-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
A jobboldalán egyértelműbb, hogy b5. A balost egész malac b4-re hajtották, szépet kaphatott.
-
válasz Fail3D! #170796 üzenetére
En ugy vagyok vele, hogyha veszek autot, akkor minden uj es nyugodtan alszom.
Legszuro, olajszuro, ua.szuro. Nem mindig lehet tudni, mikor csereltek. Nem nez ki rosszul a kepen, de nekem meger 5-10e ft-ot, hogy uj.
Tartaleknak ne tedd el, elromlani nem fog
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
válasz diablo1984 #171514 üzenetére
Ezt én is aláírom, elég jó a nyomatéktartománya az 1.5-nek, a szerpentin 5 emberrel is erőlködés nélkül ment, amin meglepődtem. A hangja viszont pusztulat. Ilyen szar hangú 4 hengerest még nem hallottam, szerencsére csak 3500-tól hallatszódik.
-
-
-
válasz macilaci78 #172054 üzenetére
Nem mennek már drágán a kinyíló fejek, van annyiért, mint a 2 din. Vagy van 1 dines helyre illeszkedő fix 2 dines kijelző, csak ugye az kilóg a helyéről, ergo tablet.
Nekem volt wifis is, de már csak kábellel húzom be. 1 óra alatt megvan, ha minden stimmel a helyére. Wifiset autója válogatja, van ahol bezavar a sok fém, neked kombinál egyszerűbb, mert az adót beljebb lehet tenni az utastérbe.
[ Szerkesztve ]
-
válasz macilaci78 #172059 üzenetére
A fej az annyi, de azt ki is kell adni, hogy ne szart vegyel. A kamera 10$, vam pedig nincs, ha eu raktarbol veszed. Vagy ebay anglia/dojcsland.
-
válasz molnarpeter #172098 üzenetére
+ tipp esetleg, kozismert fotengely jelado hiba a melegen nehezen indulas
-
-
-
-
-
-
válasz grizlisandor #172295 üzenetére
Ha nincs menüben, akkor egyértelmű szerintem, hogy vcds.
-
-
válasz grizlisandor #172663 üzenetére
Mindenki mast fog mondani. En Bosch-t tobbet nem veszek. Jo a noname. 6-8 havonta csere, 2000 valahanyszazert.
-
-
-
-
-
-
-
válasz DJ. Ru$y #173290 üzenetére
2.0 turbót (180le) 2500ig szoktam max hidegen, bőven van elegendő ereje alul is, negyedgázon siman elvan. Az olaj kb 8-12km utan melegszik be, attól függ város vagy pálya, plusz mennyire hideg van. Onnan lehet jobban nyomogatni. 15-20 másodperc múlva indulhatsz, addig körbeér az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gzbotii #173305 üzenetére
Megnéztem most kétszer, hátha csak nem figyeltem, de nem mondd ilyet benne. Csak azt, hogy onnantól lehet terhelni, ahol az olaj már meleg. 2.5 sor6 benzin olaja 12km alatt érte el az üzemi hőfokot 10 fokban, 3.0 dízel most 0-10 fokban kb 19-20km. Egy kisebb, pláne benzines, vagy nagyobb régebbi turbós motor ennél még gyorsabban is eléri a nagyobb veszteséghő miatt. 25km az nagyon biztonsági játék, de nem baj nyílván.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #173391 üzenetére
Ez kicsit a jó hatásfok átka, néztem én is az 1.5-nél, annak is szinte már dízelmotoros idő kellett, hogy felmelegedjen.
-
-
válasz birozoli7800 #174329 üzenetére
3-4mm még oké. Azt, hogy hidegen vagy melegen számít, a kézikönyv fogja megmondani. Világosan levan írva benne, hogy melyiket ajánlják.
-
válasz Flowtation #174421 üzenetére
Nyitott állapotban maradt a termosztátod, cseréld a lehető leghamarabb, mert így mindig hidegen jár a motor, jobban kopik, többet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Flowtation #174457 üzenetére
Nem, a termosztátod szar, már leírtuk.
Ezt csak ilyenkor látod meg egyébként is, mikor jön a hideg. Meleget fújni persze, hogy fúj, 55-60 fokra így is felmelegszik, sőt, városban 90-re is beáll. Ahogy mész meg lehűti a szél, de próbáld ki nyugodtan, gyorsul fel legális tempóra, tedd rá a max fűtést, garantálom, hogy 40 körül vagy alatt lesz a mutató egyből. -
válasz papg79 #174463 üzenetére
Egyáltalán nem normális, hogy a hőmérséklet lefele megy, ez nem fordulhat elő semmilyen körülmények között, ha már egyszer elérte. Na jó, talán -30-ban, tapasztalatok vannak ezzel?
Károsnak annyiból káros, hogy ilyenkor nem üzemi hőmérsékleten jár a motor, rosszabb a kenés, értelemszerűen az olaj sem éri el a megfelelő hőfokot, nagyobb a kopás. Házilag megoldható, attól függ, min. Ha nem akarsz vele szopni, meg nincs szerszámod, akkor nem pepecselnék vele. Kb. 1-1,5 órás munka.
Milyen dízel ez?
[ Szerkesztve ]
-
válasz gzbotii #174470 üzenetére
Azért, mert a 90-ed az 75, ha ott kapcsolsz fűtést, normális, hogy visszamozdul a mutató, bár teljesen jogos, hogy elfelejtettem megemlíteni. Ebből adódóan elmondhatjuk azt is, hogy fűtéssel egyébként is lassabban melegszik be egy autó, mivel elvonod tőle a hőt. Én jöttem haza Walesből egy 1.4 szívóval, mikor leszállt az este, akkor derült ki, hogy nyitva a termosztát. Nem volt fasza lefagyott lábbal levezetni 1000+km-t. Ott úgy voltam vele, hogy inkább az autónak legyen most jobb, én nem fogok belehalni, szerencsére baja nem lett.
papg79: Mennyit mentél így vele? Írtad, hogy az olajat nem eszi, ezt a részét megúsztad, de nem is 10 ezer km alatt teszed így tönkre a motort, normál használat mellett. Szerencsére nem DPF-es, mert azt már dobhatnád a kukába.
Plusz, sajnos ezt nem tanítják sehol, pedig alap dolog lenne egy autó üzemeltetésében. Senkit nem hibáztatok, hogy nem tudja, de az autós oktatás elég szar bőrben van.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz BigBlackDog #174863 üzenetére
Van helyzet, amikor nem. Nagyrészt domborzat, helyzetfüggő. Üresben tovább érsz. Ha helyzetet kell mondjak hirtelen, akkor pl. befordulsz egy utcába, aminek a végén laksz, akkor jobb a coasting, mert tovább tudsz gurulni. Ha 200 méterrel előtted pirosra vált a lámpa, akkor a motorfék jobb. Kevesebbet kell fékezned, és míg a fordulat 1500 felett van, nincs fogyasztás. Túlgondolni nem érdemes, talán 1 deciben mérhető a különbsége 100km-re. Ez a beszédtéma már nagyon a fogyasztás fétis része.
Majd ha egyszer leparkettázod, mondjad már hogy ránt-e a váltó vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz grizlisandor #176026 üzenetére
Pont az lehet az egyik indok a dobfékre, hogy könnyebb.
-
-
-
-
-
-
válasz L1ZRRR #176846 üzenetére
Ezé mondom, hogy jól élnek otthon az alkatrészboltok. Jó kis kecót húzott fel az unix tulaja is a hármashatárhegy mellett.
Külföldiában ezt a vezérlés szettet vízpumpával (Gates), 0% kedvezménnyel 49k-ért tudnám megvenni, rendes áfás, nagy és elismert alkatrészboltból.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs