég gyakran kellett mosni. Kicsit a formai dolgok miatt is a fehér fele húzok.
(#113113) Saint_: Szedánt próbáltam, de nekem kicsit jobban bejön a Sportback, így a végén le lesz csapva.
(#113115) -secret-: A piros is alapszín itt.
(#113117) focvis: Alapvetően az Uni színek játszanak, elég komoly a metál felára. A versenykékkel meg jár egy "kolonc", az S line csomag, ami viszont szépen megdobja az árat. Tetszik-tetszik, de azt korlátlan keretnél választanám.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #113192 üzenetére
Ez a normális működés? Hasonló motoros Q3 is ezt csinálja, gondolkoztam rajta, hogy ez normális-e. Fűtéssel is felmegy 60-70 fokra, de a 90-et csak 100-110-es tempónál éri el, és onnan simán visszahűl városban.
F10-es 5-ös simán bemelegszik, már-már benzines sebességgel, de az teljesen le tudja zárni a veséit lamellákkal.
(#113198) tomcsi23: A svédeknél a másik irányból közelítené a 90-et a vízhőmérő mutató.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #113269 üzenetére
Meglepően sok mindenre jó, a kutyát mondjuk túlzottan nem érdekelte. Ülés mellé beesett pénzérmék kipiszkálása, tollról címke lekaparása stb. Ha sörnyitó kellett nem vezettem (üdítőből ritkán kapok üvegeset nem kinyitva) és nem esett egyébként sem útba az autó.
(#113271) TaaT: Az amerikaiaknál pedig még mindig nem debütált.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #113295 üzenetére
Ez igenis felelős. Meg kell mutatni annak a teherautó X5M-nek, hogy nem úgy megy az!
(#113287) TaaT: Egy 80-200-ban is megnéznék egy ilyen tesztet egyébként.
Ez még az aktuális szoftverfrissítéssel beférne az összes elé, és még árban is hasonló lenne egy M550d-hez.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #113306 üzenetére
De nem ám De csoporton belül maradva a GTE és az e-tron is érdekes szerkezetek, csak ne lenne olyan áruk.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #113343 üzenetére
Szerintem tudnak a modernebb 1.4-1.6-ok meglepetést okozni, a maguk 150-180 lovával és magasabb nyomatékával.
(#113308) molnarpeter: Az új Golf esetében olvastam olyanról, hogy a dízeleket szeretnék leváltani hibridekkel. Azonos áron nem lenne rossz. Amúgy igen, a Q7 tényleg batár, nézegettem hétfőn a szalonban. Az A6-ot/5-öst ismerem, nem kicsi autók, de eltörpülek emellett a busz mellett.
(#113347) lenko: Persze kevés van, de ne túlozzunk, a 99% közel sem áll a valósághoz. Nagyjából 3 millió autó van az itthoni piacon, ebből már eleve 15% dízel, de csak 2014-ben magánszemélyeknek eladtak ~67k autót, aminek a nagy része turbós.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen