Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz misimagaki #151 üzenetére

    Azt a ku... tya mindenit. Nem semmi pénzt elkérnek egy Octaviáért. :(

    Egyébként tartok tőle, hogy az az 1,4-es változat kicsit alulmotorizált lesz, ami a menetteljesítményen és a fogyasztáson is könnyen visszaüthet. Tulajok mit tudnak erről mondani?

    Skodával nincs összehasonlítási alapom, nekem utoljára Feliciám volt, de az a leglomhább autók egyike volt, amiben valaha ültem. De azért szerettem. Mostanában meg ismerősök, akik Octaviát vettek, mind PDTDI-t vettek, azzal meg nincs ilyen gond.

    Viszont most vettem egy 1,6-os Astra Classic 2 kombit 3,2-ért, és annak fényében ''kicsit'' sokallom, igaz ebben nincs se metálfény, se tolatóradar, se vonóhorog, de a többi szerintem mind van, ami az Octaviában.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz misimagaki #221 üzenetére

    A Classic 2-höz alapáron jár az ABS, a klíma, az elektromos ablakok elöl, magaságállítható ülés, minden irányban állítható kormányoszlop, kulcsba épített központi zár távirányító, színezett üvegek, két lufi, és a 15'' 195/60-as Dunlopok. 3,2-ért egy 1,6-os, 105 lovas kombiért ez teljesen korrekt ár, némelyik kiskategóriás (pla Fabia :)) ugyanennyi extrával ugyanennyibe kerül.

    Az Octavia ára azért döbbentett meg, mert közel 600e-rel többért kínál egy jóval kisebb motort (1,4, 75LE), fűthető tükröket, metálfényt (ez az Astrán is 90e lett volna), vonóhorgot (60e-ért ajánlottak, de már ez is pofátlan összeg érte), és tolatóradart (ezt megmondom őszintén fogalmam sincs, hogy mit ér). És a díszlécért és a hátsó ablaktörlőért még külön kell fizetni. Ezt találtam kicsit abszurdnak, és összességében a 3,82-es árat.

    De lehet, hogy van még benne valami extra, amiről nem tudok, bár nem hiszem, hogy ennél sokkal több mindent ajánlanának.

    Nem rossz autó egyébként az Octavia, semmi bajom vele, egy kombit bármikor bevállalnék belőle, de drágállom, 1,4-est pedig különösen nem vagyok hajlandó venni ennyiért. Anno nekünk ezért esett ki azonnal, a Lacetti maradt versenyben szintén 3,2-ért, illetve a Focus C-Max 3,6-ért, mindkettő 1,6-os motorral, a C-Max jelentősen több extrával (automata klíma, alufelni, metálfény, cd-s rádió, sok hangszóró, több légzsák, mittudomén).

    Könyöklő: a Rati nevű cégnek vannak egészen jó minőségű könyöklői szinte minden típushoz, bármelyik webshopban vagy autós kereskedésben megtalálható, általában 15e körül, és valüban négy csavarral rögzíthető a középkonzolhoz. A Daewoo-hoz nekem anno ingyen megcsinálták a szalonban 1 perc alatt, az Opelbe csak azért nem tettem be magamnak, mert kézzel lehetetlen becsavarni, úgyhogy megkértema cégnél a TKM-eseket, hogy lőjjék be akkus csavarhúzóval. :D

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz misimagaki #251 üzenetére

    Ez a hivatalosan kommunikált árlista az alapárért. Amit én írtam, az pedig az, amit a kereskedő gyakorlatilag már az alku előtt felajánlott. Ebbe már csak egy alsó motorvédő lemezt és egy díszcsomagot alkudtam bele (krómkilincs, színre fújt tükrök, meg még valami, amire nem emlékszem). Tetősínt nem akartak adni a szemetek, én meg 40e-ért nem kértem.

    Használt autóm csak egy másfél éves Kalos volt, annak mindegy volt, hogy hol számoltatom be, ennyi idős kocsi mindenhol áron alul ment.

    Jana: A motorerő nem a száguldozáshoz kell, hanem egyáltalán egy megrakottan majd' másfél tonnás batár mozgatásához. Emellett tény, hogy a kisebb motor azonos sebesség eléréséhez kiélezettebben jár, azaz többet fogyaszt. Az 1,6-os Astrám ugyanúgy 7,5 literből jár el, mint anno az 1,2-es Kalosom, a menettulajdonságok közötti különbség meg gondolom nyilvánvaló. Pedig a Kalos is 75 lovas volt, és önsúlyra csak 960kg. Ja, és autópályán a tartós 140-hez a Kalos 10 liter közelében evett, az Astra pedig épphogy 8 liter fölé megy...

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz misimagaki #258 üzenetére

    Ezek a régi Rati-k, az újabbak a csúsztatható tetővel szerintem szebbek...

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz misimagaki #261 üzenetére

    Ja, szőnyegeket is kaptam, tök jó minőségű, a padlón előkészített lefogatókhoz patentolható cucc. Nagyon profi. Emiatt, és még sok apró figyelmesség miatt szerettem bele a kocsiba. No meg mert a C-Max már tényleg kicsit sok lett volna 3,6-ért sajnos... :(

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Kollégák,

    Megértem azok izgalmát, akik az autójuk átvéteélre várnak, de tisztelettel kérném, hogy ne menjünk át csetbe, és ne itt számolgassuk a hátralévő napokat, órákat az autó átvételéig, és kerüljük a teljesen off hozzászólásokat is - ne azzal teljen a topik, hogy kié hányadik hozzászólás.

    Kicsit takarítottam is ezen elvek alapján.

    Köszönöm a megértést,

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Elnézést, ha beleoffolok valami konstruktív témába, de ezt nem bírom magamban tartani.

    A Skodát azért (is) becsültem, mert képes volt kiskategóriás kombit kínálni, ami ráadásul egy teljesen divatos kis autó volt. Aztán jött ez az ormótlan gnóm rúmszter, ami jó poénnak tűnt, amíg tanulmányautó volt, jót kacagtunk, aztán a torkunkra forrt a kavaj, amikor kiderült, hogy kmoolyan gondolták.

    Most meg itt van ez:

    [kép]

    Hát normálisak ezek? Már az új Fabia is egy vicc volt, de ez... Milyen arányai vannak már ennek a szerencsétlen autónak? Hogyan néz már ki, hogy a hátsó túlnyúlása nagyobb, mint az első? Ha nem lennék teljesen elképedve, akkor kiröhögném, de így...

    Ehhh, mindegy, kidühöngtem magam.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák